Докторантура PhD

Мамандық шифры:

8D01502

Мамандығы:

Информатика

Факультеті:

Ақпараттық технологиялар

Бiлiктiлiгі:
  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
1. Ғылыми білім парадигмалары шеңберінде информатика және білім беруді ақпараттандыру, информатиканы оқыту әдістемесі (теориялық және әдістемелік негіздері, информатика, мультимедиа, IT-технологиялар, робототехникадағы қазіргі заманғы трендтер) саласында іргелі, жүйелі білімдерді көрсету.
2. Ғылыми-педагогикалық теория, тұжырымдамалар, информатика саласындағы ғылыми мектептер, жоғары білім берудегі информатиканы оқыту әдістемесі, білім беру ортасын ақпараттандыру салаларында іргелі, жүйелі білімдерді қолдану.
3. Информатика және білім беруді ақпараттандыру саласында жаңа әдістер, технологиялар және әдіснамалар негізінде қолданбалы зерттеулерді жүргізу; Информатика және ақпараттандыру саласындағы (эссе, есептер, презентациялар түрінде) мақсатты аудиторияға және тиісті кәсіби білімі жоқ аудиторияға арналған ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну; Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларындағы рейтингтік журналдарда, сондай-ақ ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарда талқылау үшін ғылыми нәтижелерді дәлелді және ақылға қонымды түрде ұсыну.
4. Студенттердің танымдық қабілеттерін дамытуға әдістемелік қолдау көрсету.
5. Информатиканы оқытудың инновациялық әдістері мен ұйымдық формаларын қолдану, оқу үдерісін ұйымдастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Ол оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын енгізеді, нақты уақыт режимінде жұмыс істейтін цифрлы ақпарат пен басқару жүйелеріндегі есептеу процестерін ұйымдастырады.
6. Информатика, білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқытудағы отандық және шетелдік тәжірибелер саласындағы әр түрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру; Өзіңіздің ғылыми идеяңызды қалыптастырыңыз, ғылыми қоғамдастыққа информатика және ақпараттандыру саласындағы өз біліміңіз бен идеяларыңызды жеткізіңіз, ғылыми білімнің шекарасын кеңейтіңіз; Ғылыми басымдықтарды саралау, өзіңіздің зерттеу мүдделеріңізді әлеуметтік, этикалық құндылықтармен үйлестіру.
7. Зерттеу саласында алынған нәтижелерді байытатын және олардың одан әрі дамуына үлес қосатын, білімнің шекарасын кеңейтетін түпнұсқалық зерттеулер арқылы үлес қосу мүмкіндігін көрсетіңіз.
8. Оқу үдерісін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жетілдіруге, оқытуға қол жеткізуді бақылауға арналған программалық құралдарды әзірлеу; Оқу нәтижелерін және оқу жетістіктерінің электрондық нысандарын критериалды бағалау технологиясын қолданыңыз. Нақты уақыттағы жүйелерде ақпаратты өңдеудің дұрыстығын бақылау; Информатика және ақпараттық білім беру, информатика және жоғары білім беру педагогикасы саласында қолданылатын зерттеу әдістерін жүйелі түрде түсіндіру; Білім беру мәселелерін шешуде пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау.
9. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, студенттік технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, білім беру ұйымдарында жоғары сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу; Деректер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу; Қашықтықтан оқыту технологияларын, виртуалды оқу орталарын, мультимедиялық және басқа да ақпараттық технологияларды кәсіптік қызметте қолдану; Дизайн және робототехника саласындағы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу.
10. Әртүрлі білім беру мекемелерінің білім беру және ғылыми үдерісінде ақпараттық технологиялардың соңғы жетістіктерін қолдану туралы сараптамалық қорытынды жасау.
11. Ғылыми-ағартушылық қызметтің нәтижелерін талдауға, бағалауға, қорытындылауға және оларды жүзеге асыру жолдарын таңдауға; Сараптамалық бағалауға қатысу және патенттік зерттеулер мен патенттік сараптама жүргізу.
12. Білімге негізделген қоғамды қалыптастыру мүддесінде технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуды дамыту, топта жұмыс істеу.
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген