Білім беру бағдарламасының паспорты
1. Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы |
|
Тіркеу нөмірі |
|
Білім беру саласының коды және жіктелуі |
7M04 Бизнес, басқару және құқық
|
Дайындық бағыттарының коды мен жіктелуі |
7M042 Құқық |
Білім беру бағдарламасының атауы |
7М04213- Сот-прокурорлық тергеу қызметі |
Кадрларды даярлау бағытына арналған лицензияға қосымшаның болуы |
№ АБ 0137355 |
1.1 ББ Мақсаты |
Сот жүйесі, прокуратура, тергеу және анықтау органдары саласында нарықта сұранысқа ие, жан-жақты құқықтық білімі, іргелі, теориялық-әдіснамалық базасы бар, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгерген білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама сот-прокурорлық-тергеу қызметі саласындағы маманның кәсіби тұлғасын: -соттардың, прокуратура органдарының және сотқа дейінгі іс жүргізу қызметін реттейтін азаматтық, азаматтық-процестік, қылмыстық, қылмыстық-процестік заңнаманы қолдану теориясы мен тәжірибесін теориялық және ғылыми-тәжірибелік мәселелерін шешуге; - сот жүйесін, прокурорлық қызметті, сотқа дейінгі іс жүргізуді (тергеу және анықтау) зерделеуге бағытталған инновациялық технологияларды, оқыту әдістерін енгізуге; - зерттеу тақырыбы бойынша жарияланымдар (мақалалар, тезистер) есебінен ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыру және оларды тәжірибеге енгізуге қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. |
1.2 ББ негізгі көрсеткіштері |
ББ түрі: магистратура ББ мерзімі: 2 жыл Оқыту түрі: күндізгі Еңбек сыйымдылығы: академиялық кредиттер 120 Берілетін дәреже: «7М04213 – Сот-прокурорлық тергеу қызметі» білім беру бағдарламасы бойынша заң ғылымдарының магистрі |
ББ түрі: Қолданыстағы ББ |
|
1.3 Білім беру қызметтері нарығында позициялау тұрғысынан ББ артықшылықтары мен ерекше ерекшеліктерінің сипаттамасы |
Білім беру бағдарламасы сот төрелігін жүзеге асыру, прокурорлық қадағалауды жүзеге асыру, сотқа дейінгі іс жүргізу саласында заңгерлерді даярлауға бағытталған. Осы ББ оқу кезінде және ҚазҰУ-дың қалыптасқан ғылыми мектебін есепке ала отырып. әл-Фараби магистранттың кәсіби міндеттерін адал орындау, заңгердің этикасын сақтау қабілеті дамиды. ОП практикалық қызметті жүзеге асыру кезінде ұлттық заңнаманың рөлі мен мәнін түсінуді қалыптастыруға, заңгердің практикалық қызметін жүзеге асыру кезінде теориялық білімді қолдана білуге, заңнаманы қолдану кезінде заңгерлердің алдына қойылған міндеттерді меңгеруге, заңгердің кәсіби этикасы кодексінен туындайтын этикалық нормалар мен ережелерді заңгерлердің сақтауын қамтамасыз етуге, құқықты нақты сәйкестікте қолдану, шешім қабылдау және заң әрекеттерін жасау бойынша практикалық әрекеттердің ара қатынасын дұрыс анықтау қабілетін бекітуге бағытталған. Бағдарламаны меңгерудің нәтижесі түлектің құқық нормаларын дұрыс қолдануға, қылмыстық және әкімшілік бұзушылықтарды дұрыс дәрежелеуге және олардың алдын алу және жолын кесу бойынша шаралар қабылдауға әзірлігі болады. Осы миссияны іске асыру үшін базалық Кәсіптік пәндерді меңгеруден басқа қылмыстық-құқықтық бейін таңдау бойынша пәндерді міндетті түрде зерделеу қажет. ББ материалдық-техникалық базасы: Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін факультетте бар: 1 " қылмысқа қарсы іс-қимыл мәселелері "ғылыми-зерттеу орталығы» 2 Медиация орталығы 3 сот сараптамасы орталығы 4 заң кадрларын арттыру және қайта даярлау орталығы Сот отырысының оқу залдары Кадрлық әлеует: 90 адамнан тұратын профессорлық-оқытушылық құрам төрт кафедраға шоғырланған. ПОҚ құрамында ҚР ҰҒА академигі, з.ғ. д.н., профессор Сартаев С. С., белгілі ғалымдар з.ғ. д.н., профессор-20 адам; з. ғ. к.н., қауымдастырылған профессорлар-48 адам; "Құқықтану" мамандығы бойынша PhD докторлары-15 адам. Оқыту үдерісі жаңа әдістемелерді қолдана отырып, үш тілде жүзеге асырылады. Докторанттарды дайындауға жұмыс берушілердің өкілдері белсенді қатысады: Парламент, Үкімет, Бас прокуратура, Жоғарғы Сот, ІІМ, әділет органдары, адвокатура органдары. Практика базалары: - барлық деңгейдегі орталық және жергілікті атқарушы билік органдарының жүйесі, - барлық деңгейдегі заң шығарушы биліктің орталық және жергілікті органдарының жүйесі, - әртүрлі құзырет пен юрисдикцияның орталық және жергілікті сот органдары, - Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдары, - прокуратураның орталық және жергілікті органдары, - мемлекеттік және жеке адвокатура органдары, - нотариат органдары; - Ұлттық қауіпсіздік органдары, - халықаралық сот органдары және институттар мен құқық қорғау ұйымдары, - коммерциялық қызметті және коммерциялық емес қызметті жүзеге асыратын мемлекеттік емес ұйымдар мен кәсіпорындар кешені (фирмалар, компаниялар, банктік және басқа мекемелер). Академиялық ұтқырлық Жыл сайын білім алушы магистранттар әлемнің жетекші жоғары оқу орындарына үш ай бойы ғылыми тағылымдамаға баруға мүмкіндігі бар. Ресей Федерациясы, Қытай, Оңтүстік Корея, АҚШ, Франция, Германия, Ұлыбритания, Польша университеттерімен докторанттарды дайындау бойынша өзара ынтымақтастық туралы келісім-шарттар бар. Кафедраның ғылыми мектептері немесе ғылыми бағыттары, Келесі бағыттар бойынша ғылыми мектептер бар: теориялық-құқықтық (профессор Ибраева А. С.); тарихи-құқықтық (профессор Усеинова Г. Р.); қылмыстық-құқықтық (профессор Джансараева Р. Р.); қылмыстық - криминалистикалық (профессор Тапалова Р. Б.); азаматтық-құқықтық (профессор Тыныбеков С. Т.); зияткерлік-құқықтық (профессор Омарова А. Б.); конституциялық-құқықтық (профессор Баймаханова Д. М.); мемлекеттік басқару мектебі (профессор Кенжалиев З. Ж.); әлеуметтік-құқықтық (профессор Абайдельдинов Т. М.); экологиялық-құқықтық (профессор Байдельдинов Д. Л.); жер-құқықтық (профессор Айгаринова Г. Т.) қаржы-құқықтық (профессор Жатқанбаева А. Е.); кедендік-құқықтық (профессор С. Әлібеков). Заң факультетінде жеті ғылыми орталық жұмыс істейді. Шетелдік жоғары оқу орындарының ұқсас бағдарламаларымен салыстыру Білім беру бағдарламасы әлемдік стандарттарға сәйкес келеді, Англия, АҚШ, Германия, Франция шетелдік жоғары оқу орындарының ұқсас бағдарламаларына бағытталған. ОП Санк-Петербург мемлекеттік университетінің ОП (Спбму-Nature Index 2016 Rising Stars рейтингіндегі Top 100 institutions номинациясы бойынша жалғыз ресейлік ЖОО), М. В. Ломоносов атындағы ММУ (QS World University Rankings" әлемдік университеттер рейтингі " 95-ші орын). |
2. Оқыту нәтижелері форматындағы біліктілік талаптары |
|
2.1 ББ оқытудан күтілетін нәтижелер |
Азаматтық және қылмыстық құқық, азаматтық іс жүргізу және қылмыстық іс жүргізу құқығы институттарын айқындау; прокуратура, сот және тергеу органдарының қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілердегі құқықтық талдау арқылы олардың мәні мен міндеттерін, қағидалары мен құрылымын ашу. |
Дауларды шешудің соттан тыс рәсімдеріне байланысты азаматтық сот ісін жүргізудің өзекті мәселелерін анықтау және қылмыстық істерді қарауға талдау жүргізу арқылы қылмыстық құқықтың негізгі нысандарын ашу. |
|
Тергеу жағдайларында тергеу болжамдарын жоспарлауда жасырын тергеу әрекеттерін жүргізудегі жаңалықтарға теориялық тәсілдерді қолдана отырып, қылмыстық процестегі дәлелдеудің рөлін көрсету. |
|
ҚР алқабилердің қатысуымен шет мемлекеттермен қылмыстық істердің салыстырмалы анализін талдау және халықаралық тәжірибеде сотқа дейінгі іс жүргізудегі тергеу судьясының қызметін жүзеге асыру мәселелерін анықтау. |
|
Құқық қорғау органдары қызметкерлерінің заңсыз әрекеттерінен келтірілген зиянды өтеу аспектісінде анықтау, алдын ала тергеу, прокуратура және сот органдарының рөлін анықтай отырып, қылмыстық құқық бұзушылықтар үшін қылмыстық жауапкершілік мәселелерін талдау. |
|
Қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу заңнамасын дамытудың жаңашылдықтары тұрғысынан істі басты сот талқылауында қарау үшін іс жүргізу мәжбүрлеу шараларын, сот ісін жүргізуге қатысатын адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету шараларын түсіндіру. |
|
Сотқа дейінгі іс жүргізу сатысында тергеу әрекеттері мен жасырын тергеу әрекеттерінің жүргізілуін салыстырмалы талдау және негіздеу, сонымен қатар сот ісін жүргізуге қатысушылардың құқықтарын іске асырудағы процестік кепілдіктердің мазмұнын ашу. |
|
Сот төрелігіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды ашу және тергеу бойынша әдістерді, тәсілдер мен ұсынымдарды пайдалана отырып, тергеу қызметінің құқықтық, ұйымдастырушылық және зияткерлік-модельдеу аспектілерін талдау. |
|
Тергеу және анықтау органдарының, прокуратура мен соттың қызметін ұйымдастырудың өзекті мәселелерін шешу үшін қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу заңнамасын жетілдіру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу. |
|
Азаматтық және азаматтық іс жүргізу заңнамасын жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу және даулы ғылыми мәселені шешуде білікті заң қорытындыларын қолдану және проблемалық жағдайларда оларды шешу жолдарын табу. |
|
Оппоненттерді сендіруге және қылмыстық және азаматтық сот ісін жүргізу саласындағы ғылыми ойдың бағыттары бойынша өз қорытындыларын негіздеп дәлелдеуге қабілетті, қолданыстағы заңнаманың ережелерін қолдана отырып, ғылыми зерттеуді пайдалана отырып, сот, прокуратура және тергеу органдарының қызметіне құқықтық баға беру. |
|
|
Азаматтық-құқықтық және қылмыстық-құқықтық салалардағы ақпараттық технологияларды, әдістерді таныстыру, жасалған жұмыстың қорытындыларын қазіргі заманғы редакциялау және басып шығару құралдарын тарта отырып, қолда бар талаптарға сәйкес ресімделген есептер, мақалалар түрінде ұсыну. |
2.2 ББ әрбір модуль бойынша күтілетін нәтижелер (оқу нәтижелерін сипаттау бойынша басшылыққа сәйкес). |
|
2.2 Модуль атауы |
|
М-1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-2 Психология-педагогогикалық модуль |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-3 Азаматтық құқықтың өзекті мәселелері, азаматтық сот өндірісі және дауларды шешу |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-3 Қылмыстық сот өндірісі және қылмыстық сот өндірісі саласындағы халықаралық ынтымақтастық |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-4 Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. Ғылыми ізденістер бойынша жұмыстың негізгі кезеңдерін ашу, ғылыми жұмыстың мақсаты мен мазмұнын ұғындыру; 2. Құқықтық ғылымның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін талдау; 3. Құқықтық пәндер саласындағы ғылыми ізденістердің мәні, мақсаттары мен ерекшеліктерін, осы саладағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау ісіндегі жинақталған білім мен тәжірибе жүйесін ашу; 4. Ғылыми қызметтің барлық түрлеріне, оның ішінде диссертациялық зерттеулерге қойылатын негізгі талаптарды анықтау; 5. Құқықтану саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау мәселелерін анықтау. 6. Құқық қорғау қызметін реформалау саласындағы мемлекеттік саясатты талқылау; 7. Қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу заңнамасының қазіргі жай-күйі мен даму үрдістерін бағалау; 8. Қылмыстық құқық және қылмыстық процесс саласындағы негізгі теориялық мәселелерді шешу. |
М-5 Сот өндірісінде азаматтардың құқықтарын қорғау |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-6 Қылмыстық жауапкершілік мәселелері және тергеу қызметін жетілдіру |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-6 Тергеу әрекеттерін жүргізу, прокурорлық қадағалау және тергеу судьясының қызметін жүзеге асыру |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-7 ҒЫЛЫМИ- ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-8 Қорытынды аттестаТТАУ (ҚА) |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
3. Түлектердің кәсіби қызмет саласы |
|
3.1 Бітірушінің кәсіби қызметінің жоспарланған саласы
|
Кадрларды даярлау келесі кәсіби қызмет саласында жоспарлануда: Құқықшығармашылық; Құқық қолдану; Сараптамалық-консультациялық; Ғылыми-зерттеу; Педагогикалық. |
3.2 ББ бітірушісі көбінесе дайындалатын қызмет түрлері (кәсіптер) |
Жұмыс орны мен лауазымына байланысты бітіруші келесі қызметтерді атқара алады: заң көмегін көрсету (заңгер, адвокат, заң кеңесшісі); - прокурорлық қадағалауды жүзеге асыру (прокурор); - сот төрелігін, конституциялық бақылауды жүзеге асыру (судья); - қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоғамдық тәртіпті қорғау (полиция, учаскелік инспектор)); - құқық бұзушылықтарды тергеу (тергеуші, анықтаушы); - жедел-іздестіру жұмыстарын жүргізу (жедел уәкіл); - сот шешімдерін орындау (сот приставы, сот орындаушысы); - Мемлекеттік қызмет органдарында (министрліктерде, ведомстволарда, әкімшілік және т. б. органдарында жұмыс істеу.); |
3.3 Осы ББ бітірушілеріне еңбек нарығының талдауы мен қажеттілігі |
Бағдарлама түлектерін болашақта жұмысқа орналастыру үшін негізгі жұмыс берушілер болып табылады: - ҚР Парламентінің комитеттері мен комиссиялары; – ҚР Президентінің Аппараты; – ҚР Үкіметі; - прокуратура органдары; - Ұлттық қауіпсіздік органдары; - сот органдары; - ішкі істер органдары; - ұлттық және шетелдік компаниялар; – жоғары оқу орындары. Білім беру бағдарламасы нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті****** |
4. Талапкерге қойылатын талаптар |
Магистратураға қабылдау "жоғары оқу орындарына қабылдаудың Типтік ережелеріне"сәйкес түсу емтихандарын тапсыру қорытындысы бойынша конкурстық негізде жүзеге асырылады. Конкурстық іріктеу шарттары "ҚР ЖОО магистратурасына қабылдаудың Типтік ережелеріне"сәйкес келеді. |
Білім беру бағдарламасының модульдеріндегі құзыреттілікті қалыптастырудың матрицасы
Модуль атауы
|
Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
М-1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
V |
V |
М-2 Психология-педагогогикалық модуль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
V |
М-3 Азаматтық құқықтың өзекті мәселелері, азаматтық сот өндірісі және дауларды шешу |
V |
V |
|
|
|
|
V |
V |
|
V |
V |
|
М-3 Қылмыстық сот өндірісі және қылмыстық сот өндірісі саласындағы халықаралық ынтымақтастық |
V |
V |
|
|
|
|
V |
V |
|
V |
V |
|
М-4 Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру |
|
V |
V |
V |
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
М-5 Сот өндірісінде азаматтардың құқықтарын қорғау |
|
|
|
|
V |
V |
V |
V |
V |
|
|
|
М-6 Қылмыстық жауапкершілік мәселелері және тергеу қызметін жетілдіру |
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
|
V |
V |
|
М-6 Тергеу әрекеттерін жүргізу, прокурорлық қадағалау және тергеу судьясының қызметін жүзеге асыру |
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
|
V |
V |
|
M-7 ҒЫЛЫМИ- ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫС |
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
М-8 Қорытынды аттестаТТАУ (ҚА) |
V |
|
|
|
V |
V |
V |
V |
V |
|
V |
|