Оқу бағдармалары

 

                                                                          В086 Жалпы медицина 

 

 

 

 

 

 

Білім беру бағдарламысының сипаттамасы

Бағдарлама ең жиі медициналық көмек

кез-келген пациентке көрсете алатын, отбасыларға және жалпы халыққа кездесетін аурулар, бүкіл кәсіби қызмет барысында оқуға, зерттеу арқылы оқуға қабілетті дәрігерлер дайындауға арналған.

Оқыту нәтижелері ұсынымдарға сәйкес әзірленген жоғары медициналық білім беру жөніндегі Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары –

WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) – медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттарына сәйкес жасалынған.

Оқыту стратегиясы: оқытудың белсенді әдістері (CBL, TBL, PBL), университет клиникаларында клиникалық оқыту, жобалық оқыту, шығармашылық тапсырмаларды орындау.

Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік береді.

Медицинаның халықаралық негіздерінің (IFOM – International foundations of Medicine) нұсқаларына сәйкес әрбір пәннің және әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валиділік әдістерді (ОСПЭ, ОСКЭ, стандартталған науқаспен медициналық симуляция, MiniCex) пайдалана отырып, курстан курсқа практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген.

 

Оқыту ұзақтығы

5+2 – бакалавриат 10 семестр (300 кредит)

                                       + интернатура 4 семестр (120 кредит)

 

Бітірушы

моделі

  1. Адам ағзасының типтік құрылымы мен функциялары туралы молекулалардан орган жасушаларына және бүкіл ағзаға дейінгі егжей-тегжейлі білімді қолдану; негізгі патологиялық процестер мен олар тудыратын биологиялық зақымданулар туралы білімді қолдану.
  2. Жалпы және шұғыл жағдайларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға, соның ішінде диагностикалық процедураларды жүргізуге қатысты пациенттерден және басқа көздерден ақпарат жинау.
  3. Клиникалық симптомдар мен синдромдарды, олардың типтік көрінісі мен ағымында жиі кездесетін аурулары бар науқастарды зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін анықтау және түсіндіру; ауруды диагностикалау және басқару жоспарын құру, оның ішінде тиісті араласуды бастау үшін тиісті деректердің басымдылығын түсіндіру, талдау, бағалау және анықтау.
  4. Нақты науқасты емдеуде және оның денсаулығын оның қажеттіліктеріне сәйкес нығайтуда жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру; диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде және дәлелді және дербестендірілген медицина қағидаттарын қолдана отырып, кәсіби шешімдер қабылдау.
  5. Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, тиімді қарым-қатынас жасау және емдеу-диагностикалық процесс үшін адам мінез-құлқының негізгі қағидаттары туралы білімді қолдану; мәдени ерекшеліктер мен нәсілділікті ескере отырып, пациенттің психологиясы туралы білімді қолдану; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдыларын көрсету; медициналық жүгінуге дейін, оның барысында және одан кейін орын алатын дәрігер мен пациент арасындағы динамикалық қатынастарды тиімді құру; пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді беру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби /мультидисциплинарлық топта тиімді жұмыс істеу;
  6. Барлық жас тобындағы пациенттерде неғұрлым кең таралған аурулар кезінде, кезек күттірмейтін және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық көмек көрсету;
  7. Дәрігер мен пациенттің, оның ішінде пациент ретіндегі баланың құқықтары, міндеттері және құқықтарын қорғау тәсілдері туралы білімді кәсіби қызметте қолдану; пациентке жасына, мәдениетіне, сеніміне, дәстүріне, ұлтына, өмір салтына қарамастан, медициналық білімді, клиникалық дағдыларды және оған кәсіби қарым-қатынасты қолдану.
  8. Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы және құжат айналымын ұйымдастыруды талдау және жүргізу; кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
  9. адам мен отбасының салауатты өмір салтын, популяциялық денсаулықты қалыптастырудың принциптері мен әдістері туралы білімді қолдану; алдын алу мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолдану.

10. кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына берілгендігін көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау;

11. үздіксіз кәсіби білім алу және барлық кәсіби қызмет барысында өз білімі мен дағдыларын жетілдіру қажеттілігін көрсету;

12. ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білімді басқаларға беру

 

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері

Оқу түрі күндізгі

Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын

 

 

 

 

В087 Стоматология 

 

 

Білім беру бағдарламасының сипаттамасы

Бітіруші аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және денсаулықты сақтау бойынша дәлелді медицина және адамгершілік қағидаттарына сүйене отырып, кез келген жастағы пациентке барынша жиі кездесетін патология кезінде тиімді және уақтылы стоматологиялық көмек көрсетуге қабілетті болады.

Оқыту нәтижелері мына ұсынымдарға сәйкес әзірленген

Жоғары медициналық білім беру бойынша Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және

дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары-WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясы) - Еуропадағы стоматологиялық білім қауымдастығы Еуропадағы стоматологиялық білім беру қауымдастығы (ADEE)

Оқыту стратегиясы: оқытудың белсенді әдістері (CBL, TBL, PBL), тренингтер, Фантом сыныбында жұмыс істеу, нақты стоматологиялық қабылдауда жұмыс істеу.

Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік берді.

Әрбір пән мен әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валидтілік әдістерді (ОСКЭ, ОСКЭ, интерактивті симуляторлардағы с медициналық симуляциясы, WBA) пайдалана отырып, курстан курсқа практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген

 

Оқу ұзақтығы

Оқу ұзақтығы: 5+1 – бакалавриат 10 семестр (300 кредит)  

                                       + интернатура 2 семестр (60 кредит) 

 

Бітірушу моделі

  1. Ересек және бала ағзасының оның дамуының барлық сатыларындағы, денсаулық жағдайындағы және молекулярлық деңгейден бүкіл ағзаға дейінгі стоматологиялық аурулар кезіндегі құрылымдары мен механизмдерін түсіну; адамның психикалық денсаулығы және оның дені сау және ауру кезіндегі даму фазалары;
  2. Адамның стоматологиялық денсаулығына әсер ететін мәселелерді шешу үшін биомедициналық, клиникалық, әлеуметтік, мінез-құлық және популяциялық ғылымдар туралы білімдерін қолдану; адамның қоғаммен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіну;
  3. Жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау, биомедициналық, клиникалық проблемалар мен ғылыми зерттеулерді шешу үшін осы білімді қолдану қабілетін көрсету;
  4. Білімді бағалау, талдау және қолдану, өзін-өзі оқытудағы олқылықтарды анықтау, өмір бойы жеке өсу мен оқытуға назар аудару, сонымен қатар адам денсаулығы саласындағы білімді ілгерілетуге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу;
  5. Аурулардың алдын алу, диагностикалау және емдеу және денсаулықты нығайту үшін пациентке бағдарланған және дәлелді деректерге негізделген қауіпсіз стоматологиялық көмек көрсету қабілетін көрсету;
  6. Диагностикалық процедураларды орындауды қоса алғанда, жалпы және шұғыл жағдайларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға қатысты пациенттерден және басқа көздерден ақпарат жинау;
  7. Тиісті араласуды бастауды қоса алғанда, стоматологиялық ауруды диагностикалау және басқару жоспарын құру үшін тиісті деректерді түсіндіру, талдау, бағалау және басымдылықты анықтау;
  8. Денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/мультидисциплинарлық командада тиімді жұмыс істеу;
  9. Кәсіби жауапкершіліктің, адалдық пен жауапкершіліктің ең жоғары стандарттарына адалдығын көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау;
  10. Пациенттермен, отбасылармен және әріптестермен ынтымақтастық жасау үшін тиімді ауызша, вербалды емес және жазбаша коммуникативтік дағдыларды көрсету және қолдану; пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді беру;
  11. Қажетті құжаттаманы жүргізу және Стоматологиялық Денсаулық сақтау ұйымдарында құжат айналымын жүзеге асыру;
  12. Қажетті құжаттаманы жүргізу және Стоматологиялық Денсаулық сақтау ұйымдарында құжат айналымын жүзеге асыру;
  13. Стоматология және биомедициналық зерттеулер саласындағы процестер мен құбылыстарды болжау, жобалау және модельдеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми жобаларға қатысу

 

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері

Оқыту тілі: қазақ, ағылшын, орыс

Біліктілігі: тіс дәрігері

Оқыту түрі: күндізгі

 

В085 Фармация

 

 

 

Білім беру бағдарламасының сипаттамасы

Білім беру бағдарламасы заманауи білім мен дағдыға ие және денсаулық сақтау мен дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету жүйесінде фармацевтикалық көмек көрсете алатын Фармация мамандарын даярлау мақсатында әзірленді. Білім беру бағдарламасын әзірлеу барысында Mpharm University of Manchester бағдарламалары талданды және ескерілді.

Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқытудың түпкілікті нәтижелері ДДҰ ұсынымдарына (медицина қызметкерлерінің құзыреттері) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының-WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) - медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттарына сәйкес тұжырымдалған.

Оқыту ұзақтығы

5 жыл

 

Бітірушінің моделі

  1. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, халыққа және ұйымдарға фармацевтикалық көмек көрсету және тауарларды шығару, бақылау, тіркеу және босату кезінде әртүрлі фармацевтикалық ұйымдардың жұмысын ұйымдастырудағы дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы саласындағы кәсіби ақпаратты білу және түсіну.
  2. Пациенттерге және дәрігерлерге фармацевтикалық көмек көрсету, дәрілік препараттар мен медициналық бұйымдарды ұтымды қолдану, оларды дұрыс сақтау шарттары, дәрілік түрлерді таңдау, терапия курсының құны мәселелері бойынша консультация беру кезінде білімді қолдану; Денсаулық сақтау ұйымдарында дәрілік формуляр қағидаттарын сақтай отырып, клиникалық-фармацевтикалық құжаттаманы және фармакоэкономикалық талдауды, фармакотерапияның жүргізілуін бақылауды жүргізу біліктілігін көрсету.
  3.  Нормативтік-құқықтық құжаттардың талаптарын және GxP халықаралық тиісті практикаларын ескере отырып, халыққа және емдеу-алдын алу ұйымдарына сапалы фармацевтикалық көмек көрсету үшін денсаулық сақтау жүйесіндегі және фармацевтика саласындағы субъектілердің жұмыс істеуін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау әдістерін білу мен түсінуді қолдану.
  4. Халыққа және емдеу-алдын алу ұйымдарына уақтылы және сапалы фармацевтикалық көмек көрсету үшін дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы саласындағы субъектілердің қызметін ұйымдастырудың, басқарудың және нормативтік-құқықтық реттеудің негізгі көрсеткіштерін пайымдау және түсіндіру.
  5. Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді ұйымдастыруды, басқаруды және өткізуді реттеуді, фармацевтикалық Ұйымдардың тауар қорларын қалыптастыруды және оларды сатып алуды, бөлуді, өткізуді және сақтауды қоса алғанда, халыққа және ұйымдарға көтерме-бөлшек саудада өткізу үшін ұтымды пайдалануды; инновациялық коммуникативтік құралдарды пайдалана отырып, дәрілік заттар айналымы саласындағы ақпараттық-талдау қызметін ұйымдастыруды және жүзеге асыруды білу және түсіну.
  6. Негізгі экономикалық көрсеткіштерді болжау және жоспарлау және оларды талдау әдістері бойынша; дәріхана ассортиментінің тауарларын қалыптастыру, тауар қорларын өткізуді болжау және нормалау және фармацевтикалық ұйымдар мен кәсіпорындар қызметінің негізгі ұйымдастырушылық-экономикалық аспектілерін талдау бойынша білімдерін қолдану және пайымдау; дәріханаларға салық салу және кредит беру қағидаттарын түсіну және дәріхана ұйымының қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелерін айқындау; қазіргі заманғы есепке алу, бухгалтерлік баланс және есептілік негіздерін қолдану.
  7. Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды дайындау және өндіру процесін білу мен түсінуді қолдану: GMP стандартының талаптарына сәйкес фармацевтикалық өндірістің негізгі экономикалық көрсеткіштерін талдау және болжау.
  8. Қолданыстағы заңнамаға және тиісті GXP фармацевтикалық практикаларына сәйкес фармацевтикалық субстанциялардың, стандартты үлгілердің, қосымша заттар мен материалдардың, дәрілік өсімдік шикізатының, сондай-ақ дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың жинау, сақтау және технологиялық процестің барлық сатыларында сапасын бақылауды білу мен түсінуді қолдану.
  9. ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес химиялық-токсикологиялық сараптама объектілерін жүргізу туралы білімі мен түсінігін қолдану, сараптама нәтижелерін ресімдеу кезінде пікір қалыптастыру.
  10. Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына берілгендігін көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау. Алдын алу мақсатында Адам мен отбасының салауатты өмір салтын қалыптастырудың принциптері мен әдістері, денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолдану.
  11. Коммуникативтік қабілеттер мен оқыту дағдыларын көрсету, жеке өсуге назар аудару және кәсіби білім мен біліктілікті үздіксіз арттыру, сондай-ақ адам денсаулығы және өмір сапасын жақсарту саласындағы білімді ілгерілетуге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.
  12. ғылыми зерттеу жүргізу дағдылары мен пайымдарын қалыптастыруды, білімді басқаларға беруге ұмтылуды көрсету

 

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері

Оқу түрі: күндізгі,

Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын

 

                                                                          6B10109 ЖАЛПЫ МЕДИЦИНА ИНТЕРНАТУРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім беру бағдарламасының сипаттамасы

Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқытудың соңғы нәтижелері ұсынымдарға сәйкес тұжырымдалған жоғары медициналық білім беру жөніндегі Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары-WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) - медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттары.

Оқыту стратегиясы оқытудың белсенді әдістерін, университет клиникасында және басқа клиникалық базаларда клиникалық оқытуды, жобалық оқытуды, шығармашылық тапсырмаларды орындауға негізделген. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік берді. Медицинаның халықаралық негіздерінің (IFOM – International foundations of Medicine) нұсқаларына сәйкес әрбір пәннің және әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валидті әдістерді пайдалана отырып, курстан курсқа дейінгі практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген.

Танылған халықаралық медициналық мектептердің озық тәжірибесін білім беру процесіне енгізу мақсатында білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде Гарвард университеті, Оксфорд университеті, Сингапур Ұлттық университеті (NUS) Медицина мектебінің медицина докторы бағдарламалары талданды және ескерілді.

Оқыту ұзақтығы

2 жыл (МЖМББ стандарттары 2020 бойынша)

Квалификация және академиялық дәрежесі

Жалпы тәжірибелік дәрігер

Бітіруші моделі

1 Медициналық білім. Адам денсаулығына әсер ететін мәселелерді шешу үшін биомедициналық, клиникалық, әлеуметтік, мінез-құлық және популяциялық ғылымдар туралы білімді қолдану; жеке адамның қоғаммен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіну; жаңа ақпаратты анықтау және сыни бағалау қабілетін көрсету, осы білімді биомедициналық, клиникалық проблемалар мен ғылыми зерттеулерді шешу үшін қолдану.

2 Дәрігерлік көмек көрсету. Дәлелді медицина және аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және денсаулықты сақтау жөніндегі адамгершілік қағидаттарына сүйене отырып, тиімді және уақтылы медициналық көмек көрсету.

3. Коммуникация. Науқастармен, олардың отбасыларымен және әріптестерімен өзара әрекеттесу үшін сенімді қарым-қатынас орната отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын тиімді пайдалану.

4 Кәсібилік. Кәсіби қызметтің, адалдық пен жауапкершіліктің ең жоғары стандарттарына бейілділігін көрсету; пациенттерге, әріптестерге және қоғамға қатысты этикалық және моральдық қағидаттарды сақтау.

5 Жүйелік тәжрибе. Халықтың этникалық белгілері, мәдениеті, жынысы, экономикалық мәртебесі немесе жыныстық бағдары бойынша ерекшеленетін әртүрлі топтарының науқастарға көмек көрсету кезінде сапаға, қауіпсіздікке назар аудара отырып, денсаулық сақтау жүйесі шеңберінде тиімді жұмыс істеу қабілетін көрсету, сондай-ақ оны жетілдіруге ықпал ету.

6. Үздіксіз оқыту және дамыту. Білімді бағалау, талдау және қолдану, өзін-өзі оқытудағы олқылықтарды анықтау, өмір бойы жеке өсу мен оқытуға назар аудару, сонымен қатар адам денсаулығы мен өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу. 

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері

Оқу түрі: күндізгі,

Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын

 

 

 

6B10108 Стоматология интернатура

 

 

 

Білім беру бағдарламасының сипаттамасы

Білім беру бағдарламасы ҚазҰУ білім беру үдерісіне танымал халықаралық медициналық мектептердің озық тәжірибелерін енгізу мақсатында әзірленді

Білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде Еуроодақ елдерінің бағдарламалары мен Еуропадағы стоматологиялық білім беру қауымдастығының Association for dental Education in Europe (ADEE) ұсынымдары талданды және ескерілді.

Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқытудың соңғы нәтижелері Accreditation Council for Graduate medical Education (ACGME) ұсынымдарына және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының - Wfme (World Federation of Medical Education) - Global Standards стандарттарына сәйкес тұжырымдалған

Оқытудың ұзақтығы

1жыл

Біліктілігі және білім беру дәрежесі

Жалпы тәжрибелік тіс дәрігері

Бітіруші моделі

1.  Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына берілгендігін көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау;

  1. Адам ағзасының типтік құрылымы мен функциялары туралы молекулалардан орган жасушаларына және бүкіл ағзаға дейінгі егжей-тегжейлі білімді қолдану; кәсіби стоматологиялық қызметте олар тудыратын негізгі патологиялық процестер мен биологиялық зақымданулар туралы білімді қолдану
  2. Клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру, стоматологиялық патологиясы бар науқасты емдеуде жеке көзқарасты қамтамасыз ету және оның денсаулығын оның қажеттіліктеріне сәйкес нығайту үшін әлеуметтік және биологиялық факторлардың рөлін талдау; диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін қолдана отырып, кәсіби шешімдер қабылдау.
  3. Медициналық көмекке дейін, кезінде және одан кейін болатын дәрігер мен пациент арасындағы динамикалық қарым-қатынасты тиімді құру; пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді беру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби /мультидисциплинарлық топта тиімді жұмыс істеу;
  4. Диагностикалық процедураларды орындауды қоса алғанда, стоматологиядағы жалпы және шұғыл жағдайларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға қатысты пациенттерден және басқа көздерден ақпарат жинау.
  5. Клиникалық симптомдар мен синдромдарды, науқастарды зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін анықтау және түсіндіру; тиісті араласуды бастауды қоса алғанда, стоматологиялық патологияны диагностикалау және басқару жоспарын жасау үшін тиісті деректердің басымдылығын түсіндіру, талдау, бағалау және анықтау.
  6. Адам мен отбасының салауатты өмір салтын, популяциялық денсаулықты қалыптастырудың принциптері мен әдістері туралы білімді қолдану; стоматологиялық патологияның алдын алу және кез-келген жастағы пациенттерді гигиеналық оқыту мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар жиынтығы туралы білімді қолдану.
  7. Барлық жас тобындағы пациенттерде стоматологиялық аурулардың кең таралған аурулары кезінде медициналық көмек көрсету,;
  8. Барлық жас тобындағы пациенттерде кезек күттірмейтін және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық көмек көрсету
  9. Стоматологиялық құрал-жабдықтармен, құрал-саймандармен және материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру
  10. Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы және құжат айналымын ұйымдастыруды талдау және жүргізу; кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану. 
  11. Үздіксіз кәсіби оқуға және өзінің білімі мен дағдыларын барлық кәсіби қызмет барысында жетілдіруге қажеттілігін көрсету; ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын, жаңа білімге және білімді басқаларға беруге ұмтылысын көрсету. 

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері

Оқыту түрі күндізгі

Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын