"Жарнама қабылдау және оның оқушының мінезіне әсері "

2017 жылдың 3 сәуірі «Айналаңды нұрландыр» жобасы аясында №195 мектепте іс-шара өткізілді "Жарнама қабылдау және оның әсері оқушының мінезіне " тақырыбына. Осы іс-шара барысында бізбен 3 жарнама көрсетілді:

1. Жарнама балалар тағамы (шоколад, йогуртов, т. б. лакомств) (Локо-моко)

2. Жарнама тауар балалармен байланысты емес, бірақ баламен қатысуымен ролик сюжетінде. (Қаймақ "Президент")

3. Жарнама тауар байланысты емес балалармен (М-ломбард)

Тәрбиелік мақсатында, жарнамалық роликтер көргеннен кейін, оқушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін іс-шараларды анықтау. Бірінші ролик көрсетілгенде, біздің зерттеу нәтижесі анықталды (Локо – моко) балалар әр түрлі жарқын түстерге, сюжет роликке қызығушылық танытты. Яғни, балалар алаңдамай, мұқият тыңдады. Екінші роликті қарау кезінде (қаймақ "Президент") сұрақтар пайда болды, ал ұл балаларға ол қызық емес, себебі күнде телидидарда көрсетіледі, ал қыздарға жарнамалық роликте баланың анасымен қатынасы ұнады, өйткені олар бақытты. Үшінші ролик көрсетілгенде (М-ломбард) бәріне қызық емес көрінді.

Мінез-оқушылардың қараған кезде қозғалған болатын, балалар өз ойларын ашық білдірді, әсіресе қыздар, ал ұлдар көбіне сынға алған

Басылым күні :  17.05.2017