Ғылыми жобалар мен зерттеулер

Кафедрада келесі бағыттар бойынша фундаментальды және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізіледі:

1. Фундаментальды ғылыми жоба «Өзендік сулардың антропогенді және климаттық өзгерулері жағдайында Қазақстан Республикасындағы су қауіпсіздігінің географиялық негіздері».

Ғылыми жетекші: г.ғ.д., проф. Гальперин Р.И.

Жоба мақсаты: Су қауіпсіздігімен қамтамасыз етуде тиімді шешімдерді қабылдау үшін Қазақстандағы табиғи-шаруашылық жүйелердің әр түрлі бассейндерінде қауіпті гидрологиялық құбылыстардың қауіптілігі мен ықтамалдығын бағалау.

2. Фундаментальды ғылыми жоба «Қазақстан Республикасы территориясында құрғақшылық процесстерінің динамикасын болжау, сараптау мен бақылаудың геомәліметтер технологиялары әдістері мен жобаларын дайындау»

Ғылыми жетекші: г.ғ.д., проф. Сальников В.Г.

Жоба мақсаты: құрғақшылықтың масштабтары мен темпін статистикалық мәліметтерді, өлшемдерді, дистанционды зондылау мәліметтерін және ГАЖжтехнологияларын қолдану арқылы бағалаулы жақсарты; Қазақстан территориясында құрғақшылық процесстерін болжау мақсатында әлеуметтік ортада және биосферада көпжылдық өзгерулер заңдылықтарын сараптау жобасын жасау.

3. Фундаментальды ғылыми жоба «Жер беті және космостық мониторинг мәліметтері бойынша жаһандық жылыну жағдайында Солтүстік Қазақстан территориясында тұрақты қар жамылғысының пайда болу және еруін зерттеу».

Ғылыми жетекші: г.ғ.д., проф. Сальников В.Г.

Жоба мақсаты: Жер беті және космостық мониторинг мәліметтері бойынша жаһандық жылыну жағдайында Солтүстік Қазақстан территориясында тұрақты қар жамылғысының пайда болу және еруін бағалаула заманауи әдістер; қар жамылғысының жату ұзақтығы заңдылықтарын анықтау.

4. Фундаментальды ғылыми жоба «Климаттың өзгеру жағдайында табиғи ресурстарды қолдануды тиімділеу мен тұрақты дамуды қамтамасыздау».

Ғылыми жетекші: г.ғ.д., проф. Чередниченко В.С.

Жоба мақсаты: климаттың бақыланып жатқан өзгерулері өзендер ағынына, ауыл шаруашылығына, қоршаған орта жағдайына (жауын-шашындар химизмі) және өмір сүру жағдайна қалай әсер ететіндгін бағалау.