7M02102 Дизайн

Білім беру бағдарламасы

7M02102 Дизайн

Білім саласы

7M 02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Дайындық бағыты

7M 021 Өнер

Білім беру бағдарламаларының тобы

М035 Сән, дизайн

Мақсаты

Бағдарлама ғылыми-педагогикалық және зерттеу құзыреттеріне, дизайн, дизайн-коммуникация, ақпараттық және компьютерлік технологиялар саласында өндірістік қызмет тәжірибесіне; сыни, аналитикалық және сараптамалық тәсілге және шығармашылық ойлауға; дизайнерлік жоба мен өндірісті басқаруға, командада жұмыс істеуге, өзінің жеке дизайнерлік өнімін жасауға қабілетті дизайнер тұлғасын қалыптастыруға және кәсіби жетілдіруге бағытталған.

Оқыту тілі

орыс, қазақ

Кредиттердің көлемі

120

Берілетін академиялық дәреже

магистр

Оқытудың нәтижесі

  1. Теорияның практикамен байланысын, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнамалық визуалды коммуникацияның даму заңдылықтарын және дизайн-жарнама және оның компьютерлік технологияларды жаңарту процесімен байланысын анықтау; мәтіндік дизайн саласындағы, визуалды коммуникация және көркем-кеңістіктік конструкциялау кеңістігіндегі теориялық тәсілдерді, әдіснамаларды дәлелді түрде түсіндіру.
  2. Дизайн саласында визуалды коммуникация қызметтерін кәсіби пайдалану: дизайнерлік өнімнің мақсатына, жанры мен стиліне тікелей байланысты шрифт өнерімен өнімді байланысты табу; ақпараттық, компьютерлік және басқа дизайн-технологиялардың жасырын мүмкіндіктерін ескере отырып, дизайнерлік модель кеңістігінде көркем қаріптің әр түрлі формаларының функцияларын қолдану.
  3. Қазіргі заманғы дизайнерлік көркем жобалаудың негізгі ережелерін қалыптастыру; дизайнерлік жобалаудың моделін сапалы жетілдіру мақсатында теориялық-әдіснамалық тәсілдерді кешенді талдауды жүзеге асыру.
  4. Дизайнерлік шешімді іздеуде түрлі ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді қалыптастыру; заманауи ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерге сәйкес дизайнерлік шешімдердің инновациялық нәтижелерін сыни бағалау; дизайн-жобалау тұжырымдамасын көрсету.
  5. Графикалық дизайнды оқыту әдістемесі саласында ақпаратты іздестіруді жүзеге асыру; графикалық дизайнды оқыту әдістемесі мен тәжірибесінде кәсіби міндеттерді орындау нәтижелерін түсіндіру. жаңа экономикалық және әлеуметтік-саяси реалияларда графикалық дизайнды оқытудың қазіргі әдістерін дәлелді тұжырымдау.
  6. Қазіргі дизайн мәселелерін анықтау; дизайн мәселелерін ғылыми зерттеуді жүзеге асыру; визуалды коммуникация кеңістігіндегі жарнама қызметі мен дизайнерлік мәтіннің негізгі аспектілері мен перспективалы бағыттарын қалыптастыру.
  7. Әлеуметтік салада дизайн психологиясы мен дизайн-жобалаудың негізгі әдістерін қолдану; графикалық дизайнды оқытудың әртүрлі әдістерін және ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану; жалпы психология, түс пен кеңістікті қабылдау психологиясы, дизайн-менеджмент және дизайн-маркетинг саласында дизайнның перспективалық жетістіктерін көрсету.
  8. Халықаралық дизайнерлік бизнесті басқаруда және ғылыми зерттеулерді жоспарлауда және ұйымдастыруда дизайн-жобалау әдіснамасын, техникасы мен негізгі дизайн тәсілдерін және дизайн-жобалау әдіснамасын пайдалану; кітап дизайны мен дизайн-жарнама практикасында креативті жобалау техникасын қолдану; іскерлік және кәсіби коммуникацияларды және имидж-дизайнның инновациялық технологияларын ғылыми зерттеуді жүзеге асыру.
  9. Іскерлік және кәсіби коммуникация пәнінің мақсатын, міндеттерін, әдіснамасын қалыптастыру; пәннің мазмұнын түсіндіру; өзіндік дизайн-шешімдерді іздеу мақсатында іскерлік және кәсіби коммуникацияның ғылыми нәтижелерін дәлелді түрде ұсыну.
  10. Кітап дизайнында, жарнамалық визуалды коммуникацияда, шрифт өнерінде креативті жобалау принциптерін әзірлеу; кітап дизайны саласында ғылыми зерттеу, жарнамалық визуалды өнімдер мен визуалды коммуникация идеяларын жүзеге асыру; дизайн және коммуникацияның әр түрлі салаларында креативті жобалаудың алынған нәтижелерін генерациялау.
  11. Инновациялық, ақпараттық, компьютерлік дизайн-технологияларды өз бетінше әзірлеу; іскерлік және кәсіби коммуникация және халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару саласында дизайн және жарнама мүмкіндіктерін анықтау; дизайнердің өзара іс-қимылы және зияткерлік меншік құқығы саласында теория мен практиканың байланысын жүзеге асыру.
  12. Халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару үдерістері саласында әдістерді қолдану; ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологиялар саласындағы әрекеттерді өз бетінше жүзеге асыру; БАҚ-та дизайн-жарнама және визуалды коммуникация өнімдерін жасау.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/magistracy/speciality/1397

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

  1. Вайоминг унверситеті (АҚШ);
  2. Огайо университеті(АҚШ);
  3. Оклахома университеті(АҚШ);
  4. Колумбия университеті (АҚШ);
  5. Аризона университеті (АҚШ);
  6. Дюк университеті (АҚШ);
  7. Лестер университеті (АҚШ);
  8. Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
  9. Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
  10. А. Мицкевич ат. университет (Польша);
  11. Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
  12. Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
  13. Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
  14. ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
  15. М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)