Магистратура

Мамандық шифры:

7M01107

Мамандығы:

Педагогикалық өлшемдер

Факультеті:

Философия және саясаттану

Бiлiктiлiгі:
  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
ОН1 ғылымның дамуының тарихи-философиялық білімін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қағидалары мен ғылыми білімге қол жеткізу тәсілдерін талдайды;
ОН2 білім берудегі стратегиялар мен құндылықтарды анықтауда, және білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстарды жобалау үшін Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатын салыстырады;
ОН3 білім беру сапасын қамтамасыз етуде кәсіби міндеттерді тиімділігін шешуде жаңа тәсілдер мен әдістерді жүзеге асыруда кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектепте тәрбиелеу дидактикасы мен теориясының білімі негізінде жоғары мектептің педагогикалық үдерісін жобалайды;
ОН4 жаңартылған білім мазмұны жағдайында педагогикалық өлшемдердің теориясы мен тәжірибесін құрылымдау механизмдерін, индикаторларды таңдау және оқу үдерісінің сапасын бағалау көрсеткіштерін ұсынады;
ОН5 педагогикалық өлшеулер әдіснамасының ақпараттық қамтамасыз етудегі ықпалын, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулердің барлық қызметінің орындалуын, білім алушылардың оқу қызметіне және халықаралық зерттеулерге қатысуын бағалау дайындығын негіздейді;
ОН6 өлшеудің ғылыми негіздерінің жалпы пәндік және практикалық дағдыларды, өлшеу объектісі ретінде білім алушылардың білім сапасын тексеруге арналған тест тапсырмаларын әзірлеудің практикаға бағытталған негіздер арақатынасы мәселелерін санаттайды;
ОН7 көрсеткіштер мен индикаторлар жүйесіне қойылатын талаптарға сәйкес білім алушылардың оқуы мен тәрбиелену деңгейін психометрика мен диагностикалаудың заманауи құралдары негізінде білім мен ғылымдағы өлшеу құралдарын іріктеудің эмпирикалық белгілерін дәлелдейді;
ОН8 компьютерлік құрастыруды, өңдеуді және тест тапсырмаларының мазмұнын сараптамалық талдауды масштабтауды әзірлеу және білім берудегі өлшеу нәтижелерінің жоғары объективтілігін, сенімділігі мен дұрыстығын қамтамасыз ету үшін есептейді;
ОН9 дәлелді деректер дәрежесінің дұрыстығын және өнімнің белгіленген талаптар мен нормаларға сәйкестігін бағалау үшін сараптаманың кәсіби және талдамалық рәсімдерінің әдіснамасы мен әдістері негізінде педагогтің білім беру бағдарламаларын, оқулықтарын, оқу құралдарын, кәсіби жетістіктерін сараптамалық бағалау нәтижелерін қорытады;
ОН10 білім беру нәтижелеріне қол жеткізу критерийлерін және зияткерлік және креативті ойлау алгоритмі, білім беру үдерісінде білім алушылардың табысына қол жеткізу үшін оқу ақпаратын қабылдау негізінде тұлғаның өлшенетін құндылық қатынастарының сапасын диагностикалау рәсімдерін белгілейді;
ОН11 ғылыми қоғамдастықта білім беру сапасын басқару саласындағы зерттеу нәтижелерін талқылау, ықтимал қателерді анықтау және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауда өлшеудің математикалық-статистикалық өңдеуінің сенімді деректерін алу үшін «Statistica, StatGraphics и SPSS» қолданбалы бағдарламаларына статистикалық талдауды баяндайды;
ОН 12 педагогикалық өлшеулердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің негізгі бағыттарын болжау, мультимедиялық технологияларды қолдана отырып ғылыми жобаларға қатысу және білім беру сапасын басқаруда дұрыс, негізделген, тиімді және келісілген шешімдер қабылдау үшін мақсаттардың, құндылықтардың, технологиялардың, білім беру мазмұнының, өзгерістер индикаторларының, студенттердің іс-әрекетінің бастапқы ниетін болжайды
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген