7M03215 Медиакоммуникациялар

 

Білім беру бағдарламасы

7M03215 Медиакоммуникациялар

Білім саласы

7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

7M032 Журналистика және ақпарат

Білім беру бағдарламаларының тобы

M067 Журналистика және репортер ісі

Мақсаты

Бағдарлама сандық медианың пайда болуына, жаһандануға және мәдениетаралық алмасудың көтерілуіне байланысты мәселелерге баса назар аудара отырып, әлемдік коммуникация саласына әсер ететін негізгі мәселелерді шешуге басқарушылық дағдыларды қолданатын білікті басшыларды дайындауға бағытталған.

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

120

Берілетін академиялық дәреже

Магистр

Оқытудың нәтижесі

  1. Байланыс теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникация процесінің универсалды моделін құру.
  2. Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін анықтау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсету.
  3. Отандық және шетелдік медиа нарықтардың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану.
  4. Қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасау кезінде техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану.
  5. Интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне-, аудиоконтент, бағдарламалық өнімдер дерекқоры) қолдана отырып, мультимедиалық өнім жасау.
  6. Байланыстың жаңа технологияларына, этика мен психология заңдарына сүйене отырып, коммуникацияның әртүрлі түрлерін қолдана отырып, медиа компанияның әртүрлі бөлімшелерінің жұмысын үйлестіру.
  7. Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарын зерттеу және сипаттау, медиа компаниялар мен жобаларды талдауда әртүрлі әдістерді қолдану.
  8. Медиа және коммуникациялық өнімдерді құру кезінде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, интерактивті шығармашылық коммуникация әдістерін талдау.
  9. Коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникациялардың негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау.
  10. Маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, саладағы ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжытуды жүзеге асыру.
  11. Корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен тиімді жұмыс жасау және медиа бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну.
  12. Команда құру, онымен күнтізбелік жоспар құру, жоба құны және оны нақты шындыққа бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/magistracy/speciality/2113

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

 

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)