Бакалавриат

Мамандық шифры:

6B01703

Мамандығы:

Орыс тілі мен әдебиеті

Факультеті:

Филология

Бiлiктiлiгі:
  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
1. Тілдік бірліктерді жіктеп және оларды тіл деңгейлерінің категориялық параметрлеріне сәйкес сипаттау.
- Тілдік фактілерді тілдің тарихи даму тұрғысынан түсіндіру.
- Тіл білімінің тұрғысынан заманауи лингвистикалық білімдерін интерпретациялау.
- Қазіргі әдеби тіл нормаларын түсіндіру
- стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағдарлау бойынша сөйлеу мінез-құлық тактикасын белгілеу.
- Тілдік құбылыстар мен процестерді ғылыми синтез (эссе) түрінде жүйелі бағалау.
2. Әдебиеттерді дамытудың мазмұны мен үлгілерін классикалық және қазіргі заманның әдеби процесінің негізгі кезеңдерін сипаттау.
- Әдебиет шығармаларында көрсетілгендей, эстетикалық заңдар мен көркемдік сана нысандарын түсіндіру.
- Әдеби шығармалардың идеологиялық және эстетикалық деңгейін және мазмұндық әлеуетін оның тұтастығымен сипаттау.
- Жетекші әдебиетшілердің шығармашылығының өзіндік ерекшеліктерін, әлемдік әдебиетке қосқан үлесін сипаттау. Авторлық, көркемдік жүйелерді жеке-жеке талдау.
- Әдеби шығармалардың әдеби талдау әдіснамасын сипаттау.
- Әдебиеттанудың негізгі ұғымдарын білу үшін заманауи зерттеу құралдарын және әртүрлі әдістерді меңгеру.
- Заманауи зерттеу құралдарына және әдебиеттанудың негізгі ұғымдарын білудің түрлі тәсілдеріне ие болу
3. Білім беру мен оқыту үдерісінде тұлғаны қалыптастырудың заңдылықтарын түсіндіру, сондай-ақ оның жеке психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, білімді меңгеру үдерісінің механизмін, қабілеттерін дамытуды түсіндіру.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі тарихындағы негізгі жетістіктерге негізделген білім беру технологияларын, әдістерін және әдістемелерін жіктеу.
- мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарының типологиясына түрлі көзқарастарды білу
4. Тілдік жүйелердің иерархиясын фонетикалық компонент, морфемдік, деривациялық, морфологиялық, синтаксистік талдау арқылы дифференциациялау.
5. Тілдік фактілерді талдауды жүзеге асыру.
- Тіл және сөйлеуді ғылыми зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен әдістерді қолдану (тарихи және мәдени мәліметтерді талдау, конверсиялық талдау, компонентті талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау және т.б.).
- ішкі және ғаламдық контекстте әдеби процестің кезеңдерін дифференциялау.
6. Әлемдегі ғылыми, философиялық, діни суреттерді әдебиетте, іргелі түсініктерде бейнеленген, олардың негізінде осы суреттер сипаттау.
7. Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу; өнер туындыларын талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдіснамасын қолдану қабілетін көрсете алу.
8. Түрлі типтегі сабақтарды модельдеу; студенттердің негізгі құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған мақсаттар, міндеттер, кезеңдер, әрекеттердің (операциялардың) нақты әдістерін анықтау; әдіснамалық сауаттылықты көрсетудің әдіснамалық қоржынының нәтижелерін түсіндіру.
9. Ғылыми ойлау, ғылыми пікірталастар мен қайшылықтарды көрсету, рухани мәдениет, тіл және әдебиет фактілеріне қатысты өз позицияңызды анықтау; - олардың негізінде ғылыми эсселер, рефераттар, шолулар және т.б. құру;
10. Түрлі типтегі ғылыми жобаны (ғылыми жоба, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүргізу;
11. Филологиялық білімдерін студенттермен тәрбие жұмыстарына, сондай-ақ халықтың сөйлеу мәдениетін сақтауға бағытталған жобаларға тарату.
12. Жаһандық компьютерлік желілердегі түрлі көздерден ақпаратты сараптау.
Әріптестермен және басқарумен кәсіби қарым-қатынас орнату.
Өздерінің кәсіби мақсаттарында әлеуметтану, экономика, психология сияқты өзекті ғылымдар туралы мәліметтерді пайдалану.
Мәдени және білім беру жобаларын әзірлеу және енгізу.
Адамдардың кәсіби қызметіндегі әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескеру.
Жұмыста сөзсіз орын алатын стандартты емес жағдайларға бейімделу.
Жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгеру.
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген