Білім беру бағдарламасының паспорты

1. Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы 

Тіркеу нөмірі

 

Білім беру саласының коды және жіктелуі

7M04 Бизнес, басқару және құқық

 

Дайындық бағыттарының коды мен жіктелуі

7М042   Құқық

 

Білім беру бағдарламасының атауы

СОТ САРАПТАМАСЫ      

Кадрларды даярлау бағытына арналған лицензияға қосымшаның болуы

№ АБ 0137355

1.1 ББ Мақсаты

ҚР Сот-сараптама қызметі үшін білікті кадрлар даярлау. Білім беру бағдарламасы СОТ САРАПТАМАЛАРЫ бойынша біліктілік талаптарына сәйкес жасалған. «Соттық трасологиялық сараптама»; «Соттық баллистикалық сараптама», Бағдарлама маман профессиограммасын қалыптастыруға бағытталған:

-  «Сот трасологиялық сараптамасы»; «Сот баллистикалық сараптамасы» түрлері бойынша дербес сот-сараптамалық зерттеу жүргізу»;

-  өз зерттеулерінің нәтижелеріне баға беру және олардың дәлелдемелік материалдар жүйесінде маңыздылығын анықтау;

-  ғылым жетістіктерін сараптамалық зерттеулер әдістемесіне біріктіру, апробациядан өту және сараптамалық тәжірибеге енгізу;

-  экспертологияның осы саласын дамыту үшін теориялық және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру;

-  одан әрі оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру

1.2 ББ негізгі көрсеткіштері 

ББ түрі: магистратура

ББ мерзімі: 2 жыл 

Оқыту түрі: күндізгі

Еңбек сыйымдылығы: академиялық кредиттер 120

Берілетін дәреже: 7М042_ _ - СОТ САРАПТАМАСЫ білім беру бағдарламасы бойынша магистр

ББ түрі:

Жаңа ББ

1.3 білім беру қызметтері нарығында позициялау тұрғысынан ББ артықшылықтары мен ерекше ерекшеліктерінің сипаттамасы 

«СОТ САРАПТАМАСЫ» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының аналогтары жоқ

Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін факультетте келесі зертханалар мен ғылыми орталықтар бар:

1. Қылмыстылықпен күрес мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу орталығы

2. Қылмыстық құқық, қылмыстық іс жүргізу және криминалистика кафедрасы жанындағы Сот сараптама орталығы.

Кадрлық әлеует: профессорлік-оқытушылар құрамы саны 90 адам төрт кафедраға шоғырланған. ПОҚ құрамында ҚР ҰҒА академигі, з.ғ.д., профессор Сартаев С.С., белгілі ғалымдар з.ғ.д., профессор - 20 адам; з.ғ.к., қауымдастырылған профессорлар - 48 адам; «Құқықтану» мамандығы бойынша PhD докторлары - 14 адам.  

Оқыту үдерісі жаңа әдістемелерді қолдана отырып, үш тілде жүзеге асырылады.

Магистранттарды дайындауда жұмыс берушілердің өкілдері белсенді қатысады: ҚР ӘМ ССО, ІІМ.

Магистранттар Қазақстан Республикасының БжҒМ қаржыландыратын ҒЗЖ орындауға келесі бағыттар бойынша белсенді қатысады: қылмыстық құқық және криминалистика және т.б. Сонымен қатар магистранттар басқа көздерден қаржыландырылатын ғылыми жобаларды орындауға, ғылыми-тәжірибелік конференциялар мен теориялық семинарларды ұйымдастыруға, монографияларды, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды дайындауға және жариялауға қатысады. Диссертациялық зерттеулерді дайындау барысында магистранттар шетелдік жетекші ғылыми орталықтар мен жоғары оқу орындарының ғылыми кітапханаларында жұмыс істеу үшін шетелге шығады.

«Сот сараптамасы» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының тәжірибе базалары болып табылады:

- ҚР ӘМ Сот сараптамасы орталығы, оның филиалдары;

- Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының криминалистикалық зертханалары;

- Қылмыстық құқық, қылмыстық іс жүргізу және криминалистика кафедрасы жанындағы Сот сараптамасы орталығы. 

Академиялық ұтқырлық

Жыл сайын 7М04 - Бизнес, басқару және құқық, 7М042 – Құқық бойынша білім алушы магистрантар әлемнің жетекші жоғары оқу орындарына үш ай бойы ғылыми тағылымдамадан өтуге мүмкіндігі бар.

     Ресей Федерациясы, Қытай, Оңтүстік Корея, АҚШ, Франция, Германия, Ұлыбритания, Польша университеттерімен магистранттарды дайындау бойынша өзара ынтымақтастық туралы келісім-шарттар бар.  

   Магистрантар ғылыми кеңесшілері ҚР және алыс шетелдердің жетекші ғалымдары болып табылады.

     Шетелдік ғылыми кеңесшілер әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-ға семестр бойы кеңес алуға және оқу сабақтарын жүргізуге келеді. 

2. Оқыту нәтижелері форматындағы біліктілік талаптары 

2.1 ББ оқытудан күтілетін нәтижелер

Қазақстан Республикасындағы сараптамалық қызметті реттейтін нормативтік құқықтық актілер жүйесін сипаттау;

Қазақстан Республикасындағы сараптамалық қызметтің сипаты мен міндеттерін, оның функцияларын, принциптерін, сараптамалық институттардың, жеке сарапшылар институтын ұйымдастыруды түсіндіру;

сот сараптамасының айрықша ерекшеліктерін арнайы білімді қолдану нысандарының бірі ретінде және дәлелдемелер көзі ретінде негіздеу;сот сараптамасын тағайындау және жүргізу себептерін түсіндіру;

сот сараптамасының барысында сот сарапшысының құқықтары мен міндеттерін негіздеу; сараптамалық қорытындының құрылымын және оның дәлелдеу құндылығын негіздеу;

 

ғылымның, техниканың түрлі салаларынан білімнің интеграциясы ретінде сот-баллистиканы, сот-трассологияны ғылыми-зерттеу объектілерінің әдіснамасын түсіндіру;

материалдық дүние объектілеріндегі құқық бұзушылық туралы ақпараттың суреттерін - қару-жарақтарда, атыс қаруының құрамдас бөліктерінде түсіну;

трасология, судья баллистикасы объектілерінің қасиеттері туралы заңдылықтарды айқындау;
трасология, судья баллистикасы объектілерінің жеке сәйкестілігі туралы мәселелерді шешудің әдіснамасының ерекшеліктерін түсіндіру;

аспаптық әдістердің мүмкіндіктерін түсіндіру;

 

трасологиялық іздерді, сот-баллистикалық сараптама объектілерін зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету;

адамның трасологиялық іздерін зерттеу әдістерін көрсету;

хакерлік құралдардың трасологиялық іздерін және т.б. зерттеу әдістерін көрсету;

атыс қаруын зерттеу әдістерін көрсету;

атыс қаруы оқ-дәрілерін зерттеу әдістерін көрсету;

 

нормативтiк құқықтық актiлердi Қазақстан Республикасындағы сараптамалық қызметтiң ұйымдастыру және функциялары, мiндеттерi принциптерiне сәйкес жүйелеу;

сот-сараптамалық өндірістің сенімділігін, ғылыми негізділігін заңды және іс жүргізу кепілдіктерін көрсетуге;

сот-сараптамалық зерттеулердің жіктемесін көрсетіп, кешенді, қайталама және басқа да емтихандардың процедуралық ерекшеліктерін көрсетуге;

трасологиялық сараптама, сот-баллистикалық сараптама кезінде сот сарапшысының құқықтары мен міндеттерін бағалау;

адамның папиллярлық үлгілерге сәйкестендіру мәселесін шешуде сарапшы пікірін жазу және т.б.

 

объектілерді трасология, криминалистикалық баллистиканы зерттеу әдістерінің жиынтығын жасау;

жалпы ғылыми әдістерге назар аударып, қандай мәселелерді шешу үшін пайдаланылатындығын көрсету;

жаратылыстану ғылымдарынан алынған әдістерді жинақтап, қажетті техникалық және соттық құралдардың тізбесін құрастырады;

сәйкестендіру мәселелерін шешу әдістемесін сәйкестендіру мәселелерін шешу әдісімен салыстыру, олардың айырмашылықтарын көрсету;

жарық микроскопының, бинокулярлы микроскоптың қолданылуын көрсетеді;

салыстырмалы микроскоп; оптикалық қабаттастыру құрылғысы;

 

трасологиялық іздердің (қолдар, аяқ киімдер, тістер, протекторлар және т.б.) қоршаған ортаға әсерін көрсететін эксперименттер жүргізу, белгілерді зерттеу және анықтау;

саусақтардың, аяқтың, тістің папилярлық үлгілері арқылы адамның сәйкестендіру әдісін қолдануға; хакерлік аспаптың түрін анықтау әдісін қолданады және т.б .;

хакерлік құралдарды, олардың тректерін және т.б. құралдарды сәйкестендіру әдісін қолдануға; атмосфераның қоршаған ортаға және картридж іздерінің компоненттеріне әсер ету эксперименттерін жүргізу, белгілерді зерттеу және белгілеу;

қару-жарақ және басқа классификацияны, диагностикалық, баллистикалық сараптаманың ситуациялық міндеттерін анықтау әдістерін қолдану;

атыс қаруын оқ ату, жеңдер іздерімен сәйкестендіру әдісін қолдануға;

 

атыс қаруының жұмысқа қабілеттілігін анықтау әдісін қолдану;

өздігінен атуды анықтау үшін эксперименттер жүргізеді;

аяқ киімді сәйкестендіру әдісін қолдану;

құлыптар мен басқа емтихан тапсырмаларының диагностикалық әдістерін қолдану;

адамды тіс белгілерімен анықтау әдістерін қолдану;

 

 

ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу, оның ішінде соттық және тергеу практикасында талап етілетін өздігінен танылған, теориялық және практикалық тұрғыдан маңызды;

өзін-өзі оқыту мен оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру аспектілерінде инновациялық білім беру қызметімен айналысуға;

компьютерлік технологиялардың ғылыми-зерттеу жетістіктерін сараптамалық зерттеу жүргізу кезінде пайдалану;

трасологиялық, сот-сараптамалық баллистикалық зерттеулерде жаңа білім беру жобаларын әзірлеу, құру және іске асыру;

 

сараптамалық, ғылыми-зерттеу, ғылыми және әдістемелік қызмет түрлері арасындағы өзара байланысты бағалау; сараптамалық қызметті ұйымдастыру қағидалары мен сот сараптамаларын жүргізу құқығына біліктілік куәліктерін беру туралы құқықтық нормалар арасындағы өзара қарым-қатынас сипаттамасын беру;

сараптамалық қызметті ұйымдастыру қағидалары мен тестілеу әдістері бойынша құқықтық нормалар арасындағы өзара қарым-қатынасты, әдістерді, әдістерді тексеруді түсіндіреді;

ғылыми білімдерді жаратылыстану ғылымдарынан интеграциялаудың рөлі мен рөлін, сот-сараптамалық зерттеулердің дамуын қамтамасыз етудегі сот-құқықтық сәйкестендіру теориясын көрсету;

 

сараптамалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және белгілерді талдау және бағалаудың жалпы әдістемесіне сәйкес қорытынды жасау;

сараптама жасау және сарапшының құзыреттілігі міндеттерінің өзара байланысы;

сараптамадан немесе сараптамадан жазбаша бас тартудың себептерін негіздеу;

түрлі сараптамалық мамандықтардың білімін интеграциялау сияқты кешенді сараптаманы түсіндіреді;

қайта сараптама тағайындаудың негізділігін анықтайды;

 

Заңнаманың және ғылыми-әдістемелік әзірлемелердің талаптарына сәйкес кезеңді зерттеудің және қолданбалы әдістердің нәтижелерін ұсынуға;

тергеу, сот талқылауы барысында тергеу барысында олардың сараптамалық қорытындыларын негіздеу қажет;

 

Командада жұмыс істеу, ымыраға келу және өз пікіріңізді команданың пікірімен байланыстыру; отансүйгіштік, азаматтылық және толеранттылық қағидаттарына негізделген оң қарым-қатынас дағдыларын иеленеді;

Ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейту үшін оқыту аяқталғаннан кейін өзін-өзі үйренуге қабілетті болу; көпұлтты және көп мәдениетті топта жұмыс істеуге дайын екендіктерін білдірді.

2.2 ББ әрбір модуль бойынша күтілетін нәтижелер

(оқу нәтижелерін сипаттау бойынша басшылыққа сәйкес).

2.2 Модуль атауы

 

М-1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. ғылыми қызметтің мәнін, оны ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін түсіндіру;

2. ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу;

3. ғылыми зерттеу әдіснамасын меңгеру, нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, бар әдістерді түрлендіру және жаңа әдістерді әзірлеу;

4. ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын, оқу және жазу дағдыларын іске асыру;

5. қоршаған ортаға анық және түсінікті айту;

6. ағылшын тіліндегі баяндамалардың, лекциялардың, хабарламалардың негізгі идеяларын түсіну;  

7. ғылыми, іскерлік және өзге де сипаттағы мәтіндерді еркін оқу, кез келген жазбаша құжаттарды сауатты құрастыру, ғылыми мақалалар және т.б. жазу;

8. айтылу кезінде өз қателіктерін анықтап, оларды өз бетімен түзету және түсіндіру

М-2 Психология-педагогогикалық модуль

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. Жоғары мектептегі педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерінің жалпы проблематикасын түсіндіру;

2. оқытудың заманауи технологияларын қолдану, оқу-әдістемелік құжаттарды рәсімдеу;

3. оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудағы жоспарлаудың рөлін түсіну;

4. Қазақстандағы және шетелдегі жоғары білім беру жүйесі мен мазмұнын талдау;

5. адамның психикасын құрайтын психикалық үрдістерді, психикалық қасиеттерін түсіндіру;

6. тұлғаның психикалық қасиеттерінің даму, пайда болу заңдылықтарын түсіну;

7. негізгі психодиагностикалық әдістерді меңгеру;

8. тиімді шешімдер қабылдау үшін психология бойынша білімді қолдану, коммуникативтік табысты іске асыру.

М-3 Қазіргі кездегі қылмыстық құқық негіздері, сот өндірісі және заманауи криминалистика негіздері

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. қылмыстық құқық бұзушылықты басқалардан саралау, қылмыстық теріс қылықтың, қылмыстың құрамын айқындау;

2. кінә ұғымының мәнін түсіну, оның нысаны мен түрлерін білу,  

3. қылмыстық жаза түрлерін білу, оны қолдану мақсатын түсіну және т. б.;

4. қазақстандық заңнама бойынша сот ісін жүргізу түрлерін түсіндіру;

5. қылмыстық, азаматтық, әкімшілік іс жүргізу міндеттерін, мақсаттарын түсіну, сот ісін жүргізудің әрбір сатысының міндеттерін білу;

6. әрбір процеске қатысушылардың құқықтық мәртебесін және т.б. білу.;

7. қылмыстың криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру;

8. материалдық іздерді жинаудың криминалистикалық тәсілдерін меңгеру, қаралатын істер мен т.б. мән-жайларды анықтаудағы қылмыс іздерінің мүмкіндіктерін білу.

М-3 ҚР заманауи қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу заңнамасы және криминалистік технологиялар

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. қылмыстық заңды, құқық бұзушылық құрамының элементтерін, жасалған әрекеттер үшін қылмыстық жауапкершілік ұғымын түсіндіру және т.б.;

2. процестік іс-әрекетінің түрлерін, қылмыстық, азаматтық процесс міндеттері мен функцияларын және т.б. талдай білу;

3. процестік құқықтық қарым-қатынастар субъектілерінің құқықтары мен міндеттерін білу;

4. дәлелдеме, жинау процесі және т.б. ұғымдарын ашу;

5. қылмыс механизмінің заңдылықтарын және қылмыс пен оның қатысушылары туралы ақпараттың пайда болуын сипаттау;

6. қылмыс іздерінің табиғатына байланысты криминалистикалық құралдар мен әдістердің жіктелуін білу;

7. іздерді табу, бекіту, алу әдістері мен тәсілдерін қолдану;

8. процессуалдық әрекеттерді және т.б. жүргізудің тактикалық тәсілдерін меңгеру.

М-4 Заманауи сот сараптамалық қызмет және оның дәстүрлі салалары

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1.  Сот сараптама ұғымын ашып, оның белгілеріне сипаттама беру;

2.  сот-сараптама қызметінің принциптерін ашу;

3. ҚР сараптама мекемелерінің жүйесін көрсету және басшылардың және т.б. өкілеттіктерін айқындау;

4.  сарапшының процесуалдық құқықтары мен міндеттерін білу;

5. сарапшыларға аттестаттау жүргізу; әдістерді байқаудан өткізу мен валидациялау тәртібін білу;

6.  трасологиялық сараптаманың мәнін, объектілерін ашу

7.  трасологиялық сараптаманың міндеттері мен ғылыми негіздерін ашу (ізтану);

8.  саусақтардағы папиллярлық өрнектер қасиеттерінің заңдылықтарын, папиллярлық өрнектердегі жалпы және жеке белгілерді көрсету;

М-5 Баллистикалық сараптаманың қазіргі жағдайы

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. сот-баллистикалық сараптама объектілеріне - атыс қаруына, жіктелуіне және т.б. сипаттама беру;

2. оқ-дәрілерге, олардың компоненттеріне сипаттама беру;

3. сот-баллистикалық сараптама міндеттерін талдау;

4. қолданылатын зерттеу әдістеріне сипаттама беру;

5. ату және т.б. кезінде пайда болатын белгілерді білу;

6. атыс қаруын зерттеу әдістемесін қолдану;

7. оқ, гильза бойынша сәйкестендіру әдістемесін қолдану;

8. қосымша іздердің және т.б. болуын анықтау әдістемесін қолдану.

М-6 Ізтануды зерттеудің әдіснамасы

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1.  жалпы және жеке белгілер ұғымдарын ашу;

2.  трасологиялық сараптамада диагностика кезінде сараптамалық зерттеу әдістемесінің технологиясын қолдану;

3.  трасологиялық сараптамада идентификация кезінде сараптамалық зерттеу әдістемесінің технологиясын қолдану;

4.  адам қол іздерін зерттеу әдістемесін қолдану;

5.  адамның тістерін, денесінің өзге де бөліктерін зерттеу әдістемесін қолдану;

6.  бұзу құралдарын зерттеу әдістемесін қолдану;

7.  көлік құралдары мен басқа да объектілердің детальдарының контактілі өзара қатынас кезіндегі идентификация әдістерін меңгеру және т.б.;

8.  бүтінді бөлшек бойынша идентификациялаудың ғылыми негіздерін ашу.

М-7 Диагностика және идентификация мәселелері және тәжірибеде қолдану

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1.   бұзу құралдарының іздері бойынша диагностика-ситуациялық зерттеу жүргізу;

2.   диагностикалаудың әдістерін меңгеру және көлік-трасологиялық сараптамаларында зерттеу кезінде қолдану;

3.   трасологияда, сот баллистикасында өзге де идентификациялау зерттеулерін жүргізу;

4.   кісі өлтіруге криминалистикалық сипаттама беру;

5.   қылмыскер мен жәбірленушінің жеке тұлғалық ерекшеліктерін сипаттау;

6.   іздерді табу, бекіту және алуға байланысты тәжірибелік ұсыныстарды қалыптастыру;

7.   адам өлтіру және т.б. істер бойынша тергеу әрекеттерін жүргізу және сараптама тағайындау тактикасын білу;

8.   механикалық зақымданулар кезінде тепе-теңдікті анықтау мәселелерін шешу

М-7 Суық қаруды, дәстүрлі объектілерді зерттеу және олардың тәжірибедегі рөлі

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. ұрлық, қарақшылық шабуылға криминалистикалық сипаттама беру;

2. типтік ситуацияларды білу;

3. ұрлық, қарақшылық істер бойынша диагностика-ситуациялық және идентификациялық зерттеулерге талдау жасау;  

4. іздерді табу, бекіту және алуға байланысты тәжірибелік ұсыныстарды қалыптастыру;

5. тергеу әрекеттерін жүргізу тактикасын және т.б. білу;

6. тағайындалатын сот сараптамасының рөлін түсіну;

7. жауап алудың, қараудың, куәландырудың, тінтудің және т.б. тактикалық және психологиялық тәсілдерін білу;

8. диагностиканы шешу жолдары мен тепе-теңдікті анықтау мәселелерін білу.

3. Түлектердің кәсіби қызмет саласы

3.1 Бітірушінің кәсіби қызметінің жоспарланған саласы

 

Кадрларды даярлау келесі кәсіби қызмет саласында жоспарлануда:

білім беру;

ғылыми;

құқықтық тәртіп органдары;

3.2 ББ бітірушісі көбінесе дайындалатын қызмет түрлері (кәсіптер)

Кәсіби қызмет саласында кадрлар даярлау келесі қызмет түрлері, кәсіптер, біліктілік деңгейлері (кәсіби стандартқа сәйкес қызмет түрлерін ашып көрсету) кіреді:

- «Сот сараптама» мамандығы бойынша бітірушілер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:

ü білім беру (педагогикалық);

ü ғылыми;

ü құқық қорғау қызметі;

ü құқық қорғауды қамтамасыз ету;

ü кеңестік;

ü сараптамалық;

ü ақпараттық-талдау;

ü жобалық;

ü ұйымдастырушылық-басқарушылық


3.3 Осы ББ бітірушілеріне еңбек нарығының талдауы мен қажеттілігі

Бағдарлама түлектерін болашақта жұмысқа орналастыру үшін «7М042 – СОТ САРАПТАМАСЫ» мамандығы бойынша негізгі жұмыс берушілер болып табылады:

1. ҚР Әділет органдары;

2. Прокуратура органдары;

3. Ұлттық қауіпсіздік органдары;

4. Ішкі істер органдары;

5. Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі;

6. ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті және т.б.;

7. Кедендік бақылау органдары;

8. Сараптамалар мен мамандандырылған зерттеулер жүргізу құқығына лицензиясы бар органдар мен ұйымдар.

Білім беру бағдарламасы «СОТ САРАПТАМАСЫ» мамандығы бойынша нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті болып табылады:

1. Сот сараптамаларын жүргізу;

2. Мамандандырылған зерттеулер жүргізу.

Оқытушылық, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізе алады.

Білім беру бағдарламасы нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті

4. Талапкерге қойылатын талаптар

Қабылдау ережелері: кәсіптік білім - магистратура жоғары (бакалавр) білім негізінде жүзеге асырылады. Магистратураға қабылдау «жоғары оқу орындарына қабылдаудың Типтік ережелеріне» сәйкес түсу емтихандарын тапсыру қорытындысы бойынша конкурстық негізде жүзеге асырылады.

Конкурстық іріктеу шарттары «ҚР ЖОО магистратурасына қабылдаудың Типтік ережелеріне» сәйкес келеді.

Сараптамалық Маманданудың мынадай түрлері бойынша оқыту үшін мынадай талаптар қойылады:

1) 7М042_ _ - Сот сараптамасы - білім беру бағдарламасына түсуге үміткерлердің кез келген мамандық бойынша жоғары білімі болуы тиіс.

 

 

Білім беру бағдарламасының модульдеріндегі құзыреттілікті қалыптастырудың матрицасы

 

Модуль атауы

 

Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

М-1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V

V

М-2 Психология-педагогогикалық модуль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V

М-3 Қазіргі кездегі қылмыстық құқық негіздері, сот өндірісі және заманауи криминалистика негіздері

V

V

 

 

 

 

V

V

 

V

V

 

М-3 ҚР заманауи қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу заңнамасы және криминалистік технологиялар

V

V

 

 

 

 

V

V

 

V

V

 

М-4 Заманауи сот сараптамалық қызмет және оның дәстүрлі салалары

 

V

V

V

V

V

V

 

 

М-5 Баллистикалық сараптаманың қазіргі жағдайы

 

V

 

 

V

V

V

V

V

 

 

 

М-6 Ізтануды зерттеудің әдіснамасы

 

 

 

 

V

V

V

V

V

 

 

 

М-7 Диагностика және идентификация мәселелері және тәжірибеде қолдану

V

V

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М-7 Суық қаруды, дәстүрлі объектілерді зерттеу және олардың тәжірибедегі рөлі

V

V

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М4 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА          

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

М6 ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ

V

 

 

 

V

V

V

V

V

 

V

 

М8,9 ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V