Жаңалықтар

"Ұлттық тәрбие-ұлт болашағы"

29.03.2023

29.03.2023 күні 16:00-де 122-кабинетте ИС 22-4 тобымен қазақ тілі мен тарихын, мәдениетін, салт-дәстүрі мен дінін құрметтеуде жастардың ұлттық интеллектуалдық мінез-құлқын қалыптастыру мақсатында "Ұлттық тәрбие-ұлт болашағы" тақырыбында кураторлық сағат өткізілді.

Ары қарай оқу >>

«Ұлттық тәрбие - Ұлттың алтын қазынасы»

16.03.2023

16.03.2023 күні «Ұлттық тәрбие - Ұлттың алтын қазынасы»  атты Наурыз Ұлттық мейрамына орай ашық кураторлық сабақты АЖ 22-01 тобы өтті. Куратор-эдвайзер, Аға оқытушы Бейбітхан Е. Ашық сабақта студенттер қазақтың салт-дәстүрімен тереңірек танысты. Ашық сағаттың мақсаты қазақтың ұлттық киімдерін насихаттап, ұлттық құндылықтарды дәріптеу болды.

Ары қарай оқу >>

"Women in Tech" байқауы

16.03.2023

"Ақпараттық технологиялар" факультеті, "Ақпараттық қауіпсіздік жүйелері" мамандығының АҚЖ 21-5 тобының студенттері Мұстажапов Бекзат, Токтагазина Аружан, Исмаилова Дариға «Women in Tech» байқауына қатысып, сертификат алды . 

Куратор: Байсылбаева Қ.Д.

Ары қарай оқу >>

"Қош келдің, әз Наурыз!" тақырыбында ашық кураторлық сағат

16.03.2023

16.03.2023 күні «Ақпараттық технологиялар» факультетінде «Ақпараттық қауіпсіздік жүйелері» мамандығының АҚЖ 21-5  тобының студенттері мен кураторы Қ.Байсылбаеваның ұйымдастыруымен тұрақты даму мақсаттарына арналған «Қош келдің, әз Наурыз!» тақырыбында ашық кураторлық сағаты өтті.

Ары қарай оқу >>

Студенттер арасында интеллектуалды тапқырлар сайысы

15.03.2023

Ақпараттық технологиялар факультетінің университет деңгейінде ұйымдастырып отырған “Тұрақты  даму мақсатын” іске асыру үшін IT саласы бойынша сапалы білімге қол жеткізу мақсатында студенттер арасында интеллектуалды тапқырлар сайысы. 

Ары қарай оқу >>

1 наурыз «Алғыс айту» күні

27.02.2023

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті,Ақпараттық технологиялар факультеті АҚЖ 21-4 мамандығының студенттері көктемнің алғашқы мерекесіне орай факультеттегі ағай апайларын кұттықтады. Құттықтау тұрақты даму мақсаттары аясында ұйымдастырылды. 

Куратор: Байсылбаева Қ.Д.

Ары қарай оқу >>