Оқу бағдармалары
В086 Жалпы медицина
|
||
|
Білім беру бағдарламысының сипаттамасы |
Бағдарлама ең жиі медициналық көмек кез-келген пациентке көрсете алатын, отбасыларға және жалпы халыққа кездесетін аурулар, бүкіл кәсіби қызмет барысында оқуға, зерттеу арқылы оқуға қабілетті дәрігерлер дайындауға арналған. Оқыту нәтижелері ұсынымдарға сәйкес әзірленген жоғары медициналық білім беру жөніндегі Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары – WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) – медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттарына сәйкес жасалынған. Оқыту стратегиясы: оқытудың белсенді әдістері (CBL, TBL, PBL), университет клиникаларында клиникалық оқыту, жобалық оқыту, шығармашылық тапсырмаларды орындау. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік береді. Медицинаның халықаралық негіздерінің (IFOM – International foundations of Medicine) нұсқаларына сәйкес әрбір пәннің және әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валиділік әдістерді (ОСПЭ, ОСКЭ, стандартталған науқаспен медициналық симуляция, MiniCex) пайдалана отырып, курстан курсқа практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген.
|
Оқыту ұзақтығы |
5+2 – бакалавриат 10 семестр (300 кредит) + интернатура 4 семестр (120 кредит)
|
|
Бітірушы моделі |
10. кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына берілгендігін көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау; 11. үздіксіз кәсіби білім алу және барлық кәсіби қызмет барысында өз білімі мен дағдыларын жетілдіру қажеттілігін көрсету; 12. ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білімді басқаларға беру |
|
|
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері |
Оқу түрі күндізгі Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын |
В087 Стоматология
|
||
|
Білім беру бағдарламасының сипаттамасы |
Бітіруші аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және денсаулықты сақтау бойынша дәлелді медицина және адамгершілік қағидаттарына сүйене отырып, кез келген жастағы пациентке барынша жиі кездесетін патология кезінде тиімді және уақтылы стоматологиялық көмек көрсетуге қабілетті болады. Оқыту нәтижелері мына ұсынымдарға сәйкес әзірленген Жоғары медициналық білім беру бойынша Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары-WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясы) - Еуропадағы стоматологиялық білім қауымдастығы Еуропадағы стоматологиялық білім беру қауымдастығы (ADEE) Оқыту стратегиясы: оқытудың белсенді әдістері (CBL, TBL, PBL), тренингтер, Фантом сыныбында жұмыс істеу, нақты стоматологиялық қабылдауда жұмыс істеу. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік берді. Әрбір пән мен әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валидтілік әдістерді (ОСКЭ, ОСКЭ, интерактивті симуляторлардағы с медициналық симуляциясы, WBA) пайдалана отырып, курстан курсқа практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген
|
Оқу ұзақтығы |
Оқу ұзақтығы: 5+1 – бакалавриат 10 семестр (300 кредит) + интернатура 2 семестр (60 кредит)
|
|
Бітірушу моделі |
|
|
|
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері |
Оқыту тілі: қазақ, ағылшын, орыс Біліктілігі: тіс дәрігері Оқыту түрі: күндізгі |
В085 Фармация |
||
|
Білім беру бағдарламасының сипаттамасы |
Білім беру бағдарламасы заманауи білім мен дағдыға ие және денсаулық сақтау мен дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету жүйесінде фармацевтикалық көмек көрсете алатын Фармация мамандарын даярлау мақсатында әзірленді. Білім беру бағдарламасын әзірлеу барысында Mpharm University of Manchester бағдарламалары талданды және ескерілді. Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқытудың түпкілікті нәтижелері ДДҰ ұсынымдарына (медицина қызметкерлерінің құзыреттері) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының-WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) - медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттарына сәйкес тұжырымдалған. |
Оқыту ұзақтығы |
5 жыл |
|
Бітірушінің моделі |
|
|
|
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері |
Оқу түрі: күндізгі, Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын |
6B10109 ЖАЛПЫ МЕДИЦИНА ИНТЕРНАТУРА |
||
|
Білім беру бағдарламасының сипаттамасы |
Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқытудың соңғы нәтижелері ұсынымдарға сәйкес тұжырымдалған жоғары медициналық білім беру жөніндегі Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары-WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) - медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттары. Оқыту стратегиясы оқытудың белсенді әдістерін, университет клиникасында және басқа клиникалық базаларда клиникалық оқытуды, жобалық оқытуды, шығармашылық тапсырмаларды орындауға негізделген. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік берді. Медицинаның халықаралық негіздерінің (IFOM – International foundations of Medicine) нұсқаларына сәйкес әрбір пәннің және әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валидті әдістерді пайдалана отырып, курстан курсқа дейінгі практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген. Танылған халықаралық медициналық мектептердің озық тәжірибесін білім беру процесіне енгізу мақсатында білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде Гарвард университеті, Оксфорд университеті, Сингапур Ұлттық университеті (NUS) Медицина мектебінің медицина докторы бағдарламалары талданды және ескерілді. |
Оқыту ұзақтығы |
2 жыл (МЖМББ стандарттары 2020 бойынша) |
|
Квалификация және академиялық дәрежесі |
Жалпы тәжірибелік дәрігер |
|
Бітіруші моделі |
1 Медициналық білім. Адам денсаулығына әсер ететін мәселелерді шешу үшін биомедициналық, клиникалық, әлеуметтік, мінез-құлық және популяциялық ғылымдар туралы білімді қолдану; жеке адамның қоғаммен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіну; жаңа ақпаратты анықтау және сыни бағалау қабілетін көрсету, осы білімді биомедициналық, клиникалық проблемалар мен ғылыми зерттеулерді шешу үшін қолдану. 2 Дәрігерлік көмек көрсету. Дәлелді медицина және аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және денсаулықты сақтау жөніндегі адамгершілік қағидаттарына сүйене отырып, тиімді және уақтылы медициналық көмек көрсету.3. Коммуникация. Науқастармен, олардың отбасыларымен және әріптестерімен өзара әрекеттесу үшін сенімді қарым-қатынас орната отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын тиімді пайдалану. 4 Кәсібилік. Кәсіби қызметтің, адалдық пен жауапкершіліктің ең жоғары стандарттарына бейілділігін көрсету; пациенттерге, әріптестерге және қоғамға қатысты этикалық және моральдық қағидаттарды сақтау. 5 Жүйелік тәжрибе. Халықтың этникалық белгілері, мәдениеті, жынысы, экономикалық мәртебесі немесе жыныстық бағдары бойынша ерекшеленетін әртүрлі топтарының науқастарға көмек көрсету кезінде сапаға, қауіпсіздікке назар аудара отырып, денсаулық сақтау жүйесі шеңберінде тиімді жұмыс істеу қабілетін көрсету, сондай-ақ оны жетілдіруге ықпал ету. 6. Үздіксіз оқыту және дамыту. Білімді бағалау, талдау және қолдану, өзін-өзі оқытудағы олқылықтарды анықтау, өмір бойы жеке өсу мен оқытуға назар аудару, сонымен қатар адам денсаулығы мен өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу. |
|
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері |
Оқу түрі: күндізгі, Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын |
6B10108 Стоматология интернатура |
||
|
Білім беру бағдарламасының сипаттамасы |
Білім беру бағдарламасы ҚазҰУ білім беру үдерісіне танымал халықаралық медициналық мектептердің озық тәжірибелерін енгізу мақсатында әзірленді Білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде Еуроодақ елдерінің бағдарламалары мен Еуропадағы стоматологиялық білім беру қауымдастығының Association for dental Education in Europe (ADEE) ұсынымдары талданды және ескерілді. Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқытудың соңғы нәтижелері Accreditation Council for Graduate medical Education (ACGME) ұсынымдарына және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының - Wfme (World Federation of Medical Education) - Global Standards стандарттарына сәйкес тұжырымдалған |
Оқытудың ұзақтығы |
1жыл |
|
Біліктілігі және білім беру дәрежесі |
Жалпы тәжрибелік тіс дәрігері |
|
Бітіруші моделі |
1. Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына берілгендігін көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау;
|
|
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері |
Оқыту түрі күндізгі Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын |