Докторантура PhD

Мамандық шифры:

8D01802

Мамандығы:

Әлеуметтік педагогика

Факультеті:

Философия және саясаттану

Бiлiктiлiгі:
  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
1. әлеуметтік маңызы бар мәселелерді, зерттеу әдістерін ғылыми тұрғыдан талдау, докторлық диссертацияны аяқтаған соң қорытынды жасау;
2. әлеуметтік педагогикадағы басым теориялық тұжырымдамаларды, әлеуметтік-педагогикалық экспериментті ұйымдастырудың қолданбалы немесе теориялық міндеттерін анықтау;
3. әртүрлі әлеуметтік-педагогикалық тұжырымдамаларды салыстыру және олардың тиімділігін ұлттық білім беру моделінің бәсекеге қабілеттілігі тұрғысынан бағалау;
4. әлеуметтік педагогика саласында математикалық және статистикалық зерттеу әдістерінің білімін қолдануды суреттеу;
5. әлеуметтік-педагогикалық білім берудің мақсатын, мазмұны мен технологиясын, әлеуметтік педагогиканы белсенді, интерактивті және инновациялық оқыту технологиясын анықтауда құзыреттілікке негізделген тәсілді қолдану;
6. адекватты әдістемелік тәсілдерді, оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдау, проблемалық әлеуметтік-педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешу;
7. әлеуметтік-педагогикалық бейінді ұйымдастырудың миссиясы мен мақсаттарын анықтау; бәсекелестік ортада білім беруді ұйымдастырудың күшті және әлсіз жақтарын талдау, осы негізде оны дамыту стратегиясын әзірлеу және енгізу;
8. бiлiм берудi дамытудың мемлекеттiк бағдарламаларының тиiмдiлiгiн қамтамасыз ету технологияларын салыстыру, осы бағдарламалардың сапасын арттыру параметрлерiн болжау, нақты ЖОО, колледж немесе мектептiң бiлiм беру ортасына цифрлық технологияларды енгiзу;
9. сыйластық, төзімділік пен әділеттілік және руханилықты дамыту негізінде адамгершілік құндылықтарды дамыту, эмоционалдық-адамгершілік құзыреттіліктерін, сондай-ақ эмпатияны дамыту, өз эмоцияларын басқару, басқа адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында рухани-адамгершілік тәрбиенің маңызды факторы ретінде болашақ педагогтың өмірлік көшбасшылық ұстанымын қалыптастыру;
10. өз құзыреттерін кеңейту мақсатында ғылыми семинарларға, конференцияларға, біліктілікті арттыру курстарына және басқа да білім беру іс-шараларына қатысу үшін үздіксіз білім беруді жүзеге асыру; әрбір қатысушы өзін құрметтейтінін және қабылданғанын сезінетін ғылыми-білім беру ортасында инклюзивті атмосфераны құру үшін толерантты қарым-қатынас әдістерін қолдану.
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген