Магистратура
Мамандық шифры:
7M03204
Мамандығы:
Қоғаммен байланыс
Факультеті:
Журналистика
Бiлiктiлiгі:
- ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі
- Түлектер моделі
- Міндетті пәндер
- Элективті пәндер
- Кәсіби
Білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін магистранттар келесідей қабілетке ие болады деп күтілуде:
1. Басшылықпен және өз бетінше көпшілік мойындаған коммуникациялық теорияларды және қоғаммен байланыс теорияларын (PR) түсіндіру, коммуникациялық сүйемелдеу әдістерін салыстыру, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс қызметтері мен бөлімшелері қызметінің тиімділігінің өлшенетін көрсеткіштерін ұсыну.
2. Интеграцияланған шешімдерге коммуникацияның озық жетістіктерін біріктіруді жүргізу, IPRA, НАСО, ЮНЕСКО және т. б. ұсыныстарын ескере отырып, нарық конъюнктурасы және тұтынушылардың күтулері туралы мәліметтермен сүйене отырып, әлеуметтік желілердегі назар аудару және қамту алгоритмдерін диагностикалау, нарықтық жағдайлар мен тұтынушылардың үміттері туралы ақпаратты пайдалану.
3. Қазақстандық компаниялар үшін ғылыми синтезге негізделген шоғырландырылған PR шешімдерін, іскерлік коммуникациялар мен цифрлық ортадағы жарнамалық шешімдерді құрудың траекториясын ұсынады, мақсатты аудиториялардың мінез-құлықты модельдерін және дағдарыстан кейінгі даму мүмкіндіктерін болжайды.
4. PR-саланы дамытудың базалық қағидаттарын жетілдіру үшін болжауды жүзеге асыру, қазақстандық брендтерді қолдау құралдарын кешенді қолдануды қамтамасыз ету, іс жүргізу және құрылымдық аспектілерде, оның ішінде дағдарыс жағдайында қоғаммен байланыстың әрбір деңгейінің ерекшелігін қарау.
5. Коммуникациялық орнықтылықтың жаңа құралдарын табу, мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық сектордың жанасу мүмкіндіктерін негіздеу, Қазақстан жағдайында қоғаммен байланыстың және жарнаманың жаңа құралдарын сынақтан өткізу.
6. Ғылыми-зерттеу, оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуге әдістемелік білімдер мен дағдыларды қолдану, рефераттар, эсселер, шет тіліндегі баяндамалар жазу.
7. Қоғамдық қатынастарды контекстендіруде қоғамның және мамандықтың тәсілдерін үнемі жаңартып отыру негізінде коммуникациялық жүйеде қалыптасқан стереотиптер мен кедергілерді еңсеру.
8. Интернетте, әлеуметтік желілерде, мобильді қосымшаларда байланыс арналарының болуы, олар үшін ресурстарды анықтаумен қоғамдық қатынастардың жергілікті, өңірлік және салалық деңгейлерін дамыту.
9. Ақпараттық қауіпсіздік PR-жобаларының қолайлы деңгейін ұстап тұру.
10. Қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде жаһандану жағдайында коммуникациялық процестерді қолданбалы модельдеуді жүзеге асыру.
11. Өзінің ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни бағалау және одан әрі кәсіби және ғылыми өзін-өзі жетілдіру траекториясын анықтау.
12. ЖОО-да оқыту, оқу үрдісінде педагогикалық және психологиялық әдістерді қолдану, аудиториядан тыс жұмыстарды ұйымдастыру.
1. Басшылықпен және өз бетінше көпшілік мойындаған коммуникациялық теорияларды және қоғаммен байланыс теорияларын (PR) түсіндіру, коммуникациялық сүйемелдеу әдістерін салыстыру, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс қызметтері мен бөлімшелері қызметінің тиімділігінің өлшенетін көрсеткіштерін ұсыну.
2. Интеграцияланған шешімдерге коммуникацияның озық жетістіктерін біріктіруді жүргізу, IPRA, НАСО, ЮНЕСКО және т. б. ұсыныстарын ескере отырып, нарық конъюнктурасы және тұтынушылардың күтулері туралы мәліметтермен сүйене отырып, әлеуметтік желілердегі назар аудару және қамту алгоритмдерін диагностикалау, нарықтық жағдайлар мен тұтынушылардың үміттері туралы ақпаратты пайдалану.
3. Қазақстандық компаниялар үшін ғылыми синтезге негізделген шоғырландырылған PR шешімдерін, іскерлік коммуникациялар мен цифрлық ортадағы жарнамалық шешімдерді құрудың траекториясын ұсынады, мақсатты аудиториялардың мінез-құлықты модельдерін және дағдарыстан кейінгі даму мүмкіндіктерін болжайды.
4. PR-саланы дамытудың базалық қағидаттарын жетілдіру үшін болжауды жүзеге асыру, қазақстандық брендтерді қолдау құралдарын кешенді қолдануды қамтамасыз ету, іс жүргізу және құрылымдық аспектілерде, оның ішінде дағдарыс жағдайында қоғаммен байланыстың әрбір деңгейінің ерекшелігін қарау.
5. Коммуникациялық орнықтылықтың жаңа құралдарын табу, мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық сектордың жанасу мүмкіндіктерін негіздеу, Қазақстан жағдайында қоғаммен байланыстың және жарнаманың жаңа құралдарын сынақтан өткізу.
6. Ғылыми-зерттеу, оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуге әдістемелік білімдер мен дағдыларды қолдану, рефераттар, эсселер, шет тіліндегі баяндамалар жазу.
7. Қоғамдық қатынастарды контекстендіруде қоғамның және мамандықтың тәсілдерін үнемі жаңартып отыру негізінде коммуникациялық жүйеде қалыптасқан стереотиптер мен кедергілерді еңсеру.
8. Интернетте, әлеуметтік желілерде, мобильді қосымшаларда байланыс арналарының болуы, олар үшін ресурстарды анықтаумен қоғамдық қатынастардың жергілікті, өңірлік және салалық деңгейлерін дамыту.
9. Ақпараттық қауіпсіздік PR-жобаларының қолайлы деңгейін ұстап тұру.
10. Қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде жаһандану жағдайында коммуникациялық процестерді қолданбалы модельдеуді жүзеге асыру.
11. Өзінің ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни бағалау және одан әрі кәсіби және ғылыми өзін-өзі жетілдіру траекториясын анықтау.
12. ЖОО-да оқыту, оқу үрдісінде педагогикалық және психологиялық әдістерді қолдану, аудиториядан тыс жұмыстарды ұйымдастыру.
-
Қазақстандық PR-дың негізгі трендтері
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстандағы PR қолдаудың себептерін, шарттарын және ерекшеліктерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде дәстүрлі және цифрлық тәсілдер жағдайындағы коммуникативті ізденістің ғылыми сипаты, креативтілігі мен тиімділігінің критерийлері қарастырылады. Курста Қазақстандағы және ТМД елдеріндегі PR модельдері талданады, негізгі тенденциялар анықталады және жетілдіру бойынша ғылыми ұсыныстар әзірленеді.
-
Үйлестірілген PR-шешім
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – үздік қазақстандық және шетелдік тәжірибені синтездеу арқылы магистранттардың кешенді шешімдерді құру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде PR саласындағы ноу-хау ескеріледі. Пән келесідей негізделген жаңа идеялар мен инновациялардың көздерін ашады: «интеллектуалдық технология» (Д. Белл), «болашақтың ақпараттандырылған қоғамы» (Дж.-Л. Сер-ван-Шрайбер), «коммуникациялық күш» (М. Кастелс) т.б.
-
Ғылым тарихы мен философиясы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
-
PR-дың ғылыми негіздері
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың PR бойынша зерттеулерге ғылыми көзқарастарды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында коммуникация субъектілері мен объектілеріне қатысты PR-дың мәні қарастырылады. Пән желілік және функционалдық өзара әрекеттесу схемаларын, PR сапа стандарттарын (Хельсинки, 1997), К. Ботан, У. Хазлтон, С.-М. Катлип идеяларының дамуын зерттейді.
-
Жоғары мектептің педагогикасы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
-
Басқару психологиясы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
-
Тиімді PR стратегиясы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың тиімділікті қазіргі қоғамдық қатынастардың негізгі мәселесі ретінде тұжырымдамалау қабілетін дамыту. Оқу курсы тиімді PR принциптерінің негізгі құрамдас бөліктерін және KPI бағалауының маңыздылығын ашады. Пәнді оқу процесінде «жаңа технология және ұйымдастыру» (Дж.Гэлбрейт), «адамдық технология» (Дж.Эллул), «ақпараттық техноқұрылым» (П.Дракер) т.б. ұғымдар қарастырылады.
-
Қазақстан брендтерін құру және қолдау
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстанда брендтерді орналастыру қабілетін қалыптастыру, олардың құндылықтарын күшейту. Тақырып Т.Гэд теориясын ескере отырып, тауарлар, қызметтер, аумақтар, тұлғалар брендтерінің құрылымын анықтайды. Оқу курсы қазақстандық брендтердің әлеуетін бағалауды, тұтынушылардың брендтеріне қанағаттанбау себептерін анықтауды, отандық брендтер саласындағы коммуникациялық артықшылықтарды зерттеуді ұсынады.
-
Магистрлік диссертацияны жазу және қорғау
- Кредит саны: 12
- Бақылау түрі: Магистрлік диссертация
- Сипаттамасы: Магистрлық диссертацияны орындау мақсаты: білім беру бағдарламасы бойынша магистрлық диссертацияны қорғауға дайындық. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді (салалар бойынша): 1. ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында пайда болатын және тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін мәселелерді шешудің прогрессін көрсету; 2. міндеттер шеңберінде теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер жүргізуді, оның ішінде математикалық (имитациялық) эксперимент жүргізуді талап ету; 3. зерттеудің қажетті әдістерін таңдай алады, қолданыстағы әдістерді өзгертуге және белгілі бір зерттеудің міндеттеріне негізделген жаңа әдістерді әзірлеуге болады; 4. нормативтік көздер мен ғылыми әдебиеттер бойынша өзіндік жұмыс үшін шет тілдерін пайдалану; 5. диссертациялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерінің ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын анықтайды; зерттеу жұмыстарының құрылымдық әдіснамалық схемасын әзірлеу.
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
-
Шетел тілі (кәсіби)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
-
Қазақстанның цифрлы қоғамындағы коммуникацияның гендерлік қырлары
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың қоғаммен байланыс арқылы қазіргі заманғы шындықтағы гендерлік асимметрияны түзету қабілетін қалыптастыру. Пән ерлер мен әйелдердің бейне тепе-теңдігін құру үшін коммуникация құралдарын қолдануға үйретеді. Пән курсы әлеуметтік желілердегі мінез-құлық түрін, ерлер мен әйелдерге арналған хабарламалардың эмоционалды бояуының тепе-теңдігін, гендерлік проблеманы объективті ету құралдарын қарастырады.
-
Әлеуметтік желілердегі көңіл бөлу және қамту алгоритмдерін диагностикалау
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың ең сұранысқа ие аккаунттармен алгоритмдік PR-әсерлерін құру қабілетін қалыптастыру. Пән Д. Аакер, Р. Ривс, В. Д. Скоттың техникасын және әлеуметтік желінің танымалдылығын ескере отырып, өзектілікке, жүктеуге, үстемдікке назар аударады. Оқу курсы тиімділікті бақылай отырып, Дж. Баренц тұжырымдамалары негізінде әлеуметтік желілерде қамтудың халықаралық тәжірибесін пайдалануға мүмкіндік береді.
-
Нетворкинг: Қазақстанның қоғамдық пікір көшбасшылары мен белсенді аудиториялары
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың қоғамдық пікір көшбасшы болуларына ыкпал жасау және нетворкинг үшін Қазақстандағы және әлемдегі мақсатты аудиторияны анықтау қабілетін дамыту. Курсты оқу кезінде пікір көшбасшыларының сапалық сипаттамалары және олардың тұтынушылар аудиториясымен байланысы қарастырылады. Пән пікір көшбасшыларын, кәсіби, әлеуметтік және жеке әртүрлілік үшін белсенді аудитория үлесін анықтауға арналған үлгілерді құрады.
-
Қазақстан брендтерін құру және қолдау
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстанда брендтерді орналастыру қабілетін қалыптастыру, олардың құндылықтарын күшейту. Тақырып Т.Гэд теориясын ескере отырып, тауарлар, қызметтер, аумақтар, тұлғалар брендтерінің құрылымын анықтайды. Оқу курсы қазақстандық брендтердің әлеуетін бағалауды, тұтынушылардың брендтеріне қанағаттанбау себептерін анықтауды, отандық брендтер саласындағы коммуникациялық артықшылықтарды зерттеуді ұсынады.
-
Жарнаманың жаңа түрлері
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың жарнаманың жаңа түрлерін модельдеу және зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде цифрлық ортадағы жарнамалық мазмұнды саралау және бренд белсенділік формалары қарастырылады. Пән өнімдер мен қызметтерді ынталандыру үшін жаңа жарнама құралдарын таңдауды жүйелейді.
-
Визуалды және интерактивті коммуникацияларда позициялау
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың коммуникациядағы көрнекі және интерактивті әдістердің әсер ету дәрежесін біріктіру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттарға аудиторияның назарында болу үшін фотосуреттер, бейнелер, анимациялар, гиперсілтемелер арқылы байланыс орнатудың негізгі элементтерімен таныстырады. Пән Д.Митчелл, А.А. Бузинова, П. Рэнд көзқарастары бойынша қазіргі қоғамдық қатынастардың мультимедиялық және онлайн сипаттамаларын жақсарту дағдыларын қалыптастырады.
-
PR-дағы коммуникация модельдерін тестілеу
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттарда жетекшілікпен және өз бетінше PR-да коммуникациялық модельдерді құру қабілетін қалыптастыру. Курс қоғаммен байланыс процестерінің өміршеңдігін және олардың болжамды KPI көрсеткіштерін тексеру дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Пән ақпараттық парадигмалардың өзгеруі және PR-дың бұрынғы тиімділігінің төмендеуі жағдайында магистранттардың аналитикалық зерттеу әдістерін меңгеруін кеңейтеді.
-
Бизнес-коммуникациялар
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың бизнесті коммуникациялық қолдауды, оның ішінде шағын және орта, басқару тәжірибесін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы тиіс: 1. нарықта коммерциялық компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған PR-құралдарды жобалау; 2. коммуникацияның өзі мен ұжымдық кедергілерін жеңу; 3. нетворкингті қоғамның заманауи құндылықтарымен салыстыру үшін Риккерт шкаласын пайдалану; 4. пікірлестерді іздеудің дүниетанымдық принциптерін қолдана отырып, смарт-тәсілдер негізінде бизнес-бәсекелестік атмосферасын қолдау; 5. коммуникациялық қызметтерді монетизациялауды ұсыну. Пәннің мақсаты. Пән тәжірбиелік курс болып табылады, онда жаңа серіктестерді ынтымақтастыққа тарту жолымен бизнестің іскерлік капиталын қамтамасыз ететін PR және аралас салалардың институционалдық элементтері жүйесінің жұмыс істеуі қарастырылады. Пән басқару тәжірибесін кеңейту және ынтымақтастықты кеңейту арқылы нарықта коммерциялық компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған PR-құралдармен жұмыс істейді.
-
Қоғамның және жеке тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігі
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттарда PR-құралдарды дұрыс қолдану үшін нақты және виртуалды кеңістіктердегі ақпараттық қауіптер сипатының өзгеруін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. жүйелер мен желілерде деректерді қорғау ережелерін бекіту, «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасы шеңберінде қауіпсіз технологияларды дамытуды қолдау»; 2. қоғам мен тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігін бұзу кезінде пайда болатын қолдау үшін барлық ақпарат түрлерімен интерсубъектілік алмасуды жүзеге асыру; 3. сандық ортаның дамуына байланысты жұмыс технологиясын түрлендіру; 4. ашық ақпарат және оған қол жеткізу балансын сақтау; 5. қоғам мен тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігіне байланысты қақтығыстарды болдырмау. Пәннің мақсаты. Пән практикалық курс болып табылады, онда қауіп түрлері, қоғам мен тұлғаны қорғау стратегиясы мен технологиялары қарастырылады. Пән «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының бағыттарын, пайдаланушылық контентті пайдалануды, деректерді қорғауды қоса алғанда, ақпараттық қауіпсіздікті қолайлы деңгейде ұстауды модельдейді.
-
PR-дағы ақпараттық жүйелер
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты - магистранттарда коммуникациялық процесте қолданылатын PR-да ақпараттық жүйелердің типологиясын бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. ақпаратты пайдалану негізінде PR объектілерінің ықтимал (байқалатын үрдістер сақталған жағдайда) және қалаулы (алдын ала берілген нормалар жағдайында) жай-күйін бағалауға әдіснамалық бағдар жасау; 2. ақпарат көздерін таңдау және түзету, коммуникациялық процесте PR-шешімдер үшін бастамашылық, оңтайландырушылық және іріктеу сапаларын қолдану, дедукция және апдукция әдістерімен қолдау ақпараттық теңгерім; 3. ақпараттық өрістердің осін қолдау, ақпараттық өнімдердің рецептурасының мерзімін анықтау, негізделген коммуникациялық шешімдерді ұсыну; 4. Р. Барт, Д. Белл, П. Грайс, К. Осгуд, В. Шрамм еңбектерінің негізінде ақпарат пен коммуникацияның дәстүрлі сипаттамаларын анықтау; 5. ақпараттық өрістердің осін қолдау, ақпараттық өнімдердің рецептурасының мерзімін анықтау, негізделген коммуникациялық шешімдерді ұсыну. Пәннің мақсаты. Пән тәжірбиелік курс болып табылады, онда ақпараттың түрлері, оның PR негізгі өлшемдері бойынша айырмашылығы, коммуникацияның базалық субъектісінде коммуникациялардың типологиясы мен кезектілігі қарастырылады. Пәнде қолданыстағы деректер массивінің жүйелері шеңберінде ұсынылған деректер топтастырылады, ақпаратты өзектендіру құралдары оқшауланады, нақты жағдайларда коммуникациялық жағдайды түзету зерделенеді.
-
Мемлекеттік идеологемнің модельдері: ақпараттық тәуекелдер
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттарда коммуникативті кеңістікте мемлекеттік құрылымның әртүрлі бағыттағы күштері мен механизмдерін біріктіру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. жұртшылықпен байланыс үшін негіз қалаушы ретінде азаматтық келісім қағидатын қолдануды кеңейту; 2. елдің дамуы үшін түрлі саяси күштерді біріктіруге қабілетті коммуникациялардың интегративті миссиясын күшейту; 3. мемлекет пен әлемнің коммуникативтік кеңістігінде мемлекеттік құрылымның әртүрлі бағыттағы күштері мен тетіктерін шоғырландыруға көмектесу; 4. қоғамдық реакцияны мемлекеттік бастамаларды анықтау; 5. азаматтық қоғам институттарына жәрдемдесу. Пәннің мақсаты. Пән консенсус іздеу мақсатында елдің дамуы үшін әртүрлі саяси күштерді шоғырландыруға қабілетті коммуникациялардың интегративті миссиясы қарастырылатын практикалық курс болып табылады. Пән ұлттың қоршаған әлемде өзін-өзі тануын және сезінуін, құндылықтарды өзектендіру және мемлекеттік бастамаларды коммуникативтік қолдау құралдарын түсіндіреді, мемлекеттің әсерін іске асырудың аса проблемалық бағыттарын көрсетеді.
-
Нативті, контексті, таргетті жарнама
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттарда жарнаманың жаңа түрлерін моделдеу және талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. өнім мен қызметтерді ынталандыру үшін жарнама нысанының жаңа құралдары негізінде таңдау; 2. жарнаманың жаңа түрлерін моделдеуде ғылыми талдау әдістерін қолдану; 3. жарнаманың негізгі, контекстік, таргеттелген және басқа да жаңа түрлерінің функционалдық ерекшеліктерін түсіндіру; 4. мақсатты аудиторияларға жарнаманың жаңа түрлерінің әсер ету нәтижелерін талдау; 5. жарнама қызметінде креатив және жаңа идеяларды қолдану. Пәннің мақсаты. Пән-сандық орта жағдайында Жарнамалық контентті саралаудың формалары қарастырылатын практикалық курс. Пән жаңа құралдар негізінде өнімдер мен қызметтерді ынталандыру үшін жарнама нысандарын қалай таңдауға болатынын, жарнама жасау кезінде қандай ынталандыру себептерін басшылыққа алуға болатынын көрсетеді.
-
Дағдарысқа қарсы PR-жауап
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты –магистранттардың дағдарыс жағдайының алдын алу және әрекет ету сипатын қорғауды үлгілеу қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде дағдарыс кезеңіндегі ұйымды немесе тұлғаны ақпараттық қамтамасыз ету және нығайту үшін коммуникация ережелері талданады. Пән дағдарысты реттеу, алдын алу және азайту принциптерін Г.Доулинг, О.Лербингер, Т.Кумбс еңбектері негізінде қарастырады.
-
Коммуникативтік саясат және медиа активтерді басқару
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың ұйым мен қоғамның талаптарына сәйкес келетін мақсатқа сай коммуникациялық саясатты құру қабілетін қалыптастыру. Курс мақсатты аудиториядан жоғары деңгейде жауап беретін медиа активтерін басқарудың шығармашылық және техникалық процедураларын қорытындылайды. Пән жоғары бәсекелестік пен деректерді цифрландыру жағдайында PR бағдарламаларын жүзеге асыру үшін классикалық әсер ету құралдарының артықшылықтарын бейімдейді.
-
Бизнес-PR
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың қызмет көрсету және кәсіпкерлік тауарларды өндіру бойынша инновациялық ақпараттық қолдау көрсету қабілетін қалыптастыру. Курс бизнесті жылжытудың өзгеретін технологияларын және жаңа тұтынушылардың қажеттіліктеріне жауап береді. Пән бизнес PR-ды дәстүрлі және цифрлық арналар арқылы оң және теріс өзгерістерге жылдам әрекет етудің белсенді процесі ретінде ұсынады.
-
Сандық PR доктриналары
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – магистранттардың цифрлық PR доктриналарын түсініп, оны сыни тұрғыда бағалау қабілеттерін арттыру. Курсты оқу барысында PR веб-сайттар мен әлеуметтік медианы біріктіретін цифрлық және мобильді ортаның даму деңгейлері қарастырылады. Пән Р. Бухт, В. Халин, Л. Шилина парадигмаларында оффлайн технологияларды қолдану арқылы цифрлық хабарламаларды қосу әдістерімен қолдануды үйретеді.
-
Педагогикалық
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
-
Зерттеу
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.