7M01601 Тарих

Білім беру бағдарламасының атауы 

7M01601 Тарих

Білім саласы

7M01 Педагогические науки

Дайындық бағыты

7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау

Білім беру бағдарламаларының тобы

M016 Тарих педагогтерін даярлау

БББ мақсаты

Отандық және жалпы тарих саласында тарих ғылымы мен пәнаралық зерттеулер саласында ғылыми мәселелерді тарихи таным тұрғысынан шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау; ЖОО-да тарихи пәндерді ең жаңа ғылыми тұжырымдар негізінде, олардың мазмұнын, даму перспективалары мен заманауи қоғамның дүниетанымдық бағдарламаларын бағалау арқылы оқытуды қамтамасыз ете алатын; тарихи деректерді деректемелік сыни талдау нәтижелерін өңдей алатын, магистрлік диссертацияда, ғылыми жарияланымдарда ғылыми ізденісінің нәтижелерін ресімдей алатын; білім беру саласында оқыту мен тәрбие үдерісін пәндік саланың және білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктерін көрсететін технологияларды пайдалана отырып ұйымдастыруды іске асыруға қабілетті; әріптестермен, ата-аналармен, әлеуметтік әріптестермен, соның ішінде шетелдік әріптестермен өзара әрекеттестікті ұйымдастыра алатын; кәсіби өзіндік білім алу және тұлғалық өсуді жүзеге асыратын; ғылым мен білім беру саласында нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін зерттеу методтары кешенін қолдану арқылы талдай, жүйелей және қорытындылай алатын мамандарды дайындау.

Оқыту тілі:

орыс, қазақ, ағылшын

 

Кредиттердің көлемі:

120

Берілетін академиялық дәреже: 

Магистр

Оқытудың нәтижесі

 

ON-1 Тарихи және гуманитарлық пәндер бойынша әртүрлі сабақ түрлерін жүргізу, оқу сабақтарының түрлерін, әдістері мен құралдарын таңдау; Заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістерінің, тәсілдері мен құралдарының жиынтығын қолдану; білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін формалар мен құралдарды таңдау; педагогикалық қауымдастыққа қажетті жаңа инновациялық әдістемелік өнімдер жасау;

ON-2 Тарихты оқытудың әр түрлі әдістерін зерттегенде аналитикалық және болжамдық тәсілдерді қолдана отырып, тарихи пәндерді оқытудың методикалық үлгілерін, технологиялары мен әдіс-тәсілдерін жасау;

ON-3 Пән саласының ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне, соның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласында оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру; әріптестермен, ата-аналармен, әлеуметтік серіктестермен, соның ішінде шетелдік әріптестермен өзара қарым-қатынастар орнату;

ON-4 Білім беру сапасын арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу мақсатында сараптамалық бағалау арқылы білім беру ұйымдарының қызметіне талдау жүргізу; әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын игеру және әзірлеу;

ON-5 Білім беру ұйымы немесе құрылымдық бөлімше шеңберінде педагогтардың, әдістемелік бірлестіктердің қызметін үйлестіру; әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды басқару;

ON-6 ҚБТ бойынша оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу; білім беру процесінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың жаңа жетістіктерін пайдалану; критериалды бағалау әдістерін қолдану, білім алушылардың дайындық деңгейін ескере отырып бағалау өлшемдерін әзірлеу, сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды жүзеге асыру бойынша әдістемелік ұсыныстарды ұсыну; білім алушылардың білім беру мазмұнын жаңарту аясында педагогикалық процесті студентке бағдар ұстау негізінде құру;

ON-7 Білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясаты міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану; Ұстаздың кәсіби әрекеттерін біліктілік деңгейлері бойынша ажырату; тарихи білім саласындағы, оқыту методикасы, технологиясы, жұмыс әдіс-тәсілдері бойынша заманауи теориялық бағдарламаларды талдау;

ON-8 Жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық іске асыру бағдарламаларына біліктілік зерттеулер мен сараптамалық бағалау жүргізу; мемлекеттік және халықаралық деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-гуманитарлық жобалар мен бағдарламаларға сараптама жүргізу; жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалау, талдау және бағалау;

ON-9 Жоғары оқу орындары мен орта арнайы оқу орындары оқытушыларының біліктілігін арттыруды ұйымдастыру бойынша, ШЖМ, экстернатта сабақ беретін инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандар үшін тренингтер өткізу бойынша білім басқармасының жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу; қашықтықтан оқыту технологиясына сәйкес білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуын регламенттейтін құжаттаманы әзірлеу;

ON-10 Барлық оқушылардың белгілі бір қоғамдық мәртебеге қол жеткізу және өзінің әлеуметтік маңыздылығын бекіту мақсатында, әрбір қол жетімді мектептер мен білім беру мекемелерінде қол жетімді білім беруді дамыту үшін инклюзивті білім беру саласында бейімделген бағдарламалар мен тиісті оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; инклюзивті білім беру саласында ұйымдастыруға, басқаруға және зерттеуге байланысты кәсіби міндеттерді шешу;

ON-11 Ғылыми ізденістерді жүргізу үшін релевантты ақпаратты анықтау, оны табу, қайта өңдеу және кәсіби мақсатта пайдалану; ғылыми материалды әр түрлі дереккөздерді жан-жақты зерттеу негізінде синтездеу; зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін анықтау; пәнаралық зерттеу үлгілерінің жаңа перспективалық бағыттарын талдау; тарихи зерттеулер саласындағы өзіндік теориялық әзірлемелерді жобалау; ғылым мен ғылыми зерттеулерді дамытудың халықаралық және ұлттық тәжірибесін бағалау;

ON-12 Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас жасай білу; стандартты емес жағдайларда икемді бейімделе білу; педагогикалық әдеп ережелерін, педагогикалық әдеп ережелерін сақтау, тұлғаға құрмет көрсету, жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік таныту.

 

Оқуға түсушілер үшін

https://welcome.kaznu.kz/ru/welcome/magistr

Академиялық қызмет

Кадрлық әлеует :

ОПҚ Штаттық құрамы –24

БҒСБК(ЖАК) ғылым докторлары профессорларының саны: - 7 адам

БҒСБК (ЖАК) ғылым докторлары мен доценттер саны: -12

PhD докторларының саны:-2

ПОҚ ғылыми дәрежелілігі: -87,5 %

Білім беру бағдарламасының шетелдік ЖОО бағдарламаларымен сәйкестігі:

Бұл білім беру бағдарламасы QS рейтингісінде 79-орынды иемденетін «University of Birmingham» бар.

–Бирмингемском университетінде оқу мерзімі - 3 жыл;

– ББ еңбек көлемі: 120 кредит;

Бермингем университеті ББ көбірек зерттеу қызметіне бағытталған, ал біздің ББ көбірек оқытушылық қызметке бағытталған, бірақ зерттеу жұмыстары да бар.

Практика базалары:

1. Дүниежүзілік тарихты зерделеу жөніндегі республикалық ғылыми-зерттеу орталығы;

2. Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерделеу жөніндегі республикалық ғылыми-зерттеу орталығы; 3. Тарих және этнология институты, Ш. Уәлиханов атындағы;

4. "Өрлеу" ҚР ББЖ БАҰО АҚ

 

Ғылыми қызмет

Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін факультетте ғылыми-зерттеу орталықтары мен зертханалар бар:

1. Дүниежүзілік тарихты зерделеу жөніндегі республикалық ғылыми-зерттеу орталығы;

2. Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерделеу жөніндегі республикалық ғылыми-зерттеу орталығы;

3. Халықаралық «Геоархеология» лабороториясы;

 

Халықаралық қызмет

Академиялық ұтқырлық:

Магистранттар серіктес университеттерде (семестрлік және жазғы мектептер) оқуға мүмкіндік алады: Геттинген университеті. Георга Августа, Тюбинген университеті, Билефельд университеті, Герман археологиялық институты (Франкфурт-на-Майне қ.), Рур-университеті (Бохум қ.), Мюнстер университеті, Бремен университеті, Альбрехт атындағы универистет (қ. Университеті (Германия), Глазго университеті (Ұлыбритания), Ноттингем университеті, Батыс-Венгрия университеті (Венгрия), Познань университеті (Польша), Амстердам еркін университеті (Нидерланды), Лейден университеті (Нидерланды), Сеул университеті (Корея), Стамбул университеті (Түркия), ММУ.М. Л. Ломоносов, РУДН, УрФУ, Пиза университеті және т. б.

Сапаны қамтамасыз ету Обеспечение качества (Акредитация, жұмыс берушілердің рейтингі)

Мамандық бойынша білім беру бағдарламасы ACQUIN агенттігінің халықаралық аккредитациясынан өткен.

ҚР бойынша ЖОО арасындағы білім беру бағдарламаларының ішінде:

РҰАА -1 орын

БСҚБТЕ – 1 орын

Бұл бағдарламаны тамамдағандар үшін негізгі жұмыс берушілер болып төмендегі мекемелер анықталған:

Кадрларды даярлау кәсіби қызметтің келесі салаларына жоспарланады:

- ғылыми-зерттеу;

- ғылыми-педагогикалық;

- ғылыми-әдістемелік;

- сараптамалық-консультациялық;

- өндірістік-практикалық, соның ішінде басқару.

 

Бағдарлама түлектерін болашақта жұмысқа орналастыру үшін негізгі жұмыс берушілер мыналар болып табылады:

1. ЖОО;

2. Лицейлер мен колледждер;

3. ҚР жалпы білім беретін мектептері;

4. ЖОО зертханалары,

5. ҒЗИ,

6. кітапханалар,

7. архивтер,

8. мұражайлар,

9.әкімдіктер жанындағы білім беру орталықтары мен бөлімдері (әдістемелік кабинеттер);

10.       Қазақ білім академиясы. Ы. Алтынсарин,

11. Ш. Уәлиханов атындағы тарих және этнология институты,;

11. мәдениет ұйымдары мен мекемелері;

12. аналитикалық, әдістемелік орталықтар, білім беру, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдар;

13. мемлекеттік басқару, жергілікті, өңірлік және республикалық өзін-өзі басқару органдары.

 

Білім беру бағдарламасы нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті болып табылады:

1. білім беру саласы

2. ғылыми-зерттеу саласы

3. басқару саласы