7M04129-Маркетинг

Білім беру бағдарламасының атауы

7М04129 – Маркетинг

Білім беру саласы

6В041 - Бизнес, басқару және құқық

 

Оқыту бағыты

7М041- Бизнес және басқару

 

Білім беру бағдарламаларының тобы

М075 - «Маркетинг және жарнама»

Мақсаты

«7М041-МАРКЕТИНГ» мамандығы бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты: маркетинг ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті, маркетинг саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; университетте маркетингтік пәндерді соңғы тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз ету; ақпараттық технологияларды тарта отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтерін талдау; маркетингтік стратегияларды әзірлеу, оларға қол жеткізу және маркетингтік технологияларды, құралдарды ұйымдарда енгізу

Оқыту тілі

Қазақ, орыс, ағылшын

Несие көлемі

120 академиялық кредит

Берілетін ғылыми дәрежесі

«7M04129 – Маркетинг» білім беру бағдарламасы бойынша экономика магистрі

Оқыту нәтижелері

Осы білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін магистранттар:

ON1. Маркетингтің соңғы теориялары туралы білімді жалпылау, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың дамуын түсіну, оқу бағдарламаларын, жұмыс жоспарларын, пәндерді оқыту процесінде қолданылатын оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеуге арналған жобалық және бизнес-процестерді басқарудың инновациялық дамуын және магистранттардың ғылыми жұмыстарына жетекшілік ету

ON2. Жаһандық маркетингтің даму мәселелерін, маркетинг кешенінің элементтерін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, олардың нарықтағы үлесін, мүмкіндіктерін, пайдалану перспективаларын бағалау негізінде компанияның сыртқы және ішкі ортасын бақылау. инновациялық маркетинг әдістері, коммуникациялық технологиялар

ON3. Маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу технологияларын енгізу бойынша, маркетингте басқару шешімдерін әзірлеуде, бизнес-жоспарлауда, ұйымдық мінез-құлық пен адам ресурстарын басқару принциптерін қалыптастыру бойынша жобалау жұмыстары

ON4. Аумақтық және жаһандық даму контекстінде нарықтарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді, компания қызметкерлерін талдау саласындағы заманауи әдістерді, технологияларды пайдалана отырып қолданбалы сипаттағы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу

ON5. Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің соңғы жетістіктері негізінде өңірлерді, ерекше мемлекеттік маңызы бар тауарлар мен қызметтерді дамыту бойынша ғылыми жобаларды әзірлеу

ON6. Аумақтық маркетингті дамыту, бизнес-жоспарлау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде басқару шешімдерін қолдану, тұтынушылық және ұйымдық мінез-құлық саласындағы ақпаратты талдау негізінде кәсіпорынның стратегиялық дамуы бойынша ұсыныстар әзірлеу

ON7. Өнімді, ассортиментті, бағаны, сату және коммуникация саясатын қалыптастыру және маркетингті басқару контекстінде бизнес-жоспарлау құралдарын пайдалану үшін басқару шешімдерін әзірлеу

ON8. Өнімдерді, брендтерді, өнімді жылжытудың инновациялық жүйелерін, түпнұсқалық және шығармашылық көзқарас негізінде тұтынушылармен, жеткізушілермен қарым-қатынас құру принциптерін құру

ON9. Маркетинг кешенінің негізгі элементтеріне стратегиялық және операциялық маркетинг жоспарын жасау, нарықты талдауды жетілдіру, кәсіпорындарды кеңейту, маркетингті басқару, персонал, маркетинг түрлері мен технологияларын қолдану

ON10. Жаһандану жағдайында инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, нарықтарды, тұтынушыларды бақылау, маркетинг түрлерін дамыту саласындағы заманауи ғылыми бағыттарды зерделеу негізінде маркетингті дамытудың өзекті мәселелерін шешу

ON11. Кәсіпорынның стратегиялық дамуы, ұйымдастырушылық мінез-құлық және нарыққа қатысушылар арасындағы тиімді қарым-қатынастар үшін жаңа маркетингтік шешімдерді ұсыну; аумақтық ерекшеліктерді және маркетингтегі басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау әдістерін, әлеуметтік желілерде интерактивті маркетингті қолданудың тиімділігін ескере отырып, инновациялық маркетинг әдістері

ON12. Кәсіпорындарда маркетингтік менеджмент, оқытушылық қызмет, ғылыми маркетингті жүргізу саласында өзінің кәсіби және тұлғалық құзыреттіліктерін дамытуға негіз жасау мақсатында одан әрі тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын, олардың қабілеттерін қолданудың тиімді бағыттарын анықтау. зерттеу

Абитуриенттер үшін

Welcome.kaznu.kz (welcome сілтемеге сәйкес бағдарлама) https://www.kaznu.kz

 

Әрі қарай әрбір Білім беру бағдарламасында келесі қойындылар болуы керек:

- Оқу іс-әрекеті https://www.kaznu.kz/ru/22279/news/ 

Академиялық ұтқырлық: жетекші университеттермен-TOP 200

 

- Ғылыми қызмет https://www.kaznu.kz/ru/22297/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22298/news/

Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін кафедрада «Smart Marketing and Logistics» орталығы жұмыс істейді.

Орталықта «Пандемия кезіндегі электронды коммерция», «Ақылды» азық-түлік жеткізу тізбегі, «Пандемия кезіндегі логистикалық процестер» сияқты ғылыми мектептер әзірленуде. Орталық оқытушылардың біліктілігін арттыруға, жұмыс берушілермен ынтымақтастықты кеңейтуге, жетекші жоғары оқу орындарының ғалымдарымен халықаралық ынтымақтастықты нығайтуға, магистранттарды ғылыми-зерттеу қызметіне тартуға, ғылыми зерттеулерді коммерцияландыруға бағытталған. «Smart Marketing and Logistics» орталығы ғылыми ортадан да, бизнес пен өндірістен де келешегі зор және өзара тиімді ұсыныстарға әрқашан ашық.

«Бизнес-технологиялар» кафедрасының базасында «Маркетингтік агенттік» ғылыми үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме кафедраның жас ғалымдарымен ғылыми жұмысты жетілдіру, Қазақстан Республикасы экономикасының әртүрлі салаларында жұмыс істеу үшін білікті мамандарды даярлау сапасын арттыру мақсатында ұйымдастырылды. Сондай-ақ ғылыми қызметке қызығушылықты қалыптастыру және дамыту, дарынды жас ғалымдарды қолдау және еліміздің кадрлық әлеуетін қалыптастыру үшін қажетті жағдайлар жасау.

7М04129 - Маркетинг білім беру бағдарламасы – ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті магистрлерді дайындауға мүмкіндік береді; университетте маркетингтік пәндерді соңғы тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз ету; ақпараттық технологияларды тарта отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтерін талдау; маркетингтік стратегияларды әзірлеу, оларға қол жеткізу және маркетингтік технологияларды, құралдарды ұйымдарда енгізу

 

Магистранттарды ғылыми-зерттеу қызметі кезеңдерінде инновация саласында оқытуға қойылатын талаптар кешенін ескеру мақсатында 7М04129 – Маркетинг мамандығы бойынша Білім беру бағдарламасын іске асыру мыналарды пайдалануға негізделген:

Магистранттарды оқытуда қолданылатын цифрлық технологиялар мен құралдар:

• Интерактивті тақтамен жұмыс Miro / Mindmeister

• MOOC/SPOC жаппай ашық онлайн курстары

• Canva көмегімен интерактивті презентация жасау

• «Startexam» білімді қашықтықтан бағалау платформасы

• Сөзжұмбақ тапсырмалар білім беруді дамыту әдісі ретінде

• Сыныптағы геймификация элементтері

• Kahoot – ойын білім беру платформасы.

 

- Халықаралық қызмет https://www.kaznu.kz/ru/22223/news/,

https://www.kaznu.kz/ru/22300/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22279/news/,

Ғылыми халықаралық тағылымдамалар және магистранттардың академиялық ұтқырлығы.

1. Минхо университеті, Португалия, Брага

2. Сегед университеті, Венгрия

4. Янош Кодолани қолданбалы ғылымдар университеті, Венгрия

5. Белгород мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті, Ресей

6.РУДН университеті, Ресей

7. Санта-Катарина федералды университеті, Бразилия

8. Көлік және телекоммуникациялар институты, Латвия

9. Орлов мемлекеттік университеті, Ресей

 

- Сапаны қамтамасыз ету (аккредитациялау, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс) https://www.kaznu.kz/ru/19074/page/

7М04129 – Маркетинг мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы 18.06.2021 жылы KAZSEE мамандандырылған аккредитациясынан өтті.

Рейтинг нәтижелері бойынша АРТА 6 орын, ҰҚААА 1 орын, білім беру бағдарламасы 3 орын.

Кафедра білім беру бағдарламаларын әзірлеуге барлық мүдделі стейкхолдерді тартады – студенттер, оқытушылар құрамы, түлектер, жұмыс берушілер. Жұмыс берушілер: «KAZAGROFEED» ЖШС, «Nestlé Food Kazakhstan» ЖШС, «WE GROUP» ЖШС, «NOVAPETROL» ЖШС және басқа да әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы шаруашылық жүргізуші субъектілер. Білім беру бағдарламаларының мазмұнын жетілдіру біліктілік мақсаттарын, серіктес жоғары оқу орындарының, жұмыс берушілердің, түлектер мен студенттердің мүдделерінің ұсыныстарын ескере отырып жүзеге асырылады. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді негізде дәріс оқуға, халықаралық конференцияларға және ғылыми мектептерге қатысуға шақырылған шетелдік профессорлар өз пікірлерін жасайды. Білім беру бағдарламаларын жасау кезінде олардың ұсыныстары ескеріледі. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде заманауи талаптарына сәйкес келетін білім беру процесін жүзеге асыру үшін аккредиттеу агенттіктерінің де ұсыныстары ескеріледі. Ұсыныстар негізінде білім беру бағдарламаларының мазмұнына өзгерістер енгізеді.