Ағымдағы жылдың жаңалықтары

Жаңа буындағы университет

27.03.2019

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ ректоры, академик Ғалым Мұтанов бастаған университет делегациясы М.Ломоносов атындағы ММУ-де (Мәскеу қ., РФ) өткен «Университеттер, қоғам және адамзат болашағы» халықаралық форумына қатысты.

Ары қарай оқу >>

Жаңа буындағы университет

27.03.2019

 

 

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ ректоры, академик Ғалым Мұтанов бастаған университет делегациясы М.Ломоносов атындағы ММУ-де (Мәскеу қ., РФ) өткен «Университеттер, қоғам және адамзат болашағы» халықаралық форумына қатысты.

 


Ары қарай оқу >>

әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-да Назарбаев Зияткерлік мектептері қонақта

19.02.2019

2019 жылдың 15 ақпанында Назарбаев Зияткерлік мектептері әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетіне кәсіптік бағдар бойынша ақпараттық және түсіндіру жұмыстарын жүргізу мақсатында келді.

Ары қарай оқу >>

ҚазҰУ Есік қаласында өткен кәсіби бағытталған форумға қатысты

04.02.2019

2019 жылдың қаңтар айының 31-ші жұлдызында Алматы облысы, Есік қаласында «Современное образование» ҚҚ республикалық журналының ұйымдастыруымен өткен жоғары сынып оқушыларына арналған кәсіби бағытталған форумға Алматы облысының бірнеше жоғары оқу орындары, сонымен қатар әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті де атсалысты.       

Ары қарай оқу >>

11-12 сынып оқушыларына арналған `Әл-Фараби-2019` Республикалық олимпиадасын өткізу туралы

23.01.2019

   Дарынды оқушыларға қолдау көрсету және шығармашылық қабілеттерін анықтау мақсатында Республикалық ғылыми-практикалық "Дарын" орталығының басшылығымен "әл-Фараби" атындағы Қазақ ұлттық университеті жыл сайын Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының 11-сынып оқушыларына арналған "Әл-Фараби" Республикалық олимпиадасын өткізеді.

Ары қарай оқу >>

Шығармашылық және арнайы емтихандардың нәтижелерін жинақтау үшін арнайы интерфейсті қолдану

27.06.2018

Шығармашылық немесе арнайы емтихандарды тапсыруды талап ететін мамандықтар тізімі

Шығармашылық және арнайы емтихандардың өту формасы

Шығармашылық және арнайы емтихандардың нәтижелерін жинақтау

Ары қарай оқу >>