Білім беру бағдарламаларасы:8D01704 Орыс тілі мен әдебиеті
БББ атауы |
8D01704 Орыс тілі мен әдебиеті |
Білім беру саласы |
8D01 Педагогикалық ғылымдар
|
Дайындық бағыты |
8D017 Тіл және әдебиет мұғалімдерін даярлау |
Білім беру бағдарламаларының тобы |
D018 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау |
Мақсаты |
Бағдарлама қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі принциптерін түсіндіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы жоғары білікті мамандарды сапалы даярлауға; диссертациялық зерттеу мен практикалық Педагогикалық қызметті жүзеге асыруда осы білімді одан әрі қолдану мақсатында Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеуге және түсіндіруге бағытталған; материалды зерттеу объектісіне, филология ғылымының перспективалық жаңа бағыттарын және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін дамытуға проекция жасай отырып, әдіснаманы таңдау негізінде дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру; өзінің және өзге де ғылыми қызметінің қандай да бір өніміне баға беру және оның маңыздылығын айқындау, олардың жұмыс тілін пайдалана отырып, ғылыми пікірталастарда өзінің ғылыми пікірін дәлелді ұсыну және қорғау. |
Оқыту тілі |
Орыс тілі |
Кредиттер көлемі |
180 академиялық кредит |
Берілетін академиялық дәреже |
«Орыс тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша Философия докторы PhD |
Оқыту нәтижелері |
Осы білім беру бағдарламасы аяқталғаннан кейін докторанттар: 1. Қазіргі заманғы ғылыми білім парадигмалары шеңберінде орыс тіл білімі және Әдебиеттану, Орыс тілі мен әдебиетін ЖОО-да оқыту әдістемесі (теориялық-әдіснамалық қағидаттар, лингвистиканың ұғымдық-терминологиялық аппараты, әдебиеттану, өзекті филологиялық бағыттар, қазіргі заманғы тәсілдер, үрдістер мен трендтер) саласындағы іргелі, жүйелі білімдерін көрсету. 2. Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, проблемаларды, көзқарастар мен үрдістерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қазіргі заманғы теорияларды, проблемалар мен тәсілдерді, орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді сыни бағалау (филологиялық және гуманитарлық білім мәнмәтінінде). 3. Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, жаңа гипотезалар ұсыну және орыс тілі мен әдебиеті саласындағы ғылыми мәселелерді шешу, өзіндік өзіндік тәсіл негізінде оқыту әдістері; Қазіргі әдебиеттанудың негізгі принциптерін, жаңа әдеби парадигмаларды түсіндіру және оларды классикалық және заманауи әдебиеттерді талдауда қолдану. 4. Бастапқы теориялық ұстанымдарды таңдауда осы білімді одан әрі қолдану мақсатында Қазіргі әдебиеттанудың жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру; Оқу-білім беру, оқу-зерттеу міндеттерін шешу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау; 5. Өз ғылыми қызығушылықтарын қоғамдық, этникалық құндылықтарға, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктеріне байланыстыра отырып, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің басымдықтарын саралау; жоғары білім беру ұйымдарында әдебиеттану және лингвистикалық пәндер бойынша сабақтар өткізу және аудиториядан тыс жұмыс жүргізу үшін білім беру технологиялары мен оқыту әдістемелерін пайдалана отырып, оларды сыни пайымдау негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу; 6. Жоғары білім беру ұйымдарында дәстүрлі, инновациялық, интерактивтік, тұлғаға бағытталған технологиялар мен оқыту әдістерін пайдалана отырып сапалы сабақтар жоспарлау және өткізу; бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіби қызметінің түрлерін ұйымдастыру. 7. Мәтіндерді талдау кезінде жаңа филологиялық оқу-жаттығулардың теориялық-әдіснамалық ережелерін қолдану; тіл білімінің, әдебиеттанудың перспективалық жаңа бағыттарын және оларды жоғары мектепте оқыту әдістемесін жобалаумен ғылыми проблемаларға дербес зерттеулер жүргізу 8. Тарихи және қазіргі Русистиканың тілдік фактілерін түсіндіру; ғылыми зерттеулерде (диссертацияларда, Ғылыми жобаларда) тіл білімі әдістерін түсіндіру және қолдану салаларын дәлелдеу. 9. Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми есептер, рефераттар, мақалалар тезистері, филологиялық түсініктемелер, докторлық диссертациялар, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар және т.б. түрінде мамандарға да, тиісті кәсіби даярлығы жоқ аудиторияға да ұсыну; ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелердің негізділігін бағалау. 10. Ғылыми мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдау және олардың шешімін табу; ғылыми эксперименттерді жүзеге асыру және олардың нәтижелерін дұрыс талдау. 11. Заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында пәнаралық білімді интеграциялау; қоғамдағы сыпайы және толерантты өзара іс-қимылға, ғылым проблемаларын шешу үшін әлеуметтік өзара іс-қимыл мен ынтымақтастыққа дайын болу. 12. Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық деректер қоры шеңберінде ұлттық және халықаралық рецензияланатын басылымдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындау мен жариялауды жүзеге асырады. |
Түлектер үшін |
https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/bachelor/speciality/1456
|
Академиялық қызмет |
БББ академиялық қызметі: - гуманитарлық ғылымдар саласындағы жоғары білім саласындағы қолданыстағы нормативтік құжаттар мен әдістемелік ұсынымдар шеңберінде, - университетте оқу-әдістемелік үдерісті реттейтін нормативтік құжаттарды жүзеге асыру нәтижесінде; - әдістемелік жұмысқа қатысты жаңа нормативтік-құқықтық актілерді жалпылау және тарату; -университеттің оқу-әдістемелік жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлау; нормативтік-құқықтық актілерге, оқу жұмыс жоспарына және білім беру бағдарламасына сәйкестігіне кафедра пәнінің оқу-әдістемелік кешенін (ПОӘК) келісу ; -оқу процесін оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету мониторингімен, нәтижелерді Құжаттамалық ресімдеумен; -оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; жұмыс оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру.
- университеттің академиялық саясаты және адалдық ережелері негізінде жүзеге асырылады.
Орыс тілі мен әдебиеті бойынша білікті мамандар даярлау үшін 11 ғылым докторы және 30 ғылым кандидаты еңбек етеді. |
Ғылыми қызмет |
Білім алушыларды дамыту мақсатында кафедрада клубтар мен үйірмелер жұмыс істейді: «Аққайың» клубы және «Русский мир» этноклубы. 2008 жылдан бастап кафедрада «Орыс филологиясы», «орыс тілі мен әдебиеті» бағыттары бойынша қос диплом (бакалавриат, магистратура, PhD докторантура) бойынша 5 бірлескен бағдарлама жұмыс істейді. Кадрларды даярлау Ресей халықтар достығы университетімен (Ресей, Мәскеу қ.) бірлесіп жүзеге асырылады. Ғылыми мектептер немесе кафедраның ғылыми бағыттары (ғылыми жобалар): орыс тілі, Орыс әдебиеті, Қазақстанның орыс әдебиеті, мектепте және ЖОО-да орыс тілін/орыс әдебиетін оқыту әдістемесі.
Кафедрада 4 интернет-портал жұмыс істейді: «Атлантида», «Бакалавр», «Руслит.кз», «Әдіскер».
|
Халықаралық қызмет |
Академиялық ұтқырлық: РУДН (Ресей), Спбму (Ресей), Эрасмус Мундус (Түркия, Испания), А.С. Пушкин атындағы ИРЯ РФ РҒА (Ресей). |
Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)
|
Халықаралық аккредитация Ұлттық аккредитация 2017 жылдан бастап ҚР ЖОО арасындағы білім беру бағдарламаларының рейтингі қорытындысы бойынша біздің кафедраның білім беру бағдарламалары «Филология» (Магистратура және Докторантура) және «орыс тілі мен әдебиеті» (Бакалавриат, Магистратура және Докторантура) аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігінің (арта) рейтингі бойынша 1 орынға ие болды. Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз агенттік (БСҚТА) «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығына магистратура бойынша 1 орын және бакалавриат бойынша 2 орын берді.
Тәжірибе базалары: ҚР ҰҒА М. Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институты, ҚР ҰҒА А. Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты
Кәсіптік қызмет саласында кадрлар даярлау мынадай қызмет түрлерін, кәсіптерді, біліктілік деңгейлерін (кәсіптік стандартқа сәйкес қызмет түрлерін сипаттау)қамтиды: - гуманитарлық ғылымдар саласындағы зерттеуші ғалым; - жоғары мектепте орыс тілі мен әдебиеті оқытушысы; - жалпы орта, арнайы орта, жоғары білім беру саласындағы маман; - білім беру қызметтері бойынша кеңесші.
"Орыс тілі мен әдебиеті" бағдарламасының түлектерін болашақта жұмысқа орналастыру үшін негізгі жұмыс берушілер мыналар болып табылады: 1. жоғары білім беру саласы: Жоғары оқу орындары (бакалавриат пен магистратураның орыс тілі мен әдебиеті оқытушысы) 2. негізгі, жалпы орта және арнайы орта білім беру саласы. 3. білім беру процесін немесе жүйелерін қолдайтын қызметтерді ұсынуды қамтитын қосалқы білім беру қызметтерінің саласы: білім беру консультациялары, білім беру бағыттарын таңдау бойынша консультациялар, тестілерді бағалау бойынша қызметтер, білім беру тестілері, қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар саласында студенттермен алмасу бағдарламаларын ұйымдастыру. 3. ғылыми сала (қоғамдық, педагогикалық және гуманитарлық ғылымдар саласындағы зерттеушілер мен әзірлеушілер). |