Білім беру бағдарламасының паспорты

1. Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы 

Тіркеу нөмірі

 

Білім беру саласының коды және жіктелуі

6В122- Ұлттық қауіпсіздік және әскери іс

 

Дайындық бағыттарының коды мен жіктелуі

6В123- Қоғамдық қауіпсіздік

 

Білім беру бағдарламасының атауы

6В122_ _ - Құқық қорғау қызметі

Кадрларды даярлау бағытына арналған лицензияға қосымшаның болуы

№ АБ 0137355

1.1 ББ Мақсаты

Білім беру бағдарламасының мақсаты-сотқа дейінгі тергеу, прокурорлық қадағалау, құқық қорғау қызметін жүзеге асыру саласындағы ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандарды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.:

- материалдық және іс жүргізу құқығы нормаларын жалпы мойындаған тұжырымдамалық білім негізінде академиялық контексте кәсіби мәселелерді шешу;

- қоршаған ортаны дүниетанымдық, адамгершілік және азаматтық ұстанымдар негізінде бағалау;

- ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың түрлі түрлерін қолдану;

- орыс, қазақ, ағылшын тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік коммуникация бағдарламаларын құру;

- жеке білім траекториясын құру. 

1.2 ББ негізгі көрсеткіштері 

ББ түрі: бакалавриат

ББ мерзімі: 4 жыл 

Оқыту түрі: күндізгі

Еңбек сыйымдылығы: академиялық кредиттер 240

Берілетін дәреже: 6В123_ _ – ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ ҚЫЗМЕТІ» білім беру бағдарламасы бойынша ұлттық қауіпсіздік және әскери іс бакалавры

ББ түрі:

Жаңа ББ

1.3 Білім беру қызметтері нарығында позициялау тұрғысынан ББ артықшылықтары мен ерекше ерекшеліктерінің сипаттамасы 

ББ «Құқық қорғау қызметі» бағыты бойынша еңбек нарығында бітірушілерді талап ету, олимпиадалардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің саны, ҰБТ орташа балы бойыншаҚазақстандағы ең жақсы білім беру бағдарламаларын қатарына кіеді. ББ «6В123_ _ – Құқық қорғау қызметі» мамандығы бойынша халықаралық кәсіби стандарттарына сәйкес келеді. Бітіруші кафедра болып, университеттің ғылыми-зерттеу деңгейіне ауысқан сәтінен пайда болған, қылмыстық құқық, қылмыстық процесс және криминалистика кафедрасы танылады, бұл халықаралық стандарттарға сай келеді және заманауи білім беру-ғылыми ортасы меңзейтін ережелерге негізделген. ББ пәндерін атақты профессорлар мен академиктер береді: 29 заң ғылымдарының докторлары, 50 заң ғылымдарының кандидаты және 15 рНD докторлары, олардың ішінде 15 «ЖОО ең жақсы оқытушысы», дарынды жас оқытушылар үшін мемлекеттік ғылыми стипендияның 10 лауреаттары, 7 мемлекеттік сыйлық иегерлері.

Оқыту сондай-ақ шетелдік профессорлармен және практикалық жұмысшылармен жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының БжҒМ, басқа көздерден қаржыландырылатын ғылыми жобаларды жүзеге асырумен, ғылыми-практикалық конференцияларды және теориялық семинарларды ұйымдастырумен, монографияларды, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды дайындау мен жариялаумен, диссертациялық зерттеулерді жүргізумен, студенттердің, магистранттардың және аспиранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырумен, отандық және шетелдік ғылыми орталықтар және ЖОО-лармен ғылыми байланыстарды жүзеге асырумен.

Келесідей ұйымдармен және оқу мекемелерімен халықаралық серіктестік барысында: НИЦ-1 ВНИИ РФ (Ресей Федерациясы) ІІМ, Ригалық техникалық университет (Латвия республикасы), Экономика және құқықтың Алтай академиясы (Ресей Федерациясы), А.С.Грибоедов атындағы халықаралық құқық пен экономика Институты (Ресей Федерациясы); Ж. Баласагун атындағы Қырғыз мемлекеттік университеті (Қырғызстан); Орталық Еуропалық университет (Венгрия); РФ Басқару Академиясы (Ресей Федерациясы), Құқықтың шығыс институты (Германия); МОТ, ЮСАИД өкілдігімен Алматы қ. ОБСЕ орталығы, М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті (Ресей Федерациясы), Т. Шевченко атындағы Киев Университеті (Ресей Федерациясы), Молдавалық Мемлекеттік Университет (Ресей Федерациясы), Берлиннің еркін университеті (Германия); Синьцзянь педгогикалық университеті (ҚХР), студенттер оқуға баруға, тәжірибеден өтуге және шетелдік тәжірибе алуға мүмкіндігі бар.

2. Оқыту нәтижелері форматындағы біліктілік талаптары 

.1 ББ оқытудан күтілетін нәтижелер 

Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін білуді; әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерін жіктеуді; тілді меңгеру деңгейіне сәйкес лексиканың жеткілікті көлемін, грамматикалық құрылымдар жүйесін, интенцияларды білдірудің прагматикалық құралдарын білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау мен пайдалануды жүзеге асыруды; 2) ғылыми мәтінді құрылымдық-мағыналық ұйымдастырудың ерекшеліктерін талдауды; мемлекет пен құқықтың негізгі ережелерін, әлеуметтік мақсатын, міндеттерін, функциялары мен рөлін түсіндіруді;; кәсіби қызметте материалдық және іс жүргізу құқығы нормаларын, сот-тергеу қызметіндегі нормативтік құқықтық актілерді, заңдылық пен құқықтық тәртіпті, жеке адамның, қоғамның, мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша кәсіби міндеттерді, ҚР құқықтық саясатын жүзеге асыру стратегиясын қолдану.

Мемлекеттің шығу тегінің негізгі теорияларын, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік реттеу мен басқарудың құқықтық аспектілерін, азаматтық құқықтың негізгі институттарын, қолданыстағы қылмыстық заңнаманың негізгі ережелерін, Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін, қаржылық, салықтық, экологиялық құқықтың негізгі институттарын сипаттау.

Азаматтық құқық, қаржы, салық, экологиялық құқық көздерін, азаматтық және қылмыстық процестегі ерекше іс жүргізудің түрлерін жіктеуге; заң психологиясының ұғымдық аппаратымен жұмыс істеуге; "заңгер", "Әділет" ақпараттық базасындағы жұмысты қоса алғанда, кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде жаңа ақпараттық технологияларды көрсетуге.

Нормативтік құқықтық актілердің уақыт пен кеңістіктегі әрекет ету күші, Қазақстан Республикасы қылмыстық саясатының негізгі бағыттарын, құқық қорғау қызметін реформалауды, ақпараттық-статистикалық ақпаратты, қылмыстық-атқару заңнамасының нормаларын, сот ісін жүргізуде дәлелдеу процесін талдауды; тергеу әрекеттерін жүргізу тәртібін талдау.

ҚР Конституциялық-құқықтық заңнамасын дамытудың негізгі бағыттарын, 2007, 2017 ж. ж. конституциялық реформалардың ерекшелігін, ҚР Қылмыстық-атқару заңнамасын дамытудың негізгі бағыттарын, 1997, 2014 ж. ж. реформалардың ерекшелігін, құқық қорғау қызметін реттейтін заңнама нормаларын, қарама-қайшы емес ойлау заңдарын талдау, іс-әрекет пен жағдайдың қылмыстық құрылымындағы психологиялық факторлардың ерекшелігі мен проблематикасын ажырату және ескеру.

ҚР Конституциялық процесі мен конституциялық іс жүргізуге кешенді талдау жүргізу, Азаматтық құқықтағы міндеттемелердің жіктелуін жүзеге асыру; сот-тергеу, сараптама тәжірибесін, сотқа дейінгі тергеу жүргізу кезінде дәлелдемелерді пайдалану практикасын талдау, сотқа дейінгі тергеу жүргізу, сот-медициналық сараптаманың іс жүргізу негіздері, сот-психиатриялық сараптама.

Қазіргі заманғы қылмыстың жай-күйін, динамикасын, құрылымын, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің құқықтық мәртебесін, құзыреттері мен өкілеттіктерін, жасырын тергеу әрекеттерін жүргізудің шарттары мен негіздерін, басты сот талқылауында сот жарыссөздерінің тәртібін талдауды; қылмыстық құқық бұзушылық жасаған адамдардың психологиялық портретін жүзеге асыруды және психологиялық мінездеме жасауды;;

Заңдылық пен құқықтық тәртіп режимін қамтамасыз етудің құқықтық тетіктерін, қылмысқа, атап айтқанда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл әдістерінің тиімділігін, құқықтық нигилизмнің себептерін, сот-тергеу тәжірибесінің қателіктерін, қылмыстық саясаттың негізгі бағыттарын іске асырудың жай-күйін бағалау.

Жоғары және жергілікті өкілді және атқарушы орган туралы, Сайлау жүйесі туралы, Құқық қорғау органдарының, сот және прокуратура органдарының қызметін ұйымдастырудың конституциялық негіздері туралы Конституциялық заңдардың негізгі ережелерін, әкімшілік, қылмыстық, азаматтық, қаржы, салық, экологиялық, қылмыстық-атқару заңнамасының нормаларын қолдану; стандартты емес жағдайларда оңтайлы ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдау;

ҚР қылмыстық заңнамасының дамуын, 1997, 2014 жж. реформалардың ерекшелігін; ҚР азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғау мен қамтамасыз етудің конституциялық-құқықтық тетігінің жұмыс істеу тиімділігін арттырудың перспективалары мен негізгі үрдістері; азаматтық және қылмыстық, әкімшілік істер бойынша дәлелдемелерді қолдану; денсаулыққа келтірілген зиянның ауырлық дәрежесі; психикалық бұзылу дәрежесі; құқық бұзушылықтардың күшпен жолын кесу бойынша әрекеттерді жүзеге асыру;

Әкімшілік істер бойынша іс жүргізуді жүзеге асыру; қылмыстық жауапкершілік талаптарын саралау; азаматтық-құқықтық жауапкершілік сатыларын айқындау кезеңі; шарттық және деликтілік міндеттемелерді саралау;

Прокурорлық тексеру жүргізу, эксгумация үшін негіздер әзірлеу; сотқа дейінгі тергеу, хаттамалық нысандағы сотқа дейінгі тергеу; стандартты емес жағдайларда оңтайлы ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау;

Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту;

Өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім алу дағдыларын дамыту;

Жаһандық компьютерлік желілердегі түрлі көздерден ақпаратты сараптау.

Әріптестермен және басқарумен кәсіби қарым-қатынас орнату.

Өздерінің кәсіби мақсаттарында әлеуметтану, экономика, психология сияқты өзекті ғылымдардың мәліметтерін пайдалану.

Мәдени және білім беру жобаларын әзірлеу және енгізу.

Адамдардың кәсіби қызметіндегі әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескеру.

Жұмыста сөзсіз орын алатын, стандартты емес жағдайларға бейімделу.

Жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгеру.

2.2 ББ әрбір модуль бойынша күтілетін нәтижелер

(оқу нәтижелерін сипаттау бойынша басшылыққа сәйкес).

2.2 Модуль атауы

 

М-1 Әлеуметтік-мәдени даму модулі

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Әлемдік және Еуразиялық тарихи үдерістер бастауларында Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу алғышарттарын, кезеңдері мен олардың тарихи негіздерін түсіндіру және дәлелдеу.
  2. Өткен тарихи оқиғалар мен көріністерді салыстырмалы-сыни және ретроспективті талдау, оларды адамзаттың әлемдік-тарихи дамуы мен қазіргі Қазақстанның жаңа бағдары негізінде байланыстыра көрсету.
  3. Қазақстандық даму үлгісінің өзіндік басымдылықтарын, ерекшеліктері мен маңыздылығын шынайы, жан-жақты жүйелеу және болжау.
  4. Күрделі тарихи үдерістерді, құбылыстарды және қазіргі Қазақстанның тарихи тұлғаларының қызметін оқытуда аналитикалық және аксиологиялық талдаулар жасау дағдысын меңгеру және сипаттау;
  5. философияның тарихи даму шеңберінде метафизика мен онтологияның негізгі мазмұнын сипаттау;
  6. философиялық ойлау тұрғысындағы шындықтың ерекшеліктерін түсіндіру;
  7. дүниені танудың философиялық және ғылыми әдістерін жүйелеу;
  8. қазіргі дүниедегі адамның әлеуметтік және жеке басының құндылықтары ретінде негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

М-2 Инструменталды модуль

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. күнделікті тұрмыста және кәсіпке, мамандыққа қатысты тақырыпта дайындықсыз, тез, еш қиындықсыз сөйлей білу;
  2. Әртүрлі тақырыпқа қатысты анық өз көзқарасын жеткізе білу және өз ой-пікірін жеткізіп   дәлелдей білу;
  3. Ғылыми сөздің стилі мен тілдік ерекшеліктерін анықтау;
  4. Ғылыми мәтіннің құрылымдық және семантикалық ұйымдастыру ерекшеліктерін талдау;
  5. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді қысқарту;
  6. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мақсатын, мазмұнын және даму үрдісін түсіндіру, нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу;
  7. Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін түсіндіру;
  8. Компьютерлік жүйелер мен желілердің архитектурасын, негізгі компоненттердің міндеті мен функцияларын сипаттау.

М-4 Мемлекет және құқық теориясы мен құқық қорғау органдары

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

1.    Нормативтік-құқықтық актілерді дұрыс түсіндіру және қолдану;

2.    Қоғам өміріндегі мемлекет пен құқықтың рөлін талдау;

3.    Адам құқықтары мен бостандықтарын реттейтін құқықтық актілердің мазмұнын талдау;

4.    Құқық қорғау органдарының қызметіне байланысты проблемаларды талдау және шешу;

5.    Құқық қорғау органдарының ұйымдастырылуы мен қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерді қолдану;

6.    Құқық қорғау органдары қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздерін бөлу;

7.    Қылмыстар мен әкімшілік құқық бұзушылықтарды анықтау, құжаттау, жолын кесу:

8.    Қылмыстық істер бойынша анықтауды жүзеге асыру.

 

М-5 Азаматтық және қылмыстық құқық

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Азаматтық құқықта шарттарды жіктеуді жүзеге асыру;
  2. Азаматтық құқықтағы міндеттемелерді жіктеуді жүзеге асыру;
  3. Азаматтық-құқықтық жауапкершілік шарттарын анықтау кезеңін жүзеге асыру;
  4. Азаматтық заңнаманың нормаларын қолдану;
  5. Қылмыстық құқық бұзушылықтарды жіктеуді жүзеге асыру;
  6. Қылмыстық құқықтың негізгі институттарын кешенді талдауды жүзеге асыру;
  7. Қылмыстық жауаптылықтан және жазадан босатудың тәртібі мен шарттарын талдау;
  8. Қолданыстағы қылмыстық заңнама нормаларын қолдану.

М-6 Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы және қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Биліктің атқарушы органдарының, әкімшілік мәжбүрлеу және әкімшілік жауапкершілік институтының қызметін ұйымдастыруды негіздеу;
  2. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік реттеу мен басқарудың құқықтық аспектілерін түсіндіру;
  3. Әкімшілік заңнаманың нормаларын қолдану;
  4. Әкімшілік жауаптылықтан және әкімшілік жазадан босатуды көрсету;
  5. Мемлекеттегі криминогенді жағдайды бағалауға;
  6. Қылмыстылықтың қазіргі жай-күйін бағалауға;
  7. Қылмыстылыққа, атап айтқанда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл әдістерінің тиімділігін бағалауға;
  8. Қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу шараларын жүйелеуді жүзеге асыруға.

M-7 Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы және логика

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. ҚР конституциялық-құқықтық заңнамасының дамуының негізгі бағыттарын, 2007, 2017 жж. конституциялық реформалардың ерекшеліктерін талдау;
  2. ҚР Конституциялық процесі мен конституциялық іс жүргізуге кешенді талдау жүргізу;
  3. Жоғары және жергілікті өкілді және атқарушы орган туралы, Сайлау жүйесі туралы, Құқық қорғау органдарының, сот және прокуратура органдарының қызметін ұйымдастырудың конституциялық негіздері туралы Конституциялық-құқықтық заңдардың негізгі ережелерін қолдану;
  4. ҚР азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғау мен қамтамасыз етудің конституциялық-құқықтық тетігінің жұмыс істеу тиімділігін арттырудың перспективалары мен негізгі үрдістерін бағалау;
  5. әлеуметтік-маңызды, құқықтық мәселелерді талдау;
  6. логикалық нысандар мен заңдардың құрылымы мен ережелеріне сәйкес өз ойларын құру;
  7. анық және дәл сөйлеуде ой білдіру;
  8. ауызша және заңды мәтіндердегі логикалық қателерді тану және жою.

М-8 Қазіргі кездегі ұлттық қауіпсіздіктің негіздері және қылмыстық атқару құқығы

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. ұлттық қауіпсіздік жүйесін қалыптастыру, дамыту және жұмыс істеу заңдылықтарын анықтау;
  2. Ұлттық қауіпсіздік тұжырымдамасын іске асырудың негізгі кезеңдерін анықтау;
  3. әлемдегі гео-саяси жағдайды талдау;
  4. ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөнінде шешімдер қабылдау үшін ұсыныстар әзірлеу;
  5. қылмыстық-атқару жүйесі қызметкерлерінің құқықтық мәртебесін, құзыретін және өкілеттіктерін талдау;
  6. ҚР Қылмыстық-атқару заңнамасының дамуын, 1997, 2014 жж. реформалардың ерекшелігін бағалау;
  7. қылмыстық жазаларды немесе қылмыстық-құқықтық сипаттағы өзге де шараларды орындау саласындағы кәсіби қызметтің стандартты емес жағдайларында шешімдер қабылдауға;;
  8. қолданыстағы Қылмыстық-атқару заңнамасының нормаларын қолдануға.

M-9 ҚР-ның қылмыстық құқығы

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

1. Қазақстан Республикасының қылмыстық заңнамасының дамуын, 1997, 2014 жылдардағы реформалардың ерекшелігін бағалау;

2. ҚР ҚК Ерекше бөлімінің қылмыстық-құқықтық нормаларының бланкеттік диспозицияларын талдау;

3.    Қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралауды; қылмыстық құқық бұзушылықтардың аралас құрамдарын шектеуді жүзеге асыру;

4.    Қолданыстағы қылмыстық заңнама нормаларын қолдану;

5.    Сот-тергеу тәжірибесінің қателіктерін талдау

6. Кәсіби қызметте қылмыстарды ашудың және тергеудің теориялық негіздерін қолдану;

7. Құқық бұзушылықтарға қарсы іс-қимылдарды жүзеге асыру.

8. Процесстік құжаттарды жасау.

М-10 Заманауи криминология

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Қылмыстық-құқықтық, қылмыстық-атқару нормаларын қолдану тәжірибесін талдау және қорыту, қылмыстың өзгеру заңдылықтарын белгілеу;
  2. Қылмыстық құқық бұзушылық жасаудың себептері мен шарттарын анықтау;
  3. Қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу шараларын әзірлеу;
  4. Қылмыстың себептері, жағдайлары туралы ақпаратты жинаудың, талдаудың және қорытудың негізгі тәсілдерін қолдану;
  5. Қылмыстың алдын алу шараларын жинау, талдау және практикалық қызметке енгізу бойынша жұмыста инновациялық технологияларды пайдалану.

6.    Кәсiби қызметтiң нәтижелерiн процесстiк және ресми құжаттамада көрсету:

7.   Ерекше жағдайларда кәсіби тапсырмаларды орындау;

8. Қылмыскерлерді ұстау және соттау бойынша іс-шараларды жүргізу.

М-11 Заманауи криминалистика

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Қылмыстық істер бойынша болжамдарды ұсыну және тексеру;
  2. Іздер мен заттай дәлелдемелерді анықтаудың, тіркеудің және алудың техникалық-криминалистикалық құралдары мен әдістерін қолдану;
  3. Қылмыстық құқық бұзушылықтарды ашуды және тергеуді жоспарлау және жүргізу;
  4. Тергеу әрекеттерін және тактикалық операцияларды жүргізу кезінде тактикалық тәсілдерді қолдануға;
  5. Тергеу әрекеттерін жүзеге асыру.

6. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуді жүргізу;

7. Құқық бұзушылықты болдырмау жөніндегі іс-шараларды жүргізу;

8. Қылмыскерлерді ұстау және соттау бойынша іс-шараларды жүргізу.

М-12 Қазіргі кездегі адвокаттық құқық, қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралау және құқықтық статистика

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. адвокаттық қызметті жүзеге асыруға қажетті нақты және құқықтық ақпаратты талдауға;
  2. ауызша және жазбаша мәтінді логикалық дұрыс, дәлелді және түсінікті қылып құруға;
  3. адвокат кәсібінің бұқаралық сипатын және қазіргі кездегі қоғамда білікті заң көмегін көрсетудің маңыздылығын түсінуге;
  4. қолдануға жататын қылмыстық-құқықтық нормаларды таңдауды жүзеге асыруға;
  5. жасалған іс-әрекетте қылмыстық-маңызы бар мән-жайларды бөлуге;
  6. қылмысты заңсыз құқық бұзушылықтан және моральдық әрекеттерден ажыратуға;
  7. қылмысқа ықпал ететін жағдайларды бағалау;
  8. қылмыстар мен өзге де құқық бұзушылықтардан сақтандыру және алдын алу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға.

М-12 Қаржы, салық және экологиялық құқық

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. әр түрлі жағдайларда және азаматтардың әр түрлі санаттарымен жұмыс жасауға кірісуге;
  2. фактілер мен мән-жайларды заңи дұрыс саралауға;
  3. заңи құжаттарды әзірлеуге;
  4. ҚР салық заңнамасы түсіну және түсіндіру;
  5. Қазақстан Республикасында салық жүйесін сипаттау;
  6. салықтық қатынастарды талдау және жіктеу;
  7. экологиялық құқықтың түсінігі мен заңи санаттарын дұрыс қолдану;
  8. алынған білімді тәжірибелік жағдайларды талдау кезінде қолдану.

М-13 Құқық қорғау органдарындағы басқару және конфликтология

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. басқару жүйесін және басқарушылық қызметті жүзеге асырудың жүйесін сипаттауға;
  2. өзінің кәсіби қызметін құқық қорғау органдарының басқа да қызметкерлерімен байланыс жасай отырып жүзеге асыруға;
  3. құқық қорғау органдары қызметінің түрлі салалары мен функцияларын ажыратуға;
  4. кәсіби қызметте, сонымен қатар экстремалды жағдайларда психикалық жай-күйді өзін өзі реттеу тәсілдерін қолдануға;
  5. қақтығыстардың пайда болуының әлеуметтік және психологиялық себептерін анықтау;
  6. кәсіби және оқу жағдайларының мәселелерін талдау;
  7. қақтығыстық емес кәсіби байланыстарды ұйымдастыру;
  8. қақтығысқа әсер ету тәсілдерінің қызметі мен байланысын, тұлғаның мәселелерінің ерекшеліктерін анықтау.

M-13 Заңгердің кәсіби әдебі және заң психологиясы

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Этикалық стандарттарды, нормалар мен моральдық қағидаларды, құндылықтарды талдауға;
  2. Тұлғаның әлеуметтену процесін ашатын категориялар емн анықталамаларды пайдалануға;
  3. Этикалық бағдарларды нақты өмірлік жағдайларда қолдануға;
  4. заңға дәл сәйкес құқықтық шешімдер қабылдауға және өзге де заңды әрекеттер жасауға;
  5. заң психологиясының ұғымдық аппаратына сүйену;
  6. заң қызметінің түрлі салаларында психологиялық білімді қолдану;
  7. психологиялық диагностиканы жүзеге асыру және психологиялық мінездеме құру;
  8. іс-әрекет пен жағдайдың криминалдық құрылымындағы психологиялық факторлардың ерекшелігі мен проблематикасын ажырату және ескеру.

М-14 Азаматтық іс жүргізу   және қазіргі кездегі жедел-іздестіру қызметі

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Азаматтық іс жүргізу құқығының негізгі нормативтік ережелерін талдау;
  2. азаматтық іс жүргізу құқығының теориялық ережелерін тәжірибеде қолдануға;
  3. азаматтық іс жүргізу заңнамасының мәселелерін талдау;
  4. материалдық және іс жүргізу құқығы нормаларын қолдану мүмкіндігін бағалау;
  5. ЖІҚ түрлі субьектілерінің функциялары мен қызмет аясын ажырату;
  6. ЖІҚ субъектілерінің өзара іс-қимыл бағыттары мен нысандарын анықтау;
  7. жедел есепке алу істерін жүргізу (тоқтату) үшін заңды негіздерді айқындау;
  8. жедел есепке алу ісі бойынша жиналған нақты деректерді бағалау.

М-15 Сот сараптамасы және прокурорлық қадағалау

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. сарапшылар қорытындыларының дәлелдемелік маңыздылығын бағалауға;
  2. сарапшының қорытындылары мен қорытындыларының фрагменттерін жасауға;;
  3. заңдық маңызы бар шешімдер қабылдау кезінде сарапшының қорытындысын пайдалануға;
  4. сарапшының қорытындысын бағалауға;
  5. прокурорлық қадағалауды жүзеге асыру процесінде туындайтын жағдайларды талдау;
  6. прокурорлық қызметті жоспарлау;
  7. іс жүргізу қызметінің тиімді тәсілдерін таңдау;
  8. прокурорлық қадағалау саласындағы прокурорлық ден қою актілерін және өзге де іс жүргізу-маңызы бар құжаттарды жасауға.

M-16 Заманауи соттық дәлелдеу

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. Дәлелдеу процесінде туындайтын заңдық маңызы бар жағдайларды талдау;
  2. Нақты іс жүргізу міндеттерін шешу кезінде дәлелдеу теориясының ережелерін қолдану;
  3. Дәлелдемелерді жинау, тексеру және бағалау кезінде арнайы білімді қолдануға;
  4. Сот төрелігін жүзеге асыруға бағытталған іс жүргізу әрекеттерін жүзеге асыруға;
  5. Іс жүргізу қызметіндегі материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын іске асыруға міндетті.

6. Ақпаратты жинау, талдау және бағалау;

7. Заманауи шындыққа сәйкес ғылыми көзқарастарды сыни бағалау;

8. Өздерінің кәсіби қызметінің профиліне сәйкес ғылыми зерттеулер жүргізу.

М-17 Қазақстан Республикасының қылмыстық процесі

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. қылмыстық-процессуалдық терминологияны меңгеруге;
  2. қылмыстық-процессуалдық құжаттарды дұрыс әзірлеуге;
  3. қылмыстық сот өндірісі процесінде пайда болатын қатынастарды, қылмыстық-құқықтық нормаларды талдауға;
  4. тергеу әрекетінің немесе басқа да қылмыстық-процессуалдық әрекеттің, сот отырысының хаттамасын толтыруға;
  5. қылмыстық процесс қатысушыларының мәртебесін, оның дәлелдеу процесіндегі рөлін анықтауға;
  6. процесс қатысушыларының тиісті мінез-құлқын қамтамасыз ететін процессуалдық тәсілдерді көрсетуге;
  7. қылмыс жасаған тұлғаларды қылмыстық қудалаудың құқықтық табиғаты мен нысандарын, сонымен қатар заңсыз қылмыстық қудалауға ұшыраған тұлғаларды ақтаудың мазмұнын анықтауға;
  8. қылмыстық-процессуалдық сатылардың және қылмыстық істерді қозғау институты мен оны алдын ала тергеудің мәнін түсіндіруге.

М-18 Арнайы-тактикалық дайындық және криминалистика бойынша практикум

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. эмоционалдық, психикалық көңіл-күйді түсіру әдістерін қолдану;
  2. стандарттан тыс жағдайларда оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдауға;
  3. азаматтық және кәсіби борышты жүзеге асыруға;;
  4. құқық бұзушылықтардың күш қолдана отырып алдын алуға қатысты іс-әрекеттерді жүзеге асыруға;
  5. қылмыстық құқық бұзушылықтарды ашу және тергеудің теориялық негіздерін түсіндіру;
  6. дәлелдік ақпаратты, бастапқы тергеу жағдайларын талдау және бағалауды жүзеге асыру;
  7. криминалистикалық тіркеудің ақпараттық-іздестіру жүйесін қолдану;
  8. процессуалдық және тактикалық шешімдер қабылдау.

M-18 Қылмыстық іс жүргізу құжаттарын әзірлеу және қазіргі кездегі жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістемесі

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. түрлі іс жүргізу құбылыстарын, фактілерді, нормаларды, қатынастарды талдау;
  2. ҚР ҚПК, ҚР АПК сәйкес іс жүргізу әрекеттерін жүзеге асыруға;
  3. ҚР ҚПК, ҚР АПК талаптарына сәйкес іс жүргізу талаптарын құрастыру және ресімдеу;
  4. іс жүргізу құжаттарының рәсімі мен мазмұнына қойылатын формальды талаптарды сақтамау салдарын бағалау;
  5. оқиға болған жерде қылмыс жасау мән-жайларын талдау;
  6. жеке адамға қарсы қылмыстар туралы істер бойынша қылмыстық іс материалдарын талдау;
  7. жеке адамға қарсы қылмыстар туралы істер бойынша типтік тергеу нұсқаларын құру;
  8. жеке адамға қарсы қылмыстар туралы істер бойынша тергеу әрекеттерін жүргізу процесінде тактикалық тәсілдер мен ұсынымдар қолдануға.

M-19 Сот медицинасы және қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. өлім себептерін анықтау;
  2. дене жарақаттарын жіктеу;
  3. денсаулыққа келтірілген зиянның ауырлық дәрежесін бағалау;
  4. шеткі температураның, электрдің, сәулелі энергияның әсерінен бұзылуды және өлімнің басталуын бағалау;
  5. бастапқы тергеу жағдайларын анықтау;
  6. нақты қылмыстық іс бойынша тергеуді ұйымдастыруға әсер ететін факторларды бағалауға;
  7. іс жүргізу және тактикалық шешімдер қабылдауға;
  8. жекелеген тергеу әрекеттерін жүргізудің тактикалық тәсілдерін жүзеге асыруға.

M-19 Экономикалық және сыбайлас-жемқорлық қылмыстық құқық бұзушылықтарын және жекелеген қылмыс түрлерін заманауи тергеу

Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті

болуы тиіс:

  1. типтік тергеу жағдайларын, сыбайлас жемқорлық және экономикалық қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеудің негізгі бағыттарын бөлу;
  2. типтік тергеу жағдайларында тергеу бағдарламаларын жасау;
  3. іс жүргізу құжаттарын жасауға;
  4. Экономикалық қызмет саласындағы қылмыстардың жекелеген түрлерін тергеудің перспективалық үлгілерін әзірлеу;
  5. тергеу әрекеттерін жүргізу процесінде тактикалық тәсілдер мен ұсынымдарды пайдалануға;
  6. тергеу болжамдарын ұсыну;
  7. қылмыстарды ашу, тергеу бойынша әдістемелік-криминалистикалық ұсыныстарды іске асыру;
  8. қылмыстарды ашу, тергеу жөніндегі білімнің ғылыми-әдістемелік кешенін тәжірибелік қызметте қолдану.

М-20 (ДВО) ОҚЫТУДЫҢ ҚОСЫМША ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ТАҢДАУ КОМПОНЕНТІ

 

М-21 . ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУ

 

 

 

3. Түлектердің кәсіби қызмет саласы

3.1 Бітірушінің кәсіби қызметінің жоспарланған саласы

 

Бакалаврлардың кәсіби қызметінің салалары қамтиды:

-          ҚР әділет органдары;

-          ҚР прокуратура органдары;

-          Ұлттық қауіпсіздік органдары;

-          ҚР Ішкі істер органдары;

-          Қазақстан Республикасының Адвокатурасы;

-          ҚР Сот жүйесі;

3.2 ББ бітірушісі көбінесе дайындалатын қызмет түрлері (кәсіптер)

"6В123_ _ – Құқық қорғау қызметі" мамандығы бойынша даярлау бағыты бойынша бакалавр кәсіби қызметтің келесі түрлеріне дайындайды:

- Судьялар;

- Атқарушы биліктің құқық қорғау функциялары;

- Конституциялық Кеңес;

- қылмыстық-атқару жүйесі саласындағы мамандар;

- сот-сараптама қызметі және әкімшілік іс жүргізу саласындағы мамандар әділет органдары;

- Прокуратура Қызметкерлері;

- Судьялар;

- Ішкі істер органдарының қызметкерлері;

- Тергеушілер;

- Мемлекеттік емес ұйымдардың адвокаттары мен мамандары;

- Заңгерлер;

Бакалавриат бағдарламасын ұйым оқу қызметінің түрлеріне және кәсіптік қызметтің ғылыми-зерттеу және педагогикалық түрлеріне бағытталған білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптарға байланысты қалыптастырады.


3.3 Осы ББ бітірушілеріне еңбек нарығының талдауы мен қажеттілігі

Білім беру мекемелері түлектерінің еңбек нарығында қажеттілігі білім беру тиімділігінің маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады. "6В123_ _ – құқық қорғау қызметі" мамандығы түлектерінің негізгі жұмыс берушілері ҚР Құқық қорғау органдары (ІІМ органдары, прокуратура органдары, ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті және оның құрылымдық бөлімшелері), сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асыратын ұйымдар, халықаралық институттар мен ұйымдар болып табылады. ОП түлектері заң органдарында, ҚР Құқық қорғау органдарында, прокуратура органдарында, ІІМ органдарында және сот жүйесінде, адвокатурада және басқа да мемлекеттік емес ұйымдарда жұмыс істейді.

1) ҚР ІІМ;

2) ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті және оның құрылымдық бөлімшелері;

3) ҚР Әділет министрлігі;

4) ҚР прокуратура органдары;

Білім беру бағдарламасы нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті болып танылады.

1.ҚР Сот жүйесі;

2. ҚР прокуратура органдары;

3. Ұлттық қауіпсіздік органдары;

4. ҚР Ішкі істер органдары

4. Талапкерге қойылатын талаптар

Бағдарлама талапкерлердің толығымен ынталандыра алады. "6В123_ _ – Құқық қорғау қызметі" бакалавриатқа түсу үшін конкурстық іріктеу емтихан комиссиясының ҰБТ балдарын, "Тарих" және "адам, қоғам және құқық"пәндері бойынша түсу емтихандарының нәтижелерін қарау қорытындысы бойынша жүзеге асырылады. Жыл сайын қабылдау комиссиясы түсу сынағынан сәтті өткенін растайтын әрбір пән бойынша ең аз балл санын белгілейді. Қабылдау комиссиясы қабылдауды емтихан комиссиясының қорытындысы негізінде жүргізеді. Талапкерлердің бір бөлігі оқушыларға арналған олимпиада нәтижелері бойынша бағдарламаға қабылданады. Талапкерге әлемдік және еуразиялық тарихи процесс контекстіндегі Қазақстан мемлекеттілігінің үдемелі дамуының жаңа тарихының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру, өзінің болашақ мамандығының рөлі мен маңызын түсіну және түсіну маңызды талап болып табылады.

 

 

 

 

Білім беру бағдарламасының модульдеріндегі құзыреттілікті қалыптастырудың матрицасы

 

Модуль атауы

 

Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

М-1 Әлеуметтік-мәдени даму модулі

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V

V

М-2 Инструменталды модуль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V

V

М-4 Мемлекет және құқық теориясы мен құқық қорғау органдары

V

 

 

 

 

 

V

V

 

V

V

 

М-5 Азаматтық және қылмыстық құқық

 

V

V

V

 

V

V

 

 

М-6 Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы және қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу

 

V

 

 

V

 

V

V

V

 

 

 

M-7 Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы және логика

 

 

 

 

V

V

V

V

V

 

 

 

М-8 Қазіргі кездегі ұлттық қауіпсіздіктің негіздері және қылмыстық атқару құқығы

V

V

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М-9 ҚР қылмыстық құқығы

V

V

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М-10 Заманауи криминология

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

М-11 Қазіргі кездегі криминалистика

V

 

 

 

V

V

 

V

 

 

V

 

М-12 Қазіргі кездегі адвокаттық құқық, қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралау және құқықтық статистика

V

 

V

 

 

V

 

 

 

V

V

 

М-12 Қаржы, салық және экологиялық құқық

V

 

V

 

 

 

 

 

 

V

V

 

М-13 Құқық қорғау органдарындағы басқару және конфликтология

V

 

 

 

 

V

V

V

 

 

V

 

M-13 Заңгердің кәсіби әдебі және заң психологиясы

V

 

 

 

V

 

 

V

 

 

 

 

М-14 Азаматтық іс жүргізу   және қазіргі кездегі жедел-іздестіру қызметі

V

 

 

 

 

V

 

V

 

V

V

 

М-15 Сот сараптамасы және прокурорлық қадағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M-16 Қазіргі кездегі сот тық дәлелдеу

V

 

V

V

 

 

 

 

 

V

V

 

М-17 Қазақстан Республикасының қылмыстық процесі

V

 

 

 

 

 

 

 

V

V

V

 

М-18 Арнайы-тактикалық дайындық және криминалистика бойынша практикум

V

 

 

 

 

 

V

 

V

V

 

 

M-18 Қылмыстық іс жүргізу құжаттарын әзірлеу және қазіргі кездегі жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістемесі

V

 

 

 

V

 

 

 

V

 

V

 

M-19 Сот медицинасы және қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру

V

 

 

 

 

 

V

 

V

V

V

 

M-19 Экономикалық және сыбайлас-жемқорлық қылмыстық құқық бұзушылықтарын және жекелеген қылмыс түрлерін заманауи тергеу

 

 

V

 

 

V

 

V

V

 

V

 

М-20 (ДВО) ОҚЫТУДЫҢ ҚОСЫМША ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ТАҢДАУ КОМПОНЕНТІ

 

 

V

 

 

 

V

V

 

V

 

V

М-21 . ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУ

 

 

 

V

 

V

 

V

 

V

V