Докторантура PhD
Мамандығы:
Әлеуметтік педагогика
Факультеті:
Философия және саясаттану
Бiлiктiлiгі:
- ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)
- Түлектер моделі
-
Міндетті
пәндер
-
Элективті
пәндер
- Кәсіби
1. әлеуметтік маңызы бар мәселелерді, зерттеу әдістерін ғылыми тұрғыдан талдау, докторлық диссертацияны аяқтаған соң қорытынды жасау;
2. әлеуметтік педагогикадағы басым теориялық тұжырымдамаларды, әлеуметтік-педагогикалық экспериментті ұйымдастырудың қолданбалы немесе теориялық міндеттерін анықтау;
3. әртүрлі әлеуметтік-педагогикалық тұжырымдамаларды салыстыру және олардың тиімділігін ұлттық білім беру моделінің бәсекеге қабілеттілігі тұрғысынан бағалау;
4. әлеуметтік педагогика саласында математикалық және статистикалық зерттеу әдістерінің білімін қолдануды суреттеу;
5. әлеуметтік-педагогикалық білім берудің мақсатын, мазмұны мен технологиясын, әлеуметтік педагогиканы белсенді, интерактивті және инновациялық оқыту технологиясын анықтауда құзыреттілікке негізделген тәсілді қолдану;
6. адекватты әдістемелік тәсілдерді, оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдау, проблемалық әлеуметтік-педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешу;
7. әлеуметтік-педагогикалық бейінді ұйымдастырудың миссиясы мен мақсаттарын анықтау; бәсекелестік ортада білім беруді ұйымдастырудың күшті және әлсіз жақтарын талдау, осы негізде оны дамыту стратегиясын әзірлеу және енгізу;
8. бiлiм берудi дамытудың мемлекеттiк бағдарламаларының тиiмдiлiгiн қамтамасыз ету технологияларын салыстыру, осы бағдарламалардың сапасын арттыру параметрлерiн болжау, нақты ЖОО, колледж немесе мектептiң бiлiм беру ортасына цифрлық технологияларды енгiзу;
9. сыйластық, төзімділік пен әділеттілік және руханилықты дамыту негізінде адамгершілік құндылықтарды дамыту, эмоционалдық-адамгершілік құзыреттіліктерін, сондай-ақ эмпатияны дамыту, өз эмоцияларын басқару, басқа адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында рухани-адамгершілік тәрбиенің маңызды факторы ретінде болашақ педагогтың өмірлік көшбасшылық ұстанымын қалыптастыру;
10. өз құзыреттерін кеңейту мақсатында ғылыми семинарларға, конференцияларға, біліктілікті арттыру курстарына және басқа да білім беру іс-шараларына қатысу үшін үздіксіз білім беруді жүзеге асыру; әрбір қатысушы өзін құрметтейтінін және қабылданғанын сезінетін ғылыми-білім беру ортасында инклюзивті атмосфераны құру үшін толерантты қарым-қатынас әдістерін қолдану.
-
Академиялық жазу
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми жұмысты жазудың барлық кезеңдерінде жазу дағдыларын дамыту, дереккөздерді пайдалануды түсінуді жақсарту және плагиаттың алдын алу.
Курсты оқу барысында эссе түрлерін жоспарлау және жазу: салыстыру/қарсы қою, себеп/салдар, дәлел, синтез, шет тілінде зерттеу жұмысының жоспарлары және т.б. ашылады.
-
Рухани-адамгершілік білім беру: тарихтан қазіргі кезеңге
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: докторанттар арасында рухани-адамгершілік мәдениетті қалыптастыру, оларды рухани-адамгершілік білім беру идеяларының даму тарихымен, қазіргі білім беру тұжырымдамаларының мазмұнымен, дамыту және пайдалану тәжірибесімен таныстыру. білім берудегі әртүрлі технологиялар; адамның дамуының әртүрлі кезеңдерінде өзін-өзі дамытудың заманауи тұжырымдамалары мен технологияларының негізгі сипаттамаларын ашу.
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану.
Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді, зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.
-
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
-
Әлеуметтік педагогтың зерттеушілік мәдениеті
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: докторанттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыру және Scopus және Web of Science деректер базасында ғылыми мақалалар жазу дағдыларын дамыту, сонымен қатар инновациялық тәсілдер ұсыну және ғылыми зерттеулерге негізделген әдістер мен бағдарламаларды әзірлеу, ынтымақтастық дағдыларын дамыту. практиктер, сарапшылар және әлеуметтік педагогика саласындағы басқа да зерттеушілер.
-
Әлеуметтік-педагогикалық экспериментті ұйымдастыру әдістемесі
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: Тәжірибелік тәсілді қолдана отырып, әлеуметтік педагогикада зерттеу жұмыстарын жүргізу саласындағы құзыреттіліктерді дамыту, әлеуметтік педагогикада эксперименттік зерттеулерді жүргізу принциптерін меңгеру, нақты зерттеу мәселелері мен мақсаттарына бейімделген өзіндік әдістемелерін жасау, әлеуметтік-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу процестерін зерттеу. эксперимент, соның ішінде қатысушыларды, қалыптастыру топтарын таңдау, араласуды жобалау және басқару, деректерді жинау және нәтижелерді талдау.
-
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика саласындағы әлеуметтік құрылыс, экологиялық педагогика, гендерлік педагогика, сыни теория сияқты заманауи теориялық және концептуалды тәсілдерді зерттеу, қазіргі заманғы әлеуметтік-педагогикалық концепцияларды ғылыми зерттеулерде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, ғылыми-зерттеу бағдарламалары мен әдістерін әзірлеу; әлеуметтік педагогика, ғылыми және ғылыми-әдістемелік қызметті дамыту және қазіргі заманғы ұғымдарды пайдалана отырып, әлеуметтік педагогикада ғылыми зерттеулер жүргізу.
-
Әртүрлі қоғамдардағы әлеуметтік педагогика
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық ұйыммен адресаттар немесе пайдаланушылар ретінде байланыста болатын адамдардың өмірлік жағдаяттарын, өмірі мен тәжірибесінің формаларын, қызығушылықтары мен қажеттіліктерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: әлеуметтік педагогиканың жас, жыныс, таптық және мәдени аспектілерін зерттеу; әлеуметтік педагогикадағы қызмет пен араласудың әртүрлі салаларын бағалауды зерттеу; жоғары білімге және оқу бағдарламаларына және кәсіптік оқыту курстарына қатысты зерттеулер; аймақтық, ұлттық және халықаралық салыстырмалы өлшемдерде балалар мен жастардың әл-ауқатын зерттеу; әлеуметтік педагогикада кәсіби дайындық және мансаптық өсу.
-
Евразиядағы интегративті үдерістер: әлеуметтік-педагогикалық аспект
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: Евразиядағы білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары негізінде қазіргі әлеуметтік-мәдени және білім беру шынайылығын сыни талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Аталмыш курс әлеуметтік-педагогикалық контексте мемлекетаралық интеграцияның нысандары мен ерекшеліктерінің өзгеруін белсендендіреді. Пәнді оқу барысында интеграция ұғымының мәні, тарихы,шығу тегі, евразияшылдық феномені, тұжырымдамалар, білімнің шынайылығы ашылады.
-
ҚР жастар саясаты: әлеуметтік-педагогикалық контекст
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: балаларды қорғау және жастар үшін әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік ортаны дамыту бойынша Қазақстанның заңнамалық базасын талдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында қазақстандық ғылыми мектептер мен жастардың әлеуметтенуін зерттеу бағыттары ашылады, докторанттар әртүрлі деңгейдегі жастар саясатын бағалау өлшемдері мен параметрлерін әзірлейді,әлеуметтік орта зерттеуін жүргізеді.
-
Сандық және сапалық талдау теориясы мен практикасы
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: сапалық және сандық деректерді талдау, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру; деректермен жұмыс істеудің қазіргі құралдарын пайдалана отырып сандық және сапалық зерттеулердің деректерін өңдеу, түсіндіру; статистикалық талдау, деректерді математикалық өңдеу дағдылары. Курс білім берудегі сандық және сапалық зерттеулердің жалпы сипаттамасын ашуға бағытталған.
-
Әлеуметтік педагогтың сараптамалық және кеңес беру қызметі
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика саласында сараптамалық-кеңес беру жұмысын табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамыту.
Негізгі аспектілері: Сараптамалық білімді меңгеру: әлеуметтік педагогиканың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін, сонымен қатар әлеуметтік педагогтардың алдында тұрған өзекті мәселелер мен міндеттерді, күрделі әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды шешу үшін сараптамалық білімдерді талдау.
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
-
Зерттеу
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
-
Педагогикалық
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген