«Медиалық жарнаманың тиімді матрицасы: стратегия, тактика, орналастыру, post-campaign».
02.03.2020
Көрулер: 1719
«Халыкаралык журналистика» апталығы аясында02.03.2020-06.03.2020ж. Шеберлік сыныбы:«Медиалық жарнаманың тиімді матрицасы: стратегия, тактика, орналастыру, post-campaign».Omnicom Group Inc трансұлттық коммуникациялық холдингінің бөлімі Optimum Media Eurasia бизнесті дамыту бойынша директоры Анна Тютькова және стратегиялық директоры Ольга Киселева.
05.03.2020 жылы сағат 11.00, 230 аудитория,журналистика факультеті.
Ұйымдастырушы: ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасы. Профессор Шыңғысова Н.Т., с. 87019939007