Магистратура

Мамандық шифры:

7M04109

Мамандығы:

Инновациялық менеджмент

Факультеті:

Экономика және бизнес жоғарғы мектебі

  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
Берілген ББ тәмамдаған білім алушылардан күтілетін қабілеттер:
ON1
кәсіпорындар мен экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін, жаңа технологияларды жасау, жаңа сапалы өнімдерді, қызметтерді ұсыну, болашақ мамандарды даярлаудың жаңа сапалы білім беру технологияларын ұсыну мақсатында, инновациялық кәсіпкерліктің практикалық тәжірибесіне жүргізілетін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қолданбалы ғылыми-техникалық және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың нәтижелерін ,ғылыми мақалаларда, баяндамаларда немесе есептерде жариялауға;
ON2
экономиканың тұрақты өсуін қамтамасыз ету үшін мемлекеттік, жеке секторлардағы инновациялық компанияларының, халықаралық ұйымдардың жасыл экономиканы дамыту бағытындағы ынтымақтастығы арқылы, жасыл технологияларды трансферттеу, жасыл стандарттарды енгізу, экологиялық жауапкершіліктің принциптері, экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, салауатты өмір салтын қалыптастыру психологиясын қалыптастыру арқылы, экологиялық заңнаманың талаптары бойынша жасыл өсу қағидатын жылжытуды қамтамасыз етуге;
ON3
инновациялық кәсіпкерлікті дамыту үшін, мемлекеттік инновациялық саясатты іске асыру үшін, инновациялық кәсіпкерлікті құқықтық реттеу, инновацияларды мемлекеттік қолдау нысандарын пайдалану, зияткерлік меншік құқықтарын қорғау және бағалау, патенттеу және коммерцияландыру, инновациялық жобаларды қаржыландыру, өнеркәсіптік сектормен ғылыми-зерттеу бөлімдерін венчурлық компаниялар арасында байланысты құру арқылы технологиялық парктердің, бизнес-инкубаторлардың, коммерцияландыру кеңселерінің жұмысын қамтамасыз етуге;
ON4
инновациялық менеджменттің қазіргі заманғы әдістерін және құралдарын қолдану арқылы компанияның инновациялық бизнес-моделін анықтап, нарықтағы компанияның стратегиялық орналасуын анықтап, шығынды басқару әдістерін, эмоционалды барлауды басқаруды және персоналды басқару психологиясын пайдаланып, сапасын, тәуекелдерін басқару әдістерін пайдаланып, клиенттің құндылығын қалыптастыру арқылы табысты қамтамасыз ету және осы құнның бір бөлігін фирманың пайда түрінде иелену үшін инновациялық компаниялардың жұмыс істеуін қамтамасыз етуге,
ON5
инновациялық нарықта жаңа өнімді табысты іске қосуды дайындау үшін «қарым-қатынас маркетингі», «бірлескен құнды құру», «өзара қарым-қатынас тұжырымдамасы», инновацияны жылжытудың көлденең және тік әдістері, әріптестік және ынтымақтастық әдістері, технологиялар трансферті, нарықта іске қосу стратегияларын әзірлеу, нарықтағы инновациялық позициялауды қолдану, өнім сапасын және қызмет көрсету деңгейін анықтау арқылы инновацияны насихаттауды қамтамасыз етуге;
ON6
компанияның инновациялық бизнес-моделіне сәйкес пайда табу үшін зияткерлік меншікті халықаралық патенттік құқық негізінде қорғау және бағалау, компанияның патенттеу және лицензиялау саясатын әзірлеу, жобаның бастапқы сатысында жаңа өнімдер мен технологиялардың коммерциялық маңыздылығын болжау және бағалау, оларды нарыққа шығару, лицензияларды, патенттерді сату арқылы зияткерлік меншікті коммерциализациялауға;
ON7
жобаның алдын-ала егу кезеңін ұйымдастырып, мақсатты аудиторияны терең зерттеп идеяны негіздеу, егістік кезеңін ұйымдастыру, команда тобын қалыптастыру, бизнес тұжырымдамасын қалыптастыру, бизнес-жоспар мен техникалық тапсырмаларды әзірлеу, прототипті жасау, ең аз өмір сүретін өнім тұжырымдамасын, тестілеу әдістерін пайдалану, альфа нұсқаларын жасау, тұйық бета нұсқасын жасау, ашық бета-тестілеуді қолдану арқылы іске қосу старт кезеңіне өтуге дайындық негізінде стартаптарды жасау;
ON8
стартаптар тұрақты табысты алу жағдайына қол жеткізу үшін жобаларды насихаттау, құқықтық аспектілерді реттеу, брендті тіркеу, инвесторларды тарту, әзірлеушілер мен инвесторлар арасындағы ынтымақтастық схемасын инновацияларды дамытудың мемлекеттік бағдарламалары шеңберінде стартаптарды қаржыландыру үшін, бизнес-періштелер мен қорлар арқылы венчурлық қаржыландыру үшін құру, венчурлық бизнестің тиімді бизнес-моделін әзірлеу арқылы стартаптарды іске қосуды бастауға;
ON9
инновацияны табысты коммерцияландыруды жүзеге асыру үшін бизнес-үдерістерді дамыту және нарықтық позицияларды нығайту арқылы стартапты өсіру және кеңейту сатысын іске асыруды қамтамасыз етуге, компанияны қайта сату, брендтің акцияларын қор биржасына орналастыру, ұзақ мерзімді ақшамен стратегиялық инвесторды іздестіру арқылы, IPO-ға шығу арқылы стартаптан шығу кезеңін ұйымдастыруға;
ON10
басқару процесінің функциялары мен технологияларын өзгерту, жағдайларды талдау және персоналды басқарудың жаңа әдістерін енгізу, құзыреттерді дамыту, ұйымдастырушылық өзгерістердің бағдарламасын іске асыруға қатысуға персоналдың психологиялық дайындығын қамтамасыз ету, сапа менеджменті қағидаларын, халықаралық сапа стандарттарын енгізу арқылы кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін басқару жүйесінде мақсатты өзгерістер негізінде ұйымдастырушылық және басқарушылық инновацияларды енгізуді қамтамасыз етуге;
ON11
кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін жаңа қызметтерді немесе сипаттамаларды қосу арқылы қызметтерді жетілдіру немесе жаңа қызметтерді дамыту арқылы өнім инновацияларын енгізуді қамтамасыз етуге, технологиялық жаңа немесе айтарлықтай жетілдірілген өндірістік әдістерді енгізу арқылы технологиялық инновацияларды енгізуді қамтамасыз етуге, нақты тәуекелдерді айқындау және олардың инновацияларды дамыту мен енгізуге әсерін бағалауға;
ON12
инновациялық кәсіпкерліктің тиімділігін қамтамасыз ету үшін инновациялық идеяларды іздеу үдерісінде, стартаптарды құру және іске асыру кезінде, инновациялық бизнес-модельді таңдау кезінде, инновациялық кәсіпкерлікті ұйымдастыруда, инновациялық компания персоналын ынталандыру жүйесін, тәуекелдерді сәйкестендіру және жұмсарту жүйесін әзірлеу кезінде, мамандарды даярлаудың оқу үрдісін ұйымдастыру кезінде шығармашылық ойлау болуын, стандартты емес ойлау болуын көрсетуге;
  2017-2020 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2017-2020 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2017-2020 жылдардағы мәліметтер көрсетілген