7М11105 – Туризм (1 жыл)

Білім беру бағдарламасы

7М11105 – Туризм (1 жыл)

Білім саласы

7M11 Қызметтер

Дайындық бағыты

7M111 Қызмет көрсету

Білім беру бағдарламаларының тобы

M147 Туризм

БББ мақсаты

Туризм индустриясы үшін туристік нарықтың өзгермелі конъюнктурасы жағдайында жұмыс істей алатын, шығармашылық ойлау мен әлеуметтік жауапкершілікті, туризм мен қонақжайлылық индустриясында кәсіби қызметті ұйымдастыра алатын мамандарды даярлау.

Білім беру бағдарламасын іске асыру маманның тұлғасын келесі қабілеттерге қалыптастыруға бағытталған,:

туристік кәсіпорынның (ұйымның) жұмыс істеуі мен дамуының жалпы стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру;

туристік қызметті ұйымдастыруда болжау, бағалау, жоспарлау және тәуекелдерді басқарудың ғылыми негізделген әдістерін қолдану;

туризм экономикасы, жоспарлау және басқару, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру бойынша негізгі ғылыми-теориялық білімді тәжірибеде қолдану;

стратегиялық маркетингтік жоспарлауды жүзеге асыру, оның ішінде дестинацияның туристік өнімін жылжыту, инвестициялық тартымдылықты арттыру бойынша шаралар кешенін әзірлеу және іске асыру;

кәсіби білім деңгейін көтеру, жеке білім беру траекториясын жүзеге асыру. 

Оқыту тілі

қазақ / орыс / ағылшын

Кредиттердің көлемі

60 ECTS

Берілетін академиялық дәреже

«7M11105 – Туризм (1 жыл)» білім беру бағдарламасы бойынша қызмет көрсету магистрі

Оқытудың нәтижесі

1. Туристік кәсіпорынның (ұйымның) жұмыс істеуі мен дамуының жалпы стратегиясын, сондай-ақ туристік нарықта бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін ұзақ мерзімді перспективада өзгерістерді басқаруды және оның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін функционалдық стратегияларды (маркетингтік, қаржылық, кадрлық) әзірлеу және іске асыру.

2. Саланың оның жекелеген секторларының, бағыттарының және нақты туристік кәсіпорындар деңгейінің даму динамикасын болжау, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдау және тұжырымдар жасау, тәуекелдерді бағалау және ұлттық және аймақтық туризмді дамыту жоспарларын құру, туризмді ұйымдастыруда қазіргі заманғы тәуекелдерді басқару технологияларын қолдану іс-шаралар.

3. Компанияның ұйымдық құрылымын, құрылымдық бөлімшелердің жұмыс процестерін реттеу көрсеткіштерін және олардың өзара іс-қимылын, есептілік және бақылау жүйесін, өндірістік қызметті ұйымдастыру үшін туристік кәсіпорынның қызметінде пайдаланылатын регламенттерді, стандарттарды және нормативтік-техникалық құжаттаманы сақтауды ескере отырып қызметкерлердің уәждемесін жоспарлау және әзірлеу.

4. Туристерді орналастыру және тамақтандыру; көліктік, визалық, экскурсиялық, медициналық (емдеу-профилактикалық) және басқа да қызмет көрсету түрлері бойынша міндеттемелердің орындалуын, туроператорлармен/турагенттермен, экскурсиялық бюролармен, билет сату кассаларымен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасауды, туроператорлық/турагенттік функцияларды сапалы орындау үшін туристік қызмет көрсетуге шарттар жасасу үшін қажетті құжаттарды дайындауды, ресімдеуді үйлестіру.

5. Бәсекеге қабілетті туристік өнімді қалыптастыру және оны ішкі және халықаралық туристік нарықтарда, оның ішінде жаңа және бейтаныс контекстерде, мультимәдени және шетел тілінде ортада жылжыту үшін елдердің туризм, география, тарих, сәулет, дін, көрікті жерлері, әлеуметтік-экономикалық және саяси құрылымы ерекшеліктерін білуді қолдану.

6. Адам ресурстарын басқару, кәсіби және корпоративтік мәдениетті қолдау, кәсіпорын үшін міндетті қонақжайлылық саласындағы талаптар мен нормативтерді сақтау, ұжымда функционалдық міндеттерді тиімді бөлуді қамтамасыз ету, өндірістік процестерді талдау және реттеу.

7. Туристерге уақытша болатын елге (жерге) келу (кету) ережелері, басқа да туристік формалдылықтар, туристік қызмет көрсетуге жасалған шарттардың талаптары, мұражайлардың, туристік объектілердің орналасқан жері және бару ережелері, оқиғалар, болжамды болатын жердегі ауа райы жағдайлары туралы кеңес берудi ұйымдастыру, болатын елдегі қауіпсіздік ережелерін сақтау және туристерді сақтандыру ережелері жөнінде нұсқау беру.

8. Тиімді коммуникацияларды жүзеге асыру, туристік кәсіпорынның жоспарлау, сату, тәуекелдерді және бизнес-үдерістерін басқару барысында нәтижелерге қол жеткізу үшін көп беріктік және көптілділік жағдайында мүдделі субъектілермен, шетелдік серіктестермен функционалды өзара іс-қимыл жасау.

Оқуға түсушілер үшін

 

Академиялық қызмет

Білім беру бағдарламасының академиялық іс-әрекеті іске асырылады:

қызмет көрсету облысындағы жоғары білім саласындағы қолданыстағы нормативтік құжаттар мен әдістемелік нұсқаулар шеңберінде;

университетте оқу-әдістемелік үдерісті реттейтін нормативтік құқықтық құжаттарды іске асыру нәтижесінде;

әдістемелік жұмысқа қатысты жаңа нормативтік-құқықтық актілерді жалпылау мен тарату;

университеттің оқу-әдістемелік жұмысын ағымдық және болашақтық жоспарлау; кафедра пәннің оқу-әдістемелік кешенінің (ПОӘК) нормативтік-құқықтық актілерге, жұмыс оқу жоспарына және білім беру бағдарламасына сәйкестігін үйлестіру;

оқу үдерісінің оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз етілуін бақылау, нәтижелерін құжаттау;

оқу-әдістемелік материалдарын әзірлеу; жұмыс оқу жоспарын құрастыру мен енгізу.

Ғылыми қызмет

Білім беру бағдарламасын іске асыру үшін факультетте бар:

мамандандырылған туризм кабинеті;

далалық экспедициялық зерттеулерге арналған арнайы туристік жабдықтар мен құралдар;

мамандандырылған сынып/зертхана GDS «Sabre»;

ГАЖ зертханасы;

тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуі бар коммуникациялық және техникалық жабдықтар.

Рекреациялық география және туризм кафедрасының ғылыми бағыттары:

рекреациялық география мен туризмнің аумақтық ұйымдастырылуы;

Қазақстандағы туризмнің тұрақты дамуын қамтамасыз ету;

Қазақстандағы әлеуметтік туризмнің негіздерін қалыптастыру және концепциясын әзірлеу;

ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың экожүйелеріне туристік-рекреациялық жүктемелерді бағалау;

агротуризмнің аумақтық ұйымдастырылуы мен дамытудың географиялық негіздерін құрастыру;

Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарында экологиялық туризмді жоспарлау мен ұйымдастыру;

туризм және қонақжайлылық индустриясындағы цифрлық инновацияларды ғылыми қамтамасыз ету;

кәсіби туристік білім беру саласындағы инновациялық технологиялар.

Халықаралық қызмет

Академиялық ұтқырлық серіктес университеттермен, соның ішінде шетелдік университеттермен, атап айтқанда Я.Кодолани атындағы қолданбалы ғылымдар университетімен (Венгрия), Анатолиялық университетімен және Анкара университетімен (Түркия), Белгород мемлекеттік университетімен (БелМУ), УрФУ, Санкт-Петербург мемлекеттік университетімен, Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетімен, РХДУ (Ресей), Гонконг политехникалық университетімен (PolyU) (Қытай) және т.б. тиісті келісімдер негізінде жүзеге асырылады. Жібек жолы елдері университеттерінің (Сиань, Гонконг, Тайланд) туризм бойынша суб-альянсы, TedQual UNWTO Program қатысушыларының желілік бағдарламасы (әлемнің 80 астам жетекші бейіндік университеттері), MEVLANA, Erasmus+ халықаралық бағдарламалары және т.б. шеңберінде академиялық ұтқырлық мүмкіндігі бар.

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)

Жұмыс берушілер және тәжірибе/тағылымдамалар базалары:

«Алматы қаласының Туризм басқармасы» мемлекеттік мекемесі; «KazTour» ЖШС; «Kompas» туроператоры; «Фараб» халықаралық агенттігі ЖШС; «Dostyk Travel» ЖШС; Қазақстанның туристік агенттіктерінің қауымдастығы; «Capital Tower Development» ЖШС The Ritz-Carlton, Алматы қ.; «Достық» қонақ үйі АҚ, Алматы қ.; ЖШС «QRS» Burger King Mega Park, Алматы қ.; Алматы облысының туризм басқармасы; «Kazakh Tourism» ҰК АҚ; Мемлекеттік ұлттық табиғи парктер және ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың басқа санаттары; Қазақстанның туристік қауымдастығы; Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы және т.б.

Бағдарлама Қазақстан Республикасы Туристік индустриясының Кәсіби стандарттары негізінде, жұмыс берушілердің қатысуымен, шетелдік серіктес университеттердің тәжірибесін және халықаралық білім кеңістігіне интеграциялану мүмкіндіктерін ескере отырып әзірленді.