Мейірбикелік іс

Мейіргер ісі курсы 2019 жылы м.ғ.д. Оспанов Динара Алмахановнаның жетекшілігімен жоғары медицина мектебінің іргелі медицина кафедрасында құрылды. Сол жылы академиялық бакалавриаттың қысқартылған бағдарламасы бойынша талапкерлерді алғашқы қабылдау 6в10101 – ТжКБ базасында мейіргер ісі - 2,5 жыл оқу және қолданбалы бакалавриат базасында 10 ай оқу жүргізілді.

2021 жылдан бастап курс 7М10121- ғылыми – педагогикалық бағыттағы Мейіргер ісі (Сапа менеджменті) және 7М10122 – бейіндік бағыттағы Мейіргер ісі, 2022 жылдан бастап – 7М10123 – денсаулық сақтаудағы Сапа менеджменті білім беру мамандығы бойынша 2 жыл оқу мерзімі бойынша магистрлерді даярлаумен айналысады.

Кафедрада ғылым докторлары, медицина ғылымдарының кандидаттары, PhD, медицина ғылымдарының магистрі, Мейіргер ісі мамандығы бойынша екі дипломды Қазақстан-фин магистратурасының түлектері жұмыс істейді.

Профессор-оқытушылар құрамы Эразмус+: base, LS бағдарламасы бойынша халықаралық жобаларға қатысады, оның шеңберінде еуропалық серіктестермен бірлесіп білім беру бағдарламалары әзірленеді және жаңартылады.

 

Білім беру бағдарламасы  

7М10121 Мейіргер ісі (Сапаны басқару) 

Дайындық бағыты 

7М101 Денсаулық сақтау 

БББ мақсаты 

Бағдарламаның мақсаты кәсіптік теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті, озық мейіргерлік практикаларды ілгерілетуге, денсаулық сақтаудағы мейіргерлік қызметтің табысты реформасын үйлестіруге және жәрдемдесуге қабілетті мейіргер ісінің білікті мамандарын даярлау болып табылады

Оқыту мерзімі

2 жыл

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Берілетін академиялық дәреже

медицина ғылымдарының магистрі

Оқытудың нәтижелері 

1.  Магистрант білімін үнемі жаңартып отырады, кәсіби қызметі мен сыни ойлау дағдыларын, шет тілін меңгеру деңгейін кеңейтеді.

2.  Магистрант мейіргер ғылымының философиясын анықтап, түсіндіре алады, мейіргер ісіндегі ғылыми құбылыстарды сипаттай алады.

3.  Магистрант заманауи оқыту әдістері мен АКТ-ны қолдана отырып, мейіргерлік білім берудегі педагогикалық процестерді енгізуге және бағалауға қабілетті.

4.  Магистрант оқушының оқу процесін жақсарту үшін білімге негізделген оқытуға қолайлы теория негізінде теориялық және бағалау стратегияларын жүзеге асырады.

5.  Магистрант психологиялық жанжал мәселелерін шешу үшін жеке тұлға мен ұжым деңгейінде басшының қарым-қатынасының психологиялық әдістері мен құралдары туралы білімдерін қолданады.

6.  Магистрант кәсіби стандарттарды және басқа да нормативтік құжаттарды қолдану және мейіргерлік көмектің сапасы мен қауіпсіздігін жақсарту үшін заманауи технологияларды қолдану бойынша алдыңғы қатарлы дағдылар мен білімдерге ие.

7.  Магистрант кәсіби этикалық қағидаларды қолдана отырып, этикалық және құқықтық мәселелер бойынша коммуникациялық стратегиялар мен әдістерді жүзеге асырады.

8.  Магистрант зерттеу нәтижелерін пайдаланады және дәлелді медицина негізінде алдыңғы қатарлы мейіргерлік тәжірибені қолдануға жәрдемдеседі.

9.  Магистрант мейіргер ісі саласындағы зерттеулер мен ғылыми жарияланымдарды жоспарлау, жүргізу және бағалау дағдыларын пайдаланады.

10.       Магистрант статистикалық мәліметтерді өңдеу мен интерпретациялауды, оның ішінде мейіргер ісінде зерттеулер жүргізу кезінде заманауи компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып қолданады.

11.       Магистрант заманауи мейіргерлік процесті жақсарту үшін денсаулық сақтау ұйымдарында әлеуметтік және кәсіби аралық инновацияларды ілгерілетуде көшбасшылық дағдыларын көрсетеді