ПӘНДЕР КАТАЛОГЫ
Құрметті білім алушылар!
Сіздерге ұсынылып отырған «7М04213 – Сот-прокурорлық-тергеу қызметі» 5ылыми педагогикалық магистратураның білім беру бағдарламасы бойынша жеке траекторияны құруға көмектесетін пәндер каталогы.
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін оқу құжаттамасы жүйесінде пәндер каталогы қандай орын алады?
Білім беру бағдарламасы пәндер циклдерімен ұсынылған-жалпы білім беретін пәндер циклы (ЖБП), базалық пәндер циклы (БП), бейіндеуші пәндер циклы (КП).
ЖБП циклы міндетті компонент (ТК), ЖОО компоненті (ТК) және (немесе) таңдау компоненті (ТК) пәндерін қамтиды. ЖБП циклінің міндетті компонентінің пәндері мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартымен анықталады және білім беру бағдарламасы бойынша барлық білім алушылар үшін міндетті болып табылады.
ЖБП циклы міндетті компонент (ТК), ЖОО компоненті (ТК) және(немесе) таңдау компоненті (ТК) пәндерін қамтиды. ЖБП циклінің міндетті компонентінің пәндері мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартымен анықталады және білім беру бағдарламасы бойынша барлық білім алушылар үшін міндетті болып табылады.
БП және ПП циклдары ЖОО компонентінің және таңдау компонентінің пәндерін қамтиды. Жоғары оқу орны компоненті ОҮ анықталған. Таңдау компоненті жеке білім траекториясын өз бетінше қалыптастыру үшін студенттерге ұсынылатын пәндер каталогында берілген.
Жоғары оқу орнының компоненті және таңдау компоненті-бұл университет ұсынған, келісілген оқу пәндерінің тізбесі:
- жұмыс берушілермен, бұл еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес нақты сала үшін мамандар даярлаудың бағытталуын қамтамасыз етеді;
-білім алушы-түлектермен, бұл білім беру қызметінің негізгі тұтынушылары кәсіби дайындық негізі ретінде білім беру бағдарламасының сапасын бағалауды ескеруге мүмкіндік береді.
Жеке оқу жоспарына оқу пәнін каталогтың көмегімен қалай таңдауға болады?
- Сіздің білім беру бағдарламаңыз бен курсыңыздың элективті пәндер кестесін табыңыз;
- таңдау үшін ұсынылған оқу пәндерінің қайсысы (базалық және профильдік циклдер) сіз оқыған пәннің пререквизиттері бар екенін анықтаңыз. Постреквизиті бойынша жеке траекторияның мазмұнын әрі қарай қалыптастыру бағытын анықтаңыз, сіздің ниетіңіз бен не алып шығатыныңзды салыстырыңыз.
- оқу курсының аннотациясын және күтілетін нәтижелерді талдау;
- таңдау жасаңыз, таңдалған оқу курстары көлемінің (кредит санының) жеткіліктілігін тексеріңіз;
- қажет болған жағдайда эдвайзерден кеңес алыңыз.
ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ МАГИСТРАТУРА
1. ТЕОРИЯЛЫҚ ОҚЫТУ/ ТЕОРЕТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ/ THEORETICAL EDUCATING
1.1 БАЗАЛЫҚ ПӘНДЕР (БП) ЦИКЛІ / ЦИКЛ БАЗОВЫХ ДИСЦИПЛИН (БД) / CORE DISCIPLINES (CD)
1) ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ КОМПОНЕНТІ /ВУЗОВСКИЙ КОМПОНЕНТ/ UNIVERSITY COMPONENT
Коды \ Код \ Сode IFN 5201 |
1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі / Модуль истории и философии науки / Module on history and philosophy of science |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\ Prerequisite |
Нет |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
Нет |
Кредит саны\Кредиты\Credits |
3 |
Семестры/Семестры/Semesters |
2 |
Пәннің мақсаты/ Цель дисциплины/ Aim оf discipline |
Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2. ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3. зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4. заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5. ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. |
||
Цель дисциплины формирование у магистрантов углубленного представления о современной философии науки как системе научного знания особого типа, включающего основные мировоззренческие и методологические проблемы в их рационально-теоретическом осмыслении. В результате изучения дисциплины магистрант будет способен: 1. определить особенности науки как особого вида знания, деятельности и социального института; 2. систематизировать основные проблемы и дискуссии о методах и стратегиях ведения научных исследований и закономерностях развития науки; 3. выбирать наиболее релевантные изучаемому предмету методы и стратегии исследований и следовать им в профессиональной деятельности; 4. критически оценивать современные научные достижения и ориентироваться в выборе наиболее эффективных стратегий междисциплинарного поиска; 5. сформулировать и грамотно аргументировать собственную этическую позицию по отношению к актуальным проблемам современного этапа развития науки. |
|||
The purpose of the discipline is to develop in the undergraduates an in-depth understanding of the modern philosophy of science as a system of scientific knowledge of a particular type, which includes the main philosophical and methodological problems in their rational theoretical understanding. As a result of studying the discipline, the master student will be able to: 1. to determine the features of science as a special kind of knowledge, activity and social institution; 2. to systematize the main problems and discussions on methods and strategies for conducting scientific research and the laws governing the development of science; 3. choose the methods and strategies of research most relevant to the subject under study and follow them in professional activity; 4. Critically evaluate current scientific achievements and orientate in choosing the most effective strategies for interdisciplinary search; 5. formulate and correctly argue their own ethical position in relation to the current problems of the current stage of development of science. |
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері. |
||
При изучении дисциплины будут рассмотрены следующие темы: Предмет истории и философии науки, Мировоззренческие основания науки, Функции науки, Возникновение и становление науки. Наука в Древнем мире, Средневековье и в эпоху Возрождения, Новоевропейская наука – классический этап развития науки, Основные концепции и направления неклассического и постнеклассического этапа развития науки, Структура и уровни научного познания, Наука как профессия. Идеалы и нормы науки, Философские основания науки и научная картина мира, Научные традиции и научные революции, История и философия естественных и технических наук, История и философия социальных и гуманитарных наук, Философские проблемы развития современной глобальной цивилизации. |
|||
In studying the discipline, the following topics will be considered: the subject of history and philosophy of science, the worldview foundations of science, the functions of science, the emergence and formation of science. Science in the Ancient World, Middle Ages and in the Renaissance, New European Science - the classical stage of the development of science, Basic concepts and directions of the nonclassical and post-nonclassical stage of the development of science, Structure and levels of scientific knowledge, Science as a profession. Ideals and norms of science, Philosophical foundations of science and the scientific picture of the world, Scientific traditions and scientific revolutions, History and philosophy of natural and technical sciences, History and philosophy of social and human sciences, Philosophical problems of development of modern global civilization. |
Коды \ Код \ Сode IYa 5202 |
Шетел тілі (кәсіби) / Иностранный язык (профессиональный) / Foreign Language (professional) |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\ Prerequisite |
Нет |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
нет |
Кредит саны\Кредиты\Credits |
6 |
Семестры/Семестры/Semesters |
1 |
Пәннің мақсаты/ Цель дисциплины/ Aim оf discipline |
Курстың мақсаты: Халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Күтілетін нәтижелер: Пәндерді меңгеру нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерге ие болуы керек:
Әлеуметтік:
10. кәсіптік және кәсіби емес тақырыптарды талқылау барысында өз көзқарасын дәлелді түрде қорғай алу. |
||
Цель – приобретение и совершенствование компетенций в соответствии с международными стандартами иноязычного образования, позволяющих использовать иностранный язык как средство общения в межкультурной, профессиональной и научной деятельности будущего магистра. Ожидаемые результаты: В результате освоения дисциплины магистрант должен приобрести следующие компетенции:
|
|||
The aim of the course is acquisition and improvement of competencies in accordance with the international standards of foreign language education, which allows to use a foreign language as a means of communication in the intercultural, professional and scientific activities of the future specialist. Expected results: As a result of mastering the discipline, master students should acquire the following competencies:
10. be able to interact effectively in society in everyday life and in the professional sphere; 11. reasonably defend their point of view in the discussing professional and non-professional topics. |
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
The study program of the discipline "Foreign Language (Professional)" is intended for training of highly qualified specialists who are capable to compete in the labor market as thanks to a foreign language competence, the future master has an access to academic knowledge, new technologies and modern information and, thus, it serves as a tool for successful professional and scientific activities. |
||
Настоящая учебная программа дисциплины «Иностранный язык (профессиональный)» предначначена подготовки высококвалифицированных специалистов, способных конкурировать на рынке труда, т.к. через иностранный язык будущий магистр получает доступ к академическим знаниям, новым технологиям и современной информации и, таким образом, он служит инструментом для успешной профессиональной и научной деятельности. |
|||
Мақсаты: «Шетел тілі (кәсіптік)» пәнінің оқу бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған. Болашақ магистр шетел тілі біліктілігін академиялық білімді, жаңа технологияларды және заманауи ақпаратты игеру жолында тиімді құралы ретінде қолдана алады және шетел тілі біліктілігі магистранттың мамандық және ғылыми қызметін табысты болуына үлес қосады. |
Коды \ Код \ Сode PVSh 5203 |
Жоғары мектептің педагогикасы/Педагогика высшей школы/ Pedagogy of higher education |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
|
|
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
3 |
Семестры/Семестры/Semesters |
2 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты - жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины - овладение основами профессионально-педагогической культуры преподавателя высшей школы, формирование педагогической компетентности, способности педагогической деятельности в вузах и колледжах на основе знаний дидактики высшей школы, теории воспитания и менеджмента образования, анализа и самооценки преподавательской деятельности. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The purpose of the discipline is to master the fundamentals of the professional and pedagogical culture of a higher schoolteacher, the formation of pedagogical competence, the ability of pedagogical activity in universities and colleges based on the knowledge of the didactics of the higher school, the theory of education and management of education, analysis and self-assessment of teaching. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: - педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; - жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; - Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; - жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; - жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); - жоғары білім беру мазмұны; - білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын қолдану, Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары, Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру; - оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы; - жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ - жоғары білім беру жүйесіндегі куратор-эдвайзердің қызметі; - білім берудегі менеджмент. |
||
При изучении курса будут рассмотрены следующие аспекты: - педагогическая наука и ее место в системе наук о человеке; - современная парадигма высшего образования, мегатенденции развития образования и Болонский процесс; - система высшего профессионального образования в Казахстане. методология педагогической науки; - профессиональная и коммуникативная компетеность преподавателя высшей школы; - теория обучения в высшей школе (дидактика); - содержание высшего образования; - проектирование TLA-стратегии образования, применение традиционных и инновационных методов и форм организации обучения, новых образовательные технологии в высшей школе, организация самостоятельной работы студентов в условиях кредитной технологии; - технология составления учебно-методических материалов; - теория научной деятельности высшей школы. НИРС; - деятельность куратора- эдвайзера в системе высшего образования; - менеджмент в образовании. |
|||
Discipline of theoretical and applied character, forms scientific and methodological views of training and education. The discipline is designed on the basis of systematic and competence-based approaches. When studying a course the following aspects will be considered: - pedagogical science and its place in the system of human sciences; - the modern paradigm of higher education, megatrends of educational development and the Bologna process; - the system of higher professional education in Kazakhstan, pedagogical science methodology; - professional and communicative competence of a higher education teacher; - theory of teaching in higher education (didactics); - the content of higher education; - design of TLA-strategy of education, the use of traditional and innovative methods and forms of organization of training, new educational technologies in higher education, the organization of independent work of students in terms of credit technology; - technology for compiling teaching materials; - The theory of scientific activity of the higher school, SRSW; - The activities of the curator-adviser in the system of higher education; - Management in education. |
Коды \ Код \ Сode PU 5204 |
Басқару психологиясы/Психология управления/ Psychology of Management |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\ Prerequisite |
Нет |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
нет |
Кредит саны\Кредиты\Credits |
3 |
Семестры/Семестры/Semesters |
1 |
Пәннің мақсаты/ Цель дисциплины/ Aim оf discipline |
Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
10. басқару психологиясы саласында жобалық зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыруға, оның нәтижелерін таныстыруға; 11. жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; 12. басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. |
||
Цель курса – обеспечение научной подготовки высококвалифицированных специалистов на основе изучения фундаментальных понятий психологии управления, создание предпосылок для теоретического понимания и практического применения важнейших аспектов сферы управления в процессе профессионального становления. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The goal of the course is to provide scientific training for highly qualified specialists on the basis of studying the fundamental concepts of management psychology, creating prerequisites for theoretical understanding and practical application of the most important aspects of the management sphere in the process of professional development. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
10. carry out research project activities in the field of management psychology, to present its results; 11. implement successful communication strategies in personal life and professional activities; 12. critically evaluate life and professional situations from the point of view of management psychology; effectively use knowledge of management psychology to develop their potential and team |
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады. |
||
Курс дает знания основных направлений современного менеджмента. Раскрывает психологические требования в бизнес-технологиях и в управлении. Определяет психологические основы эффективности управленческой деятельности, связанной со взаимодействием с людьми. В рамках курса раскрываются предмет, основные принципы психологии управления, личность в управленческих взаимодействиях, управление поведением личности, современные представления об управлении по ценностям, психология управления групповыми явлениями и процессами, психологические особенности личности руководителя, индивидуальный стиль управления, психология влияния в управленческой деятельности, управление конфликтными ситуациями |
|||
The course gives knowledge of the main directions of modern management. Discloses psychological requirements in business technology and management. Defines the psychological basis of the effectiveness of management activities related to the interaction with people. The course covers the subject, basic principles of management psychology, personality in managerial interactions, management of personality behavior, modern ideas about management by values, management psychology of group phenomena and processes, psychological characteristics of the manager’s personality, individual management style, influence psychology in management activities, management conflict situations. |
2) Таңдау компоненті (ТК) / Компонент по выбору (КВ) / Elective Component (ЕС)
Коды \ Код \ Сode APGP 5206 |
Азаматтық құқықтың өзекті мәселелері/ Актуальные проблемы гражданского права/ Actual problems of civil law |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы / Гражданское право Республики Казахстан/ Civil Law of the Republic of Kazakhstan / |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
Шарт құқығы / договорное право/ contract law
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
6 |
Семестры/Семестры/Semesters |
1 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Курсты оқытудың мақсаты азаматтық құқықтық қатынастардың жүзеге асырылуы кезінде қалыптасқан азаматтық құқықтық нормаларды менгеру, сонымен қатар, азаматтық құқық ғылымына тән құқықтық категориялар мен теориялық тұжырымдарды игеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі қабілеттерге ие болады:
|
||
Целями изучения дисциплины являются нормы права, регулирующие гражданско-правовые отношения, складывающиеся в процессе применения норм гражданского права, и отношения, тесно связанные с гражданскими, а также правовые категории, теоретические концепции, характерные для науки гражданского права. В результате изучения дисциплины магистранты будут способны:
|
|||
The objectives of the study of discipline are the rules of law governing civil-law relations arising in the process of application of civil law norms and relations closely related to civil law, as well as legal categories, theoretical concepts characteristic of civil law science. As a result of studying the discipline, the undergraduates will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пәннің қолданылу аясы:таңдау пәні азаматтық құқық саласындағы әртүрлі субъектілердің азаматтық құқықтары мен мүдделерін және азаматтық заңнамасын қолдану туралы білім қалыптастыру үшін қажет.Пәннің мазмұны: азаматтық құқықтық нормаларды қолдану процесінде жинақталатын, сонымен қатар, азаматтық құқығы ғылымына арналған. |
||
Назначение дисциплины: дисциплина необходима для изучения, поскольку даст знания и навыки применения гражданского законодательства и защиты гражданских прав и интересов субъектов гражданско-правовых отношений. Содержание дисциплины: предметом изучения дисциплины являются нормы права, регулирующие общественные гражданские отношения, складывающиеся в процессе применения норм гражданского права, и отношения, тесно связанные с гражданско-правовыми, а также правовые категории, теоретические концепции, характерные для науки гражданского права. |
|||
Purpose of discipline: elective discipline is necessary for studying, as it will give knowledge and skills of application of civil legislation and protection of civil rights and interests of subjects of civil-law relations. Content of the discipline: the subject of the discipline is the rules of law governing public civil relations that develop in the process of application of civil law norms and relations closely related to civil law, as well as legal categories, theoretical concepts characteristic of civil law. |
Коды \ Код \ Сode TPPGS 5207
|
Азаматтық сот өндірісінің теориялық және тәжірибелік мәселелері/ Теоретические и практические проблемы гражданского судопроизводства/ Theoretical and practical problems of civil proceedings |
||
Пререквезиттер\ Пререквизиты\ Prerequisite |
Қазақстан Республикасының азаматтық іс жүргізу құқығы/ Гражданское процессуальное право Республики Казахстан/ Civil Procedural Law of the Republic of Kazakhstan |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
Жекеленген сот өндірісінің ерекшеліктері/ Особенности отдельных видов производств/ Features of certain types of production |
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
2 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты азаматтық істер бойынша өндірістің жекелеген түрлерін қарастыру, азаматтық процессуалдық құқықтық қатынастар мазмұны және азаматтық процессуалдық қатынас қатысушылары туралы түбегейлі білім қалыптастыру. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант келесі қабілеттерді қалыптастырады:
|
||
Целью дисциплины является изучение отдельных видов производств по гражданским делам, формирование фундаментальных знаний о понятии гражданского судопроизводства, о принципах гражданского судопроизводства, о субъектах гражданского судопроизводства. В результате изучения дисциплины магистранты будут способны:
|
|||
The purpose of discipline is the study of particular types of industries for grazhdanskim cases, formation of fundamental knowledge about the concept of civil procedural law, the principles of civil procedural law, the subjects of civil procedural relations. As a result of studying the discipline, students will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән азаматтық іс жүргізу құқығының теориялық мәселелері туралы түсінік қалыптастыру арқылы азаматтық сот өндірісін құқықтық реттеу саласындағы жекеленген институттарды қарастырады,азаматтық сот өндірісіне қатысты құқықтық нормаларды қолдану үшін заңдық білім қалыптастырады, сонымен қатар азаматтық сот өндірісінің өзекті мәселелерін қарастырады. |
||
Курс формирует теоретические понятия гражданского процессуального права и комплексно рассматривает отдельные институты в сфере правового регулирования гражданского судопроизводства, научить практическим навыкам работы как с ранее действовавшим, так и с новым законодательством о гражданском судопроизводстве, которое требует серьезных юридических знаний, рассматривает актуальные проблемы правового регулирования судопроизводства с целью формирования у магистрантов самостоятельной позиции и устойчивой теоретической базы. |
|||
The course forms the theoretical concepts of civil procedural law and a comprehensive review of individual institutions in the field of legal regulation of civil proceedings; -teach practical skills to work with both the previous and the new legislation on civil proceedings, which requires serious legal knowledge; -consider the actual problems of legal regulation of legal proceedings in order to form undergraduates independent position and a stable theoretical base. |
Коды \ Код \ Сode APUP 5206 |
Қылмыстық құқықтың өзекті мәселелері/ Актуальные проблемы уголовного права/ Actual problems of criminal law |
||
Пререквезиттер\ Пререквизиты\ Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығы (жалпы бөлім) / Уголовное право Республики Казахстан (общая часть) / Criminal Law of the Republic of Kazakhstan (general part) |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
6 |
Семестры/Семестры/Semesters |
1 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты қылмыстық құқық бұзушылықты дұрыс саралау, қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способности правильно квалифицировать уголовные правонарушения, применять нормы уголовного законодательства. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The purpose of discipline is forming the ability to correctly qualify criminal offenses, applying rules of criminal law. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: қылмыстық құқық ғылымының негізгі принциптері, санаттары мен ережелері; қылмыс туралы ілім; жаза туралы ілім; жаза жүйесі және оны жетілдіру мәселелері; Жауапкершіліктен және жазадан босату мәселелері. |
||
Дисциплина изучает: основные принципы, категорий и положения науки уголовного права; учение о преступлении; учение о наказаний; систему наказаний и проблемы ее совершенствования; проблемы освобождения от ответственности и от наказания. |
|||
Discipline studies: basic principles, categories , provisions science of criminal law; teaching about crime; doctrine of punishment; punishment system , problems of its improvement; problems of exemption from liability and punishment. |
Коды \ Код \ Сode TPPUS 5207 |
Қылмыстық сот өндірісінің теориялық және тәжірибелік мәселелері/ Теоретические и практические проблемы уголовного судопроизводства/ Theoretical and practical problems of criminal proceedings |
||
Пререквезиттер\ Пререквизиты\ Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (жалпы бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (общая часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (the general part) |
Постреквезиттер\ Постреквизиты\ Postrequisite |
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
2 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты қылмыстық құқық бұзушылықты дұрыс саралау, қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способность квалифицированно применять нормы уголовно-процессуального законодательства к конкретным ситуациям. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен: 1. Объяснять содержание изменений в уголовно-процессуальном законодательстве, Верховного Суда РК по вопросам применения УПК РК; 2. Находить нестандартные научные подходы и приемы при решении проблемных вопросов уголовного судопроизводства; 3. Критически оценивать практику уголовного судопроизводства; 4. Применять методологию научного познания в сфере уголовного процесса; 5. Применять уголовно-процессуальный закон и другие нормативные правовые акты, касающиеся сферы уголовного судопроизводства. |
|||
The purpose of the discipline is to form the ability to competently apply the rules of criminal procedure legislation to specific situations. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: қылмыстық құқық ғылымының негізгі принциптері, санаттары мен ережелері; қылмыс туралы ілім; жаза туралы ілім; жаза жүйесі және оны жетілдіру мәселелері; Жауапкершіліктен және жазадан босату мәселелері. |
||
Дисциплина изучает: теоретические и практические проблемы уголовного судопроизводства; проблемы судебного контроля; международное сотрудничество в сфере уголовного процесса; проблемы досудебного производства; систему процессуальных решений и др. |
|||
Discipline studies: theoretical and practical problems of criminal proceedings; judicial control issues; international cooperation in criminal matters; problems of pre-trial proceedings; system of procedural decisions, etc. |
1.2 бейіндеуші пәндер циклі (бП) / цикл Профилирующих дисциплин (ПД) / Major Disciplines (MD)
1) ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ КОМПОНЕНТІ /Вузовский компонент/ UNIVERSITY COMPONENT
Коды \ Код \ Сode OPNI 5301 |
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау / Организация и планирование научных исследований / Organization and planning of scientific researches |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
нет |
|
нет |
Кредит саны\Кредиты\Credits |
6 |
Семестры/Семестры/Semesters |
1 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәнді оқытудың мақсаты болып құқықтық пәндер бойынша ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлау саласында жинақталған теориялық білім мен тәжірибелік тәлімді магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында пайдаға асыра алуына мұрындық болу және ғылыми танымның өрісін кеңейту табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - ғылыми жұмыстың мазмұны мен мазмұнын айқындау, ғылыми іжденістің негізгі кезеңдерін ашу; - құқықтық ғылымдардың дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдеріне талдау беру; - магистранттардың назарына ғылыми қызметтің барлық нысандарының негізгі талаптарын жеткізу, соның ішінде диссертациялық зерттеудің жалпы талаптарын; - магистрант бойында құқықтаным аясында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын машық қалыптастыру; - ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлауды тікелей іске асыра алатын машық пен әдетті магистрант бойында қалыптастыруға септігін тигізеді. |
||
Целью преподавания дисциплины является ознакомление магистрантов накопленным теоретическим знанием и практическим опытом в сфере организации и планирования научных исследовании по правовым дисциплинам и привитие им навыков проведения научно-исследовательских работ. В результате изучения дисциплины магистрант будет способен: - раскрыть основные этапы работы над научными изысканиями, освятить цель и содержание научной работы; - проанализировать основные этапы становления и развития правовой науки; - выявить основные требования ко всем формам научной деятельности, в том числе и диссертационным исследованиям; - раскрыть сущность, цели и особенности научных изысканий в сфере правовых дисциплин, система накопленных знаний и опыта в деле организации и планирования научно-исследовательских работ в данной сфере; - выявить проблемы организации и планирования научных исследования в области правоведения. |
|||
The purpose of teaching discipline is acquaintance of undergraduates the accumulated theoretical knowledge and practical experience in the sphere of the organization and planning scientific a research on legal disciplines and instilling of skills of carrying out research and development operations in them. As a result of a discipline study the undergraduate will be capable: - to open the main stages of operation over scientific researches, to consecrate the purpose and content of scientific operation; - to analyze the main stages of formation and development of legal science; - to reveal the main requirements to all forms of scientific activities including to dissertation researches; - to open an entity, the purposes and features of scientific researches in the sphere of legal disciplines, the system of the accumulated knowledge and experience in business of the organization and planning of research and development operations in this sphere; - to reveal problems of the organization and planning of scientific research in the field of jurisprudence. |
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Бұл пән құқықтық пәндер бойынша магистранттарда ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және жоспарлауды қалыптастырады. Оқытудың нәтижесінде мынадай сұрақтар қарастырылады: - құқықтық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың жалпы ұстанымдары; - құқықтық мәселелер бойынша ғылыми зерттеулердің әдістері; - құқықтық мәселелері бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау; - құқықтық мәселелер бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру; - ғылыми жұмыстың апробациясы және рәсімделуі. |
||
Данная дисциплина формирует у магистрантов знания в сфере организации и планирования научных исследовании по правовым дисциплинам В результате изучения рассматриваются следующие аспекты: - Общие проблемы организации и планирования правовых научных исследований; - Методы научных исследований по правовым дисциплинам; - Организация научных исследований по правовым дисциплинам; - Планирование научных исследований по правовым дисциплинам; - Апробация и оформление научных исследований. |
|||
This discipline forms at undergraduates of knowledge in the sphere of the organization and planning scientific a research on legal disciplines As a result of studying the following aspects are considered: - Common problems of the organization and planning of legal scientific research; - Methods of scientific research on legal disciplines; - Organization of scientific research for legal disciplines; - Planning of scientific research on legal disciplines; - Approbation and registration of scientific research. |
Коды \ Код \ Сode TPDUGP 5302 |
Қылмыстық және азаматтық процесте дәлелдеудің теориялық мәселелері/ Теоретические проблемы доказывания в уголовном и гражданском процессе/ Theoretical problems of proof in criminal and civil proceedings |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (жалпы бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (общая часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (the general part) Қазақстан Республикасының азаматтық іс жүргізу құқығы/ Гражданское процессуальное право Республики Казахстан/ Civil Procedural Law of the Republic of Kazakhstan |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite
|
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
6 |
Семестры/Семестры/Semesters |
1 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты қылмыстық және азаматтық процесте дәлелдеуді қолданумен байланысты мәселелерді анықтау және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способность выявлять и анализировать проблемы, связанные с применением доказывания в уголовном и гражданском процессе. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен: 1. Определить структуру, сущность уголовно-процессуального, гражданско-процессуального доказывания и доказательств; 2. Анализировать научные взгляды по аспектам судебных доказательств и судебного доказывания по Уголовно-процессуальному кодексу РК, Гражданско-процессуальному кодексу РК; 3. Критически оценивать направление, характер реформирования и развития института судебного доказывания в современный период; 4. Составлять программу исследования по материалам и уголовным, гражданским делам; 5. Применять нормы уголовно-процессуального, гражданско-процессуального законодательства в конкретных жизненных ситуациях. |
|||
The purpose of discipline forming ability identifying, analyze problems associated with use evidence in criminal , civil proceedings. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқуға бағытталған: дәлелдер теориясының әдіснамалық негізі ретінде таным теориясы; дәлелдік ақпаратты қалыптастыру шарттарын анықтайтын заңдылықтар, оны сақтау және қайта өңдеу; азаматтық және қылмыстық істердің жекелеген санаттары бойынша іс жүргізу дәлелдемелерінің ерекшеліктері. |
||
Дисциплина направлена на изучение: теории познания как методологической основы теории доказательств; закономерностей, определяющих условия формирования доказательственной информации, ее сохранение и переработки; особенностей процессуального доказывания по отдельным категориям гражданских и уголовных дел. |
|||
Discipline aims to study: theory of knowledge as a methodological basis of evidence; Patterns determine conditions formation evidence, its preservation , processing; features procedural evidence for certain categories of civil ,criminal cases. |
Коды \ Код \ Сode APPRRSV 5303 |
Сот билігін жүзеге асыруды құқықтық реттеудің өзекті мәселелері /Актуальные проблемы правового регулирования реализации судебной власти/ Actual problems of legal regulation of judicial power realization |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (жалпы бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (общая часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (the general part) Қазақстан Республикасының азаматтық іс жүргізу құқығы/ Гражданское процессуальное право Республики Казахстан/ Civil Procedural Law of the Republic of Kazakhstan |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite
|
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
6 |
Семестры/Семестры/Semesters |
2 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты - құқықтық тәжірибе үшін табиғи құқық теориясының маңызын ғылыми бағалау проблемалық аспектілерін зерттеу; табиғи құқық теориясы көзқарасынан адам құқықтары туралы ҚР қолданыстағы заңанамасына бағалау. Пәннің мақсаты қазіргі сот жүйесін талдау және бағалау, сот қызметінде ұғымдық аппаратты қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способность анализировать и оценивать действующую судебную систему, применения понятийного аппарата в судебной деятельности. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The purpose of discipline forming ability analyzing , evaluate existing judicial system, application oconceptual apparatus in judicial activities. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: ҚР-дағы сот билігінің конституциялық негіздері; сот төрелігінің принциптері, ҚР сот жүйесінің құрамы мен құрылымы; ҚР сот жүйесін реформалаудың негізгі бағыттары; сот қызметін қазіргі құқықтық реттеу мәселелері. |
||
Дисциплина изучает: конституционные основы судебной власти в РК; принципы правосудия, состав и структуру судебной системы РК; основные направления реформирования судебной системы РК; проблемы современного правового регулирования деятельности судов. |
|||
Discipline studies: constitutional foundations judiciary in the Republic of Kazakhstan; principles of justice, composition , structure judicial system of the Republic of Kazakhstan; main directions reforming judicial system; problems modern legal regulation of courts.
|
Коды \ Код \ Сode SPZPGS 6304 |
Сот өндірісінде азаматтардың құқықтарын қорғаудың заманауи мәселелері/ Современные проблемы защиты прав граждан в судопроизводстве/ Modern problems of protection of citizen's rights in legal proceedings |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (жалпы бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (общая часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (the general part) Қазақстан Республикасының азаматтық іс жүргізу құқығы/ Гражданское процессуальное право Республики Казахстан/ Civil Procedural Law of the Republic of Kazakhstan |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite |
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
3 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты сот ісін жүргізуде азаматтық құқықтарды қорғау мақсатында нормаларды қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар магистранттарда сот бақылауының және сот ісін жүргізуде прокурорлық қадағалаудың түсінігін, айырмашылықтарын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способность применения норм в целях защиты гражданских прав в судопроизводстве, а также сформировать у магистрантов понятие, различие судебного контроля и прокурорского надзора в судопроизводстве. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The purpose of discipline forming ability in order protect civil rights legal proceedings, forming concept, prosecutor's supervision judicial proceedings among undergraduates. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: сот ісін жүргізудің барлық сатыларында азаматтар мен адамның құқықтарын қорғау мәселелерін; сот ісін жүргізудегі адамның негізгі құқықтары мен міндеттерін; сот ісін жүргізу реформаларындағы адам құқықтарының теориялық және практикалық мәселелерін. |
||
Дисциплина изучает: вопросы защиты прав граждан и человека на всех стадиях судопроизводства; основные права и обязанности человека в судопроизводстве; теоретические и практические проблемы зажиты прав человека в реалиях реформ судопроизводства. |
|||
Discipline studies issues protecting rights citizens, individuals; basic rights, duties person in legal proceedings; theoretical, practical problems healed by human rights realities of judicial reform. |
2) Таңдау компоненті (ТК)/ Компонент по выбору (КВ) / Elective Component (ЕС)
Коды \ Код \ Сode PUOUPPPPIN 6306 |
Сот төрелігіне және жазаларды орындау тәртібіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтар үшін қылмыстық жауапкершілік мәселелері/ Проблемы уголовной ответственности за уголовные правонарушения против правосудия и порядка исполнения наказаний/ Problems of criminal liability for criminal offenses against justice and the order of execution of punishments |
||||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығы (ерекше бөлім) / Уголовное право Республики Казахстан (особенная часть) / Criminal Law of the Republic of Kazakhstan (special part) |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite |
|
||
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
3 |
||
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты сот төрелігіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды дұрыс саралау және жазалауды орындау тәртібін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||||
Цель дисциплины сформировать способность правильно квалифицировать уголовные правонарушения против правосудия и порядка исполнения наказаний. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||||
The purpose of discipline forming ability to correctly qualify criminal offenses against justice, procedure for execution sentences. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: сот төрелігіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды шектеу мәселелері және аралас құрамдардан жазаны орындау тәртібі; сот төрелігіне қарсы қылмыстарды жіктеу ерекшеліктері; сот төрелігіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтардың криминологиялық сипаттамасы және жазаларды орындау тәртібі. |
||||
Дисциплина изучает: проблемы разграничения уголовных правонарушений против правосудия и порядка исполнения наказаний от смежных составов; особенности классификации преступлений против правосудия; криминологическую характеристику уголовных правонарушений против правосудия и порядка исполнения наказаний. |
|||||
Theoretical and legal discipline, forming professional sense of justice and legal culture of магистрантов on the basis of study of legal Discipline studies: problems delimitation of criminal offenses against justice ,procedure execution of punishments from adjacent structures; features classification of crimes against justice; criminological characteristics criminal offenses against justice , procedure for execution sentences. |
|||||
Коды \ Код \ Сode OPTASSD 6307 |
Тергеу қызметін жетілдірудің ұйымдастырушылық-құқықтық және тактикалық аспектілері/ Организационно-правовые и тактические аспекты совершенствования следственной деятельности/ Institutional-legal and tactical aspects of improving investigative activities |
||||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (ерекше бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (особенная часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (special part) |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite |
|
||
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
3 |
||
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі іс жүргізу сатысында қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу, Қылмыстық-атқару заңнамасының нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||||
Цель дисциплины сформировать способность применять нормы уголовного, уголовно-процессуального, уголовно-исполнительного законодательства на стадии досудебного производства по уголовным делам. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||||
The purpose of discipline forming ability applying norms criminal, criminal procedure, penal legislation at stage of pre-trial criminal proceedings. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: ҚР тергеу қызметінің пайда болу, қалыптасу және даму тарихын, мәні мен мазмұнын; тергеу қызметін құқықтық реттеудің қазіргі жағдайын; тергеу қызметінің одан әрі дамуының негізгі бағыттары мен үрдістерін. |
||||
Дисциплина изучает: историю зарождения, становления и развития, сущность и содержание следственной деятельности в РК; современное состояние правового регулирования следственной деятельности; основные направления и тенденции дальнейшего развития следственной деятельности. |
|||||
Discipline studies: history of origin, formation ,development, nature ,content investigative activities in the Republic of Kazakhstan; current state legal regulation of investigative activities; main directions ,trends further development of investigative activities. |
|||||
Коды \ Код \ Сode APPSD 6306 |
Тергеу әрекеттерін жүргізудің өзекті мәселелері/ Актуальные проблемы производства следственных действий/ Actual problems of investigative actions |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (ерекше бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (особенная часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (special part) |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite |
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
3 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты тергеу әрекеттерін дайындау және жүргізу тәртібін реттейтін қылмыстық іс жүргізу нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способность применения уголовно-процессуальных норм, регламентирующих порядок подготовки и производства следственных действий. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The purpose of discipline forming ability applying criminal procedure rules governing preparation, conduct investigative actions. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: тергеу әрекеттерінің мәнін, ерекше белгілерін, тергеу және іс жүргізу әрекеттерінің арақатынасын, тергеу әрекеттерінің жүйесі мен іс жүргізу ерекшеліктерін, тергеу әрекетін жүргізудің негіздері мен тәртібін, тергеу әрекетіне қатысушылардың құқықтық мәртебесін және тергеу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз ететін жағдайларды. |
||
Дисциплина изучает: сущность, отличительные признаки следственных действий, соотношение следственных и процессуальных действий, систему и процессуальные особенности следственных действий, основания и порядок проведения следственного действия, правовой статус участников следственного действия и условия, обеспечивающие эффективность следственного действия. |
|||
Discipline studies: nature, distinctive features investigative actions, ratio investigative ,procedural actions, system ,procedural features investigative actions, grounds , procedure conducting investigative action, legal status participants of investigative action ,conditions ensuring effectiveness of investigative action. |
Коды \ Код \ Сode PNZDSUP6307 |
Қылмыстық процестің сотқа дейінгі сатысының заңдылығына прокурорлық қадағалау/ Прокурорский надзор за законностью досудебной стадии уголовного процесса/ Prosecutorial supervision over the legality of the pre-trial stage of the criminal proceedings |
||
Пререквезиттер\Пререквизиты\Prerequisite |
Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы (ерекше бөлім) / Уголовно-процессуальное право Республики Казахстан (особенная часть) / Criminal Procedure Law of the Republic of Kazakhstan (special part) |
Постреквезиттер\Постреквизиты\Postrequisite |
|
Кредит саны\Кредиты\Credits |
9 |
Семестры/Семестры/Semesters |
3 |
Пәннің мақсаты/Цель дисциплины/Aim оf discipline
|
Пәннің мақсаты прокурорлық ықпал ету актілерін құрастыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
|
||
Цель дисциплины сформировать способность составления актов прокурорского реагирования. В результате освоения дисциплины магистрант будет способен:
|
|||
The purpose of discipline forming ability draw up acts prosecutorial response. As a result of mastering the discipline, the undergraduate will be able to:
|
|||
Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline |
Пән оқытады: сотқа дейінгі тергеу барысында заңдылықты қамтамасыз ету мәселелері; мемлекеттік айыптауды қолдау мәселелері; қылмыстық процеске қатысушылардың өтініштерін қарау мәселелері; жасырын тергеу әрекеттерінің заңдылығын қадағалауды жүзеге асыру мәселелері; азаматтардың конституциялық құқықтарын бұзу фактілері бойынша прокурордың ден қою мәселелері. |
||
Дисциплина изучает: проблемы обеспечения законности в ходе досудебного расследования; вопросы поддержания государственного обвинения; вопросы рассмотрения обращений участников уголовного процесса; проблемы осуществления надзора за законностью негласных следственных действий; вопросы реагирования прокурора по фактам нарушения конституционных прав граждан. |
|||
Discipline studies: problems ensuring rule of law in course pre-trial investigation; issues maintaining public prosecution; issues consideration appeals of participants in criminal proceedings; problems overseeing lawfulness covert investigations; questions prosecutor's response violations constitutional rights of citizens. |