6B03206 Медиакоммуникациялар

 

Білім беру бағдарламасы

6B03206 Медиакоммуникациялар

Білім саласы

6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

6B032 Журналистика және ақпарат

Білім беру бағдарламаларының тобы

B042 Журналистика және репортер ісі

Мақсаты

Бұқаралық ақпарат құралдары мен коммуникациялар саласында кәсіби кадрларды сапалы дайындау. Жобалық жұмыста іргелі тұжырымдамаларды қолдана, цифрлық сауаттылық туралы білімді интеграциялай алатын, цифрлық БАҚ-та ақпараттық қолдау мен дамытуда жаңа тәсілін қолдана алатын, цифрлық медиа сектор мен коммуникация салаларында түрлі кәсіпорындарына жоғары кәсіби және талантты кадрларды сапалы даярлау.

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

240

Берілетін академиялық дәреже

Бакалавр

Оқытудың нәтижесі

  1. Медиаорта мен медиаэкологияға (медиа, технологиялар және коммуникациялар және олардың адам мекендейтін ортаға әсері) арналған медиакоммуникация саласының тарихы, қазіргі даму үрдістері, сондай-ақ   медиакоммуникацияның бейімдеуші, дамушы және басқарушы функцияларын ескере отырып, заманауи даму үрдістері   туралы медиаөнімдер әзірлеу.
  2. Креативті технологиялар мен икемді коммуникациялық стратегияларды пайдалана отырып, коммуникацияның тарихы мен теориясы негізінде әртүрлі жанрлар мен форматтардағы материалдарды әзірлеу, БАҚ медиаконтентін талдау және салыстыру, дағдарыс жағдайында оның күшті және әлсіз жақтарын анықтау, медиакоммуникация саласындағы ықпалын оңтайландыру.
  3. Креативті технологиялар мен икемді коммуникациялық стратегияларды пайдалана отырып, коммуникацияның тарихы мен теориясы негізінде әртүрлі жанрлар мен форматтардағы материалдарды әзірлеу, БАҚ медиаконтентін талдау және салыстыру, дағдарыс жағдайында оның күшті және әлсіз жақтарын анықтау, медиакоммуникация саласындағы ықпалын оңтайландыру.
  4. Білікті медиажоспар құру және медиа өндірісті кешенді басқару; цифрлық құралдар мен мультимедиялық сторителлинг, видео- аудиобаяндау әдістерін қолдана отырып, медиа хабарламалардың әртүрлі пішіндерін (телевизиялық және радио мазмұны форматында) жүзеге асыру; өңделген материалды талдау және таңдау, коммуникация практикумы аясында өндірістік және басқару шешімдерін қабылдау.
  5. Сөйлеу коммуникациясының түрлі пішіндерінде   іскерлік этикеттің сарындары, мүдделері мен құндылықтарын түсіндіру, тиімді және тұлғааралық қарым-қатынас тілінің, белсенді диалог ерекшелігін айқындау, деректердің визуалдығын фактчекинг құралдары мен этикалық нормалар мен ережелерді қолдана отырып, мультимедиялық кейстер мен сторителлинг әзірлеу.
  6. Бұқаралық коммуникация теориясы мен практикасын, трансмедиялық коммуникацияларды, медиаменеджментті жүйелі түрде ұсыну, әлеуметтік медиа мен SMM коммуникацияларды ілгерілету бойынша креативті медиа жобаларды құру, олардың орындалуын қамтамасыз ету, шығармашылық медиа шеберлікті одан әрі дамыту үшін алынған нәтижелерді корреляциялау.
  7. Ұлтаралық диалогқа бағытталған медиаэтика мен құқық бойынша журналистердің базалық құралы ретінде медиамәтіндер,   телевизиялық және радиоматериалдарды таныстыру, медиа- және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, медиатұтыну индикаторларын талдау және олардың дамуын болжау.
  8. Ұлтаралық диалогқа бағытталған медиаэтика мен құқық бойынша журналистердің базалық құралы ретінде медиамәтіндер,   телевизиялық және радиоматериалдарды таныстыру, медиа- және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, медиатұтыну индикаторларын талдау және олардың дамуын болжау.
  9. YouTube журналистикадағы сапалы контенттерді тиімді түрде ілгерілету, мудборд-коллекция, смета, контент-жоспарын құру; сценарий мен конспект тұжырымдамасын жазу, белгілі медиа өнімдерінің форматтары мен жанрларын қоса алғанда, YouTube арнасын жүргізу.
  10. Трансмедиялық коммуникациялардың теориясы мен кейстерін негізге ала отырып, БАҚ-қа арналған жобаларды бағдарлау, медиамониторинг пен кешенді талдаудың креативті тәсілдері мен инновациялық технологиялары негізінде медиамаркетингтің әлеуметтік жобаларын, сондай-ақ тұрақты коммуникация жүйесіндегі журналист жұмысы моделін ілгерілету.
  11. Ғылыми мәдениеттің, сондай-ақ этика мен құқық нормалары мен ережелерін, ортаны сыни қабылдаудың тиімді технологиясын ескере отырып, мультимедиялық контент құралдарын пайдаланып, медианарықты ілгерілету және басқаруда ақпарат пен коммуникацияның жаһандық нарықтағы даму үрдісін бағалау.
  12. Сөйлеу, тұлғааралық және тиімді коммуникация (smart-коммуникация, цифрлық технологиялар, фото- және инфографика, әлеуметтік желілер алгоритмі, мобильді қосымшалар) әдістерін пайдалана отырып, кәсіби қызметке дербес-шығармашылық компонент енгізу.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/bachelor/speciality/2112

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

 

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)