Білім беру бағдарламасы
|
7M02102 Дизайн
|
Білім саласы
|
7M 02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
|
Дайындық бағыты
|
7M 021 Өнер
|
Білім беру бағдарламаларының тобы
|
М035 Сән, дизайн
|
Мақсаты
|
Бағдарлама ғылыми-педагогикалық және зерттеу құзыреттеріне, дизайн, дизайн-коммуникация, ақпараттық және компьютерлік технологиялар саласында өндірістік қызмет тәжірибесіне; сыни, аналитикалық және сараптамалық тәсілге және шығармашылық ойлауға; дизайнерлік жоба мен өндірісті басқаруға, командада жұмыс істеуге, өзінің жеке дизайнерлік өнімін жасауға қабілетті дизайнер тұлғасын қалыптастыруға және кәсіби жетілдіруге бағытталған.
|
Оқыту тілі
|
орыс, қазақ
|
Кредиттердің көлемі
|
120
|
Берілетін академиялық дәреже
|
магистр
|
Оқытудың нәтижесі
|
- Теорияның практикамен байланысын, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнамалық визуалды коммуникацияның даму заңдылықтарын және дизайн-жарнама және оның компьютерлік технологияларды жаңарту процесімен байланысын анықтау; мәтіндік дизайн саласындағы, визуалды коммуникация және көркем-кеңістіктік конструкциялау кеңістігіндегі теориялық тәсілдерді, әдіснамаларды дәлелді түрде түсіндіру.
- Дизайн саласында визуалды коммуникация қызметтерін кәсіби пайдалану: дизайнерлік өнімнің мақсатына, жанры мен стиліне тікелей байланысты шрифт өнерімен өнімді байланысты табу; ақпараттық, компьютерлік және басқа дизайн-технологиялардың жасырын мүмкіндіктерін ескере отырып, дизайнерлік модель кеңістігінде көркем қаріптің әр түрлі формаларының функцияларын қолдану.
- Қазіргі заманғы дизайнерлік көркем жобалаудың негізгі ережелерін қалыптастыру; дизайнерлік жобалаудың моделін сапалы жетілдіру мақсатында теориялық-әдіснамалық тәсілдерді кешенді талдауды жүзеге асыру.
- Дизайнерлік шешімді іздеуде түрлі ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді қалыптастыру; заманауи ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерге сәйкес дизайнерлік шешімдердің инновациялық нәтижелерін сыни бағалау; дизайн-жобалау тұжырымдамасын көрсету.
- Графикалық дизайнды оқыту әдістемесі саласында ақпаратты іздестіруді жүзеге асыру; графикалық дизайнды оқыту әдістемесі мен тәжірибесінде кәсіби міндеттерді орындау нәтижелерін түсіндіру. жаңа экономикалық және әлеуметтік-саяси реалияларда графикалық дизайнды оқытудың қазіргі әдістерін дәлелді тұжырымдау.
- Қазіргі дизайн мәселелерін анықтау; дизайн мәселелерін ғылыми зерттеуді жүзеге асыру; визуалды коммуникация кеңістігіндегі жарнама қызметі мен дизайнерлік мәтіннің негізгі аспектілері мен перспективалы бағыттарын қалыптастыру.
- Әлеуметтік салада дизайн психологиясы мен дизайн-жобалаудың негізгі әдістерін қолдану; графикалық дизайнды оқытудың әртүрлі әдістерін және ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану; жалпы психология, түс пен кеңістікті қабылдау психологиясы, дизайн-менеджмент және дизайн-маркетинг саласында дизайнның перспективалық жетістіктерін көрсету.
- Халықаралық дизайнерлік бизнесті басқаруда және ғылыми зерттеулерді жоспарлауда және ұйымдастыруда дизайн-жобалау әдіснамасын, техникасы мен негізгі дизайн тәсілдерін және дизайн-жобалау әдіснамасын пайдалану; кітап дизайны мен дизайн-жарнама практикасында креативті жобалау техникасын қолдану; іскерлік және кәсіби коммуникацияларды және имидж-дизайнның инновациялық технологияларын ғылыми зерттеуді жүзеге асыру.
- Іскерлік және кәсіби коммуникация пәнінің мақсатын, міндеттерін, әдіснамасын қалыптастыру; пәннің мазмұнын түсіндіру; өзіндік дизайн-шешімдерді іздеу мақсатында іскерлік және кәсіби коммуникацияның ғылыми нәтижелерін дәлелді түрде ұсыну.
- Кітап дизайнында, жарнамалық визуалды коммуникацияда, шрифт өнерінде креативті жобалау принциптерін әзірлеу; кітап дизайны саласында ғылыми зерттеу, жарнамалық визуалды өнімдер мен визуалды коммуникация идеяларын жүзеге асыру; дизайн және коммуникацияның әр түрлі салаларында креативті жобалаудың алынған нәтижелерін генерациялау.
- Инновациялық, ақпараттық, компьютерлік дизайн-технологияларды өз бетінше әзірлеу; іскерлік және кәсіби коммуникация және халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару саласында дизайн және жарнама мүмкіндіктерін анықтау; дизайнердің өзара іс-қимылы және зияткерлік меншік құқығы саласында теория мен практиканың байланысын жүзеге асыру.
- Халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару үдерістері саласында әдістерді қолдану; ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологиялар саласындағы әрекеттерді өз бетінше жүзеге асыру; БАҚ-та дизайн-жарнама және визуалды коммуникация өнімдерін жасау.
|
Талапкерлерге
|
https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/magistracy/speciality/1397
|
Академиялық қызметі
|
|
Ғылыми қызметі
|
|
Халықаралық қызметі
|
- Вайоминг унверситеті (АҚШ);
- Огайо университеті(АҚШ);
- Оклахома университеті(АҚШ);
- Колумбия университеті (АҚШ);
- Аризона университеті (АҚШ);
- Дюк университеті (АҚШ);
- Лестер университеті (АҚШ);
- Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
- Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
- А. Мицкевич ат. университет (Польша);
- Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
- Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
- Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
- ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
- М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).
|
Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)
|
|