Білім беру бағдарламасы: 6B02306 Әдебиеттану

 

Білім беру бағдарламасы

6B02306 Әдебиеттану

Білім саласы

6B02 Искусство и гуманитарные науки

Дайындық бағыты

6B023 Тілдер және әдебиет

Білім беру бағдарламаларының тобы

B037 Филология

мақсат

Бағдарлама сын тұрғысынан ойлау қабілетіне ие, әдебиеттану, фольклористика және риторика бойынша теориялық білімді жүйелендіруге және түсіндіруге қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға, қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері бойынша өз пікірін дәлелдей отырып, пікірталас жүргізуге, командада жұмыс істеуге бағытталған.

Оқыту тілі

орыс, қазақ

Кредиттердің көлемі

240

Берілетін академиялық дәреже

Бакалавр

Оқытудың нәтижесі

Филология пәндерінің басқа ғылымдармен байланысын, оның ғылыми білім жүйесіндегі орны мен маңызын ашу. Көркем шығармаларды талдау әдістемесін түсіну, олардың тарихи-мәдени және әдеби үдерістегі орны мен рөлін анықтау. Әдебиеттану және фольклористика әдіснамасы мен теориясының байланысы мен өзара шарттылығын ашу.

Қазақстанның тарихи даму заңдылықтарын, қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық және экологиялық үдерістерді білу мен түсінуді көрсету.

Қазіргі социогуманитарлы ғылымның ұғымдық және әдіснамалық аппаратын білу мен түсінуді көрсету.

Қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңызын, ақпараттық қауіпсіздікті сақтау ережелерін; қоршаған ортамен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін түсіну.

Әдебиеттану және фольклористика әдіснамасы мен теориясының байланысы мен өзара шарттылығын ашу.

Қоғамның, отандық және әлемдік әдебиеттің тарихи, мәдени дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын анықтау.

Қазақстандық қоғамды жаңғырту жағдайында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін анықтау.

Отандық және әлемдік әдебиеттің дамуына, жазушылардың санасы мен дүниетанымына әсер ететін факторларды түсіну.

Көркем шығармашылық табиғатын, әдебиеттің ерекшеліктерін сөздік өнердің түрі ретінде түсіну және сипаттау.

Әлеуметтік құбылыстардың табиғатын, философиялық мәселелер мен көркем шығармашылық аспектілерін түсіну және сипаттау.

Көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдерін, жазушының шығармашылық ойына әсер ететін факторларды анықтау.

Көркем шығарманың мазмұны мен нысанын олардың бірлігінде және өзара шарттасуында сипаттау.

Әдебиетті, тілді және риториканы оқыту әдістері мен тәсілдерін, олардың жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы рөлі мен маңызын, түрлі жанрдағы шығармаларды жазу принциптерін анықтау.

Тұлғаның физиологиялық ерекшеліктерін, олардың адамның зияткерлік саласына әсерін, оның сипаты мен қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіну.

Әдеби және тілдік құбылыстардың пайда болу алғышарттарын, қайнар көздерін және себептерін, тарихи-мәдени және көркем процестердің белгілі бір кезеңінде олардың таралуын негіздеу және талдау.

Көркем шығармаларды авторлардың жалпы ерекшеліктері мен заңдылықтарын, жаңашылдығы мен өзіндік ерекшелігін көрсете отырып салыстыру.

Тарихи, әлеуметтік, экономикалық және саяси оқиғалардың жазушының дүниетанымына және көркем шығармашылықтың дамуына әсерін талдау.

Әдебиет пен фольклор шығармаларының сюжеттік-композициялық, кеңістіктік-уақыттық, тілдік ұйымдастырылуын, олардың идеялық-тақырыптық мазмұнын, бейнелік жүйені және жанрлық-стильдік өзіндік ерекшелігін талдау.

Әдеби шығармаларды жазу кезеңдерін, жазушының дүниетаным эволюциясын негіздейтін факторларды талдауды жүзеге асыру.

Әдебиетанудың көмекші пәндерінің әдістерін жазушылардың шығармашылығын оқыту, көпшілік алдында сөйлеуді дайындау, әдеби мәтіндер мен сценарийлерді жазу, оқу сабақтарын әзірлеу барысында қолдану.

Көркем әдебиет және фольклор шығармаларының текстологиялық талдауын қолдану.

Фольклор мен әдебиет шығармаларының сабақтастығын, жазушылардың дәстүрлері мен жаңашылдығын талдау.

Фольклор мен әдебиет шығармаларына әдеби-сыни шолу жасау, олардың практикалық маңыздылығы, тәрбиелік мәні тұрғысынан талдау жасау.

Жазушылардың шығармашылық зертханасын, олардың көркем шеберлігі мен өзіндік ерекшелігін зерттеу барысында коммуникативтік әдістер мен тәсілдерді қолдану.

Өткен және қазіргі әдеби мұраны зерделеуге қажетті ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру.

Оқу орындарында көркем шығармашылықты, әдебиетті, риториканы және филологиялық пәндерді оқыту процесінде ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану.

Білім беру мекемелерінде жазушының шығармашылық өмірбаянын білуге, көркем әдебиет туындыларын талдауға, әдебиетті, фольклорды, риториканы және тілді оқыту үшін қажетті ғылыми әдебиеттермен, мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеу.

Отандық және әлемдік әдебиет пен мәдениеттің даму үрдістері мен заңдылықтары туралы пікірлерді әзірлеу үшін ақпаратты жинауды, жүйелендіруді және түсіндіруді жүзеге асыру.

Әдебиеттану, фольклористика, тіл білімі және риторика бойынша теориялық білімді педагогикалық және кәсіби практикаға, дипломдық жұмысты дайындауға, әдеби қызметтің түрлі формаларын жүзеге асыруға біріктіру.

Қазіргі әдебиеттанудың, фольклористиканың, риториканың, тіл білімінің жетістіктерін, олардың көркем шығармашылықты ұғу үшін маңызын бағалау және талдау.

Әдебиет, фольклор, риторика және тіл бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін жоспарлау және әдістемелік қамтамасыз ету.

Әдебиет және фольклор шығармаларын талдау, көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау, әр түрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жазу барысында қолданылатын әдістер мен тәсілдерді бағалау.

Әдеби және тарихи-мәдени үдерістердің даму тенденцияларына, сыншылар мен оқырмандардың әдеби шығармаларды қабылдаудағы, түсіндірудегі және тағдырындағы рөліне қатысты ақпаратты, идеяларды филолог-мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға хабарлау.

Адамдардың әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарын ескеру және кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында түрлі әлеуметтік топтардың өкілдерімен тиімді диалог жүргізу.

Кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында туындайтын стандартты емес жағдайларда икемді бейімделу.

Жаңа коммуникативтік және ақпараттық технологияларды өз бетінше меңгеру.

өтініш берушілер үшін ақпарат

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/bachelor/speciality/1462