Білім беру бағдарламасының паспорты

1. Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы 

Тіркеу нөмірі

 

Білім беру саласының коды және жіктелуі

7M04 Бизнес, басқару және құқық

 

Дайындық бағыттарының коды мен жіктелуі

7М042   Құқық

 

Білім беру бағдарламасының атауы

КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР    

Кадрларды даярлау бағытына арналған лицензияға қосымшаның болуы

№ АБ 0137355

1.1 ББ Мақсаты

ҚР Сот-сараптама қызметі үшін білікті кадрлар даярлау. Білім беру бағдарламасы КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР бойынша біліктілік талаптарына сәйкес жасалған. «Соттық трасологиялық сараптама»; «Соттық баллистикалық сараптама», Бағдарлама маман профессиограммасын қалыптастыруға бағытталған:

-       «Сот трасологиялық сараптамасы»; «Сот баллистикалық сараптамасы» түрлері бойынша дербес сот-сараптамалық зерттеу жүргізу»;

-       өз зерттеулерінің нәтижелеріне баға беру және олардың дәлелдемелік материалдар жүйесінде маңыздылығын анықтау;

-       ғылым жетістіктерін сараптамалық зерттеулер әдістемесіне біріктіру, апробациядан өту және сараптамалық тәжірибеге енгізу;

-       экспертологияның осы саласын дамыту үшін теориялық және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру;

-       одан әрі оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру

1.2 ББ негізгі көрсеткіштері 

ББ түрі: магистратура

ББ мерзімі: 2 жыл

Оқыту түрі: күндізгі

Еңбек сыйымдылығы: академиялық кредиттер 120

Берілетін дәреже: 7М042_ _ - КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР білім беру бағдарламасы бойынша магистр

ББ түрі:

Жаңа ББ

1.3 Білім беру қызметтері нарығында позициялау тұрғысынан ББ артықшылықтары мен ерекше ерекшеліктерінің сипаттамасы 

«КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР»

мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының аналогтары жоқ

Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін факультетте келесі зертханалар мен ғылыми орталықтар бар:

1. Қылмыстылықпен күрес мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу орталығы

2. Қылмыстық құқық, қылмыстық іс жүргізу және криминалистика кафедрасы жанындағы Сот сараптама орталығы.

Кадрлық әлеует: профессорлік-оқытушылар құрамы саны 90 адам төрт кафедраға шоғырланған. ПОҚ құрамында ҚР ҰҒА академигі, з.ғ.д., профессор Сартаев С.С., белгілі ғалымдар з.ғ.д., профессор - 20 адам; з.ғ.к., қауымдастырылған профессорлар - 48 адам; «Құқықтану» мамандығы бойынша PhD докторлары - 14 адам.  

Оқыту үдерісі жаңа әдістемелерді қолдана отырып, үш тілде жүзеге асырылады.

Магистранттарды дайындауда жұмыс берушілердің өкілдері белсенді қатысады:

ҚР ӘМ ССО, ІІМ.

Магистранттар Қазақстан Республикасының БжҒМ қаржыландыратын ҒЗЖ орындауға келесі бағыттар бойынша белсенді қатысады: қылмыстық құқық және криминалистика және т.б.

Сонымен қатар магистранттар басқа көздерден қаржыландырылатын ғылыми жобаларды орындауға, ғылыми-тәжірибелік конференциялар мен теориялық семинарларды ұйымдастыруға, монографияларды, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды дайындауға және жариялауға қатысады.

Диссертациялық зерттеулерді дайындау барысында магистранттар шетелдік жетекші ғылыми орталықтар мен жоғары оқу орындарының ғылыми кітапханаларында жұмыс істеу үшін шетелге шығады.

«Криминалистикалық сараптамалар» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының тәжірибе базалары болып табылады:

- ҚР ӘМ Сот сараптама орталығы, оның филиалдары;

- Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының криминалистикалық зертханалары;

- Қылмыстық құқық, қылмыстық іс жүргізу және криминалистика кафедрасы жанындағы

Сот сараптамасы орталығы. 

Академиялық ұтқырлық

Жыл сайын 7М04 - Бизнес, басқару және құқық, 7М042 Құқық бойынша білім алушы магистрантар әлемнің жетекші жоғары оқу орындарына үш ай бойы ғылыми тағылымдамадан өтуге мүмкіндігі бар.

     Ресей Федерациясы, Қытай, Оңтүстік Корея, АҚШ, Франция, Германия, Ұлыбритания, Польша университеттерімен магистранттарды дайындау бойынша өзара ынтымақтастық туралы келісім-шарттар бар.

   Магистрантар ғылыми кеңесшілері ҚР және алыс шетелдердің жетекші ғалымдары болып табылады.

   Шетелдік ғылыми кеңесшілер әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-ға семестр бойы кеңес алуға және оқу сабақтарын жүргізуге келеді.

2. Оқыту нәтижелері форматындағы біліктілік талаптары 

2.1 ББ оқытудан күтілетін нәтижелер 

ҚР сараптамалық қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер жүйесін сипаттау;

ҚР-дағы сараптамалық қызметтің мәні мен міндеттерін,оның функцияларын, принциптерін, сараптамалық мекемелер жүйесін, жеке сарапшылар институтын ұйымдастыруды түсіндіру;

арнайы білімді қолданудың бір түрі ретінде және дәлелдемелердің көзі ретінде сот криминалистикалық сараптамасының ерекше белгілерін негіздеу;

сот криминалистикалық сараптамасын тағайындау және жүргізу негіздерін түсіндіру,

сарапшысының міндеттері жүргізу кезінде сот сараптамасы;

сараптамалық қорытындының құрылымын және оның дәлелді мәнін негіздеу;

 

трасология, сот баллистикасы (құжаттарды техникалық зерттеу, жазу) объектілерін ғылымның, техниканың әр түрлі салаларынан интеграциялану ретінде зерттеу әдіснамасын түсіндіру;

материалдық әлем объектілерінде - трасологиялық іздерде, атыс қаруының құрамдауыштарында, құжаттар бланкілерінің уақытша визитінде,қолжазба жазбаларында, заттай дәлелдемелерде орындалған қолдарда құқық бұзушылық туралы ақпаратты көрсету заңдылықтарын түсінуді көрсету;

трасология, сот баллистикасы (құжаттарды техникалық зерттеу, жазу) объектілерінің қасиеттерінің заңдылықтарын ашу);

трасология, сот баллистикасы (құжаттарды техникалық зерттеу, жазу) объектілерінің жеке ұқсастығы туралы мәселелерді шешу әдістемесінің ерекшеліктерін түсіндіру);

аспаптық әдістердің мүмкіндіктерін түсіндіру;

 

сот-баллистикалық сараптама объектілерін зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету;

жазбаша-қозғалыс дағдыларын қалыптастырудың физиологиялық-физиологиялық негіздерін, жазу белгілерінің жіктелуін, жазуды зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін түсіндіреді;

құжаттардың бланкілерін және өзге де деректемелерді дайындау технологиясын көрсету;

трасологиялық сараптама объектілерін зерттеу әдістемесін көрсету;

сот-баллистикалық сараптама объектілерін зерттеу әдістемесін көрсету;

құжаттарды сот-техникалық сараптау объектілерін зерттеу әдістемесін көрсету;

сот-жазу сараптамасы объектілерін зерттеу әдістемелерін көрсету;

 

жүйелеу нормативтік-правовыеакты сәйкес принципамиорганизации және функциялары,задачамиэкспертной деятельностив ҚР;

сот сараптамаларын жүргізудің анықтығына, ғылыми негізділігіне және т. б. құқықтық және процессуалдық кепілдіктерді көрсету;

сот сараптамаларын сыныптау және кешенді, қайталама және өзге де сараптамалардың процессуалды ерекшеліктерін айқындайды;

сот - баллистикалық сараптама, (құжаттардың техникалық сараптамасы, қолжазбалық сараптама) тағайындау туралы қаулыларды, анықтамаларды талдау және нақты, іс жүргізу негіздерін жіктеу);

трасологиялық сараптама, сот - баллистикалық сараптама, (құжаттарға техникалық сараптама, қолжазбалық сараптама) жүргізу кезінде сот сарапшысының құқықтары мен міндеттеріне баға беру);

папиллярлық өрнектер бойынша идентификация есебін шешу кезінде сарапшының оқиғасын жазу.

 

трасология, сот баллистикасы (құжаттарды техникалық зерттеу, жазу) объектілерін зерттеу әдістерінің жиынтығын құру);

жалпы ғылыми әдістерді таңдау және қандай сұрақтардың қолданылатынын шешу үшін көрсету;

жаратылыстану-техникалық ғылымдардан алынған әдістерді жалпылау және қажетті техникалық-криминалистикалық құралдардың тізбесін жасау;

идентификациялық емес мәселелерді шешу сметодологиясымен сәйкестендіру мәселелерін шешу әдіснамасын салыстыру,олардың айырмашылықтарын көрсету;

Жарық микроскоптың, бинокулярлық микроскоптың, салыстырмалы микроскоптың, прибораоптикалық беттің қолдануын көрсету;

 

қоршаған жағдайға биологиялық іздерді (қол, аяқ киім, тіс, протектор және т. б.) көрсете отырып, эксперименталды жүргізу, белгілерді зерттеу және анықтау;

қолдың, аяқтың, тістің саусақтарының папиллярлық өрнектері бойынша адамды сәйкестендіру әдістемесін қолдану;

бұзу құралының түрін анықтау әдістемесін қолдану және т. б.;

бұзу құралдарын, олардың іздері бойынша құралдарды сәйкестендіру әдістемесін қолдану.;

оқ ату кезінде патрондардың компоненттеріндегі қоршаған жағдайға әсер ету, зерттеу және белгілерді анықтау;

атыс қаруының жарамдылығын, қаруды дайындау тәсілін, өздігінен ату мүмкіндігін және баллистикалық сараптаманың басқа да сыныптамалық, диагностикалық, ситуациялық берілуін анықтау әдістемесін қолдану;

оқ, гильзадағы іздер бойынша атыс қаруын сәйкестендіру әдістемесін қолдану;

 

бланкіні дайындау, басып шығару әдісін, жазбаларды өзгерту және басқа құжаттарды сараптауды шешу әдістемесін қолдану;

шағылысқан ультракүлгін, инфрақызыл сәулелерде, спектрдің қызыл және инфрақызыл бөліктерінде люминесценциювтерді суретке түсіруді жүргізу; ультракүлгін сәулелік құжаттардың әсерінен люминесценцияны жүргізу;

құжаттарды сараптаудың сәйкестендіру әдістемесін, клише және басқа да сәйкестендіру мәселелерін қолдану;

еденді анықтау, жасы және басқа даочерковедческой экспертизаны шешу бойынша диагностика әдістемесін қолдану;

жазу бойынша адамды сәйкестендіру әдістемесін қолдану;

 

ғылыми-зерттеу қызметіне, оның ішінде өз бетінше сайланған, теориялық және іс жүзінде маңызы бар, талап етілген сот және тергеу практикасына қатысу;

өзін-өзі оқыту мен оқытуды қажетті ұйымдастыру және іске асыру аспектісінде инновациялық педагогикалық қызметпен айналысу;

компьютерлік технологиялар құралдары жетістіктерінің ғылыми ізденістерін, сараптамалық зерттеулерді жүргізу кезінде пайдалану;

трасологиялық, сот-баллистикалық сараптамаларда,құжаттарды сараптауда жаңа білім құру үшін жобаларды әзірлеу,генерациялау және енгізу;

 

сараптама жүргізу,ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызмет нысандары арасында баға беру;

сараптама қызметін ұйымдастыру принциптері мен сот сараптамаларын жүргізу құқығына біліктілік куәліктерін беру туралы құқықтық нормалардың арасындағы өзара байланыс,сот сарапшыларын аттестаттаудан мерзімді өту туралы сипаттама беру;

сараптамалық қызметті ұйымдастыру принциптері мен әдістемелерді апробациялау, әдістемелерді валидациялау бойынша құқықтық нормалар арасындағы байланыс;

криминалистикалық сараптамаларды дамыту мәселесін шешу кезінде ғылыми білімдердің табиғи-техникалық ғылымдардың, криминалистикалық идентификация теориясының интеграциясының өзара байланысы мен рөлін көрсету;

 

сараптамалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және белгілердің жалпы әдіснамасына және бағалауына сәйкес;

сараптама жүргізу міндеттері мен сарапшының құзыреттілігі арасындағы арақатынасты дәлелдеу;

негіздеу себептері письменногоотказа өндіріс сараптама илио ходатайствахэксперта;

әр түрлі сараптамалық мамандықтар білімінің интеграциясы ретінде кешенді сараптамаларды интерпретациялау;

қайта сараптама тағайындау негізділігін анықтау;

 

қорытындыда қолданылған әдістемелерді кезең-кезеңмен зерттеу нәтижелері;

тергеу, сот талқылауы барысында жауап алу кезінде өзінің сараптамалық қорытындыларын негізді түрде дәлелдей отырып,;

 

командада жұмыс істеу, ымыраға келу және өз пікірін ұжымның пікірімен сәйкестендіру; патриотизм, Азаматтылық қағидаттарына негізделген позитивті коммуникативтік дағдыларды меңгеру;

оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін өзін-өзі оқытуға, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейтуге қабілетті болу;көпұлтты және көпмәдениетті ұжымда жұмыс істеуге дайын болу

2.2 ББ әрбір модуль бойынша күтілетін нәтижелер 

(оқу нәтижелерін сипаттау бойынша басшылыққа сәйкес). 

2.2 Модуль атауы

 

М-1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі  

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. ғылыми қызметтің мәнін, оны ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін түсіндіру;

2. ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу;

3. ғылыми зерттеу әдіснамасын меңгеру, нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, бар әдістерді түрлендіру және жаңа әдістерді әзірлеу;

4. ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын, оқу және жазу дағдыларын іске асыру;

5. қоршаған ортаға анық және түсінікті айту;

6. ағылшын тіліндегі баяндамалардың, лекциялардың, хабарламалардың негізгі идеяларын түсіну;    

7. ғылыми, іскерлік және өзге де сипаттағы мәтіндерді еркін оқу, кез келген жазбаша құжаттарды сауатты құрастыру, ғылыми мақалалар және т.б. жазу;

8. айтылу кезінде өз қателіктерін анықтап, оларды өз бетімен түзету және түсіндіру

М-2 Психология-педагогогикалық модуль 

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. Жоғары мектептегі педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерінің жалпы проблематикасын түсіндіру;

2. оқытудың заманауи технологияларын қолдану, оқу-әдістемелік құжаттарды рәсімдеу;

3. оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудағы жоспарлаудың рөлін түсіну;

4. Қазақстандағы және шетелдегі жоғары білім беру жүйесі мен мазмұнын талдау;

5. адамның психикасын құрайтын психикалық үрдістерді, психикалық қасиеттерін түсіндіру;

6. тұлғаның психикалық қасиеттерінің даму, пайда болу заңдылықтарын түсіну;

7. негізгі психодиагностикалық әдістерді меңгеру;

8. тиімді шешімдер қабылдау үшін психология бойынша білімді қолдану, коммуникативтік табысты іске асыру.

М-3 Қазіргі кездегі қылмыстық құқық негіздері, сот өндірісі және заманауи криминалистика негіздері 

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. қылмыстық құқық бұзушылықты басқалардан саралау, қылмыстық теріс қылықтың, қылмыстың құрамын айқындау;

2. кінә ұғымының мәнін түсіну, оның нысаны мен түрлерін білу;

3. қылмыстық жаза түрлерін білу, оны қолдану мақсатын түсіну және т.б.;

4. қазақстандық заңнама бойынша сот ісін жүргізу түрлерін түсіндіру;

5. қылмыстық, азаматтық, әкімшілік процесс міндеттерін, мақсаттарын түсіну, сот ісін жүргізудің әрбір сатысының міндеттерін білу;

6. әрбір процеске қатысушылардың құқықтық мәртебесін және т.б. білу.;

7. қылмыстың криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру;

8. материалдық іздерді жинаудың криминалистикалық тәсілдерін меңгеру, қаралатын істер мен т.б. мән-жайларды анықтаудағы қылмыс іздерінің мүмкіндіктерін білу.

М-3 ҚР заманауи қылмыстық, қылмыстық процесс заңнамасы және криминалистік технологиялар 

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. қылмыстық заңды, құқық бұзушылық құрамының элементтерін, жасалған әрекеттер үшін қылмыстық жауапкершілік ұғымын түсіндіру және т.б.;

2. процестік іс-әрекетінің түрлерін, қылмыстық, азаматтық процесс міндеттері мен функцияларын және т.б. талдай білу;

3. процестік құқықтық қарым-қатынастар субъектілерінің құқықтары мен міндеттерін білу;

4. дәлелдеме, жинау процесі және т.б. ұғымдарын ашу;

5. қылмыс механизмінің заңдылықтарын және қылмыс пен оның қатысушылары туралы ақпараттың пайда болуын сипаттау;

6. қылмыс іздерінің табиғатына байланысты криминалистикалық құралдар мен әдістердің жіктелуін білу;

7. іздерді табу, бекіту, алу әдістері мен тәсілдерін қолдану;

8. процессуалдық әрекеттерді және т.б. жүргізудің тактикалық тәсілдерін меңгеру.

М-4 Қазіргі замаңғы сот-сараптамалық қызметі және оның дәстүрлі салалары 

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1.  Сот сараптама ұғымын ашып, оның белгілеріне сипаттама беру;

2.  сот-сараптама қызметінің принциптерін ашу және ҚР сараптау мекемелерінің жүйесін көрсету және де басшылардың және т.б. өкілеттіктерін көрсету;

3. сарапшының құқықтары мен міндеттерін білу;

4.  сарапшыларға аттестаттау жүргізу; әдістерді байқаудан өткізу мен валидациялау тәртібін білу,

5.  сот сараптамаларын жіктеуді негіздеу;

6.  сот сарапатамаларын тағайындау тәртібін және т.б. ашу

7. трасологиялық сараптаманың мәні, объектілері, міндеттері мен ғылыми негіздерін ашу;

8.  трасологиядағы объектілерінің жалпы және жеке белгілері және т.б.

М-5 Баллистикалық сараптамалардың теориясы мен тәжірибесі 

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. сот-баллистикалық сараптаманың пәні, объектілері мен міндеттерін ашу;

2. сот-баллистикалық сараптаманың міндеттерін шешу;

3. қолданылатын зерттеу әдістерінің сипаттамасын беру;

4. ату және т.б. кезінде пайда болатын жалпы және жеке белгілер ұғымдарын айқындау;

5. атыс қаруын зерттеу әдістемесін қолдану;

6. қаруды идентификациялауды анықтау әдістемесін қолдану;

7. ату қашықтығын анықтау әдістемесін қолдану;

8. өздігінен атуды және т.б. анықтау әдістемесін қолдану .   

М-6 Ізтану зерттеулерінің әдіснамасы

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1.  бейнесін қалдыратын іздердің сыртқы құрылымын сараптамалық зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдарын түсіндіру;

2.  адам қолының іздерін сараптамалық зерттеудің әдістері мен құралдарын қолдану;

3.  тістің іздерін, адам денесінің өзге де бөліктерін сараптамалық зерттеу әдістері мен құралдарын қолдану;

4.  аяқ киім іздерін сараптамалық зерттеу әдістері мен құралдарын қолдану;

5.  бұзу құралдарын сараптамалық зерттеу әдістері мен құралдарын қолдану;

6.  көлік құралдарын сараптамалық зерттеу әдістері мен құралдарын қолдану;

7.  бүтінді бөлшек бойынша сараптамалық зерттеудің әдістері мен құралдарын қолдану;

8.  бүтінді бөлшек бойынша жекелей теңдестіру және т.б.

М-7 Құжаттардың деректемелер сараптамасының теориясы мен тәжірибесінің мәселелері

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін білімді қолдануға қабілетті болуы тиіс:

1.   құжаттардың сот-техникалық сараптамасының пәні, объектілері мен міндеттері;

2. құжаттардың сот-техникалық сараптамасының міндеттері;

3. құжаттарда пайдаланылатын материалдар мен реквизиттерінің сипаттамасы;

4. «қатаң есептілік құжаттары» және т.б. түсінігі;

5. мөрлердің, мөртабандардың бедерлерін зерттеу әдістемесі;

6. құжаттардың мазмұнының өзгеруін анықтау әдістемесі;

7. заңсыз кәсіпкерлікке, жалған банкротқа және т.б. криминалистикалық сипаттама беру;

8. заңсыз кәсіпкерлікті, жалған банкроттықты тергеуде құжаттардың сот-техникалық сараптамасының рөлін көрсету.

М-7 Қолжазбатану сараптамасы теориясы мен тәжірибесінің мәселелері 

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:

1. сот-қолжазбатану сараптамасының пәнін, объектілерін түсіндіру;

2. сот-қолжазбатану сараптамасының міндеттерін білу;

3. адамның жазбаша-қимыл дағдыларын қалыптастыру заңдылықтары;

4. жазудың жалпы және жеке белгілері;

5. қолжазба мәтіндерінің диагностикалық мәселелерін шешу әдістемесін қолдану;

6. қол қою бойынша диагностикалық міндеттерді шешу әдістемесін қолдану;

7. қол қою, қолжазба бойынша идентификация әдістемесін қолдану;

8. мәселелерді түсіну және даму перспективаларын көру.

3. Түлектердің кәсіби қызмет саласы 

3.1 Бітірушінің кәсіби қызметінің жоспарланған саласы

 

Кадрларды даярлау келесі кәсіби қызмет саласында жоспарлануда:

білім беру;

ғылыми;

құқықтық тәртіп органдары;

3.2 ББ бітірушісі көбінесе дайындалатын қызмет түрлері (кәсіптер)

Кәсіби қызмет саласында кадрлар даярлау келесі қызмет түрлері, кәсіптер, біліктілік деңгейлері (кәсіби стандартқа сәйкес қызмет түрлерін ашып көрсету) кіреді:

- «Криминалистикалық сараптама» мамандығы бойынша бітірушілер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:

ü білім беру (педагогикалық);

ü ғылыми;

ü құқық қорғау қызметі;

ü құқық қорғауды қамтамасыз ету;

ü кеңестік;

ü сараптамалық;

ü ақпараттық-талдау;

ü жобалық;

ü ұйымдастырушылық-басқарушылық


3.3 Осы ББ бітірушілеріне еңбек нарығының талдауы мен қажеттілігі

Бағдарлама түлектерін болашақта жұмысқа орналастыру үшін «7М042 – КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР» мамандығы бойынша негізгі жұмыс берушілер болып табылады:

1. ҚР Әділет органдары;

2. Прокуратура органдары;

3. Ұлттық қауіпсіздік органдары;

4. Ішкі істер органдары;

5. Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі;

6. ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті және т.б.;

7. Кедендік бақылау органдары;

8. Сараптамалар мен мамандандырылған зерттеулер жүргізу құқығына лицензиясы бар органдар мен ұйымдар.

Білім беру бағдарламасы «КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР» мамандығы бойынша нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті болып табылады:

1. Сот сараптамаларын жүргізу;

2. Мамандандырылған зерттеулер жүргізу.

Оқытушылық, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізе алады.

Білім беру бағдарламасы нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті

4. Талапкерге қойылатын талаптар

Қабылдау ережелері: кәсіптік білім - магистратура жоғары (бакалавр) білім негізінде жүзеге асырылады. Магистратураға қабылдау «жоғары оқу орындарына қабылдаудың Типтік ережелеріне» сәйкес түсу емтихандарын тапсыру қорытындысы бойынша конкурстық негізде жүзеге асырылады.

Конкурстық іріктеу шарттары «ҚР ЖОО магистратурасына қабылдаудың Типтік ережелеріне» сәйкес келеді.

Сараптамалық Маманданудың мынадай түрлері бойынша оқыту үшін мынадай талаптар қойылады:

1) 7М042_ _ - КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ САРАПТАМАЛАР - білім беру бағдарламасына түсуге үміткерлердің кез келген мамандық бойынша жоғары білімі болуы тиіс.

 

Білім беру бағдарламасының модульдеріндегі құзыреттілікті қалыптастырудың матрицасы

 

Модуль атауы

Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

М-1 Ғылым тарихы мен философиясы модулі / Модуль истории и философии науки / Moduleonhistoryandphilosophyofscience

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V

V

М-2 Психология-педагогогикалық модуль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V

М-3 Қазіргі кездегі қылмыстық құқық негіздері, сот өндірісі және заманауи криминалистика негіздері

V

V

 

 

 

 

V

V

 

V

V

 

М-3 ҚР заманауи қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу заңнамасы және криминалистік технологиялар

V

V

 

 

 

 

V

V

 

V

V

 

М-4 Заманауи сот сараптамалық қызмет

 

V

V

V

V

V

V

 

 

М-5 Баллистикалық сараптамалардың теориясы мен тәжірибесі

 

V

 

 

V

V

V

V

V

 

 

 

М-6 Ізтану зерттеулерінің әдіснамасы

 

 

 

 

V

V

V

V

V

 

 

 

М-7 Құжаттардың деректемелер сараптамасының теориясы мен тәжірибесінің мәселелері

V

V

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М-7 Қолжазбатану сараптамасы теориясы мен тәжірибесінің мәселелері

V

V

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М4 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА                               

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

М6 ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ

V

 

 

 

V

V

V

V

V

 

V

 

М8,9 ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V