Мақсаты
|
Коммуникация және қоғаммен байланыстың жетік технологиялары негізінде студенттердің құзіреттіліктерін қалыптастыру, сандық және дәстүрлі PR-құралдарымен қолдана білу, PR-жобаларды іске асыру машығын меңгерту. Үздіксіз тәжірибе арқылы медиарилейшнз, сандық PR, дағдарысқа қарсы іс-әрекет, брендинг, SEO, ішкі коммуникация арқылы болашақта Қазақстанда және халықаралық нарықта жұмыс істей білетін қоғаммен байланыс мамандарын дайындау, сондай-ақ имиджмейкерлер, бренд-менеджерлер, продюсерлер, SMM-мамандар, контент модераторлар, аккаунт-агенттер, дайындалады.
|
Оқытудың нәтижесі
|
Осы білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін бітіруші – бакалавр қабілетті болады:
- Әлемдік және қазақстандық қоғаммен байланыстың тетіктерін, қызметін, түрлерін, негізгі субъектісі мен объектісін ажырата білуге, қазақстандық қоғаммен байланыстың тәжірибесін қолдана отырып, Қоғаммен байланыс Ұлттық ассоциациясыныда және PR-шы клубы шеңберінде қазақ, орыс, ағылшын және басқа да тілдерде қазіргі қоғаммен байланыстың мәселерін түсіндіре білу.
- Жеке тұлғаны қолдау арқылы рухани құндылықтар мен менталитетін, және мекеменің іскерлік капиталын, тауар брендін, кызмет көрсету және мемлекеттің лайықты имиджін сипаттау.
- Тіл мен стилдің сәйкестендірілген принциптерін сақтай отырып, журналистер мен блогерлерге арналған аудио-, видео, IT-технология жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдарын қолдана отырып, «әлеуметтік маңызды ақпарат» және «жаңалық себептерін» құру.
- Коммуникация саласындағы стратегиялық жоспарлау әдістерін қоғаммен байланыс қызметінің бәсекелестік тұжырымдамасын таңдау олардың тиімділігін айқындау, кеңес беруді ажыратып, дағдарысқа қарсы іс-қимыл шараларын іске асыру және жобалық бюджеттерді қалыптастыру негізінде жүргізу.
- Ұйымның оңтайлы ақпараттық ортасын, дәстүрлі және жаңа медиа редакциясымен, блогерлерді, мүдделі тұлғаларды, бәсекелестермен өзара әрекеттесу моделін анықтау үшін түрлі типтегі ұйымдарда ақпараттық айналым принциптерін зерттеу.
- Жаңа технологияларды бейімдеу, атап айтқанда, БҰҰ, ЮНЕСКО және кәсіби қауымдастықтардың ұсынымдарын ескере отырып, коммуникациялық іс-тәжірибелерді кеңейту үшін интерактивтілік, конвергенция, синергия, онлайн, ұтқырлық сияқты жаңа нысандарға негізделген PR-жобаларына интеграциялау, сайлау кампанияларын жүргізу, мәдениетаралық қарым-қатынастарды қалыптастыру.
- Медиааудитті компанияның бәсекеге қабілеттілігі мен беделін көтеру, бұқаралық ақпарат құралдары және әлеуметтік желілерді пресс-клиппинг жүргізу, қоғамдық пікірді бағалау, іскерлік байланыстар мен кәсіби этика қағидаттарына ие болу, коммуникациялық салаға қатысты заңдарды сақтау құралы ретінде қолдану.
- Баспасөз қызметі, баспасөз хатшысы және баспа орталығы жұмысын жетілдіру, ақпараттың ашықтығын қамтамасыз ету және сыртқы және ішкі ақпарат ағынын қамтамасыз ету үшін PR-субъектісіне сенімді күшейту.
- Дәстүрлі, тұрақты коммуникация есебінен PR-шараларды аудиториясын ұлғайту, сандық технологияларды және SEO-насихатын пайдалану арқылы арттыру.
- Жарнаманың әр түрлі түрлерін модельдеу, клиенттер үшін жарнамалық ұсыныстар жасау, байланыс қызметтерін монетизациялауды жүзеге асыру, шығармашылық кретивтілік тәсілдерді қолдану.
- Әлемдік маңызы бар қоғамдық-гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімін тәжірибеге енгізу.
- Кәсіби мәселелерді талқылау, өз көзқарасын қорғау, қорытынды жасау, зерттеу және ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдану, ұсыныстар және қоғаммен байланыс және аралас салалар бойынша логикаға негізделген тұжырымдар жасау.
|