Білім беру бағдарламасының паспорты
1. Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы |
|
Тіркеу нөмірі |
|
Білім беру саласының коды және жіктелуі |
6В122- Ұлттық қауіпсіздік және әскери іс
|
Дайындық бағыттарының коды мен жіктелуі |
6В123- Қоғамдық қауіпсіздік
|
Білім беру бағдарламасының атауы |
6В122_ _ - Құқық қорғау қызметі |
Кадрларды даярлау бағытына арналған лицензияға қосымшаның болуы |
№ АБ 0137355 |
1.1 ББ Мақсаты |
Білім беру бағдарламасының мақсаты-сотқа дейінгі тергеу, прокурорлық қадағалау, құқық қорғау қызметін жүзеге асыру саласындағы ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандарды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.: - материалдық және іс жүргізу құқығы нормаларын жалпы мойындаған тұжырымдамалық білім негізінде академиялық контексте кәсіби мәселелерді шешу; - қоршаған ортаны дүниетанымдық, адамгершілік және азаматтық ұстанымдар негізінде бағалау; - ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың түрлі түрлерін қолдану; - орыс, қазақ, ағылшын тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік коммуникация бағдарламаларын құру; - жеке білім траекториясын құру. |
1.2 ББ негізгі көрсеткіштері |
ББ түрі: бакалавриат ББ мерзімі: 4 жыл Оқыту түрі: күндізгі Еңбек сыйымдылығы: академиялық кредиттер 240 Берілетін дәреже: 6В123_ _ – ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ ҚЫЗМЕТІ» білім беру бағдарламасы бойынша ұлттық қауіпсіздік және әскери іс бакалавры |
ББ түрі: Жаңа ББ |
|
1.3 Білім беру қызметтері нарығында позициялау тұрғысынан ББ артықшылықтары мен ерекше ерекшеліктерінің сипаттамасы |
ББ «Құқық қорғау қызметі» бағыты бойынша еңбек нарығында бітірушілерді талап ету, олимпиадалардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің саны, ҰБТ орташа балы бойыншаҚазақстандағы ең жақсы білім беру бағдарламаларын қатарына кіеді. ББ «6В123_ _ – Құқық қорғау қызметі» мамандығы бойынша халықаралық кәсіби стандарттарына сәйкес келеді. Бітіруші кафедра болып, университеттің ғылыми-зерттеу деңгейіне ауысқан сәтінен пайда болған, қылмыстық құқық, қылмыстық процесс және криминалистика кафедрасы танылады, бұл халықаралық стандарттарға сай келеді және заманауи білім беру-ғылыми ортасы меңзейтін ережелерге негізделген. ББ пәндерін атақты профессорлар мен академиктер береді: 29 заң ғылымдарының докторлары, 50 заң ғылымдарының кандидаты және 15 рНD докторлары, олардың ішінде 15 «ЖОО ең жақсы оқытушысы», дарынды жас оқытушылар үшін мемлекеттік ғылыми стипендияның 10 лауреаттары, 7 мемлекеттік сыйлық иегерлері. Оқыту сондай-ақ шетелдік профессорлармен және практикалық жұмысшылармен жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының БжҒМ, басқа көздерден қаржыландырылатын ғылыми жобаларды жүзеге асырумен, ғылыми-практикалық конференцияларды және теориялық семинарларды ұйымдастырумен, монографияларды, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды дайындау мен жариялаумен, диссертациялық зерттеулерді жүргізумен, студенттердің, магистранттардың және аспиранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырумен, отандық және шетелдік ғылыми орталықтар және ЖОО-лармен ғылыми байланыстарды жүзеге асырумен. Келесідей ұйымдармен және оқу мекемелерімен халықаралық серіктестік барысында: НИЦ-1 ВНИИ РФ (Ресей Федерациясы) ІІМ, Ригалық техникалық университет (Латвия республикасы), Экономика және құқықтың Алтай академиясы (Ресей Федерациясы), А.С.Грибоедов атындағы халықаралық құқық пен экономика Институты (Ресей Федерациясы); Ж. Баласагун атындағы Қырғыз мемлекеттік университеті (Қырғызстан); Орталық Еуропалық университет (Венгрия); РФ Басқару Академиясы (Ресей Федерациясы), Құқықтың шығыс институты (Германия); МОТ, ЮСАИД өкілдігімен Алматы қ. ОБСЕ орталығы, М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті (Ресей Федерациясы), Т. Шевченко атындағы Киев Университеті (Ресей Федерациясы), Молдавалық Мемлекеттік Университет (Ресей Федерациясы), Берлиннің еркін университеті (Германия); Синьцзянь педгогикалық университеті (ҚХР), студенттер оқуға баруға, тәжірибеден өтуге және шетелдік тәжірибе алуға мүмкіндігі бар. |
2. Оқыту нәтижелері форматындағы біліктілік талаптары |
|
.1 ББ оқытудан күтілетін нәтижелер |
Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін білуді; әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерін жіктеуді; тілді меңгеру деңгейіне сәйкес лексиканың жеткілікті көлемін, грамматикалық құрылымдар жүйесін, интенцияларды білдірудің прагматикалық құралдарын білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау мен пайдалануды жүзеге асыруды; 2) ғылыми мәтінді құрылымдық-мағыналық ұйымдастырудың ерекшеліктерін талдауды; мемлекет пен құқықтың негізгі ережелерін, әлеуметтік мақсатын, міндеттерін, функциялары мен рөлін түсіндіруді;; кәсіби қызметте материалдық және іс жүргізу құқығы нормаларын, сот-тергеу қызметіндегі нормативтік құқықтық актілерді, заңдылық пен құқықтық тәртіпті, жеке адамның, қоғамның, мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша кәсіби міндеттерді, ҚР құқықтық саясатын жүзеге асыру стратегиясын қолдану. |
Мемлекеттің шығу тегінің негізгі теорияларын, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік реттеу мен басқарудың құқықтық аспектілерін, азаматтық құқықтың негізгі институттарын, қолданыстағы қылмыстық заңнаманың негізгі ережелерін, Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін, қаржылық, салықтық, экологиялық құқықтың негізгі институттарын сипаттау. |
|
Азаматтық құқық, қаржы, салық, экологиялық құқық көздерін, азаматтық және қылмыстық процестегі ерекше іс жүргізудің түрлерін жіктеуге; заң психологиясының ұғымдық аппаратымен жұмыс істеуге; "заңгер", "Әділет" ақпараттық базасындағы жұмысты қоса алғанда, кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде жаңа ақпараттық технологияларды көрсетуге. |
|
Нормативтік құқықтық актілердің уақыт пен кеңістіктегі әрекет ету күші, Қазақстан Республикасы қылмыстық саясатының негізгі бағыттарын, құқық қорғау қызметін реформалауды, ақпараттық-статистикалық ақпаратты, қылмыстық-атқару заңнамасының нормаларын, сот ісін жүргізуде дәлелдеу процесін талдауды; тергеу әрекеттерін жүргізу тәртібін талдау. |
|
ҚР Конституциялық-құқықтық заңнамасын дамытудың негізгі бағыттарын, 2007, 2017 ж. ж. конституциялық реформалардың ерекшелігін, ҚР Қылмыстық-атқару заңнамасын дамытудың негізгі бағыттарын, 1997, 2014 ж. ж. реформалардың ерекшелігін, құқық қорғау қызметін реттейтін заңнама нормаларын, қарама-қайшы емес ойлау заңдарын талдау, іс-әрекет пен жағдайдың қылмыстық құрылымындағы психологиялық факторлардың ерекшелігі мен проблематикасын ажырату және ескеру. |
|
ҚР Конституциялық процесі мен конституциялық іс жүргізуге кешенді талдау жүргізу, Азаматтық құқықтағы міндеттемелердің жіктелуін жүзеге асыру; сот-тергеу, сараптама тәжірибесін, сотқа дейінгі тергеу жүргізу кезінде дәлелдемелерді пайдалану практикасын талдау, сотқа дейінгі тергеу жүргізу, сот-медициналық сараптаманың іс жүргізу негіздері, сот-психиатриялық сараптама. |
|
Қазіргі заманғы қылмыстың жай-күйін, динамикасын, құрылымын, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің құқықтық мәртебесін, құзыреттері мен өкілеттіктерін, жасырын тергеу әрекеттерін жүргізудің шарттары мен негіздерін, басты сот талқылауында сот жарыссөздерінің тәртібін талдауды; қылмыстық құқық бұзушылық жасаған адамдардың психологиялық портретін жүзеге асыруды және психологиялық мінездеме жасауды;; |
|
Заңдылық пен құқықтық тәртіп режимін қамтамасыз етудің құқықтық тетіктерін, қылмысқа, атап айтқанда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл әдістерінің тиімділігін, құқықтық нигилизмнің себептерін, сот-тергеу тәжірибесінің қателіктерін, қылмыстық саясаттың негізгі бағыттарын іске асырудың жай-күйін бағалау. |
|
Жоғары және жергілікті өкілді және атқарушы орган туралы, Сайлау жүйесі туралы, Құқық қорғау органдарының, сот және прокуратура органдарының қызметін ұйымдастырудың конституциялық негіздері туралы Конституциялық заңдардың негізгі ережелерін, әкімшілік, қылмыстық, азаматтық, қаржы, салық, экологиялық, қылмыстық-атқару заңнамасының нормаларын қолдану; стандартты емес жағдайларда оңтайлы ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдау; |
|
ҚР қылмыстық заңнамасының дамуын, 1997, 2014 жж. реформалардың ерекшелігін; ҚР азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғау мен қамтамасыз етудің конституциялық-құқықтық тетігінің жұмыс істеу тиімділігін арттырудың перспективалары мен негізгі үрдістері; азаматтық және қылмыстық, әкімшілік істер бойынша дәлелдемелерді қолдану; денсаулыққа келтірілген зиянның ауырлық дәрежесі; психикалық бұзылу дәрежесі; құқық бұзушылықтардың күшпен жолын кесу бойынша әрекеттерді жүзеге асыру; |
|
Әкімшілік істер бойынша іс жүргізуді жүзеге асыру; қылмыстық жауапкершілік талаптарын саралау; азаматтық-құқықтық жауапкершілік сатыларын айқындау кезеңі; шарттық және деликтілік міндеттемелерді саралау; Прокурорлық тексеру жүргізу, эксгумация үшін негіздер әзірлеу; сотқа дейінгі тергеу, хаттамалық нысандағы сотқа дейінгі тергеу; стандартты емес жағдайларда оңтайлы ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау; |
|
Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; Өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім алу дағдыларын дамыту; Жаһандық компьютерлік желілердегі түрлі көздерден ақпаратты сараптау. Әріптестермен және басқарумен кәсіби қарым-қатынас орнату. Өздерінің кәсіби мақсаттарында әлеуметтану, экономика, психология сияқты өзекті ғылымдардың мәліметтерін пайдалану. Мәдени және білім беру жобаларын әзірлеу және енгізу. Адамдардың кәсіби қызметіндегі әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескеру. Жұмыста сөзсіз орын алатын, стандартты емес жағдайларға бейімделу. Жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгеру. |
|
2.2 ББ әрбір модуль бойынша күтілетін нәтижелер (оқу нәтижелерін сипаттау бойынша басшылыққа сәйкес). |
|
2.2 Модуль атауы |
|
М-1 Әлеуметтік-мәдени даму модулі |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-2 Инструменталды модуль |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-4 Мемлекет және құқық теориясы мен құқық қорғау органдары |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. Нормативтік-құқықтық актілерді дұрыс түсіндіру және қолдану; 2. Қоғам өміріндегі мемлекет пен құқықтың рөлін талдау; 3. Адам құқықтары мен бостандықтарын реттейтін құқықтық актілердің мазмұнын талдау; 4. Құқық қорғау органдарының қызметіне байланысты проблемаларды талдау және шешу; 5. Құқық қорғау органдарының ұйымдастырылуы мен қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерді қолдану; 6. Құқық қорғау органдары қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздерін бөлу; 7. Қылмыстар мен әкімшілік құқық бұзушылықтарды анықтау, құжаттау, жолын кесу: 8. Қылмыстық істер бойынша анықтауды жүзеге асыру.
|
М-5 Азаматтық және қылмыстық құқық |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-6 Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы және қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-7 Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы және логика |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-8 Қазіргі кездегі ұлттық қауіпсіздіктің негіздері және қылмыстық атқару құқығы |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-9 ҚР-ның қылмыстық құқығы |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс: 1. Қазақстан Республикасының қылмыстық заңнамасының дамуын, 1997, 2014 жылдардағы реформалардың ерекшелігін бағалау; 2. ҚР ҚК Ерекше бөлімінің қылмыстық-құқықтық нормаларының бланкеттік диспозицияларын талдау; 3. Қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралауды; қылмыстық құқық бұзушылықтардың аралас құрамдарын шектеуді жүзеге асыру; 4. Қолданыстағы қылмыстық заңнама нормаларын қолдану; 5. Сот-тергеу тәжірибесінің қателіктерін талдау 6. Кәсіби қызметте қылмыстарды ашудың және тергеудің теориялық негіздерін қолдану; 7. Құқық бұзушылықтарға қарсы іс-қимылдарды жүзеге асыру. 8. Процесстік құжаттарды жасау. |
М-10 Заманауи криминология |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
6. Кәсiби қызметтiң нәтижелерiн процесстiк және ресми құжаттамада көрсету: 7. Ерекше жағдайларда кәсіби тапсырмаларды орындау; 8. Қылмыскерлерді ұстау және соттау бойынша іс-шараларды жүргізу. |
М-11 Заманауи криминалистика |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
6. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуді жүргізу; 7. Құқық бұзушылықты болдырмау жөніндегі іс-шараларды жүргізу; 8. Қылмыскерлерді ұстау және соттау бойынша іс-шараларды жүргізу. |
М-12 Қазіргі кездегі адвокаттық құқық, қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралау және құқықтық статистика |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-12 Қаржы, салық және экологиялық құқық |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-13 Құқық қорғау органдарындағы басқару және конфликтология |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-13 Заңгердің кәсіби әдебі және заң психологиясы |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-14 Азаматтық іс жүргізу және қазіргі кездегі жедел-іздестіру қызметі |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-15 Сот сараптамасы және прокурорлық қадағалау |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-16 Заманауи соттық дәлелдеу |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
6. Ақпаратты жинау, талдау және бағалау; 7. Заманауи шындыққа сәйкес ғылыми көзқарастарды сыни бағалау; 8. Өздерінің кәсіби қызметінің профиліне сәйкес ғылыми зерттеулер жүргізу. |
М-17 Қазақстан Республикасының қылмыстық процесі |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-18 Арнайы-тактикалық дайындық және криминалистика бойынша практикум |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-18 Қылмыстық іс жүргізу құжаттарын әзірлеу және қазіргі кездегі жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістемесі |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-19 Сот медицинасы және қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
M-19 Экономикалық және сыбайлас-жемқорлық қылмыстық құқық бұзушылықтарын және жекелеген қылмыс түрлерін заманауи тергеу |
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
|
М-20 (ДВО) ОҚЫТУДЫҢ ҚОСЫМША ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ТАҢДАУ КОМПОНЕНТІ |
|
М-21 . ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУ |
|
|
|
3. Түлектердің кәсіби қызмет саласы |
|
3.1 Бітірушінің кәсіби қызметінің жоспарланған саласы
|
Бакалаврлардың кәсіби қызметінің салалары қамтиды: - ҚР әділет органдары; - ҚР прокуратура органдары; - Ұлттық қауіпсіздік органдары; - ҚР Ішкі істер органдары; - Қазақстан Республикасының Адвокатурасы; - ҚР Сот жүйесі; |
3.2 ББ бітірушісі көбінесе дайындалатын қызмет түрлері (кәсіптер) |
"6В123_ _ – Құқық қорғау қызметі" мамандығы бойынша даярлау бағыты бойынша бакалавр кәсіби қызметтің келесі түрлеріне дайындайды: - Судьялар; - Атқарушы биліктің құқық қорғау функциялары; - Конституциялық Кеңес; - қылмыстық-атқару жүйесі саласындағы мамандар; - сот-сараптама қызметі және әкімшілік іс жүргізу саласындағы мамандар әділет органдары; - Прокуратура Қызметкерлері; - Судьялар; - Ішкі істер органдарының қызметкерлері; - Тергеушілер; - Мемлекеттік емес ұйымдардың адвокаттары мен мамандары; - Заңгерлер; Бакалавриат бағдарламасын ұйым оқу қызметінің түрлеріне және кәсіптік қызметтің ғылыми-зерттеу және педагогикалық түрлеріне бағытталған білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптарға байланысты қалыптастырады. |
3.3 Осы ББ бітірушілеріне еңбек нарығының талдауы мен қажеттілігі |
Білім беру мекемелері түлектерінің еңбек нарығында қажеттілігі білім беру тиімділігінің маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады. "6В123_ _ – құқық қорғау қызметі" мамандығы түлектерінің негізгі жұмыс берушілері ҚР Құқық қорғау органдары (ІІМ органдары, прокуратура органдары, ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті және оның құрылымдық бөлімшелері), сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асыратын ұйымдар, халықаралық институттар мен ұйымдар болып табылады. ОП түлектері заң органдарында, ҚР Құқық қорғау органдарында, прокуратура органдарында, ІІМ органдарында және сот жүйесінде, адвокатурада және басқа да мемлекеттік емес ұйымдарда жұмыс істейді. 1) ҚР ІІМ; 2) ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті және оның құрылымдық бөлімшелері; 3) ҚР Әділет министрлігі; 4) ҚР прокуратура органдары; Білім беру бағдарламасы нақты жұмыспен қамту саласы үшін өзекті болып танылады. 1.ҚР Сот жүйесі; 2. ҚР прокуратура органдары; 3. Ұлттық қауіпсіздік органдары; 4. ҚР Ішкі істер органдары |
4. Талапкерге қойылатын талаптар |
Бағдарлама талапкерлердің толығымен ынталандыра алады. "6В123_ _ – Құқық қорғау қызметі" бакалавриатқа түсу үшін конкурстық іріктеу емтихан комиссиясының ҰБТ балдарын, "Тарих" және "адам, қоғам және құқық"пәндері бойынша түсу емтихандарының нәтижелерін қарау қорытындысы бойынша жүзеге асырылады. Жыл сайын қабылдау комиссиясы түсу сынағынан сәтті өткенін растайтын әрбір пән бойынша ең аз балл санын белгілейді. Қабылдау комиссиясы қабылдауды емтихан комиссиясының қорытындысы негізінде жүргізеді. Талапкерлердің бір бөлігі оқушыларға арналған олимпиада нәтижелері бойынша бағдарламаға қабылданады. Талапкерге әлемдік және еуразиялық тарихи процесс контекстіндегі Қазақстан мемлекеттілігінің үдемелі дамуының жаңа тарихының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру, өзінің болашақ мамандығының рөлі мен маңызын түсіну және түсіну маңызды талап болып табылады. |
Білім беру бағдарламасының модульдеріндегі құзыреттілікті қалыптастырудың матрицасы
Модуль атауы
|
Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
М-1 Әлеуметтік-мәдени даму модулі |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
V |
V |
М-2 Инструменталды модуль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
V |
М-4 Мемлекет және құқық теориясы мен құқық қорғау органдары |
V |
|
|
|
|
|
V |
V |
|
V |
V |
|
М-5 Азаматтық және қылмыстық құқық |
|
V |
V |
V |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
М-6 Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы және қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу |
|
V |
|
|
V |
|
V |
V |
V |
|
|
|
M-7 Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы және логика |
|
|
|
|
V |
V |
V |
V |
V |
|
|
|
М-8 Қазіргі кездегі ұлттық қауіпсіздіктің негіздері және қылмыстық атқару құқығы |
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
|
V |
V |
|
М-9 ҚР қылмыстық құқығы |
V |
V |
V |
|
|
|
|
|
|
V |
V |
|
М-10 Заманауи криминология |
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
М-11 Қазіргі кездегі криминалистика |
V |
|
|
|
V |
V |
|
V |
|
|
V |
|
М-12 Қазіргі кездегі адвокаттық құқық, қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралау және құқықтық статистика |
V |
|
V |
|
|
V |
|
|
|
V |
V |
|
М-12 Қаржы, салық және экологиялық құқық |
V |
|
V |
|
|
|
|
|
|
V |
V |
|
М-13 Құқық қорғау органдарындағы басқару және конфликтология |
V |
|
|
|
|
V |
V |
V |
|
|
V |
|
M-13 Заңгердің кәсіби әдебі және заң психологиясы |
V |
|
|
|
V |
|
|
V |
|
|
|
|
М-14 Азаматтық іс жүргізу және қазіргі кездегі жедел-іздестіру қызметі |
V |
|
|
|
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|
М-15 Сот сараптамасы және прокурорлық қадағалау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M-16 Қазіргі кездегі сот тық дәлелдеу |
V |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
V |
V |
|
М-17 Қазақстан Республикасының қылмыстық процесі |
V |
|
|
|
|
|
|
|
V |
V |
V |
|
М-18 Арнайы-тактикалық дайындық және криминалистика бойынша практикум |
V |
|
|
|
|
|
V |
|
V |
V |
|
|
M-18 Қылмыстық іс жүргізу құжаттарын әзірлеу және қазіргі кездегі жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістемесі |
V |
|
|
|
V |
|
|
|
V |
|
V |
|
M-19 Сот медицинасы және қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру |
V |
|
|
|
|
|
V |
|
V |
V |
V |
|
M-19 Экономикалық және сыбайлас-жемқорлық қылмыстық құқық бұзушылықтарын және жекелеген қылмыс түрлерін заманауи тергеу |
|
|
V |
|
|
V |
|
V |
V |
|
V |
|
М-20 (ДВО) ОҚЫТУДЫҢ ҚОСЫМША ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ТАҢДАУ КОМПОНЕНТІ |
|
|
V |
|
|
|
V |
V |
|
V |
|
V |
М-21 . ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУ |
|
|
|
V |
|
V |
|
V |
|
V |
V |
|