«Рекреациялық география» пәні бойынша дәрістер курсы

Мұғалім: Роман Вячеславович Плохих.

 

Пәнді оқу мақсаты: рекреациялық географияның негізгі теориялық және әдістемелік ережелері мен концепцияларын талдау, олардың өзара байланысын анықтау қабілетін дамыту; рекреация мен туризмді ұйымдастыру тұрғысынан туристік-рекреациялық жүйелер мен басқа да аумақтық құрылымдардың ресурстық әлеуеті мен ерекшеліктерінің практикалық мәнін түсіну.

 

Пәнді оқу барысында студенттер келесі құзыреттерді дамытуы керек:

  • рекреациялық география саласындағы теорияны, әдістемені және практикалық қызметті жетілдірудің қазіргі жағдайы мен тенденцияларын, негізгі ұғымдарды контекстуализациялау және өз сөзімен түсіндіру және олардың даму тарихын талқылау;
  • рекреациялық географияның терминологиясын, теориялық және әдістемелік негіздерін, туризм мен рекреациялық қызметті аумақтық ұйымдастырудың ғылыми және қолданбалы негіздерін, ресурстары мен рекреация мен туризмді дамыту әлеуетін бағалаудың нақты критерийлерін талдау;
  • рекреациялық география, рекреацияның даму факторлары мен жағдайлары және оның аумақтық ұйымдастырылуы, аумақтық рекреациялық жүйелерді жобалаудың қолданбалы әдістері, теорияның, әдістеменің және практикалық қызметтің жетістіктеріне негізделген рекреациялық зерттеулердің жоспары бойынша нақты ақпаратты дәлелдеу;
  • қолданбалы міндеттерді шешу барысында нақты мазмұнды зерттеу үшін рекреациялық географияның заманауи теориялары мен әдістерін қолдану, туристік-рекреациялық қызметті аумақтық ұйымдастыру міндеттерін жүзеге асыруға сындарлы қатысу;
  • кәсіби саладағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін қажетті туристік және рекреациялық қызметті кеңістіктік және уақыттық ұйымдастыру мәселелерін негіздеу; қазіргі заманғы теория, әдістер мен технологиялар негізінде демалыс және туризм саласындағы маңызды белгілерді, байланыстарды, функцияларды, қатынастар мен процестерді зерттеу міндеттері.

 

Дәріс 1

Дәріс 2

Дәріс 3

Дәріс 4

Дәріс 5

Дәріс 6

Дәріс 7

Дәріс 8

Дәріс 9

Дәріс 10

Дәріс 11

Дәріс 12

Дәріс 13–14

Дәріс 15