8D04111-Маркетинг

Білім беру бағдарламасының атауы

8D04111   – Маркетинг

Білім беру саласы

8D041 - Бизнес, басқару және құқық

 

Оқыту бағыты

8D041- Бизнес және басқару

 

Білім беру бағдарламаларының тобы

D075 - «Маркетинг және жарнама»

Мақсаты

8D04111 – Маркетинг білім беру бағдарламасының мақсаты – отандық және халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті маркетологтарды, зияткерлік және кәсіби элитаны, ғылыми-зерттеу, сараптамалық, басқарушылық және педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға қабілетті жоғары сапалы дайындау. жаңа іргелі және қолданбалы білімді құру, заманауи маркетинг теориясы мен тәжірибесінің талаптарын ескере отырып, инновациялық және интеграциялық бастаманы, ақпараттық және цифрлық технологияларды пайдалану.

Оқыту тілі

Қазақ, орыс, ағылшын

Несие көлемі

180 академиялық кредит

Берілетін ғылыми дәрежесі

«8D04111 – Маркетинг» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD)

Оқыту нәтижелері

Осы білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін:

ON1. Әлеуетті және нарық үлесін, бәсекелестік ортаны, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалаудың стратегиялық құралдарын пайдалана отырып, қазіргі заманғы аналитикалық маркетинг жүйесін (логикалық тізбектерді құру, себептік байланыстарды анықтау, фактчекинг, ақпараттың үлкен көлемін талдау) қалыптастыру, оларға дербестендірілген көзқарас; маркетинг саласының теориясы мен тәжірибесіне сәйкес ішкі және халықаралық нарықта имидж мен брендті тану; 

ON2. Ұйымның стратегиялық даму жоспарына қазақстандық ғылыми-зерттеу тәжірибесін әлемдік ғылыми-зерттеу тәжірибесіне интеграциялауға ықпал ететін жаңа тенденцияларды енгізу үшін инновациялық тақырыптардағы эксперименттік-зерттеу жұмыстарының негізінде ғылыми-қолданбалы сипаттағы маркетингтік зерттеулердің перспективалы, өзекті бағыттарын анықтау. ақпараттық кеңістік және халықаралық зерттеу қауымдастығы;

ON3. Жүргізіліп жатқан жобалар шеңберінде маңыздылығы жоғары ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың және ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану, оларды жүзеге асырудың дәйекті әдістемесін қалыптастыру және зерттеу тәжірибесінің ғылыми әдістерін (жалпы, пәнаралық, сандық, сапалық, жаңа, түпнұсқа: еліктеу, этнографиялық, синектикалық және басқалар);

ON4. Ұйымды дамытудың перспективалы, негізгі нарықтарын мониторингілеу және болжау механизмін құру, сондай-ақ әртүрлі деңгейдегі бәсекелестік артықшылықтар мен бәсекеге қабілеттілікті басқару, қазіргі заманғы жүйе негізінде осы салалардағы инновациялық маркетингтік жобаларды кешенді ілгерілету бағдарламасын қалыптастыру. біріктірілген маркетингтік коммуникациялар;

ON5. іргелі және қолданбалы мектептің ғылыми әлеуетін құруға өзіндік үлес қосу үшін зерттеу нәтижелерін, заманауи әдістемелерді, тәсілдер мен оларды дамыту тенденцияларын пайдалану негізінде маркетинг саласындағы ғылыми теорияларды, білім мен идеяларды бағалау және синтездеу. маркетинг;

ON6. Пәнаралық, біріктірілген әдістерді қолдана отырып, олардың нәтижелерін негізді және дәлелді түрде ұсынатын, ұлттық және халықаралық әріптестердің талқылаулары мен жарияланымдарында талқылау үшін бар білімнің ауқымын кеңейте отырып, кешенді зерттеу процесін жоспарлау және жүзеге асыру негізінде әртүрлі деңгейдегі түпнұсқа ғылыми өнімдерді жасау. Clarivate Analytics, Scopus және т.б. деректер базасына енгізілген жарияланымдарды қарап шықты;

ON7. Технологиялық, дербестендірілген брендтер үшін түпнұсқа идеяларды генерациялау және оларды сынау, беру, енгізу және тарату, инновациялық қызметті құқықтық қорғау мәселелерін шешу үшін консорциумдарды құру негізінде кәсіпорынның инновациялық қызметі процесін басқарудың стратегиялық жүйесін құру. өнімдер, технологиялар және жобалар;

ON8. Маркетингтік тиімділікке қол жеткізуде смарт әрекеттер әдісін, сондай-ақ коммуникациялық қызметке арналған цифрлық аналитика құралдарын пайдалана отырып, оларды тиімді басқару жүйесін құру негізінде техникалық-экономикалық негіздеме, қаржылық-экономикалық негіздеме, аяқталған жобаларға сараптама және оларды коммерцияландыру жүргізу. оларды ұйымның деректер базасына біріктіру;

ON9. Эксперттік-жобалық талдау негізінде сыртқы экономикалық қызметтің әлеуетін кеңейтуге, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға, макро және микроортаны жақсартуға ықпал ететін әртүрлі басқару деңгейлерінің балама маркетингтік стратегияларының портфолиосын құру: корпоративтік, функционалдық және аспаптық. кәсіпорынның, тұтынушыларға дараланған, шығармашылық қатынасқа бағытталған әртүрлі деңгейдегі брендтерді өткізу нарығын арттыру;

ON10. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары оқу орындарында іргелі және қолданбалы маркетингтік пәндер бойынша сабақтарды, сыныптан тыс жұмыстарды өткізуге арналған білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу, студенттердің оқу-кәсіби, ғылыми-зерттеу, жобалық және коммуникациялық қызметін жүзеге асыру. автордың жаңашыл идеяларын педагогикалық үдеріске енгізуге негізделген;

ON11. Маркетинг және экономикалық қоғамның қазақстандық ғылыми мектебін қалыптастыру, академиялық, кәсіптік, ғылыми-педагогикалық контексттерді кеңейту, сондай-ақ тұлғаны жетілдіру және кәсіби өсу стратегияларын анықтау мүддесінде технологиялық, әлеуметтік дамуға жәрдемдесу;

ON12. Осы бағыттардағы маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру және олардың инновациялық және бәсекеге қабілетті салалардағы болжамын арттыру мақсатында олардың жүйелік талдауы, бәсекелестердің стратегиялық топтары мен смарт технологияларды бағалау негізінде нарықты, саланы, ұйымды дамыту тұжырымдамалары мен саясатын әзірлеу даму.

Абитуриенттер үшін

Welcome.kaznu.kz (welcome сілтемеге сәйкес бағдарлама) https://www.kaznu.kz

 

Әрі қарай әрбір Білім беру бағдарламасында келесі қойындылар болуы керек:

- Оқу іс-әрекеті https://www.kaznu.kz/ru/22279/news/

Академиялық ұтқырлық: жетекші университеттермен-TOP 200

 

- Ғылыми қызмет https://www.kaznu.kz/ru/22297/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22298/news/

Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін кафедрада «Smart Marketing and Logistics» орталығы жұмыс істейді.

Орталықта «Пандемия кезіндегі электронды коммерция», «Ақылды» азық-түлік жеткізу тізбегі, «Пандемия кезіндегі логистикалық процестер» сияқты ғылыми мектептер әзірленуде. Орталық оқытушылардың біліктілігін арттыруға, жұмыс берушілермен ынтымақтастықты кеңейтуге, жетекші жоғары оқу орындарының ғалымдарымен халықаралық ынтымақтастықты нығайтуға, магистранттар мен докторанттарды ғылыми-зерттеу қызметіне тартуға, ғылыми зерттеулерді коммерцияландыруға бағытталған. «Smart Marketing and Logistics» орталығы ғылыми ортадан да, бизнес пен өндірістен де келешегі зор және өзара тиімді ұсыныстарға әрқашан ашық.

«Бизнес-технологиялар» кафедрасының базасында «Маркетингтік агенттік» ғылыми үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме кафедраның жас ғалымдарымен ғылыми жұмысты жетілдіреді, Қазақстан Республикасы экономикасының әртүрлі салаларында жұмыс істеу үшін білікті мамандарды даярлау сапасын арттыру мақсатында ұйымдастырылды. Сондай-ақ ғылыми қызметке қызығушылықты қалыптастыру және дамыту, дарынды жас ғалымдарды қолдау және еліміздің кадрлық әлеуетін қалыптастыру үшін жағдайлар жасалуда.

8D04111 – Маркетинг білім беру бағдарламасы – ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті мамандарды дайындауға мүмкіндік береді; университетте маркетингтік пәндерді соңғы тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз ету; ақпараттық технологияларды тарта отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтерін талдау; маркетингтік стратегияларды әзірлеу, оларға қол жеткізу және маркетингтік технологияларды, құралдарды ұйымдарда енгізу

         Докторанттарді ғылыми-зерттеу қызметі кезеңдерінде инновация саласына дайындауға қойылатын талаптар кешенін ескеру мақсатында 8D04111 – Маркетинг мамандығы бойынша Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру мыналарды пайдалануға негізделген:

Докторанттарды оқытуда қолданылатын цифрлық технологиялар мен құралдар:

• Интерактивті тақтамен жұмыс Miro / Mindmeister

• MOOC/SPOC жаппай ашық онлайн курстары

• Canva көмегімен интерактивті презентация жасау

• «Startexam» білімді қашықтықтан бағалау платформасы

• Сөзжұмбақ тапсырмалар білім беруді дамыту әдісі ретінде

• Сыныптағы геймификация элементтері

• Kahoot – ойын білім беру платформасы.

 

- Халықаралық қызмет https://www.kaznu.kz/ru/22223/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22300/news/, https://www.kaznu.kz/ru/22279/news/,

Ғылыми халықаралық тағылымдамадан өту және докторанттардың академиялық ұтқырлығы:

1. Минхо университеті, Португалия, Брага

2. Сегед университеті, Венгрия

4. Янош Кодолани қолданбалы ғылымдар университеті, Венгрия

5. Белгород мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті, Ресей

6.РУДН университеті, Ресей

7. Санта-Катарина федералды университеті, Бразилия

8. Көлік және телекоммуникациялар институты, Латвия

9. Орлов мемлекеттік университеті, Ресей

 

- Сапаны қамтамасыз ету (аккредитациялау, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс) https://www.kaznu.kz/ru/19074/page/

8D04111 – Маркетинг мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы 18.06.2021 жылы KAZSEE мамандандырылған аккредитациясынан өтті.

Кафедра білім беру бағдарламаларын әзірлеуге барлық мүдделі стейкхолдерді тартады – студенттер, оқытушылар құрамы, түлектер, жұмыс берушілер. Жұмыс берушілер: «KAZAGROFEED» ЖШС, «Nestlé Food Kazakhstan» ЖШС, «WE GROUP» ЖШС, «NOVAPETROL» ЖШС және басқа да әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы шаруашылық жүргізуші субъектілер. Білім беру бағдарламаларының мазмұнын жетілдіру біліктілік мақсаттарын, серіктес жоғары оқу орындарының, жұмыс берушілердің, түлектер мен студенттердің мүдделерінің ұсыныстарын ескере отырып жүзеге асырылады. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді негізде дәріс оқуға, халықаралық конференцияларға және ғылыми мектептерге қатысуға шақырылған шетелдік профессорлар өз пікірлерін жасайды. Білім беру бағдарламаларын жасау кезінде олардың тілектері ескеріледі. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде заманауи талаптарына сәйкес келетін білім беру процесін жүзеге асыру үшін аккредиттеу агенттіктерінің ұсыныстары ескеріледі. Ұсыныстар негізінде білім беру бағдарламаларының мазмұнына өзгерістер енгізіледі. Осылайша, 8D04111 – Маркетинг білім беру бағдарламасының міндеттері еңбек нарығының талаптарына, әлемдік даму тенденцияларына сәйкестікке және мамандарды даярлау профиліне бағытталған. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу процесінде ғылымды дамытудың заманауи басымдықтары ескеріледі.

«8D04111 – Маркетинг» бағыты бойынша білім беру бағдарламасын әзірлеу университет пен кәсіпорынның стратегиялық серіктестігіне – ғылым мен өндірістің интеграциясына негізделген, онда әлеуетті бірлесіп пайдалануы қарастырылады: білім беру, ғылыми және өндірістік ұйымдар. Атап айтқанда, «Бизнес технологиялар» кафедрасы ҚР БҒМ Экономика институтымен тығыз байланыста, ол 1952 жылы құрылған және ғылыми зерттеулер саласында бай тәжірибесі бар, біздің докторанттарға осы институттан ғылыми дайындық өтуге мүмкіндік бар. Түлектеріміздің құзыреттіліктеріне сәйкес кәсіптік қызмет шарттары, бұл негізгілердің бірі, сондықтан білім беру бағдарламасы жыл сайын жаңартылып отырады.