"Мемлекеттік қызмет" білім беру бағдарламасына қосымша
|
№ |
Жолдың атауы |
Ескерту |
|
1 |
Тіркеу номері |
|
|
2 |
Білім саласының коды және саралануы |
6В04 – Бизнес, басқару, құқық |
|
3 |
Дайындау бағытының коды мен саралануы |
6B042-Құқық
|
|
4 |
Білім беру бағдарламасының атауы |
6B042_ _ - МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ
|
|
5 |
ОБ түрі |
а) ЖАҢА ОБ;
|
|
6 |
ҰБШ бойынша деңгейі |
8 |
|
7 |
СБШ бойынша деңгейі |
8 |
|
8 |
ОБ мақсаты |
"Мемлекеттік қызмет" білім беру бағдарламасының мақсаты мемлекеттік органдарда жұмыс істеу үшін жоғары білікті мамандарды, менеджерлер мен басқарушыларды даярлау болып табылады.
|
|
9 |
Білім беру нәтижелері |
ON 1. - негізгі құқықтық мәні мен түсініктерін, сонымен қатар мемлекеттік қызметтің құқықтық негіздерін түсіндіру; мемлекеттік органдар мен басқару ұйымдарын, қызметінің қағидаларын, сонымен оның даму тенденциясы мен заңдылықтарын; - азамат пен адамдардың негізгі құқықтары мен бостандықтарын жіктеу, мемлекеттің басқару объектілері мен субъектілерін, құқықтық қатынастар түрлерін ажырата білу, жауапкершілік шараларын анықтау; - мемлекетте қызметте туындайтын азаматтық-құқықтық мәмілелерді, мүліктік және мүліктік емес жеке құқықтарды құқықтық реттеу саласындағы ғылыми және тәжірибелік проблемаларды түсіндіру; - ҚР мемлекеттік құрылысының негіздерінің ерекшеліктерін сипаттау; - мемлекеттік басқару мен жергілікті өзін-өзі басқарудың өзара байланысын және ерекшеліктерін, заң шығару процесінің сатыларын түсіндіру. ON 2. - мемлекет пен құқықтың пайда болуының, қызмет етуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау, мемлекет пен құқықтың ұғымдық-категориялық аппаратын, сайлау жүйесін, референдумды ұйымдастыру және өткізу принциптерін, ҚР-дағы жеке тұлғаның құқықтық жағдайының негіздерін түсіну; - тарихтағы мемлекет және құқық туралы пікірлер мен идеялардың әр алуандылығын ұғыну, әлеуметтік өзара әрекеттіліктің саяси-құқықтық тәжірибесін және тұжырымдамалардың қазіргі заманғы аспектілерін түсіндіру, олардың пайда болуы мен дамуын болжау; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздерінің нысандары мен әдістерін, мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы құқықтық талдау әдістемесін сипаттау; - ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді қабылдау мен іске асырудың, міндеттерді бөлуге сәйкес персоналды бақылау мен бағалаудың қазіргі заманғы әдістемесін, мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы құқықтық талдау әдістерін және т. б. қолдану және т. б. ON 3. - атқарушы билік органдарының мемлекеттік билік органдары жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау; - мемлекеттік қызметті реттеудің құқықтық негіздерін, мемлекеттік қызметке кіру, өткеру және тоқтату тәртібі сипаттау. ON 4. - ұғымдық аппаратты пайдалану, қылмыстық-құқықтық, азаматтық-құқықтық және процессуалдық нормаларды қолдану; - әкімшілік және конституциялық өндірісті жүргізу, бұқаралық статистикалық деректерді жинау, өлшеу, мониторингілеу және оларға талдау жүргізу; - мемлекеттік басқару, сот ісін жүргізу саласында процессуаллық әрекеттерді, мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, қоғамдық бірлестіктердің қызметінде мемлекеттік-құқықтық нормаларды қолдану; - ҚР жаңа заңнамасын қолдану және іске асыру үшін нақты нормаларды, ҚР азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғау және қамтамасыз ету әдістерін таңдау; - халықаралық құқықтың жалпымен танылған нормаларын түсіндіру және қолдану; - хаттамалар, шарттар, заң жобалары мен құқықтық актілердің жобаларын, сараптамалық қорытындылардың жобаларын жасау; ON 5. - Қазақстан Республикасында мемлекеттік билік пен басқарудың жоғары органдарын құру және олардың қызмет ету ерекшеліктерін, мемлекет қауіпсіздігіне ішкі саяси, сыртқы саяси және экономикалық факторлардың әсерін талдау; - түрлі елдердің мемлекеттік қызмет туралы заңнамасын салыстыру; - Конституциялық Кеңесте конституциялық іс жүргізудің өзіндік ерекшеліктерін белгілеу. ON 6. - әртүрлі елдерде конституциялық-әкімшілік, қылмыстық және азаматтық, еңбектік заңнаманың дамыуының оң және теріс жақтарын ажырату, саралау; - Конституциялық Кеңеске, соттарға және басқа да мемлекеттік органдарға сараптамалық қорытындылар жасау кезінде өз көзқарасын негіздеу, мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет жүйесінде жүргізіліп жатқан реформаларды бағалау; - соттардың, конституциялық өндірістің, мемлекеттік және муниципалдық қызметтің, адам құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөніндегі органдардың қызмет ету практикасына, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөніндегі халықаралық-құқықтық тәжірибенің деректеріне қорытынды жасау; ON 7. - әкімшілік-аумақтық бірліктердің ерекшеліктеріне қарай жергілікті өзін-өзі басқаруды дамытудың неғұрлым тиімді моделін, статистикалық деректерді зерттеу және өңдеу әдістерін таңдау; - адам мен мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік саясатты талдау; - қаржы ұйымдары мен олардың клиенттерінің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау барысында туындайтын құқықтық жағдайларды бағалау, түсіндіру және шешу; ON 8. - қолданыстағы заңнаманың ережелерін талқылау және түсіндіру; - мемлекеттік қызметшілердің кодексіне сәйкес дұрыс мінез-құлық үлгісін таңдау; - әлеуметтік маңызды проблемалар мен үдерістердге талдау жасау; - қаржы қызметін мемлекеттік реттеу процесінде туындайтын күрделі мәселелерді шешу және білімді интеграциялау; ON 9. - дұрыс шешімді таңдау және заңға сәйкес заңи әрекеттер жасау; - мемлекеттік билік пен басқару саласында туындайтын құқықтық проблемаларды шешу; - ҚР әкімшілік-аумақтық құрылысы мәселелерін әзірлеу бойынша, криминалистикалық және сот сараптамаларын ұйымдастыру мен қызметін жетілдіру бойынша жобаларды ұйымдастыру; ON 10. - құқық қолдану тәжірибесінде және заңгердің кәсіби қызметінде маңызы бар конституциялық, әкімшілік құқықтық қатынастар саласындағы заңнама нормаларын бағалау; - ҚР-да мемлекеттік басқару мен өзін-өзі басқарудың дамуының негізгі үрдістерін және ҚР құқық қорғау органдарының қызметін жетілдірудің негізгі бағыттарын болжау; - Қазақстан Республикасында азаматтық қоғамның барлық институттарын жетілдірудің негізгі жолдарын, ҚР азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғау және қамтамасыз ету тетігін дамытудың негізгі бағыттарын ұсыну ON 11. - ҚР-ның қаржы заңнамасын дамыту мәселелерін шешудің тиімді жолдарын таңдау; - жергілікті өкілді және атқарушы органдардың ерекшеліктерін ескере отырып, шешімдерді әзірлеу процесін басқару; - нормативтік актілердің құқықтық сараптамасын жасау, еңбек дауларын сараптауды және еңбек дауларын шешуді жүзеге асыру. ON 12. - жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың алуан түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер; - дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарлану; - тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін үш тілде байланысқа түсу; грамматикалық білім жүйесі негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды жүзеге асыру; - философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау; әлеуметтанудың, саясаттану мен мәдениеттанудың және психологияның базалық білімін ескере отырып, коммуникацияның әр түрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; - Қазақстанның қазіргі тарихында орын алып жатқан оқиғалардың себептері мен салдарларын талдау үшін сипаттама берудің әдістері мен тәсілдерін қолдану
|
|
|
||
|
10 |
Берілетін академиялық дәреже |
«Құқық бакалавры» |
|
11 |
Кадрларды даярлау бағытына арналған лицензияға қосымшаның болуы |
|
|
12 |
ОБ аккредитациясының болуы |
Жоқ |
|
Аккредитациялау органының атауы |
|
|
|
Аккредитациялаудың әрекет ету мерзімі |
|
Оқу пәндері арқылы білім беру бағдарламалары бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастырылатын қолжетімділік матрицасы
|
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы (30-50 сөз) |
Кре-дит саны |
Қалыптастырылатын оқыту нәтижелері (кодтары) |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
ON1 |
ON2 |
ON3 |
ON4 |
ON5 |
ON6 |
ON7 |
ON8 |
ON9 |
ON10 |
ON11 |
ON12 |
|
|||||||||||||
|
Жалпы білім беретін пәндер циклі Жоғары оқу орны компоненті / Таңдау компоненті |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Қазақстанның қазіргі заман тарихы |
Курстың мақсаты: – студенттергі қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру; студенттердің назарын мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы және тарихи-мәдени процестер мәселелеріне аударту. Студенттерге тарихтың іргелі мәселелерінің мәнін түсіндіру. Оларды тарихи танымның ғылыми әдістеріне үйрету. Білім алушыларда ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
2 |
Философия |
Пәннің мақсаты – студенттердің бойында дүниеге көзқарастың ерекше формасы ретіндегі философия туралы тұтас жүйелі түсінік, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби әрекет шеңберінде оларды оқытудың әдістері мен мәселелері туралы түсінік қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың тәуелсіз сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыруға және негізгі дүниетанымдық ұғымдарды түсінуге бағытталған. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
3 |
Әлеуметтік-саяси білім беру модулі |
Модульдің мақсаты –«болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контексінде әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымды қалыптастыру. Модуль әрқайсысы өзіндік зерттеу әдістері мен терминологияға ие төрт ғылыми пәндерді – Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология пәндерін оқытуды көздейді. |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
4 |
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар |
Пәннің мақсаты - жаңа "сандық" ойлауды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі мен мәнін сыни түсінуді, кәсіби қызметтің әр түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі, бағдарламалық қамтамасыз ету, операциялық жүйелер, Smart технологиялар, электрондық үкімет, Кәсіби саладағы ақпараттық технологиялар. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
5 |
Шет тілі |
Пәннің мақсаты-студенттердің күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін жалпыеуропалық деңгей жүйесі негізінде коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру. Курс шет тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі болып табылады және мектепте алған тілдік құзыреттілікті одан әрі дамытуға бағытталған. |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
6 |
Қазақ (орыс) тілі |
Пәннің мақсаты - ұлттық сана мен мәдени коды негізінде интернационализм сапасының дамуын, әлемдік мәдениет пен тілдерге төзімді қарым-қатынасты әлемдік деңгейдегі білім ордалары ретінде дамытуды болжайтын рухани жаңғыртудың жалпыұлттық идеясы контекстінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру, оларды пайдалану және болашақ мамандардың тұлғалық мансаптық өсуін қамтамасыз етуге қабілетті студенттерді дайындау |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
7 |
Дене шынықтыру |
Пәннің мақсаты-студенттердің Отан қорғауға, болашақ еңбек қызметіндегі физикалық жүктемелерді, жүйке-психикалық шиеленістерді және қолайсыз факторларды тұрақты ауыстыруға дайындығын қамтамасыз ету. Дене шынықтыру жалпы білім беретін пәндер цикліне кіреді, оның маңыздылығы рухани және дене күшін үйлестіру, денсаулық, дене және психологиялық әл-ауқаты, дене бітімі сияқты жалпы адамзаттық құндылықтарды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады. |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
ЖОО компоненті немесе таңдау компоненті |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Инклюзивті білім беру |
Пәннің мақсаты-инклюзивті білім берудің заманауи стратегиялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс инклюзивті білім беру тұжырымдамаларымен, теорияларымен танысуға, ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларда педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға бағытталған. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
9 |
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі |
Пәннің мақсаты - Тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, биосфераның жұмыс істеуін, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы зиянды, зақымдаушы факторлардан адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін, қауіптерден қорғау тәсілдерін, авариялардың, апаттардың, сұрапыл апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білім қалыптастыру. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
10 |
Кәсіпкерлік |
Пәннің мақсаты - студенттерде кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар, негізгі ииновация түрлері, болашақ кәсіби қызмет контексінде ииновациялық жобаларды әзірлеу мәселелері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: кәсіпкерлік қызмет пен инновацияның негізгі түрлері, бизнес пен кәсіпкерлік қызмет арасындағы айырмашылық, кәсіпкерліктің негізгі теориялары, бизнес идеяларды әзірлеу ережелері. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
11 |
Әл-Фараби және қазіргі заман |
Пәннің мақсаты ұлттық және әлемдік мәдениеттердің даму шеңберінде ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми-философиялық мұралары туралы студенттердің бойында түсінік қалыптастыру Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығы, әл-Фарабидің натурфилософиясы және қазіргі ғылым, әл-Фараби өнерінің философиясы, әл-Фарабидің әлеуметтік-этикалық көзқарастары, мейірімді қала Al-FarabiuniversitySmart-city моделі ретінде қарастырылады. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
12 |
Интеллектуалдық құқық |
Пәннің мақсаты тәжірибелік қызметтің кез келген саласында (ғылым, білім беру, әдебиет, өнер, өнеркәсіп, компьютерлік технологиялар, спорт және т.б.) өзіндік ойлау қызметінің (зияткерлік меншік) нәтижелерін пайдалану және қорғау саласында білім алушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру. Келесі аспектілер қарастырылады: зияткерлік меншік құқығының негізгі ұғымдары; авторлық, патенттік құқықтарды, қызметтік туындылар мен өнертабыстарды құқықтық қорғау. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
13 |
Отбасы құқығы |
Пәннің мақсаты - отбасылық құқықтық қатынастар субъектілерінің құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін құқықтық нормаларды түсіндіру, бағалау, қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс отбасы құқығының мәнін, отбасы заңнамасының нормаларын, оларды заң тәжірибесінде қолдану дағдыларымен ұштастыра отырып қолдану қағмдаларын түсінудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|||||||||||||
|
Базалық пәндер циклі. Жоғары оқу орны компоненті |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Мемлекет және құқық теориясы
|
Мақсаты - мемлекет пен құқықтың мәні мен мақсатын түсіну; тарихи дамудағы мемлекет және құқықтың рөлін, міндеттерін және қызметтерін дәйектеп, бағалау қабілетін қалыптастыру Курс оқытады: негізгі құқықтық санаттар, құқықтың қайнар көздері, құқық жүйесі, құқықтық нормалар, құқықтық сана, құқықтық мәдениет, құқық бұзушылық, заңды жауаптылық.
|
6 |
V |
V |
|
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
15 |
Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы
|
Мақсаты - әртүрлі практикалық жағдайларды шешу үшін конституциялық-құқықтық нормаларды қолдану, конституциялық-құқықтық заңнаманы талдау, оны дамыту бойынша қорытынды жасау және өз көзқарасын негіздеу қабілеттігін қалыптастыру; Курс оқытады. Конституцияның негізгі ережелерін, ҚР Конституциясының қалыптасу кезеңдерін, конституциялық құрылыс негіздерін, ҚР азаматтарының құқықтық мәртебесінің негіздерін, мемлекеттік тетіктің, жергілікті өзін-өзі басқарудың ұйымдастырылуы мен қызметінің қағидаларын
|
6 |
V |
V |
|
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
16 |
Мемлекет және құқық тарихы
|
Мақсаты - мемлекет пен құқық және олардың институттарының эволюциясының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: мемлекеттер мен өркениеттердің саяси-құқықтық эволюциясын, мемлекеттік басқару мен саяси құрылысты, билік пен басқару институттарын, құқықтың қайнар көздерінің, институттары мен салаларының жүйесін.
|
5 |
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|
V |
|
|
|||||||||||||
|
17 |
Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы
|
Мақсаты - Қазақстан Республикасында мемлекеттік реттеу мен басқарудың құқықтық аспектілерін, әкімшілік жауапкершілік институтын, мемлекеттік қызмет институтын түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: атқарушы билік жүйесі туралы, олардың өкілеттіктері, белгілі бір салаларда мемлекеттік басқару ерекшеліктері туралы теориялық ережелерді
|
5 |
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|
V |
|
|
|||||||||||||
|
18 |
Қазақстан Республикасы-ның азаматтық құқығы
|
Мақсаты - мүліктік қатынастардың жекелеген түрлерін реттейтін, нарық субъектілерінің мүліктік мүдделерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін құқықтық нормаларды сипаттау және бағалау, қолдану қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: азаматтық құқықтық қатынастар пәнін, субъектілерді, объектілерді, меншік құқығын, міндеттемені, шарттардың жекелеген түрлерін, зиян келтіру салдарынан пайда болатын міндеттемелерді, конкурстық міндеттемелерді, мұрагерлікті, интеллектуалдық меншікті.
|
5 |
|
|
|
V |
|
V |
|
|
|
|
V |
|
|
|||||||||||||
|
19 |
Қазақстан Республикасы-ның қылмыстық құқығы |
Мақсаты - қылмыстық құқық бұзушылықтар жасау кезінде қылмыстық-құқықтық қатынастарды бекітетін және реттейтін қылмыстық-құқықтық нормаларды түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: қылмыстық құқық және құқық қолдану тәжірибесінің теориялық мәселелері қылмыстық құқық бұзушылық түсінігі, қылмыстық жауапкершілік негізі, қылмыстық құқық бұзушылыққа қатысу, әрекеттің қылмыстылығын болдырмайтын жағдайлар, жаза тағайындаудың құқықтық негіздері, Қылмыстық жаза жүйесі. |
5 |
|
|
|
V |
|
V |
|
|
|
|
V |
|
|
|||||||||||||
|
20 |
Еңбек құқығы
|
Мақсаты - еңбек қатынастарын қамтамасыз ететін құқықтық нормаларды түсіндіру, бағалау, қолдана білуге қабілеттілігін қалыптастыру. Пән оқытады: еңбек қатынастарының түсінігін, еңбек құқығының қайнар көздерін, субъектілер туралы, еңбектік тәртіптік жауапкершілік туралы, жұмысшылардың еңбегіне ақы төлеу туралы жалпы ережелерді, еңбек шартының ерекшеліктерін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
21 |
Қаржы құқығы
|
Пәннің мақсаты – қаржылық құқық түсінігін қалыптастыру және түсіндіру. Пән оқытады: қаржылық реттеу принциптерін, жіктеу және жүйелеу, мемлекеттің қаржы секторын реттеудің негізгі құралдарының мазмұнын, мемлекеттің қаржы құрылымының ерекшелігін; ақша және валюта жүйесін, бюджеттік, балық және банк жүйелерін реттеуді.
|
6 |
V |
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
22 |
Салық құқығы |
Мақсаты - салық құқығы дамуының негізгі бағыттарын, салық жүйесін дамытудың бағыттарын, мемлекеттік фискалдық саясатты түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: салықтық құқықтық қатынастардың түсінігі мен ерекшеліктері; мемлекеттің салық жүйесінің құрылымы; салықтық құқықтық қатынастарға қатысушылардың құқықтық мәртебесі; салықтық әкімшілендіруді құқықтық реттеу; салықтық құқық бұзушылықтар үшін заңи жауапкершіліктің теориялық негіздері.
|
5 |
|
V |
|
V |
V |
V |
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
23 |
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат пен кадрлық қауіпсіздік
|
Мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, кадрлық қауіпсіздікке қауіп-қатерлерді анықтау саласындағы негізгі теориялық тұжырымдамаларды және өзекті қолданбалы мәселелерді түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың бағыттары мен механизмдері туралы; мемлекеттік саясат құрылымында кадр қауіпсіздігінің орны мен рөлі туралы теориялық негіздерді оқытады.
|
5 |
|
V |
|
V |
V |
V |
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
24 |
Азаматтық іс жүргізу
|
Мақсаты - соттар мен азаматтық іс жүргізуге қатысушылардың арасындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормаларды қолдану, бағалау қабілеттілігін қалыптастыру. Пән: азаматтық іс жүргізу құқығының қайнар көздерін, сот өндірісінің қағидаларын, жүзеге асыру кепілдіктерін, соттардың, іске қатысатын тұлғалардың құқықтық жағдайын, өкілдік, процессуальдық мерзімдер, сот шығындары, жауапкершілік, дәлелдеудің ережелерін, азаматтық сот өндірісінің түрлерін оқытады. |
5 |
|
V |
|
V |
V |
V |
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
25 |
Қазақстан Республикасын-да мемлекеттік қызметтің құқықтық негіздері
|
Мақсаты - Қазақстан Республикасында және шет елдерде мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызмет теориясы және практикасы бойынша негіздерді, олардың дамуының негізгі бағыттары туралы ережелерді түсіну қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: ҚР-да мемлекеттік қызметтің түсінігі мен мәнін, мемлекеттік қызметтің қағидаларын. |
5 |
V |
|
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
|
|
|
|||||||||||||
|
26 |
Қылмыстық іс жүргізу құқығы
|
Мақсаты - кәсіби қызметте заңның кез келген бұзылуына төзімділікті қалыптастыру, азаматтың ар-намысы мен абыройына ұқыптылықпен қарау, адамдардың тағдырына және тапсырылған іске жауапты болу қабілеттігін қалыптастыру. |
6 |
|
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
27 |
ҚР әкімшілік мәжбүрлеу |
Мақсаты - әкімшілік мәжбүрлеу шараларын қолдану және әкімшілік мәжбүрлеу шараларына тарту проблемаларын талдау қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын әкімшілік-құқықтық қамтамасыз ету, қоғамдық қауіпсіздік пен қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету, әкімшілік бұлтартпау шаралары, әкімшілік жазалау шаралары, бұзылған құқықтарды қалпына келтіру және келтірілген залалды өтеу шаралары, әкімшілік заңнама.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
28 |
Салыстырмалы конституциялық құқық |
Мақсаты – қоғамдық қатынастарды конституциялық-құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесін салыстырмалы-құқықтық тұрғыдан талдау және шет елдердің конституциялық-құқықтық дамуының заңдылықтарын, проблемалары мен перспективаларын аша білу қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: жекелеген мемлекеттердің конституциялық дамуының мәні мен мазмұнын, ерекшеліктерін, сондай-ақ әлемде, оның ішінде біздің елімізде де жүріп жатқан саяси процесстерді.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
29 |
Конституциялық іс жүргізу |
Мақсаты - сайлау, референдум туралы заңнама жүйесінде, сондай-ақ заң шығару процесінде бағдарлану, заңға қатаң сәйкестікте шешімдер қабылдау және заң әрекеттерін жасау қабілетін қалыптастыру Курс оқытады: сайлаулар мен референдум өткізудің теориялық мәселелерін; сондай-ақ Парламентте, республикалық референдумда және заң шығару өкілеттігін беру кезінде заңдар шығару процесін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
30 |
Заң менеджменті
|
Пәннің мақсаты: бизнесті тиімді жүргізу қабілетін қалыптастыру, қатардағы қызметкерлерден бастап топ-менеджерлер мен заңгерлерді қоса, барлық саладағы кәсіби мамандар тобына ие болу қажет. Курс оқытады: заң бөлімінің жұмысын кешенді оңтайландыру үшін менеджер мен заңгер түсінігін, заң бөлімінің жұмыс сапасын бақылауды, заңгерлердің қызметіндегі өндірістік үдерістерді оңтайландыру мен заңи құжаттарды.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
31 |
Парламенттік құқық |
Пәннің мақсаты: парламентаризмнің дамуы мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын қазіргі заманғы болмысты ескере отырып ашу үшін қабілеттігін; заңи түсініктер мен санаттарға сүйену; нормативтік құқықтық актілерге құқықтық сараптама жасау; білікті заңи қорытындылар мен кеңестер беру қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: Парламенттің қалыптасу және даму кезеңдерін, Парламент қызметінің ұйымдастыру-құқықтық нысанын, өкілеттілікті, заң шығару процесін, парламентарий мәртебесін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
32 |
Мемлекеттік органдардың әкімшілік қызметі |
Пәннің мақсаты - мемлекеттік органдардың әкімшілік қызметі ұғымын, сондай-ақ мемлекеттік басқару актілерін орындау бойынша нормативтік құжаттарды ашу қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: әкімшілік қызметтің түсінігін, мәні мен түрлерін, мемлекеттік органдардың қызметін ұйымдастыру қағидаларын. |
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
33 |
Әкімшілік жауаптылық
|
Мақсаты - әкімшілік құқық бұзушылық және әкімшілік жауаптылық туралы негізгі ережелерді түсіну қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: әкімшілік жауаптылық туралы заңнаманың тұжырымдық және категориялық аппаратының; мемлекеттің мәжбүрлеу нысаны және заңды жауаптылықтың түрі ретінде әкімшілік жауаптылықтың теориялық негіздерін.
|
5 |
|
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
34 |
Прецеденттік және континенталь-дық құқық
|
Мақсаты – қазіргі әлемдегі ірі құқықтық жүйелердің – англо-американдық (прецеденттік) және романо-германдық (континентальдық) жүйелердің қызмет етуі мен өзара әрекетінің ерекшеліктерін ашу және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: ағылшын сот прецедентінің доктринасын, американдық іс жүргізу тәжірибесін, континенттік құқықтың қайнар көздерінің жүйесін, құқық салалары мен институттардың регламенттелуін, екі құқықтық жүйенің арақатынасы мен өзара әрекетін.
|
5 |
|
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
35 |
Ішкі істер органдары мен прокуратураның ұйымдастырыл-уы мен қызметінің конституциялық негіздері
|
Мақсаты - ішкі істер органдарының және прокуратураның қоғамдық тәртіпті және мемлекеттік қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша функцияларын жүзеге асыру қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: ішкі істер органдарының, прокуратураның ұйымдастырылуының теориялық негіздерін; олардың қызметінің қағидаларын, қалыптасу тәртібі мен құзыретін, заңдардың нақты және біркелкі қолданылуына жоғары қадағалауды жүзеге асыратын орган ретінде прокуратураның рөлін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
36 |
Сайлау құқығы
|
Мақсаты – сайлау процесінің заңдылығын, сайлауды ұйымдастыру және өткізу саласында тиімді ұйымдастыру-басқарушылық қызметті қамтамасыз ету, сайлау процесінің түрлі мәселелері бойынша құжаттар жасау, сайлау комиссиялары шешімдерінің жобаларына құқықтық сараптама жүргізу қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: сайлау құқығының теориялық негіздерін; сайлау процесін ұйымдық-басқарушылық қамтамасыз етудің нысандарын, әдістерін, технологияларын; түрлі деңгейдегі сайлаудың жалпы қасиеттерін, ерекшеліктерін. |
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
37 |
Негізгі саяси-құқықтық ілімдер
|
Мақсаты – ежелгі және қазіргі заманғы ойшылдардың саяси-құқықтық ілімдерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: саяси-құқықтық доктринаның түсінігі мен құрылымын, тарихының мазмұнын және саяси-құқықтық доктринаны бағалау критериилерін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
38 |
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер және электрондық үкімет
|
Мақсаты - мемлекеттік көрсетілетін қызметтер және электрондық үкімет туралы түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: мемлекеттің және азаматтардың өзара іс-қимылының бірыңғай механизмі ретінде электрондық үкімет туралы; билік органдарының тиімді, ашық және қолжетімді жұмыс істеуі үшін қажеттік ретінде электронды үкіметті құрудың рөлі туралы теориялық ережелерді.
|
5 |
V |
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
39 |
Қазақстан Республикасын-да медиацияның құқықтық негіздері
|
Мақсаты - соттан тыс тәртіпте заңнамалық актілер негізінде даулы, конфликті жағдайларды шешу бойынша және құқықтық қатынас субъектілері арасында туындайтын мәселелер жөнінде білікті қорытындылар беру бойынша қабілеттікті қалыптастыру. Курс оқытады: медиацияның тарихи-құқықтық аспектілерін, әдістерін мен принциптерін, құқықтары мен міндеттерін, медиаторлардың құқықтық мәртебесін, сондай-ақ ҚР қолданыстағы заңнамасы бойынша медиацияны жүргізу тәртібін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
|
|
|
|||||||||||||
|
40 |
Мемлекеттік қызмет жүйесінде жемқорлыққа қарсы күрес
|
Мақсаты - мемлекеттік қызмет жүйесінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті әкімшілік-құқықтық реттеу үшін Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты іске асырудың негізгі бағыттары туралы білімдерін қолдану қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл механизмдерін, құрамдас элементтерді, заңнамаға сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
|
|
|
|||||||||||||
|
41 |
ҚР-да атқарушы органдардың ұйымдастырыл-уы мен қызмет етуінің конституциялық- құқықтық негіздері
|
Мақсаты - атқарушы органдардың функцияларын жүзеге асыру, олардың құрылымы мен қызмет етуінің ерекшелігін, олардың қоғамдық тәртіпті және мемлекеттік қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі орнын білу қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: атқарушы билік органдарын ұйымдастырудың теориялық негіздерін, олардың өкілеттіктерді бөлу жүйесінде орнын; ұйымдастырылуы мен қызмет ету қағидаларын; әкімдіктер мен әкімдердің қалыптасу тәртібі мен құзыретін.
|
5 |
V |
|
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
|
|
|
|||||||||||||
|
42 |
Қазақ көшпелі өркениетінің құқығы
|
Мақсаты – қазақ әдет-ғұрып құқығының мәнін, ерекшеліктерін және маңызын, дәстүрлі дала құқығының қазақ халқының мәдениетіне, менталитетіне және өзіндік ерекшелігіне әсерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: қазақ халқының әдет-ғұрып құқығының ұғымын, қайнар көздерін, дәстүрлі қазақ қоғамындағы сот ісін жүргізуді, қазақ әдет-ғұрып құқығы жүйесіндегі қылмыстық, отбасылық, мұрагерлік құқығын, қазақ әдет-ғұрып құқығындағы міндеттемелерді.
|
5 |
|
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
43 |
Құжаттарды даярлаудың заңи техникасы
|
Мақсаты – құжаттарды жасаудың заңи техникасын түсіну; заң актілері мен құжаттарды дайындаудың әдістерін, тәсілдерін, амалдарын меңгеру; заңи құжаттарды жүйелеу және есепке алу процесін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: заңи құжаттарды және олардың түрлерін; заң техникасының құралдары мен әдістерін; заң техникасының құрылымын; құқықтық құжаттарды дайындаудың тілін және стилін.
|
6 |
|
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
|
ТАҢДАУ КОМПОНЕНТІ |
|
5 |
V |
|
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
|
|
||||||||||||||
|
44 |
Мемлекеттік қызметтегі ақпараттық жүйелер
|
Мақсаты – мемлекеттік қызметте ақпараттық жүйелерді қорғау үшін құқықтық және техникалық нормаларды қолдану қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: ақпаратты қорғаудың құқықтық режимін, ақапарттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін, ақпаратты қорғау саласындағы мемлекеттің қызметін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
45 |
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық мәдениеті
|
Мақсаты - мемлекеттік қызметке қатысты құқықтық сананың және құқықтық құндылықтардың жүйесін; мемлекеттік қызметшілерге тән жеке қасиеттерді иелену және құқықтық тәртіпке сай болу қабілетті қалыптастыру. Курс оқытады: құқықтық сананы; құқықтық мәдениетті; мемлекеттік қызметті; мемлекеттік қызметшілердің жеке қасиеттерін; мемлекеттік қызмет қағидаларын; меритократияны.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
46 |
Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қараудың әкімшілік-құқықтық тәртібі
|
Мақсаты - жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін беру және оларды қарауға байланысты әртүрлі практикалық жағдайларды шешу үшін құқықтық нормаларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарауға байланысты құқықтық қатынастарды реттеудің теориялық қағидаларын.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
47 |
Жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қауіпсіздігін құқықтық қамтамасыз ету
|
Мақсаты – жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қауіпсіздігін құқықтық қамтамасыз ету процесін түсіну; құқықтық нормаларды талдау; мемлекеттік органдардың қызметін бағалау қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: қауіпсіздіктің түсінігін және түрлерін; жеке тұлғаның, қоғамның және мемлекеттің қауіпсіздігін реттейтін заңнамаларды; адамның, азаматтың және мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді жүзеге асыратын мемлекеттік органдардың өкілеттіктерін.
|
5 |
V |
V |
V |
|
V |
|
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
48 |
Әкімшілік құқық бойынша практикум
|
Мақсаты - мемлекеттік басқару саласындағы заңдылықтарды тұтастай түсіну және нақты практикалық мәселелерді шешу үшін әкімшілік құқық нормаларын қолдану қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: мемлекеттік - басқару қатынастарының теориялық негіздерін, нақты заңды фактілерге әкімшілік құқық нормаларын дұрыс түсіндіру және қолдану жолдарын, процессуалдық және басқару құжаттарын дайындауды. |
5 |
V |
|
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
49 |
Қазақстан Республикасын-дағы тікелей демократия нысандары
|
Мақсаты - тікелей демократияның барлық нысандарының атқарушы органдармен, ішкі істер органдарымен, сотпен және прокуратурамен өзара әрекетін жүзеге асыру қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: тікелей халық билігінің теориялық негіздерін, оның референдум, тікелей сайлау, азаматтардың мемлекеттік органдарға жүгінуі, жергілікті өзін-өзі басқару секілді нысандарын жүзеге асыру өзгешеліктерін, олардың мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау негіздерін. |
5 |
V |
|
V |
|
V |
V |
V |
|
|
V |
V |
|
|
|||||||||||||
|
50 |
Шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша халықаралық -құқықтық тәжірибе
|
Мақсаты - шетелдердің тәжірибесін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тиімді шараларды таңдау, шетел тәжірбиелері негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша өз көзқарасын талдау, қорыту және негіздеу қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресуді қалыптастыру кезеңдерін, шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша мемлекеттік органдардың қызметін. |
5 |
|
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
|
V |
|
|||||||||||||
|
51 |
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жауапкершілігі
|
Мақсаты - мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жауапкершілігі институтын түсіну, мемлекеттік қызметшілердің құқықтық және әдеп ережелерін бұзу себептерін талдау қабілеттігін қалыптастыру. Курс оқытады: мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жауапкершілігінің түсінігі мен түрлерін, мемлекеттік қызметшілердің әдеп кодексін, қызметтен тыс уақыттағы мінез-құлық стандарттарын; қызметтік қатынастағы мінез-құлық стандарттарын; көпшілік алдында сөйлеуге байланысты мінез-құлық стандарттарын. |
5 |
|
V |
V |
|
|
V |
|
V |
|
V |
|
V |
|
|||||||||||||






