Alternate Text

Білім беру бағдарламалары: 6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті

Білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті

Білім саласы

6B01 Педагогические науки

Дайындық бағыты

6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау

Білім беру бағдарламаларының тобы

B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

мақсат

Жалпы білім беретін және орта арнайы оқу орындарына мамандарды сапалы дайындау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның жеке басын қалыптастыруға бағытталған:

- орыс тілі мен әдебиетін оқытудың тіл, әдебиет және әдістерінің жалпы қабылданған тұжырымдамалық білімі негізінде академиялық тұрғыда кәсіби мәселелерді шешеді;

- идеологиялық, моральдық және азаматтық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау;

- ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдануға;

- орыс, қазақ, ағылшын тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік коммуникация бағдарламаларын құру;

жеке білім беру траекториясы.

Оқыту тілі

орыс

Кредиттердің көлемі

240

Берілетін академиялық дәреже

Бакалавр

Оқытудың нәтижесі

Тілдік бірліктерді жіктеп және оларды тіл деңгейлерінің категориялық параметрлеріне сәйкес сипаттау.

- Тілдік фактілерді тілдің тарихи даму тұрғысынан түсіндіру.

- Тіл білімінің тұрғысынан заманауи лингвистикалық білімдерін интерпретациялау.

- Қазіргі әдеби тіл нормаларын түсіндіру

- стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағдарлау бойынша сөйлеу мінез-құлық тактикасын белгілеу.

- Тілдік құбылыстар мен процестерді ғылыми синтез (эссе) түрінде жүйелі бағалау.

Әдебиеттерді дамытудың мазмұны мен үлгілерін классикалық және қазіргі заманның әдеби процесінің негізгі кезеңдерін сипаттау.

- Әдебиет шығармаларында көрсетілгендей, эстетикалық заңдар мен көркемдік сана нысандарын түсіндіру.

- Әдеби шығармалардың идеологиялық және эстетикалық деңгейін және мазмұндық әлеуетін оның тұтастығымен сипаттау.

- Жетекші әдебиетшілердің шығармашылығының өзіндік ерекшеліктерін, әлемдік әдебиетке қосқан үлесін сипаттау. Авторлық, көркемдік жүйелерді жеке-жеке талдау.

- Әдеби шығармалардың әдеби талдау әдіснамасын сипаттау.

- Әдебиеттанудың негізгі ұғымдарын білу үшін заманауи зерттеу құралдарын және әртүрлі әдістерді меңгеру.

- Заманауи зерттеу құралдарына және әдебиеттанудың негізгі ұғымдарын білудің түрлі тәсілдеріне ие болу

Білім беру мен оқыту үдерісінде тұлғаны қалыптастырудың заңдылықтарын түсіндіру, сондай-ақ оның жеке психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, білімді меңгеру үдерісінің механизмін, қабілеттерін дамытуды түсіндіру.

- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі тарихындағы негізгі жетістіктерге негізделген білім беру технологияларын, әдістерін және әдістемелерін жіктеу.

- мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарының типологиясына түрлі көзқарастарды білу

Тілдік жүйелердің иерархиясын фонетикалық компонент, морфемдік, деривациялық, морфологиялық, синтаксистік талдау арқылы дифференциациялау.

Тілдік фактілерді талдауды жүзеге асыру.

- Тіл және сөйлеуді ғылыми зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен әдістерді қолдану (тарихи және мәдени мәліметтерді талдау, конверсиялық талдау, компонентті талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау және т.б.).

- ішкі және ғаламдық контекстте әдеби процестің кезеңдерін дифференциялау.

-Әлемдегі ғылыми, философиялық, діни суреттерді әдебиетте, іргелі түсініктерде бейнеленген, олардың негізінде осы суреттер сипаттау.

-Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу; өнер туындыларын талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдіснамасын қолдану қабілетін көрсете алу.

-Түрлі типтегі сабақтарды модельдеу; студенттердің негізгі құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған мақсаттар, міндеттер, кезеңдер, әрекеттердің (операциялардың) нақты әдістерін анықтау; әдіснамалық сауаттылықты көрсетудің әдіснамалық қоржынының нәтижелерін түсіндіру

-Ғылыми ойлау, ғылыми пікірталастар мен қайшылықтарды көрсету, рухани мәдениет, тіл және әдебиет фактілеріне қатысты өз позицияңызды анықтау; - олардың негізінде ғылыми эсселер, рефераттар, шолулар және т.б. құру;

-Қоғамдық-мәдени жағдайларды классикалық және қазіргі философия, әлеуметану тұрғысынан, құқықтық және моральдық-этикалық нормаларға сәйкестік тұрғысынан қолдану және олардың Қазақстан қоғамының рухани-адмгершілік негіздерін қалыптастыруға ролін бағалау;

-Филологиялық білімдерін студенттермен тәрбие жұмыстарына, сондай-ақ халықтың сөйлеу мәдениетін сақтауға бағытталған жобаларға тарату.

-Жаһандық компьютерлік желілердегі түрлі көздерден ақпаратты сараптау.

Әріптестермен және басқарумен кәсіби қарым-қатынас орнату.

Өздерінің кәсіби мақсаттарында әлеуметтану, экономика, психология сияқты өзекті ғылымдар туралы мәліметтерді пайдалану.

Мәдени және білім беру жобаларын әзірлеу және енгізу.

Адамдардың кәсіби қызметіндегі әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескеру.

Жұмыста сөзсіз орын алатын стандартты емес жағдайларға бейімделу.

Жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгеру.

 

 

өтініш берушілер үшін ақпарат

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/bachelor/speciality/1456

 

Академиялық қызмет 

БББ академиялық қызметі:

- гуманитарлық ғылымдар саласындағы жоғары білім саласындағы қолданыстағы нормативтік құжаттар мен әдістемелік ұсынымдар шеңберінде,

- университетте оқу-әдістемелік үдерісті реттейтін нормативтік құжаттарды жүзеге асыру нәтижесінде;

- әдістемелік жұмысқа қатысты жаңа нормативтік-құқықтық актілерді жалпылау және тарату;

-университеттің оқу-әдістемелік жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлау; нормативтік-құқықтық актілерге, оқу жұмыс жоспарына және білім беру бағдарламасына сәйкестігіне кафедра пәнінің оқу-әдістемелік кешенін (ПОӘК) келісу ;

-оқу процесін оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету мониторингімен, нәтижелерді Құжаттамалық ресімдеумен;

-оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; жұмыс оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру.

 

- университеттің академиялық саясаты және адалдық ережелері негізінде жүзеге асырылады.

 

Орыс тілі мен әдебиеті бойынша білікті мамандар даярлау үшін 11 ғылым докторы және 30 ғылым кандидаты еңбек етеді.

Ғылыми қызмет 

Білім алушыларды дамыту мақсатында кафедрада клубтар мен үйірмелер жұмыс істейді: «Аққайың» клубы және «Русский мир» этноклубы. 2008 жылдан бастап кафедрада «Орыс филологиясы», «орыс тілі мен әдебиеті» бағыттары бойынша қос диплом (бакалавриат, магистратура, PhD докторантура) бойынша 5 бірлескен бағдарлама жұмыс істейді. Кадрларды даярлау Ресей халықтар достығы университетімен (Ресей, Мәскеу қ.) бірлесіп жүзеге асырылады.

Кафедрада 4 интернет-портал жұмыс істейді: «Атлантида», «Бакалавр», «Руслит.кз», «Әдіскер». 

Халықаралық қызмет 

Білім беру бағдарламалары бойынша келесі жоғары оқу орындарымен байланыс орнатылған: РХДУ (Ресей), СПбМУ (Ресей), Мевлана (Түркия), Абай атындағы ҚазҰПУ.

 

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)

 

Халықаралық аккредитация

Ұлттық аккредитация

2017 жылдан бастап ҚР ЖОО арасындағы білім беру бағдарламаларының рейтингі қорытындысы бойынша біздің кафедраның білім беру бағдарламалары «Филология» (Магистратура және Докторантура) және «орыс тілі мен әдебиеті» (Бакалавриат, Магистратура және Докторантура) аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігінің (арта) рейтингі бойынша 1 орынға ие болды. Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз агенттік (БСҚТА) «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығына магистратура бойынша 1 орын және бакалавриат бойынша 2 орын берді.

Негізгі тәжірибе өтетін орындар: М.Ауэзов атындағы әдебиет және өнер институты ҚР ҰҒА, А. Байтұрсынов атындағы тіл білімі институты ҚР ҰҒА, №144 орта мектебі

 

БББ түлектері дайындалатын кәсіптік қызметтің негізгі түрлері:

Оқу;
әлеуметтік және педагогикалық;
мәдени және білім беру;
ғылыми-әдістемелік;
ұйымдастырушылық және басқарушылық.

Бағдарламаның түлектерін болашақта жұмысқа орналастыру үшін негізгі жұмыс берушілер:

1. Алматы қаласы мен Алматы облысының жалпы білім беретін мектептер, лицейлер, гимназиялар, колледждер;
2. М.Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институты;
3. А.Байтұрсынов атындағы лингвистикалық институт;
4. «Қазақ университеті» баспасы;
5. Massaget.kz жастар интернет-порталы;
6. Алматы қаласының колледждері мен қоғамдық мекемелері.