6B04107-Маркетинг

Білім беру бағдарламасының атауы

6В04107     – Маркетинг

Білім беру саласы

6В04 - Бизнес, басқару және құқық

 

Оқыту бағыты

6В041- Бизнес және басқару

 

Білім беру бағдарламаларының тобы

В047 - «Маркетинг және жарнама»

Мақсаты

«6В04107-МАРКЕТИНГ» мамандығы бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының мақсаты: еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін маркетинг саласында теориялық білім мен зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда қызмет атқарады, кәсіпорындардың маркетингтік қызметін талдайды және жоспарлайды, заманауи талаптарды ескере отырып, маркетинг саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді.

Оқыту тілі

Қазақ, орыс, ағылшын

Несие көлемі

240 академиялық кредит

Берілетін ғылыми дәрежесі

«6B04107 - Маркетинг» білім беру бағдарламасы бойынша бизнес және басқару бакалавры

Оқыту нәтижелері

Осы білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін студенттер:

ON1. Маркетингтің принциптері мен технологияларын, ғылыми, әдістемелік және ұйымдастырушылық-технологиялық базасын қолдана отырып, қазіргі заманғы маркетингтің негізгі түсініктерін, принциптері мен құралдарын қолдану

ON2. Маркетингтік ақпараттық жүйені құру ерекшеліктерін және бизнес құрылымдардың сыртқы және ішкі ортасын маркетингтік зерттеуді ұйымдастыру ерекшеліктерін қолдану

ON3. Тиімді маркетингтік шешімдерді дайындау үшін компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы байланысты талдау

ON4. Компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы байланысты ескере отырып, әр түрлі маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды талдау

ON5. Шығармашылық және тиімді маркетингтік шешімдерді әзірлеу үшін инновациялық маркетингтік технологияларды, әдістерді және Интернет-технологияларды белсенді қолдануға машықтану

ON6. Маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу, жарнамалық кампанияларды жоспарлау, оның имиджін қалыптастыру

ON7. Ұйымның белгілі бір салаларында практикалық мәселелерді шешу үшін классикалық маркетингтің теориялық ережелерін, идеялары мен әдістерін біріктіру

ON8. Ұйым қызметіне маркетингтік құралдарды тиімді енгізу үшін басқару шешімдерін құру

ON9. Тұтынушылардан қажетті кері байланыс алу үшін келісілген жарнамалық бағдарламаны жасау

ON10. Маркетингтік шешімдерді, соның ішінде инвестициялық және инновациялық маркетингтік жобаларды экономикалық бағалауды жүргізу

ON11. Маркетингтік қызметті ұйымдастырудың баламалы және тиімді басқару схемаларын талдау және бағалау

ON12. Заманауи цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды қолдана отырып қабылданған маркетингтік шешімдердің тиімділігі мен орындылығын бақылау

Абитуриенттер үшін

Welcome.kaznu.kz (welcome сілтемеге сәйкес бағдарлама)

https://www.kaznu.kz

 

Әрі қарай әрбір Білім беру бағдарламасында келесі қойындылар болуы керек:

- Оқу іс-әрекеті https://www.kaznu.kz/ru/22279/news/ 

Академиялық ұтқырлық: жетекші университеттермен - TOP 200

 

- Ғылыми қызмет https://www.kaznu.kz/ru/22297/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22298/news/

Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін кафедрада «Smart Marketing and Logistics» орталығы жұмыс істейді.

Орталықта «Пандемия кезіндегі электронды коммерция», «Ақылды» азық-түлік жеткізу тізбегі, «Пандемия кезіндегі логистикалық процестер» сияқты ғылыми мектептер әзірленуде. Орталық оқытушылардың біліктілігін арттыруға, жұмыс берушілермен ынтымақтастықты кеңейтуге, жетекші жоғары оқу орындарының ғалымдарымен халықаралық ынтымақтастықты нығайтуға, магистранттар мен докторанттарды ғылыми-зерттеу қызметіне тартуға, ғылыми зерттеулерді коммерцияландыруға бағытталған. «Smart Marketing and Logistics» орталығы ғылыми ортадан да, бизнес пен өндірістен де келешегі зор және өзара тиімді ұсыныстарға әрқашан ашық.

«Бизнес-технологиялар» кафедрасының базасында «Маркетингтік агенттік» студенттік ғылыми үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме студенттермен және кафедраның жас ғалымдарымен ғылыми жұмысты жетілдіру, Қазақстан Республикасы экономикасының әртүрлі салаларында жұмыс істеу үшін білікті мамандарды даярлау сапасын арттыру мақсатында ұйымдастырылды. Сондай-ақ ғылыми қызметке қызығушылықты қалыптастыру және дамыту, дарынды жас ғалымдарды қолдау және еліміздің кадрлық әлеуетін қалыптастыру үшін қажетті жағдайлар жасау.

Студенттерді ғылыми-зерттеу және ғылыми қызметке тарту мақсатында жыл сайын конференциялар, конкурстар, олимпиадалар, университет студенттерінің ғылыми жұмыстарының көрмелері өткізіледі. «Бизнес технологиялар» кафедрасы жыл сайын 6В04107 – Маркетинг мамандығы бойынша студенттердің халықаралық пәндік олимпиадасын өткізеді. https://www.kaznu.kz/ru/22299/news/one/21349/. Бизнес-технологиялар кафедрасының жетекшілігімен «6В04107 – Маркетинг» мамандығы бойынша ЖОО студенттері арасында Республикалық студенттік пәндік олимпиада өтті. https://www.kaznu.kz/ru/22299/news/one/21346/.

6В04107 – Маркетинг білім беру бағдарламасы – ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті студенттерді дайындауға мүмкіндік береді; университетте маркетингтік пәндерді соңғы тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз ету; ақпараттық технологияларды тарта отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтерін талдау; маркетингтік стратегияларды әзірлеу, оларға қол жеткізу және маркетингтік технологияларды, құралдарды ұйымдарда енгізу

 

         Студенттерді ғылыми-зерттеу қызметі кезеңдерінде инновациялық қызметке дайындауға қойылатын талаптар кешенін ескеру мақсатында 6В04107 – Маркетинг мамандығы бойынша Білім беру бағдарламасын іске асыру мыналарды пайдалануға негізделген:

Студенттерді оқытуда қолданылатын цифрлық технологиялар мен құралдар:

• Интерактивті тақтамен жұмыс Miro / Mindmeister

• MOOC/SPOC жаппай ашық онлайн курстары

• Canva көмегімен интерактивті презентация жасау

• «Startexam» білімді қашықтықтан бағалау платформасы

• Сөзжұмбақ тапсырмалар білім беруді дамыту әдісі ретінде

• Сыныптағы геймификация элементтері

• Kahoot – ойын білім беру платформасы.

 

- Халықаралық қызмет https://www.kaznu.kz/ru/22223/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22300/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22279/news/,

Кафедраның халықаралық серіктестермен өте берік және кең байланыстары бар. Кафедра білім сапасын арттыру және мамандарды даярлау мақсатында студенттерді, магистранттарды және докторанттарды академиялық ұтқырлық, біліктілікті арттыру, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді тәжірибе, тағылымдамадан өту және бірлескен жобалар үшін серіктес ЖОО-ға жібереді.

 

Ғылыми халықаралық тағылымдамалар және студенттердің академиялық ұтқырлығы:

1. Минхо университеті, Португалия, Брага

2. Сегед университеті, Венгрия

4. Янош Кодолани қолданбалы ғылымдар университеті, Венгрия

5. Белгород мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті, Ресей

6.РУДН университеті, Ресей

7. Санта-Катарина федералды университеті, Бразилия

8. Көлік және телекоммуникациялар институты, Латвия

9. Орлов мемлекеттік университеті, Ресей

 

- Сапаны қамтамасыз ету (аккредитациялау, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс) https://www.kaznu.kz/ru/19074/page/

6В04107 – Маркетинг мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы 18.06.2021 жылы KAZSEE мамандандырылған аккредитациясынан өтті.

Рейтинг нәтижелері бойынша Білім беру бағдарламасы АРТА рейтингі бойынша 2 орынды, ҰҚААА - 3 орынды, «Атамекен» 7 орынды иеленді.

Кафедра білім беру бағдарламаларын әзірлеуге барлық мүдделі стейкхолдерді тартады – студенттер, оқытушылар құрамы, түлектер, жұмыс берушілер. Жұмыс берушілер: «KAZAGROFEED» ЖШС, «Nestlé Food Kazakhstan» ЖШС, «WE GROUP» ЖШС, «NOVAPETROL» ЖШС және басқа да әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы шаруашылық жүргізуші субъектілер. Білім беру бағдарламаларының мазмұнын жетілдіру біліктілік мақсаттарын, серіктес жоғары оқу орындарының, жұмыс берушілердің, түлектер мен студенттердің мүдделерінің ұсыныстарын ескере отырып жүзеге асырылады. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді негізде дәріс оқуға, халықаралық конференцияларға және ғылыми мектептерге қатысуға шақырылған шетелдік профессорлар өз пікірлерін жасайды. Білім беру бағдарламаларын жасау кезінде олардың тілектері ескеріледі. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде заманауи талаптарына сәйкес келетін білім беру процесін жүзеге асыру үшін аккредиттеу агенттіктерінің ұсыныстары ескеріледі. Ұсыныстар негізінде білім беру бағдарламаларының мазмұнына өзгерістер енгізіледі.