Карюкин Владислав Игоревич

ҚР Тәуелсіздігіне 30 жыл

26.05.2021

1465 жылы құрылған сақтар (азиялық скифтер), ғұндар, Түрік қағанаты, Алтын Орда және Қазақ хандығын қоса алғанда, көптеген көшпелі мемлекеттік құрылымдар ұсынған Ұлы Даланың көшпелі өркениетінің мақтан тұтар ұрпағы. 260 жыл бойы Патшалық империя мен Кеңес Одағының құрамында болғаннан кейін, Қазақстан 1991 жылы 16 желтоқсанда елдің бірінші Президенті болып сайланған Нұрсұлтан Назарбаевпен тәуелсіздігін қалпына келтірді.

Ары қарай оқу >>

Наурыз-көктем мерекесі

26.05.2021

21 наурыз – көктемгі күн мен түннің теңелу күні. Қытымыр аяз бен қара суықтың орнына көктемгі жайма-шуақ ауа райы орнап, мыңдаған шақырымды еңсерген құстар аяулы ұяларына қайтып оралатын, тіршілік атаулы жанданып, мұз құрсауында қалған өзен-көлдер еріп, қуаттана түсетін осынау берекелі маусым - түркі халықтарының ғасырлар бойы тойлап ке-ле жатқан басты қуанышы - Наурыз мейрамы.

 

Ары қарай оқу >>

Covid-19 пандемиясының оқу процесіне әсері

24.05.2021

COVID-19 індетіне байланысты мектептерге немесе жоғары оқу орындарына бармайтын балалар, жастар мен ересектердің саны өте көп. Әлемдегі үкіметтер әлемдік COVID-19 пандемиясын ауыздықтау мақсатында оқу орындарын жабуға шешім қабылдады. 100-ден астам елдер ЮНЕСКО-ның мәліметтері бойынша бүкіл әлем бойынша оқушылардың жартысынан астамын қамтыған жалпы ұлттық мектептерді жабуды жүзеге асырды. Бірнеше басқа елдер жергілікті мектептерді жабуды жүзеге асырды және егер бұл елдер бүкіл ел бойынша мектептер мен университеттерді жабуға бұйрық берсе, бұл миллиондаған басқа студенттердің оқу процесін бұзады. ЮНЕСКО мектептердің жабылуының білім беру үдерісіне теріс әсерін азайту және өмір бойы білім алу үшін жағдай жасау, әсіресе халықтың осал топтары үшін жұмыс істейтін елдерге тікелей қолдау көрсетеді.

Ары қарай оқу >>

Студенттердің дипломдық жұмыстарының тақырыптарын талқылау.

26.10.2020

Студенттердің тезистерінің тақырыптарын талқылау. Кураторлық сағатта біз студенттермен олардың тезистерінің орындалуын талқыладық. Атап айтқанда, олар дипломдық жұмыстың құрылымына, әдістемесіне, практикалық бөлігіне және бағдарламалық қамтамасыз етуді жүзеге асырудың қиындықтарына тоқталды.

Ары қарай оқу >>