6B03203 Қоғаммен байланыс

 

Білім беру бағдарламасы

6B03203 Қоғаммен байланыс

Білім саласы

6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

6B032 Журналистика және ақпарат

Білім беру бағдарламаларының тобы

B042 Журналистика және репортер ісі

Мақсаты

Коммуникация және қоғаммен байланыстың жетік технологиялары негізінде студенттердің құзіреттіліктерін қалыптастыру, сандық және дәстүрлі PR-құралдарымен қолдана білу, PR-жобаларды іске асыру машығын меңгерту. Үздіксіз тәжірибе арқылы медиарилейшнз, сандық PR, дағдарысқа қарсы іс-әрекет, брендинг, SEO, ішкі коммуникация арқылы болашақта Қазақстанда және халықаралық нарықта жұмыс істей білетін қоғаммен байланыс мамандарын дайындау, сондай-ақ имиджмейкерлер, бренд-менеджерлер, продюсерлер, SMM-мамандар, контент модераторлар, аккаунт-агенттер, дайындалады.

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

240

Берілетін академиялық дәреже

Бакалавр

Оқытудың нәтижесі

Осы білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін бітіруші – бакалавр   қабілетті болады:

  1. Әлемдік және қазақстандық қоғаммен байланыстың тетіктерін, қызметін, түрлерін, негізгі субъектісі мен объектісін ажырата білуге, қазақстандық қоғаммен байланыстың тәжірибесін қолдана отырып, Қоғаммен байланыс Ұлттық ассоциациясыныда және PR-шы клубы шеңберінде қазақ, орыс, ағылшын және басқа да тілдерде қазіргі қоғаммен байланыстың мәселерін түсіндіре білу.  
  2. Жеке тұлғаны қолдау арқылы рухани құндылықтар мен менталитетін, және мекеменің іскерлік капиталын, тауар брендін, кызмет көрсету және мемлекеттің лайықты имиджін сипаттау.
  3. Тіл мен стилдің сәйкестендірілген принциптерін сақтай отырып, журналистер мен блогерлерге арналған аудио-, видео, IT-технология жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдарын қолдана отырып, «әлеуметтік маңызды ақпарат» және «жаңалық себептерін» құру.
  4. Коммуникация саласындағы стратегиялық жоспарлау әдістерін қоғаммен байланыс қызметінің бәсекелестік тұжырымдамасын таңдау   олардың тиімділігін айқындау, кеңес беруді ажыратып, дағдарысқа қарсы іс-қимыл шараларын іске асыру және жобалық бюджеттерді қалыптастыру негізінде жүргізу.
  5. Ұйымның оңтайлы ақпараттық ортасын, дәстүрлі және жаңа медиа редакциясымен, блогерлерді, мүдделі тұлғаларды, бәсекелестермен өзара әрекеттесу моделін анықтау үшін түрлі типтегі ұйымдарда ақпараттық айналым принциптерін зерттеу.
  6. Жаңа технологияларды бейімдеу, атап айтқанда, БҰҰ, ЮНЕСКО және кәсіби қауымдастықтардың ұсынымдарын ескере отырып, коммуникациялық іс-тәжірибелерді кеңейту үшін интерактивтілік, конвергенция, синергия, онлайн, ұтқырлық сияқты жаңа нысандарға негізделген PR-жобаларына интеграциялау, сайлау кампанияларын жүргізу, мәдениетаралық қарым-қатынастарды қалыптастыру.
  7. Медиааудитті компанияның бәсекеге қабілеттілігі мен беделін көтеру, бұқаралық ақпарат құралдары және әлеуметтік желілерді пресс-клиппинг жүргізу, қоғамдық пікірді бағалау, іскерлік байланыстар мен кәсіби этика қағидаттарына ие болу, коммуникациялық салаға қатысты заңдарды сақтау құралы ретінде қолдану.
  8. Баспасөз қызметі, баспасөз хатшысы және баспа орталығы жұмысын жетілдіру, ақпараттың ашықтығын қамтамасыз ету және сыртқы және ішкі ақпарат ағынын қамтамасыз ету үшін PR-субъектісіне сенімді күшейту.
  9. Дәстүрлі, тұрақты коммуникация есебінен PR-шараларды аудиториясын ұлғайту, сандық технологияларды және SEO-насихатын пайдалану арқылы арттыру.
  10. Жарнаманың әр түрлі түрлерін модельдеу, клиенттер үшін жарнамалық ұсыныстар жасау, байланыс қызметтерін монетизациялауды жүзеге асыру, шығармашылық кретивтілік тәсілдерді қолдану.
  11. Әлемдік маңызы бар қоғамдық-гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімін тәжірибеге енгізу.
  12. Кәсіби мәселелерді талқылау, өз көзқарасын қорғау, қорытынды жасау, зерттеу және ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдану,     ұсыныстар және қоғаммен байланыс және аралас салалар бойынша логикаға негізделген тұжырымдар жасау.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/bachelor/speciality/1382

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

  1. Вайоминг унверситеті (АҚШ);
  2.  Огайо университеті(АҚШ);
  3. Оклахома университеті(АҚШ);
  4. Колумбия университеті (АҚШ);
  5. Аризона университеті (АҚШ);
  6. Дюк университеті (АҚШ);
  7. Лестер университеті (АҚШ);
  8. Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
  9. Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
  10. А. Мицкевич ат. университет (Польша);
  11. Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
  12. Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
  13. Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
  14. ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
  15. М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)