Білім беру бағдарламасы: 8D01705 Шетел тілі: екі шетел тілі

Білім беру  бағдарламасы

8D01705 Шетел тілі: екі шетел тілі

Білім беру бағыты

8D01 Педагогикалық ғылымдар

Даярлау бағыты

8D017 Тіл және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау

Білім саласының

топтастырылуы

D019 Шет тілі педагогтарын даярлау

ББ мақсаты

Инновациялық қызметке қабілетті, бірнеше халықаралық тілдерде кәсіптік деңгейде шетел тілін оқытуда терең теориялық және тәжірибелік жеке білім беру арқылы жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау; шет тілін оқыту саласында өз бетінше жұмыс істеу, шет тілдерін оқыту мәселелерін сыни талдауға және білікті бағалауға; шет тілін оқыту және қоғамның мәселелері бойынша

жобаларды әзірлеу; жаңа тұжырымдамалық білім қалыптастыру, оны ғылыми талқылау жағдаятында мамандарға пікірталас күйінде ұсыну, топпен жұмыс істеу.

Оқыту тілі

Көптілді

Кредит көлемі

180

Берілетін академиялық дәреже

«8D01705 – Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім докторы (PhD)

Оқыту нәтижелері

Берілген білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін докторанттар істеуге қабілетті:

 

ON1 Ғылыми-зерттеу нәтижелерінің түпнұсқалығын, жаңалығы мен шынайылығын қамтамасыз ететін шетел тілін оқытудың заманауи парадигмасының әдіснамасын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру, шет тілдерін оқытудың қазіргі парадигмасына түзету енгізу, шетел тілдерін оқыту қабілетіне ие болады.

 

ON2 Шетел тіліндегі білім беру бағдарламасының сыни-талдау тәсілі негізінде шетел тілдерін оқытудың қолданбалы аспектілерін жасау, нәтижелері ұлттық/халықаралық деңгейде ғылым саласының шекарасын кеңейтуге үлес қосатын жарияланымдарда ұсынылатын шынайы ғылыми зерттеу жүргізу арқылы жаңа білімді жинақтау.

 

ON3 Білім алушылардың шығармашылығын, сыни тұрғыдан ойлауды және танымдық белсенділікті дамыту мақсатында сандық технологияларды және инновациялық, интерактивті, жеке тұлғалық әдістерді пайдаланып, шет тілін оқытудың заманауи бағыттарын ескере отырып теориялық және арнайы пәндер бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды өткізу.

 

ON4 Әр түрлі бағалауыштық құралдарды дамытатын оқу бағдарламаларын, авторлық курстарды, оқулықтарды, оқу- әдістемелік құралдарды, тәжірибелік сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулықтарды және шет тілін оқыту бойынша өзіндік жұмысты жасау.

 

ON5 Шет тілдерін оқыту әдістемесі бойынша әдістемелік, дидактикалық және лингвистикалық эксперименттер жүргізу, шет тілдерін оқыту жетілдіру үшін эксперименттердің нәтижелерін талдау және интерпретациялау, зерттеудің теориялық тұжырымдарын нақты және пікірталас күйінде жасау және қазіргі қоғамда шет тілін оқытуды дамыту үшін тиісті ұсыныстар беру.

 

ON6 Көптілді оқытуды дамытуға арналған ғылыми тұжырымдамалар, ұсыныстар беру, тілдік жағдаятты бағалау, интегративтік тәсілдер мен инновациялық технологияларды қолдану арқылы көптілді білім берудің қазіргі заманауи бағыттары бойынша жаңа білімді қалыптастыратын жобаларды басқаруды жүзеге асыру; бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушыдардың ғылыми-зерттеу, жобалық және кәсіптік-оқу қызметін ұйымдастыру.

 

ON7 Шет тілін оқытудың әлеуметтік-психологиялық негізінде тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін қарым-қатынас кедергілерін анықтау, дұрыс және бұрысты, мәдениетаралық қарым-қатынастың вербалды және бейвербалды компоненттерін ажырата білу және мәселелерді шеше білу.

 

ON8 Инклюзивті білім беру және ақпараттық технологиялар әдістерін пайдала отырып, инклюзивті білім беру саласында шет тілдерін үйретуге арналған арналған лингвистикалық бағдарламалық өнімдерді құру, жастар саясатына арналған бағдарламаларды және білім беру саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясатты жасау және ведомствоға тиесілі білім беру мекемелерінде мониторинг жүргізу негізінде оқу үдерісін дамыту.

 

ON9 Шетел тілін оқыту бойынша ғылыми және қолданбалы зерттеулерде қолданылатын дәстүрлі және инновациялық әдістердің негізділігі бойынша сарапатама жүргізу, қоғамның түрлі салаларының тәжірибелік қызметінде шет тілдерін талдаудың рүрлі әдістерін қолдану; шет тілі мәтінін білдіру логикасына сараптамалық баға беру, өзінің не өзгенің ғылыми қызметінде өнімнің маңыздылығын анықтау

және баға беру.

 

ON10 Басқару және бақылау жұмыстарын ұйымдару, білім беру мекемелерінің нәтижелерін тексеру, білім берудегі басқаруды үйлестіру, шет тілін оқытуға арналған жоғары оқу орындарына ұсыныстар енгізу, шет тілін оқыту негізінде әртүрлі пікірлерді ескере отырып, білім беру қызметін, мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдарды дамыту, жанжалды жағдайлардан шығу; түрлі жанрдағы құжаттамаларға пікір беру, қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмыстарындағы ғылыми және ғылыми-оқу міндеттерін шешу.

 

ON11 Халықтың әртүрлі қабаттарына көптілді лексикографиялық және оқу өнімдерін жобалау және жасау, цифрлық технологияларды пайдалана отырып шет тілдерін оқыту үшін ұялы телефон қосымшаларының лингвистикалық құраушысын жасау.

 

ON12 Кәсіби дайындығы жоқ аудиторияға және де кәсіби мамандарға түрлі ғылыми жариялыным жанрындағы, докторлық диссертациялардағы, ғылыми және зерттеу жобаларындағы және т.б. оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін көрсету; шет тілін оқытуда жаңа құзыреттерді ойластыру және қалыптастыру, жеке

және кәсіби дамудың келесі бағыттарын анықтау; қоғамда дұрыс және сабырлы өзара әрекеттесуге дайын болу, әлеуметтік өзара әрекеттесуге және ғылым мәселелерін шешу үшін ынтымақтастықта болу.

Талапкерлер үшін

 

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/doctorate/speciality/1466

 

Академиялық қызметі

ББ-ның академиялық қызметі жүзеге асырылады:

- педагогикалық ғылымдар саласындағы жоғары білім саласындағы қолданыстағы нормативтік құжаттар мен әдістемелік нұсқаулар шеңберінде;

- шет тілдерін оқытудың мамандандырылған және ақпараттық технологиялар салаларында құзыретке ие ғылыми-зерттеу секторында, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде, жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтегі оқу-әдіснамалық және ғылыми көп тілді шет тілдер мамандарын және ақпараттық технологиялар даярлау болып табылады.

- оқу үдерісінің оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз етілуін бақылау, нәтижелерін құжаттау;

- оқу материалдарын әзірлеу; жұмыс оқу жоспарын әзірлеу және енгізу.

Ғылыми қызметі

Факультетте білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін барлық қажетті материалдық-техникалық база, соның ішінде зертханалар мен орталықтар бар:

Британ орталығы: тіл және мәдениет

Ги де Мопассан атындағы Франкофон ресурстық орталығы

Академиялық жетістік (табыс) орталығы

ғылыми-оқу және аударма орталығы "Лингвоарна"

қосымша білім орталығы

Халықаралық қызметі

Докторанттар академиялық ұтқырлық бағдарламасы аясында әлемнің жетекші университеттерінде білім алу мүмкіндігіне ие. Атап айтқанда, Пекин шет тілдер университетінің университетімен (Қытай), Мәскеу мемлекеттік лингвистикалық университетімен (Мәскеу, РФ), RUDN шет тілдер институтымен (Мәскеу, РФ), Ноттингем университетімен (Ұлы) келісім бар. Британия).

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)

Жұмыс берушілер:

1. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

2. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

3. Macmillan

4. Interpress