БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ
|
1. Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы |
|
|
1.1 ББ мақсаты мен миссиясы |
ББ-ның мақсаты - мемлекеттік қызметті басқарудың шет тілдерін кәсіби деңгейде меңгерген білімі бар мемлекеттік басқару саласындағы маман дайындау; Мемлекеттік қызметшінің мәртебесін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды жүргізуге қабілетті мемлекеттік аппараттың қызмет көрсету саласындағы маманы, мемлекеттік қызметтің лауазымды адамының функцияларын орындауға қабілетті мемлекеттік мекемелердің құжаттарын талдау және басқаруды білетін маман. Еуропалық Одақтың миссиясы қазіргі заманғы кәсіби стандарттар талаптарына жауап беретін, мемлекеттік қызметшілердің тікелей міндеттемелерін орындауға сұраныстың тиімділігін арттыратын мемлекеттік қызмет саласындағы базалық базалық білімі бар бакалаврларды дайындау болып табылады. |
|
1.2 ББ негізгі көрсеткіштері
|
6В04 - «Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламаларын әзірлеудің стандартты мерзімі - 4 жыл (күндізгі оқу түрі үшін). 6B04 - «Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының күрделілігі - 153 кредиттік бірлік. Бір оқу жылында жүзеге асырылатын бакалавриаттың күндізгі оқу бағдарламаларының көлемі 18-19 кредиттік бірлікті құрайды. Бағдарлама бюджеттік және ақылы негізде жүзеге асырылады, табиғатқа практикалық бағытталған, қазақ және орыс тілдерінде оқытылып, ағылшын тілінде оқытылатын пәндерді негізгі оқу жоспарында енгізеді. 6В04 - «Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша бакалавр біліктілігі берілді. 6B04 - «Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының оқу жоспары негізгі оқу жоспарына толық сәйкес келеді. |
|
1.3 ББ қысқаша сипаттамасы
|
6В04 - «Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы білім беру процесін жүзеге асыру, студенттерді оқыту сапасын бағалау мақсаттары, күтілетін нәтижелер, мазмұны, шарттары мен технологияларын реттейді. ББ құзыреттілік тәсілінің негізінде модульдік қағидат негізінде қалыптастырылған оқу жоспары негізінде жүзеге асырылады. Жоспар оқу циклдары мен пәндердің логикалық дәйектілігін, сондай-ақ тиісті құзыреттілікті қалыптастыруды қамтамасыз ететін тәжірибені көрсетеді. Модульдер жалпы білім беру блоктарына, базалық, профильді пәндерге топтастырылады, оның ішінде міндетті (Типтік мамандықтың оқу бағдарламасымен анықталған) және элективті компоненттер. Таңдау компоненті мемлекеттік қызмет көрсетуде озық елдердің кәсіптік стандарттары негізінде қалыптастырылады. Бакалавриаттың білім беру бағдарламасы мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілерінің кәсіби қызметтерін орындауға қабілетті білікті қызметкерлерді, сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асыратын ХҚК қызметтерін, мемлекеттік кәсіпорындар мен ұйымдарды (фирмаларды, компанияларды, мекемелерді) оқытуға арналған. ББ тәуелсіз зерттеу, ұйымдастыру және басқару іс-шаралары үшін табысты жұмыс істеу үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілік түлектерін қалыптастыруға бағытталған. «Мемлекеттік қызмет» мемлекеттік қызметші мамандығы кәсіби қазақ (орыс) тілдерін, кәсіби бағдарланған шет тілін, ақпараттық технологияларды және жазбаларды меңгереді, еңбек туралы заңдарды, мемлекеттік қызметке кірісу және өту тәртібін біледі және қолданады, кедендік және салықтық әкімшілендіру дағдылары, кедендік тарифтік және тарифтік емес реттеу, салықтық, құқық қорғау, кеден органдарының бақылау қызметін жүзеге асыру, халықаралық сауданың және кедендік қарым-қатынаста болуын меңгереді. |
|
2. Оқу нәтижелерінің форматы бойынша біліктілік талаптары |
|
|
2.1 Күтілетін нәтижелер |
Бұл бағдарлама аяқталғаннан кейін оқушылар келесідей мүмкіндіктерге ие болады деп күтілуде: 1. Мемлекеттік қызметтің негізгі құқықтық түсініктерін, мәнін, сондай-ақ мемлекеттік қызметтің құқықтық базасын түсіндіру; мемлекеттік органдардың және мемлекеттік басқарудың ұйымдық-құқықтық қағидалары, сондай-ақ олардың дамуының заңдылықтары мен үрдістері; адамның, азаматтың, мемлекеттің объектілері мен субъектілерінің негізгі құқықтары мен бостандықтарын жіктеуге, құқықтық қарым-қатынас түрлерін ажырата білуге, жауапкершілік шараларын анықтауға; мемлекеттік қызметте туындайтын азаматтық-құқықтық мәмілелерді, мүлікті құқықтық реттеу және жеке мүліктік емес құқықтар саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді түсіндіреді; - Қазақстанның мемлекеттік жүйесінің негіздерін сипаттау; мемлекеттік және жергілікті басқарудың қарым-қатынастары мен ерекшеліктері; заңнамалық процестің кезеңдерін түсіндіреді; 2. Мемлекет пен құқықтың пайда болуының, жұмыс істеуінің және дамуының жалпы заңдылықтарын, мемлекеттің және құқықтың тұжырымдамалық және категориялы аппараттарын, сайлау жүйесін, референдумды ұйымдастыру және өткізу қағидаттарын, Қазақстан Республикасында адамның құқықтық мәртебесінің негізін түсінеді; тарихтағы мемлекет пен құқық туралы пікір мен идеялардың плюрализмін түсіну, тұжырымдаманың заманауи аспектілерін және әлеуметтік өзара әрекеттестіктің саяси және құқықтық практикасын түсіндіріп, олардың шығу тегіне және дамуына болжам жасау; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша құқықтық базаның нысандары мен әдістерін сипаттау, мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы құқықтық талдау әдісі ұйымдық және басқарушылық шешімдерді қабылдаудың және енгізудің заманауи әдістерін, қызметкерлердің міндеттеріне сәйкес бағалайды; 3. Мемлекеттік органдардың жүйесінде атқарушы органдардың орны мен рөлін анықтау; конституциялық құқықтық және экономикалық салада мемлекеттік қызметті, мемлекеттік басқару саласындағы мемлекеттік қызметті және мемлекеттік қызметтің мәнін; мемлекеттік қызметті реттеудің нормативтік-құқықтық базасын сипаттау; мемлекеттік қызметті қабылдау, өту және тоқтату тәртібі түсіндіреді; 4. Тұжырымдамалық аппаратты қолдану, қылмыстық заңдарды, азаматтық заңдарды және процедуралық ережелерді қолдануға, әкімшілік және конституциялық іс жүргізуді жүргізу, жаппай статистикалық деректерді жинау, өлшеу, бақылау және талдау жүргізу; мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, қоғамдық бірлестіктердің қызметіндегі мемлекеттік басқару, сот ісін жүргізу, мемлекеттік және құқықтық нормалар саласындағы іс жүргізу іс-шараларын қолдануға; азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау және қамтамасыз ету, халықаралық құқықтың жалпы қабылданған нормаларын түсіндіру және қолдану, хаттамалар, келісімдер, заң жобалары мен нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жасау, сараптамалық қорытындылардың жобаларын әзірлеу мен енгізудің нақты нормативтерін таңдайды; 5. Қазақстан Республикасындағы жоғарғы билік пен әкімшіліктің құрылысы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін талдау, ішкі саяси, сыртқы саясат пен экономикалық факторлардың мемлекеттің қауіпсіздігіне әсері; әртүрлі елдердің мемлекеттік қызметіне заңнаманы салыстыру, Конституциялық Кеңестегі конституциялық іс жүргізудің ерекшеліктерін анықтайды; 6. Әртүрлі елдердегі конституциялық, әкімшілік, қылмыстық және азаматтық, еңбек туралы заңдардың дамуының оң және теріс аспектілерін айқындау Конституциялық Кеңеске, соттарға және басқа да мемлекеттік органдарға сараптамалық қорытынды жасау кезінде өздерінің көзқарасын айқындайды, мемлекеттік жүйеде жүргізілетін реформаларға баға береді. мемлекеттік және муниципалды қызметтердің, адам құқықтары мен бостандықтарын қорғау органдарының қызметі туралы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі халықаралық-құқықтық тәжірибе туралы деректерді жинақтау, соттардың тәжірибесін жинақтайды; 7. Әкімшілік-аумақтық бірліктердің ерекшеліктеріне, статистикалық материалдарды зерттеу және өңдеу әдістеріне, жеке тұлғаны, қоғамды және мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік саясатты талдай отырып, жергілікті өзін-өзі басқаруды дамытудың ең тиімді моделін таңдау; қаржы ұйымдарының және олардың клиенттерінің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау процесінде туындайтын құқықтық жағдайларды бағалау, түсіндіреді және шешеді; 8. Қолданыстағы заңнаманың жағдайын түсіндіріп, мемлекеттік қызметшілердің кодексіне сәйкес мінез-құлықтың дұрыс моделін таңдап, әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, білімін біріктіру және қаржы қызметін мемлекеттік реттеу үдерісінде туындайтын күрделі мәселелерді шешеді; 9. Тиісті шешімдерді таңдап, заңға қайшы әрекеттер жасайды; 10. мемлекеттік билік пен басқару саласында туындайтын құқықтық мәселелерді шешеді; 11. Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық құрылымының проблемаларын шешу бойынша жобаларды ұйымдастырады, сот-сараптамалық сараптаманы ұйымдастыру мен қызметін жетілдіреді; 12. Құқықтық практикада және адвокаттың кәсіби қызметінде маңызды болып табылатын конституциялық, әкімшілік және құқықтық қатынастар саласындағы заңнама нормаларын бағалау; Қазақстан Республикасында мемлекеттік басқару мен өзін-өзі басқаруды дамытудың негізгі бағыттарын және Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қызметін жетілдірудің негізгі бағыттарын болжайды. Қазақстан Республикасының барлық азаматтық қоғам институттарын жетілдірудің негізгі жолдарын, Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғау мен қамтамасыз ету механизмін дамытудың негізгі бағыттарын ұсынамыз. 11. Қазақстан Республикасының қаржы заңнамасын дамыту мәселелеріне тиімді шешімдерді таңдап, жергілікті өкілді және атқарушы органдардың сипаттамаларын ескере отырып, шешім қабылдау үдерісін басқарады; нормативтік актілерге құқықтық сараптама жүргізу, еңбек дауларын сараптау және еңбек дауларын шешеді; 13. Жеке іс-әрекеттерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: ақпарат іздеу, сақтау, қорғау және тарату үшін интернет-ресурстары, бұлтты және мобильді қызметтер; дене шынықтырудың әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, салауатты, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін үш тілде қарым-қатынас жасау; грамматикалық білім жүйесі негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды жүзеге асырады; философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан идеологиялық позициялар негізінде қоршаған шындықты бағалау; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімдерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың түрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; заманауи Қазақстан оқиғаларының себептері мен салдарын талдаудың әдістері мен әдістерін қолдануға болады. |
|
2.2 Әрбір ББ модулінен күтілетін нәтижелер |
|
|
Әлеуметтік және мәдени даму моделі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Қазақстанның қазіргі дамуының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ оның экономикалық даму тарихын білу; 2. Қазақстанның мәдени құндылықтары мен дәстүрлерін олардың кәсіби қызметінде ескеру; 3. заманауи әлеуметтік-саяси және экономикалық құбылыстарды зерттеуге қатысты сыни пікірлерді қалыптастыру; 4. қоғамның әлеуметтік-саяси және экономикалық өмірінің шынайылығын талдауда білімін қолданады; 5. арнайы философиялық терминологиямен және философияның категориялы-тұжырымдамалық аппаратымен жұмыс істейді; 6. зерттелген философиялық мәселелер бойынша өз ойларын логикалық түрде білдіреді; 7. философияның әртүрлі мәселелері бойынша өздерінің идеологиялық ұстанымын қалыптастыру және негізді қорғау; 8. Қоғамның және экономиканың қазақстандық үлгілерінің даму факторларын талдау үшін ғылыми, тарихи және философиялық білімдерді еркін шығарады. |
|
Инструменталды модуль |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: Орыс / қазақ / шет тілдерінің орфоэпиялық, орфографиялық, стилистикалық нормаларын білу; 2. кәсіби ауызша және жазбаша ғылыми сөз сөйлеудің ерекшеліктерін меңгеру; 3. мамандық бойынша ғылыми әдебиеттер мәтіндерін түсіндіру және талдау технологиясын түсіндіру; 4. қазіргі заманғы қоғамның және ағылшын тіліндегі білімнің дамуындағы ақпараттық және ақпараттық технологиялардың рөлі мен маңыздылығын түсіну; 5. ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері, әдістері мен құралдары, 6. ақпараттың басқару құралы ретінде компьютерлік дағдыларды меңгеру; 7. ағылшын тілінде жаһандық компьютерлік желілерде және корпоративтік компьютерлік жүйелерде ақпаратпен жұмыс істей білу; 8. Қазақстан Республикасының көпұлтты және көп мәдениетті қоғамында және халықаралық аренадағы тілдік және мәдени тіл білімдерін білу. |
|
Дене шынықтыру модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. қауіпсіздікті және денсаулықты сақтау ережелерін білу; Адамның дамуындағы және мамандарды даярлаудағы дене шынықтырудың рөлін түсіну; 3. негізгі жаттығу жаттығуларын орындай білу; 4. Дене шынықтыру және салауатты өмір салты негіздерін білу; 5. адамның анатомиялық ерекшеліктерін, оның физиологиялық құрылымын білу; 6. денсаулықты сақтау мен нығайтуды, психофизикалық қабілеттер мен қасиеттерді дамытуды және жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен қабілеттер жүйесін (жалпы дене шынықтыру және спорттық-техникалық білім берудің белгіленген нормаларын орындау арқылы) иелену; 7. Дене шынықтыру мен спорттық қызметті функционалды және моторикалық қабілеттерін жетілдіру, жеке өмірі мен кәсіби мақсаттарына жету үшін жеке тәжірибеге ие болу; Дене тәрбиесі әдістерін дербес, әдіснамалық түрде дұрыс пайдалану құралдарына ие болу. |
|
«Мемлекет және құқық теориясының негіздері, конституциялық құқық» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. мемлекеттің және құқықтың тұжырымдамасын қалыптастыру мен дамытудың негізгі кезеңдерін білу; 2. алынған тарихи-құқықтық білімді тәжірибеде қолдануға; Мемлекеттік-құқықтық жүйесін одан әрі дамыту үдерісінде мемлекет пен құқықты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді анықтау және пайдалану; 4. заңдылық тұрғысынан заңдылықты түсіндіру; 5. Қазақстан аумағында мемлекеттің қалыптасуы мен дамуының тарихи тәжірибесін талдау; 6. тарихи және құқықтық әдістерді қолдану. әртүрлі тарихи дереккөздерден алынған ақпаратты сыни талдау; 7. историзмнің, ғылыми объективтіліктің принциптерін басшылыққа ала отырып, нақты материалдарды шығармашылық түрде игере білу; 8. Нормативтік құқықтық актілердің құқықтық сараптамасын жүргізу. |
|
«Мемлекет және құқық тарихы, әкімшілік құқық» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. мемлекеттің және заңның дамуының тарихи үрдістерін талдау; 2. дұрыс шешімдер қабылдау үшін теориялық білімдерді қолдануға; 3. ойлау мәдениетіне, ақпарат жинау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған жету жолдарын таңдау; 4. дәстүрлі қоғамның құқық нормаларын түсіндіру; 5. Қазақстан аумағында мемлекеттің қалыптасуы мен дамуының тарихи тәжірибесін талдау; 6. әкімшілік құқықтың тұжырымдамасын және оның әкімшілік үдеріспен қарым-қатынасын анықтау; 7. атқарушы билік институттарын, азаматтардың және атқарушы биліктің мемлекеттік органдарының өзара әрекеттесуін талдау; 8. әкімшілік-юрисдикция процесінің құрылымы мен сатыларын зерттеу. |
|
«Қазақстан Республикасының қылмыстық және азаматтық құқық негіздері» модулі
|
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың негізгі әдістерін білу; 2. мүлікті және жеке мүліктік емес құқықтарды құқықтық реттеу саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге дағдыланады; Азаматтық-құқықтық келісімшарттарды жасай білу; 4. қылмыстар мен басқа да құқық бұзушылықтарды жою немесе залалсыздандыру жөніндегі шараларды қабылдауға; 5. құқық бұзушылықтарды жоюға және сот төрелігін қалпына келтіруге жәрдемдесу; 6. iстiң мән-жайларын жан-жақты және толық тергеу және тиiстi құқықтық нормаларды анықтау кезiнде шешiм қабылдау; 7. қылмыстың пайда болуы мен болуы және басқа заңсыз әрекеттердің себептері мен жағдайларын түсіну; 8. қылмыстық құқық бұзушылықтарды білу. |
|
«Еңбек және қаржылық қатынастарды құқықтық реттеу» модулі
|
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Қазақстан Республикасының еңбек және қаржы жүйесін шарлайды және еңбек және қаржы институттарының мақсатын біледі; 2. Қазақстан Республикасының еңбек және қаржы заңнамасын түсіндіруге және қолдануға; 3. еңбек және қаржылық-құқықтық қатынастарды талдау және жіктеу; 4. Еңбек және қаржы саласында құқықтық жағдайларды шешу дағдылары болуы керек; 5. еңбек даулары мен қаржылық мәмілелердің әдістерін және ұйымдастырылуын түсіну; 6. Еңбек және қаржы заңдары мен заңнамаларының заңды мазмұнын, олардың ерекшеліктерін, еңбек және қаржы заңнамасының нормативтік актілерінің мазмұнын талдау және олардың ережелерін іс жүзінде қолдану; 7. қызметтік міндеттер шегінде шешімдерді ақтауға және қабылдауға, сондай-ақ еңбек және қаржы заңнамасын қолдану саласындағы құқықтық нормаларды іске асыруға байланысты іс-әрекеттер жасау; 8. Заңнамалық және басқа құжаттамада кәсіби қызметтің нәтижелерін дұрыс және толық көрсету. |
|
«Қазақстан Республикасының салықтық қатынастар мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты құқықтық реттеу» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Қазақстан Республикасында салықтық жүйе бойынша шарлау; 2. салық қатынастарын талдау және жіктеу; 3. салық саласының құқықтық жағдайын шешу дағдысы болуы керек; 4. салықтық бақылаудың әдістемесі мен ұйымдастырылуын түсіну. |
|
«Азаматтық іс жүргізу құқығы» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: Азаматтық процестің ережелерін түсіну және түсіндіру; 2. кәсіби қызметте нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалану және олардың ережелерін орындау дағдыларын көрсету; 3. өздерінің ойларын нақты және қысқа тұжырымдауға және жазбаша білдіруге; 4) тиісті іс жүргізу формасы мен мәліметтеріне сәйкес әртүрлі іс жүргізу құжаттарын дайындау дағдыларын көрсету; 5) сотқа дауларды және құқық бұзушылықтардың юрисдикциясы мен юрисдикциясын айқындайды; 6. азаматтық сот ісін жүргізу сатыларын білу; 7. сотта дауды қараудың рәсімдік ережелерін, сондай-ақ оларды қараудың жалпы тәртібі мен ерекшеліктерін түсіну; 8. сотқа шағымдану тетіктері мен тәртібін қолдануға шағым тәртіппен апелляциялық еңбектер, және жаңа немесе жаңадан ашылған мән, сондай-ақ осындай жағдайларда сот шешімдерінің орындалуы туралы әрекет. |
|
«Мемлекеттік қызмет көрсетудің құқықтық негіздері» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. мемлекеттік қызметтегі білімін көрсету; әкімшілік-құқықтық және құқықтың басқа салаларының оның қатысы анықтау, және тұжырымдамасын және мемлекеттік қызмет ерекшелігін бөлектеу, оның мәнін, мазмұнын, Қазақстанның және шет елдердің қалыптасуы мен даму кезеңдерін есте 2.; 3. ерекшелігін түсіну көрсету және мемлекеттік бақылау тетіктері мен құқықтық заңнаманы дамыту олардың әсерін құқықтық шоғырландыру ерекшеліктерін анықтау; 4. Қазақстан Республикасы азаматтарының негізгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін заңнама талдамасын қолданады; 5. мемлекеттік қызметшілердің құқықтық мәртебесінің ерекшеліктерін талдау; 6. жеке және топтық оқыту және ғылыми-зерттеу қызметінде құқықтық және әкімшілік ғылым тән т.б. зерттеу әдістері, есептеу, талдау және синтез, модельдеу, диалектикалық әдісі, пайдалану; 7. Әкiмшiлiк-құқықтық шоғырландыру басқару шеңберінде, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, Қазақстан Республикасында мемлекеттік аппараттың ұйымдастыру және қызметін реттеу саласындағы оқыту нәтижелерін қорытындылау, түсіндіру және бағалау; 8. Мемлекеттік қызметтің тиісті рәсімдік формасына сәйкес құжаттарды ресімдеу дағдыларын көрсету. |
|
«Қылмыстық іс жүргізу құқығы» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. қылмыстық процестің ережелерін түсіну және түсіндіру; 2. құқық қорғау органдарында қылмыстық құқықты қолдану дағдыларын көрсету; 3. қылмыстық істер бойынша өтініштер бойынша олардың ойларын жазбаша және нақты тұжырымдай білуге; 4) тиісті іс жүргізу формасы мен мәліметтеріне сәйкес әртүрлі іс жүргізу құжаттарын дайындау дағдыларын көрсету; 5. қылмыстық істердің юрисдикциясы мен юрисдикциясын анықтау; 6) қылмыстық процестің кезеңдерін білу; 7. сотта істерді қараудың рәсімдік ережелерін, сондай-ақ оларды қараудың жалпы тәртібі мен ерекшеліктерін түсіну; 8. сотқа шағымдану тетіктері мен тәртібін қолдануға шағым тәртіппен апелляциялық еңбектер, және жаңа немесе жаңадан ашылған мән, сондай-ақ осындай жағдайларда сот шешімдерінің орындалуы туралы әрекет. |
|
«Салыстырмалы конституциялық құқықтың құқықтық жүйесі, әкімшілік мәжбүрлеу теориясы және конституциялық процесс» модулі
|
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. шетелдік конституциялық заңдарды білу және түсіну; 2. Мемлекеттік басқару туралы заңнаманы енгізу практикасы туралы теориялық білімдерді қолдануға; 3. конституциялық және әкімшілік заңнамалық процестегі құқықтық актілерді түсіну және қолдану; 4. конституциялық және әкімшілік іс жүргізудің ағымдағы жай-күйін талдау; 5. конституциялық және әкімшілік заңнаманы іске асыру тәжірибесін зерттеу және оларды шешу жолдарын дамыту; 6. салыстырмалы конституциялық құқықтың тұжырымдамасы мен әдістерін зерттеу; 7. конституциялық және әкімшілік заңнаманы білу негізінде кәсіптік қызметті жүргізу әдістерін меңгеру; 8. Конституциялық және әкімшілік заңнаманы құқықтық реттеу саласындағы практикалық мәселелерді шешу дағдылары мен қабілеттерін көрсету. |
|
«Заң менеджменті, парламенттік құқық және мемлекеттік органдардың әкімшілік қызметі» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. заң менеджментінің қазіргі және әлеуетті мәселелерінде мәселелерді шешу қабілеті мен білімін қолдану; 2. алынған білімді интеграциялау және мемлекеттік басқару органдары мен заңнамалық жүйеде күрделі мәселелерді шешу; 3. заң менеджментін қазіргі анықтау және оны жетілдіру мүмкіндіктері туралы өз пайымдауларын тұжырымдау; 4. кез келген ақпаратты, сондай-ақ оның мемлекеттік қызметті қалыптастыруды дамытуға әсерін талдау; 5. атқарушылық қызмет саласында туындайтын құқықтық мәселелер мен казустарды шешу дағдылары мен біліктерін көрсету; 6. басқару қызметінің теориялық және ғылыми-әдіснамалық негіздерін анықтау; 7. ҚР-дағы мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жауапкершілігінің, салменттік құқықтың және заң менеджментінің негізгі принциптері мен құқықтық негіздерін анықтау; 8. ҚР-да мемлекеттік қызметшілердің заңды жауапкершілігін тарту бойынша қолданыстағы заңнамаға талдау жасау. |
|
«Құқықтық жүйе және әкімшілік жауапкершілік теориясы» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. әкімшілік жауапкершілік сипаты мен мазмұнына қатысты теориялық ұстанымдардың ағымдағы жай-күйін талдау; 2. құқықтық жауапкершілік жүйесінде әкімшілік жауапкершілік орыны анықталсын және әкімшілік жауапкершіліктің басқа да түрлерін шектеу критерийлерін қалыптастырады; 3. әкімшілік жауапкершілік негізі ретінде «әкімшілік құқық бұзушылық» және «әкімшілік құқық бұзушылық» ұғымдарының қажетті және жеткілікті белгілерін қалыптастыру, демаркациялық коэффициенттері бойынша критерийлерді анықтау; 4. әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнаманың ағымдағы жай-күйіне объективті баға беру; 5. оның даму бағытындағы негізгі үрдістерді анықтау, әкімшілік жауапкершілікке тарту рәсімін жетілдіру бойынша ғылыми тұжырымдар, заңнамалық ұсыныстар және практикалық ұсыныстарды айқындау. 6) әкімшілік жауапкершілік субъектілерінің заңды мүдделеріне әкімшілік жауапкершілікке байланысты материалдық және процессуалдық қатынастарды дамыту мәселелерін анықтау; 7. Әкімшілік құқық бұзушылық жағдайында әкімшілік іс жүргізудің теориялық негіздерін негіздеу. 8. Әкімшілік процесте қатысушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мақсатында әкімшілік жауапкершілікті жүзеге асыру тәртібін анықтайтын рәсімдік ережелерді жетілдіру жөнінде шаралар ұсынылады. |
|
«Құқық қорғау негіздері және сайлау құқығы принциптері» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. құқық қорғау қызметін ұйымдастыру дағдыларын көрсету; 2. құқық қорғау органдарының қызметін реттейтін конституциялық, әкімшілік, материалдық және процессуалдық құқық нормаларын сыни түрде бағалау және түсіндіру; 3. құқық қорғау қызметін түсінуді көрсету; 4. заманауи жағдайларда құқық қорғау органдарының қызметін түсіндіруге байланысты ерекшеліктері мен проблемаларын сыни түрде бағалау; 5. практикалық деректерді жинақтап, құқық қорғау органдарын ұйымдастыруды шектейтін лимиттерді негіздеу; 6. адам мен азаматтың сайлау құқығының институтының құқықтық жүйеде рөлі мен орны туралы идеяны қалыптастыру; 7. адамның және азаматтың сайлау құқықтары мен қамтамасыз ету принциптерін айқындау, сайлау құқықтарын қорғау тетіктерін түсіндіру, осы құқықтарды бұзғаны үшін жауапкершілікті белгілеу; 8. Ресей конституциялық заңының соңғы нормативтік көздеріне негізделген жүйеленген білімдерді талдауға және алуға. |
|
«Саяси және құқықтық зерттеулер және мемлекеттік қызмет» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Құқықтық құбылыстарды және әдістерді саяси және құқықтық түсініктерді кәсіби бағалау әдістерін анықтау әдістемесін анықтау; 2. мемлекеттің, саясаттың, заңнаманың және құқық саласындағы зерттеулерді дамытудың әлемдік үрдістері мен перспективаларына кәсіби бағдар беру үшін саяси және құқықтық ой-пікірдің ірі өкілдерінің жұмысын тәуелсіз талдау дағдыларын қалыптастыру; 3. адам құқықтарын қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтерді ұсыну және олардың құқықтық шектеулерін тереңдете білу; 4. мемлекеттік қызметтерді құқықтық реттеу мәселелерінің сипатын сыни бағалау және түсіндіру; 5. мемлекеттік қызметті ұсыну үшін, сондай-ақ мемлекеттік органдарда өкілдік ету үшін соңғы ғылыми және техникалық әзірлемелерді түсінуді көрсету; 6) қорғау нысандарын және мемлекеттік қызметтерді көрсетудің ерекшеліктерін және проблемаларын сыни түрде бағалау; 7. практикалық деректерді жинақтап, мемлекеттік қызметтерді көрсетудің рәсімдік формаларын пайдалану лимиттерін негіздеу; 8. iстiң мән-жайларын мұқият және жан-жақты тергеу және тиiстi құқықтық нормаларды айқындаудан кейiн негiздеу және шешiм қабылдау. |
|
«Қазақстан Республикасында медиация және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: Медиация және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тұжырымдамасы мен әдістерін зерттеу; 2. медиацияның мазмұны, мақсаттары, міндеттері мен қағидаттарын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы ақпаратты ашуға; 3. медиация және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы білімге негізделген кәсіби қызметті жүргізу әдістерін меңгеру; 4. Медиацияны құқықтық реттеу және жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы практикалық мәселелерді шешу дағдылары мен қабілеттерін көрсету; 5. фактілер мен мән-жайларды заңды түрде дұрыс білдіру; 6) қылмыстарды және басқа да құқық бұзушылықтарды анықтау, жолын кесу, жария ету және тергеу; 7. кәсіби қызметте туындайтын жағдайларды талдау және осы негізде нұсқаларын ұсыну; 8. баламалы мүмкіндіктермен оңтайлы тактикалық және әдістемелік шешімдерді қабылдау. |
|
«Қазақстандағы атқарушы биліктің қызметін ұйымдастыру және оның қызметі негіздері» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Қазақстандағы атқарушы билік органдарының қызметін ұйымдастыру дағдыларын көрсету; 2. атқарушылық қызметті ұйымдастыруды реттейтін конституциялық, әкімшілік, материалдық және процессуалдық құқық нормаларын сыни түрде бағалау және түсіндіру; 3. атқарушы органдардың қызметін түсінуді көрсету; 4. қазіргі кезде атқарушы органдардың қызметін түсіндіруге байланысты ерекшеліктері мен проблемаларын сыни түрде бағалау; 5. мемлекеттік органдардың атқарушылық қызметті қалыптастыру тұжырымдамасын және ерекшеліктерін айқындау; 6. практикалық деректерді жинақтап, атқарушы қызметін ұйымдастыруды шектейтін лимиттерді негіздеу; 7. атқарушы органның қызметін ұйымдастыру үшін алынған білімдерін көрсету; 8. Мемлекеттік басқарудың атқарушы жүйесінің құрылымдық бөлімшелерін қалыптастыру мәселелерін шешудің динамикасын бағалау. |
|
«Қазақтардың дәстүрлі құқығы және құқықтық техника» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. қазақтардың дәстүрлі әдеттегі заңын, сондай-ақ қазақ әдет-ғұрыптық заңының негізгі теориялық қағидаларын білу; 2. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде құқықтық терминдерді жазу дағдыларын пайдаланудың мәнін анықтау; 3. белгілі бір құқықтық институттардың пайда болу тарихын таныстыру барысында алынған білімді қолдана білу; 4. Қазақстандық әдет-ғұрыптық құқықтың материалдарының тұрғысынан түсіндірілу дағдыларын меңгеру, қазақ әдет-ғұрыптық құқық институттарының даму тарихын ұсыну, Қазақстандағы кеңестік биліктің қалыптасуы кезеңінде оларды дамыту, қолданыстағы заңнамада белгілі бір қарапайым құқықтық нормаларды сақтау; 5. заңды ұғымдар мен санаттармен жұмыс жасайды; 6. Қолданыстағы заңнаманы құқықтық құрылымдар, рәміздер, презумпциялар, жалған сөздер және онда қамтылған құқықтық жабдықтардың басқа әдістеріне талдау жасау; 7. олармен байланысты құқықтық қатынастар мен құқықтық қатынастарды талдау; заңнаманы талдау, түсіндіру және дұрыс қолдану; шешімдер қабылдауға және заңға қайшы әрекеттер жасауда: білікті заңгерлік пікірлер мен кеңестер беруге; заңды құжаттарды дұрыс ресімдеу және орындау. |
|
«Ақпараттық жүйелер және мемлекеттік қызметтегі құқықтық мәдениет» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Қазақстан Республикасындағы құқықтық жүйе мен қауіпсіздік саласындағы терең қазіргі заманғы білімдерін көрсету; 2. құқықтық жүйені құқықтық реттеу мен құқықтық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерінің сипатын білуді сыни бағалау және түсіндіру; 3. Қазақстан Республикасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін соңғы ғылыми әзірлемелерді түсіну; 4. Қорғаныс нысандарын қалыптастырудың ерекшеліктері мен проблемаларын және адам құқықтарын сыни тұрғыдан бағалау; 5. практикалық деректерді жинақтап, адам құқықтары мен заңды шектеулердің процедуралық формаларын пайдалану лимиттерін ақтайды. 6. ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласында білімдерін көрсету; 7. ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін ұйымдастыру әдістерін қолданады; Мемлекеттік қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты ақпараттық қауіпсіздік саласындағы талдау. |
|
«Қазақстан Республикасындағы құқықтық жүйе және қауіпсіздік» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерін қамтамасыз етуде алған білімдерін, сондай-ақ олардың жауапкершілігін көрсету; 2. мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінің және мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жауапкершілігін анықтайды; 3. мемлекеттік қызметтің тұжырымдамасын және ерекшелігін, ақпараттық жүйенің сипатын және мазмұнын және құқықтық жауапкершілікті белгілейді; 4. ақпараттық жүйелердің ерекшеліктерін және мемлекеттік қызметте құқықтық жауапкершілікті анықтау; 5. мемлекеттік қызметте ақпараттық жүйелерді және құқықтық жауапкершілікті қамтамасыз ету саласындағы проблемаларды шешу динамикасын бағалау; 6. мемлекеттік қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы проблемалық мәселелерді және мемлекеттік қызметте құқықтық жауапкершілікті анықтау; 7. мемлекеттік қызметшілердің қазіргі кездегі құқықтық жауапкершілігін реттеу механизмін зерттеу; 8. Қазақстан Республикасында мемлекеттік қызметтің негізгі ережелері мен тәртібін білу. |
|
«Әкімшілік құжаттарды басқару және мемлекеттік істерді басқарудағы азаматтардың қатысуы» модулі
|
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. атқарушы органдардың қызметін ұйымдастырудағы дағдыларын көрсету; 2. құқық қорғау органдарының қызметін реттейтін конституциялық, әкімшілік, материалдық және процессуалдық құқық нормаларын сыни түрде бағалау және түсіндіру; 3. атқарушы органдардың қызметін түсінуді көрсету; 4. қазіргі кезде атқарушы органдардың қызметін түсіндіруге байланысты ерекшеліктері мен проблемаларын сыни түрде бағалау; 5. практикалық деректерді жинақтап, атқарушы қызметін ұйымдастыруды шектейтін лимиттерді негіздеу; 6. мемлекеттік істерді басқаруда нормативтік құқықтық актілердің құқықтық сараптамасын жүргізу; 7. құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын қолдануға; 8. Кәсіби қызметтің объектілері болып табылатын әртүрлі құқықтық құбылыстарды, құқықтық фактілерді, құқықтық нормаларды және құқықтық қатынастарды талдау. |
|
«Шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету және құқықтық жауапкершілік» модулі |
Осы модульді табысты аяқтағаннан кейін студенттер келесілерге қабілетті болады: 1. Ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрестің шет мемлекеттерде сыбайлас жемқорлық белгілері бар жүйелік, кешенді тәсілді қалыптастыру; 2. шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құқықтық нормаларын түсіндіру және дұрыс қолдану; 3) сыбайлас жемқорлыққа және заңды жауапкершілікке қарсы тұрудың мақсаттары, міндеттері мен қағидаттарын ашып көрсетуге; Шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет білу негізінде кәсіптік қызметті жүзеге асыру әдістерін меңгеру; 5. құқық бұзушылық жасаған адамдарды құқықтық жауапкершілікке тартудың практикалық мәселелерін шешу дағдылары мен қабілеттерін көрсету; 6. шет елдердің мысалында сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру жауапкершілігінің дәрежесін анықтау; 7. кәсіби қызметте туындайтын жағдайларды талдау және осы негізде нұсқаларын ұсыну; баламалы мүмкіндіктермен оңтайлы тактикалық және әдістемелік шешімдерді жасайды. |
2.2 Білім беру бағдарламасының модульдеріндегі құзыреттілікті қалыптастырудың матрицасы
|
Модуль атауы
|
Бағдарламаның оқу нәтижелері |
|||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
Әлеуметтік және мәдени даму моделі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D |
|
Инструменталды модуль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D |
|
Дене шынықтыру модулі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D |
|
«Мемлекет және құқық теориясының негіздері, конституциялық құқық» модулі |
A1 |
A2 |
|
B1 |
D2 |
B3 |
|
|
|
|
|
|
|
«Мемлекет және құқық тарихы, әкімшілік құқық» модулі |
|
A2 |
|
B1 |
|
B3 |
B4 |
|
|
|
C1 |
|
|
«Қазақстан Республикасының қылмыстық және азаматтық құқық негіздері» модулі |
|
|
|
B1 |
|
B3 |
|
|
|
|
C1 |
|
|
«Еңбек және қаржылық қатынастарды құқықтық реттеу» модулі |
A1 |
A2
|
A3 |
|
B2 |
|
B4 |
|
|
C3 |
C4 |
|
|
«Қазақстан Республикасының салықтық қатынастар мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты құқықтық реттеу» модулі |
|
A2 |
|
|
B2 |
B3 |
B4 |
C1 |
|
C3 |
C4 |
|
|
«Азаматтық іс жүргізу құқығы» модулі |
|
|
|
B1 |
|
B3 |
|
|
|
|
|
|
|
«Мемлекеттік қызмет көрсетудің құқықтық негіздері» модулі |
A1 |
|
A3 |
|
B2 |
B3 |
B4 |
|
|
C3 |
|
|
|
«Қылмыстық іс жүргізу құқығы» модулі |
|
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Салыстырмалы конституциялық құқықтың құқықтық жүйесі, әкімшілік мәжбүрлеу теориясы және конституциялық процесс» модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Заң менеджменті, парламенттік құқық және мемлекеттік органдардың әкімшілік қызметі модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Құқықтық жүйе және әкімшілік жауапкершілік теориясы» модулі |
|
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Құқық қорғау негіздері және сайлау құқығы принциптері» модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Саяси және құқықтық зерттеулер және мемлекеттік қызмет» модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Қазақстан Республикасында медиация және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері» модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
B2 |
B3 |
B4 |
|
|
C3 |
|
|
|
«Қазақстандағы атқарушы биліктің қызметін ұйымдастыру және оның қызметі негіздері» модулі |
A1 |
|
A3 |
|
B2 |
B3 |
B4 |
|
|
C3 |
|
|
|
«Қазақтардың дәстүрлі құқығы және құқықтық техника» модулі |
|
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Ақпараттық жүйелер және мемлекеттік қызметтегі құқықтық мәдениет» модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Қазақстан Республикасындағы құқықтық жүйе және қауіпсіздік» модулі |
A1 |
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
«Әкімшілік құжаттарды басқару және мемлекеттік істерді басқарудағы азаматтардың қатысуы» модулі |
A1 |
|
A3 |
|
B2 |
B3 |
B4 |
|
|
C3 |
|
|
|
«Шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету және құқықтық жауапкершілік» модулі |
|
A2 |
A3 |
|
|
B3 |
|
С1 |
|
С3 |
С4 |
|
|
3. ОО-ның түлектеріне арналған еңбек нарығының талдауы және қажеттілігі |
Білім беру мекемелерінің түлектеріне еңбек нарығындағы сұраныс білім беру тиімділігінің маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады. «6B042__ - Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша түлектердің негізгі жұмыс берушілері - Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары және оның құрылымдық бөлімшелері, атқарушылық жұмысты атқаратын ұйымдар, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметінде жұмыс жасайтын бітірушілер, мемлекеттік басқару саласындағы мамандар мен жетекші мамандар. |
|
4. ОП түлегі кәсіптік қызмет салалары |
|
|
4.1 Кәсіптік қызметтің жоспарланған бағыттары. |
Бакалаврлардың кәсіптік қызмет саласына кіреді: A - Президент әкімшілігі; B - барлық билік тармақтарын білдіретін конституциялық мемлекеттік органдардың аппараты; С - Қазақстан Республикасының Президентіне, орталық атқарушы органдарға тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдар; D - мәслихаттар мен әкімдер аппараттары; E - жергілікті атқарушы органдар. |
|
4.2 ҚФ факультетін бітірген кәсіптік қызметтің түрлері негізінен дайындалады |
«6В042__ - Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша бакалавр даярлау келесі кәсіби қызмет түрлеріне дайындалады: - Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің маманы; - мемлекеттік орган аппаратының құрылымдық бөлімшесінің меңгерушісі; - Орталық атқарушы органдардың мамандары; -мәслихаттар мен әкімдіктердің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жергілікті атқарушы органдарының маманы; Бакалавриат бағдарламасы білім беру қызметінің түрлеріне және ғылыми-педагогикалық кәсіптік қызметке бағытталған білім беру бағдарламасының дамуына қойылатын талаптарға байланысты ұйым жасайды. |
|
5. Білім беру нарығындағы позициялау тұрғысында ББ артықшылықтары мен ерекшеліктерін сипаттау |
ББ - «Құқықтану» мамандығы бойынша Қазақстандағы еңбек нарығында түлектерге сұраныс бойынша үздік білім беру бағдарламаларының бірі, жеңімпаздар мен жүлдегерлердің саны, ҰБТ орташа балы. «6В042__ - «Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы халықаралық деңгейге сәйкес келеді. Бітіруші кафедра университеттің халықаралық талаптарға сай келетін және қазіргі заманғы білім беру және ғылыми ортаға қойылған ережелермен анықталған ғылыми дәрежеге көшуінің нәтижесінде қалыптасқан Мемлекет және құқық, конституциялық және әкімшілік құқық теориясы мен тарихы кафедрасы болып табылады. ОП пәндерін танымал профессорлар мен академиктер: 29 заң ғылымдарының докторы, 50 заң ғылымдарының кандидаттары және 15 PhD докторлары, соның ішінде 15 ЖОО-ның үздік оқытушысы, 10 дарынды жас ғалымдарға арналған мемлекеттік ғылыми стипендия иегерлері, 7 мемлекеттік марапатқа ие. Оқытуды шетелдік ғалымдар мен практиктер де жүзеге асырады. Ғылыми қызметтің негізгі бағыттары (мемлекеттік кіріс қызметінің мәселелері, кедендік және көліктік логистика мәселелері, кедендік және тарифтік реттеу мәселелері және т.б.) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі қаржыландыратын ғылыми жобаларды іске асыру, басқа көздерден қаржыландырылатын ғылыми жобаларды жүзеге асыру, ғылыми конференциялар мен теориялық семинарлар, монографиялар, ғылыми мақалалар мен есептерді дайындау, жариялау, диссертациялық зерттеу, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру студенттер, магистранттар мен аспиранттардың Йель жұмыс, отандық және шетелдік ғылыми-зерттеу орталықтары мен жоғары оқу орындарымен, ғылыми қарым-қатынастарды жүзеге асыру. Ресей Федерациясы Ішкі істер министрлігінің Бүкілресейлік ғылыми-зерттеу институтының (Ресей Федерациясы), Рига техникалық университетін (Латвия Республикасы), Алтай экономика және құқық академиясын (Ресей Федерациясы), Халықаралық құқық және экономика заң факультетінің халықаралық ұйымдарымен және халықаралық ұйымдармен халықаралық ынтымақтастық шеңберінде жүзеге асырады. C. Грибоедова (Ресей Федерациясы); Қырғыз мемлекеттік университеті. Дж.Баласагуна (Қырғызстан); Орталық Еуропа университеті (Венгрия); Ресей Федерациясы басқару академиясы (Ресей Федерациясы); Шығыс заң институты (Германия); ЕҚЫҰ Алматыдағы Орталығы, ХЕҰ, USAID; М.В. атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті (Ресей Федерациясы), Т.Шевченко атындағы Киев университеті (Ресей Федерациясы), Молдова мемлекеттік университеті (Ресей Федерациясы), Берлиннің тегін университеті (Германия); Синьцзян Педагогикалық Университеті (ҚХР) студенттерге шетелде машықтану, машықтану және тағылымдамадан өтуге мүмкіндік алады. Студенттер белсенді қатысады және ең беделді халықаралық жарыстарда және жарыстарда сәтті өтеді. Оқыту кезінде ең жақсы заманауи оқыту әдістері қолданылады, олардың арасында ойын таластары, іскерлік ойындар, тренингтер, сондай-ақ жеке және командалық жұмыстың комбинациясы қолданылады. Оқу формасына қарамастан, студенттер әр түрлі стипендия алу мүмкіндігіне ие. Рейтингтегі орынға сәйкес ақылы негіздегі білім алушылар 100% дейінгі жеңілдіктер алуға, сондай-ақ бюджеттік орынға көшуге құқылы. |
|
6. Талапкерлерге қойылатын талаптар |
Бағдарлама үміткерлердің кең ауқымын тартады. «6В042__ - Мемлекеттік қызмет» мамандығы бойынша бакалавриатқа қабылдау үшін конкурстық іріктеу ҰБТ-ны емтихан тапсыру комиссиясының емтихан тапсыруының негізінде, «Тарих» және «Адам, қоғам және құқық» пәндеріне түсу емтихандарының нәтижелері бойынша жүргізіледі. Жыл сайын қабылдау комиссиясы әрбір пән бойынша ең төменгі санын белгілейді, ол емтиханның сәтті аяқталғанын растайды. Қабылдау комиссиясы емтихан комиссиясының қорытындысы негізінде тіркеледі. Кейбір үміткерлер бағдарламаға мектеп оқушыларының олимпиада нәтижелері бойынша есептеледі. Талапкердің маңызды талаптары - әлемдік және еуразиялық тарихи процесс тұрғысынан Қазақстан мемлекеттілігінің прогрессивті дамуының қазіргі кезеңінің негізгі кезеңдері, болашақ мамандықтың рөлі мен маңызын ұғыну және түсіну. |






