Бакалавриат

Мамандық шифры:

6B04107

Мамандығы:

Маркетинг

Факультеті:

Экономика және бизнес жоғары мектебі

Бiлiктiлiгі:
  • бiрiншi жоғары бiлiм - бизнес және басқару бакалавры
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
ON1 Маркетингтің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдық-технологиялық базасын, қағидалары мен технологияларды қолдану негізінде кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарумен байланысты заманауи маркетингтің негізгі түсініктерін, қағидаларын мәселелерін қолдану
ON2 Маркетингтік ақпараттық жүйені құру ерекшеліктерін және бизнес-құрылымдардың сыртқы және ішкі ортасын маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру ерекшелігін қолдану, Интернетте маркетингтік зерттеулерді жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру; карьерлік қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін маркетинг саласындағы қазіргі заманғы тәсілдер мен алгоритмін қолдану
ON3 Ұйымның маркетингтік қызметіне әсер ететін тиімді маркетингтік шешімдерді дайындау үшін компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау
ON4 Жаһанданудың әсерін ескере отырып, әр түрлі маркетингтік жағдайлар мен мәселелерді жан-жақты талдау, командада әріптестермен және нарықтың басқа да қатысушыларымен тығыз қарым-қатынас жасай отырып және компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты ескере отырып, осының негізінде теңгерімді маркетингтік шешімдер әзірлеу
ON5 Әр түрлі жағдайлар мен мәселелердің креативті және тиімді маркетингтік шешімдерін әзірлеу үшін инновациялық маркетингтік технологияларды, әдістер мен Интернет-технологияларды белсенді пайдалануды тәжірибеге алу, қазіргі заманғы маркетингтік жобалар мен идеяларды жылжыту жүйесін құру үшін маркетингтік коммуникациялардың қазіргі заманғы жүйесін пайдалану
ON6 Маркетингтік қызметтің бағдарламаларын әзірлеу, жарнамалық науқандарды жоспарлау, кәсіпорын қызметкерлеріне маркетинг мәселелері бойынша кеңес беру
ON7 Қызметтің жекелеген салаларында нақты тәжірибелік міндеттерді шешу үшін классикалық маркетингтің теориялық ережелерін, идеяларын және әдістерін біріктіру
ON8 Кәсіпорын қызметінде маркетингтік құралдарды тиімді іске асыру бойынша басқару шешімдерін құру
ON9 Тұтынушылардан қажетті жауап реакциясын алу үшін жылжытудың мұқият үйлестірілген бағдарламасын әзірлеу
ON10 Өндірістік-технологиялық және маркетингтік қызметтің пайда болатын мәселелерін шешу жолдарын табу және қорытынды жасау, инвестициялық және инновациялық маркетингтік жобаларды қоса алғанда, маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалауды жүзеге асыру және нәтижелерді жинақтау және жаңа тауарлар мен қызметтер өндірісін ұйымдастыру жөніндегі тұжырымдамалар мен ұсыныстарды әзірлеу
ON11 Маркетингтік басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған ақпаратты талдау; нақты кәсіпорында маркетингтік қызметтің нәтижелерін жоспарлау және бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану; маркетингтік жоспарды, маркетингтік бөлімшенің негізгі ұйымдық құрылымын әзірлеу, маркетингтік қызметтің әр түрлі түрлерін позициялау үшін басқарудың баламалы және тиімді схемаларын бағалау, кәсіпорында маркетингтік және басқарушылық стратегияларды пайдалану қажеттілігін негіздеу.
ON12 Стратегиялық маркетингтік басқаруды, қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды іске асыру қағидаттарын пайдалана отырып, қабылданған маркетингтік шешімдердің тиімділігі мен орындылығына мониторинг жүргізу
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген