Оқытудың нәтижесі
|
- Театр өнерінің тарихы, дамуының қазіргі заманғы үрдістері, актерлермен, театр мен киностудиялардың басқа да шығармашылық және техникалық қызметтерінің өкілдерімен қарым-қатынас психологиясы туралы білім негізінде киноға, театрға (драма, опера, балет және т. б.) арналған журналистік туындылар жасау.
- Кино өнерінің тарихы мен теориясына сүйене отырып, әртүрлі жанрлар мен форматтардың сценарийлерін жазу; фильм мен сюжетті олардың күшті және әлсіз жақтарын көрсете отырып талдау.
- Түсірілімнің әр түрлерін жүзеге асыру (телевизиялық өнімдер, көркем немесе деректі фильмдер, жарнамалық роликтер, бейнеклиптер); түсірілім материалын талдау және іріктеу, картинаның монтажын, суретті түзетуді басқару; өндірістік және басқарушылық шешімдер қабылдау.
- Аудиторияға тарихты музыка арқылы жеткізу; теледидар, кино, жарнама үшін музыканың ерекшелігін анықтау; саундтректер жасау.
- Кинематографтың көркемдік мәнерінің барлық құралдарын пайдалана отырып, драматургияның креативті туындыларын жасау; қазақ киноиндустриясының ерекшелігін анықтау.
- Компьютерлік графика құралдарын қолдана отырып, жаңа буын жобаларын құру; шығармашылық мәселелерді шешу үшін үш өлшемді модельдеудің әртүрлі графикалық бағдарламаларында жұмыс істеу.
- Сыни тұрғыдан ойлауға негізделген және өз ұстанымын дәлелдей отырып, ақпараттық кино лицензияларын құру; жоспарлардың сұлулығы мен үйлесімділігін, визуалды серияларды, гримдерді, арнайы эффектілерді, костюмдерді бағалау.
- 3D таңбаларын және виртуалды кеңістікті модельдеудің сандық технологияларын қолдана отырып, иллюстрациялар, анимациялар, бейне ойындар жасау; сандық эффектілерді қою, фильм материалын өңдеу, редакциялау, монтаждау, дыбыстау.
- Продюсерлер, фестиваль іріктеушілері, кинофондтар және жас кинематографистерге арналған түрлі кездесулерге қатыса отырып, кино және медиажобаларды тиімді ілгерілету.
- Көрермендердің сұраныстарына сүйене отырып, продюсерліктің өзекті түрлерін ажырата білу; жобаның шығармашылық және коммерциялық әлеуетін бағалау; медиа нарыққа назар аудару.
- Суретті психологиялық тұрғыдан бағалау; адам өмірінің рухани-сезімдік жағын анықтау; толеранттылық нормалары мен оқиғаларды жария етудегі ашықтықты ескере отырып, кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін әлеуметтік және көпмәдениеттік айырмашылықтарды пайдалану.
- Кәсіби қызметке жеке шығармашылық, жаңашыл компонентті енгізу, оның жеке және кәсіби даралығын саналы түрде дамыту.
|