Магистратура

Мамандық шифры:

7M02102

Мамандығы:

Дизайн

Факультеті:

Журналистика

Бiлiктiлiгі:
  • ғылыми - педагогикалық бағыт - өнертану ғылымдарының магистрі
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
Осы оқу бағдарламасы аяқталғаннан кейін магистранттар:
1. қиылысында кәсіби қызметті жүзеге асыру; дизайнды экономика, психология, әлеуметтану, философия және т. б. әсерінен тарихи қалыптасқан қызметтің дүниетанымдық және шығармашылық әдісі ретінде талдау,
2.дизайн саласында қаріптік композициялардың мүмкіндіктерін кәсіби пайдалану: ақпараттық, компьютерлік және өзге де дизайн-технологияларды ескере отырып, дизайнерлік өнімнің мақсатына, жанрына және стиліне байланысты типография туралы білімді қолдану;
3. дизайн объектісінің модельдерін сапалы жетілдіру мақсатында жаңа әдіснамалық тәсілдер контекстінде дизайн тарихы мен теориясының негізгі кезеңдерін негіздеу және талдау;
4. дизайнның әртүрлі ғылыми-тұжырымдамалық теорияларын тұжырымдау және заманауи ғылыми әзірлемелерге сәйкес дизайнерлік шешімдердің инновациялық нәтижелерін сыни бағалау;
5. графикалық дизайнның ғылыми мәселелеріне зерттеу жүргізу және зерттеу нәтижелерін пәндердің оқу-әдістемелік кешендеріне, авторлық курстар бағдарламаларына және практикалық педагогикалық қызметке енгізу;
6. ақпаратты іздеуді жүзеге асыру, визуалды коммуникация кеңістігінде дизайнерлік мәтін мен жарнамалық өнімнің, полиграфиялық дизайнның (макеттің графикалық ресімделуі) перспективалы бағыттарын анықтау;
7. әлеуметтік салада психология мен дизайн әдіснамасының негізгі әдістерін қолдану; жалпы психология, түс пен кеңістікті қабылдау психологиясы, дизайн менеджменті және дизайн маркетингі саласындағы дизайн жетістіктерін көрсету;
8. ғылыми зерттеулерді, жеке шығармашылық қызметті, авторлық құқықтарды қорғауды ұйымдастыру мен жоспарлауда дизайнерлік жобалау жұмысының тарихы мен әдіснамасын, техникасы мен негізгі тәсілдерін пайдалану;
9. кәсіби қызметке енгізу мақсатында қоғамның көрнекі тілі ретінде дизайнды дамытудағы түпнұсқа көркемдік идеялар мен бейнелерді, стиль қалыптастыратын факторларды, құралдарды, заманауи трендтерді анықтау және бағалау;
10. кітап және медиа дизайндағы, жарнамалық коммуникациядағы, қаріп өнеріндегі креативті дизайн принциптерін әзірлеу; дизайн мен коммуникацияның әртүрлі салаларында алынған нәтижелерді генерациялау;
11. имидж-дизайнның инновациялық технологияларын өз бетінше әзірлеу; этика және іскерлік қарым-қатынас, халықаралық ынтымақтастық саласындағы дизайнның мүмкіндіктерін анықтау;
12. дизайн-жарнама және БАҚ-та көрнекі коммуникация өнімдерін жасау: халықаралық дизайн бизнесін басқару процестерін жүзеге асыру үшін дизайн-менеджменттің әдістері мен тәсілдерін пайдалану.
  2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген