7M01602 Тарих және география
Білім беру бағдарламасының атауы |
7M01602 Тарих және география |
Білім саласы |
7M01 Педагогические науки |
Дайындық бағыты |
7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау |
Білім беру бағдарламаларының тобы |
M016 Тарих педагогтерін даярлау |
БББ мақсаты |
«Тарих және география» шектес саласында жоғары білікті, орта арнаулы және жоғары білім беру мекемелерінде тарихи-географиялық пәндерді оқытуды ең жаңа ғылыми тұжырымдамалар негізінде, тарихи даму барысында қоғам мен географиялық ортаның өзара ықпалдастығы ерекшеліктерін түсіну негізінде қамтамасыз етуге қабілетті; пәнаралық зерттеулерде тарихи-географиялық таным тұрғысынан ғылыми мәселелерді шеше алатын; классикалық және инновациялық оқыту әдістері негізінде білім беру үдерісінің нәтижелілігін қамтамасыз ететін; одан арғы оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінде өз бағдарламасын жасай алатын мамандар дайындау. |
Оқыту тілі: |
орыс, қазақ, ағылшын
|
Кредиттердің көлемі: |
120 |
Берілетін академиялық дәреже: |
Магистр |
Оқытудың нәтижесі
|
ON-1 Жалпы білім беретін, орта арнаулы білім мекемелерінде және жоғары білім беру мекемелерінде замануи педагогикалық және методикалық білім негізінде тарихи-географиялық инновациялық білім беру методикалары мен технологияларын жасау; ON-2 Оқыту процесінде дифферентивті оқыту, коммуникативті-сұхбаттық, модульдік және жобалық қызмет технологияларын қолдану; ГАЖ технологиларын қолдану; білім беру үдерісінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды тиімді пайдалану; ON-3 Жоғары кәсіби білім берудің білім беру бағдарламаларының мазмұнын бітірушінің біліктілік үлгісі, мемлекеттік білім стандарттары және заманауи тәсілдер жүйесі (модульдік, тұлғаға бағдар ұстаған) негізінде жобалау; ЖОО-да сабақтың интерактивті формаларын ұйымдастыру, методикалық құралдар, балау құралдарын жасау, студенттердің оқуға ынталандыру мотивтерін қалыптастыру; ON-4 Экологиялық білім беру бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар дайындау, соның ішінде экологиялық білім берудің оқыту методикасы бойынша оқу құралдарын қоса, білім алушылардың қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарау көзқарасын қалыптастыруды қамтамасыз ететін ғылыми білімдер, көзқарастар мен сенімдер қалыптастыру; ON-5 Кішікомплектілі мектептерде жұмыс жүргізуде білікті болу, экстернатта жұмыс жүргізу ерекшеліктерін білу; ККМ оқыту методикасы бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар жасау, ККМ тиімді оқыту технологияларын таңдау ON-6 Білім беру басқармасының ЖОО және орта арнаулы білім беру мекемелері оқытушыларының біліктілігін арттыру жүмысын жақсарту, оқу үдерісіне инновациялық білім беру технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар жасау; қашықтықтан оқыту түрлерін қолдану және әзірлеу; ON-7 орта арнаулы және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және тәжірибеде жүзеге асыру бағдарламаларын білікті зерттеу және сараптамалық бағалауды жүргізу; ON-8 Өлкетану, көптілді білім беру салаларында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми зерттеу нәтижелерін оқу үдерісіне енгізуге қабілетті болу; ON-9 Қосалқы тарихи және географиялық пәндер әдіс-тәсілдерін, пәнаралық зерттеу методологиясын тарихи карталар жасауда қолдану; ON-10 Қазақстан Республикасының экономикалық аймақтарының даму бағдарламасын, олардың қазіргі әлеуметтік, демографиялық және экономикалық әлеуетін ескере отырып жасау; елдегі өндіріс пен қызмет көрсету саласына жұмыс күшін тартуға кедергі келтірушы факторларды түсіндіру; ON-11 Сакралды нысандар картасын жасау, Орталық Азияның сакралды географиясы бойынша жинақталған материалдар негізінде Орталық Азияның киелі орындарына туристік бағдарламалар жасау; ғылыми қызметкерлермен, туристік және білім беру мекемелерімен және жұртшылықпен байланыс жасау; экскурсиялық әдістемені меңгеру, ғылыми-танымдық, туристік-экскурсиялық бағыттар бойынша экскурсиялық мәтіндерді әзірлеу; ON-12 Әріптестерімен және басшылармен кәсіби қарым-қатынас жасау; ерекше жағдайларға бейімделе білу; тұлғалық коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды ықпалдастыру.
|
Оқуға түсушілер үшін |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|