«Оқу іс-әрекетіңізді қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?»

Оқу іс-шараларының күнтізбелік жоспарына сәйкес 2021 жылы 19 наурызда орыс филологиясы және әлем әдебиеті кафедрасының оқытушылары «Өзіңіздің оқу іс-әрекетіңізді қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» тақырыбында білім беру зум-семинарын өткізді.

Іс-шараның белсенді қатысушылары филология факультетінің 1 және 2 курс магистранттары мен эдвайзерлері болды. Оқу іс-шарасының ұйымдастырушылары көрсеткен Тәттімбетова Қ.О., Кульбаева А.Ж. көрсеткен іс-шараның мақсаты - мақсатқа жету үшін уақытыңызды жоспарлауда тиімді дағдыларды қалыптастыру; басымдылық және іске асырылуын бақылау.

Бұл іс-шара уақытты басқарудың тиімді әдістерімен танысуға және тәжірибеде қолдануға бағытталды:

  • Ø  Мақсат қою; өзін-өзі тәрбиелеу;
  • Ø  Парето принципі (20/80);
  • Ø  Мерфидің 7 заңы;
  • Ø  Эйзенхауэр матрицасы;
  • Ø  Гант диаграммасы.

Біздің ойымызша, өз уақытын жоспарлаудың тиімді дағдыларын қалыптастыруға арналған мұндай іс-шаралар студенттерді оқытуда өзекті болып табылады.

Уақытты басқару әдістері туралы тұтас идеяларды қалыптастыру үшін орыс филологиясы және әлем әдебиеті кафедрасының оқытушылары «Тайм-менеджмент» квестін дайындады, сонымен қатар көрнекі құралдарды (презентация, видео- фрагменттер, мобильді қосымшалар студенттердің қажеттілігі мен маңыздылығын түсінуге көмектесетін) қолданды. білім беру мақсаттарына жету үшін олардың уақытын жоспарлау Уақытты басқару технологиясы немесе уақытты басқару - жұмысты және жеке уақытты пайдалану тиімділігін арттыру үшін қолданылатын жоспарлау әдістерін қамтиды.

Мұғалімдер бұрын дайындалған материал мен импровизацияның арақатынасын қолданды: ауызша (интерактивті әңгіме), көрнекілік (демонстрация, иллюстрациялар, мобильді қосымшалар), оқушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың интеллектуалды және жеке даму деңгейіне сәйкес келетін практикалық әдістер.

Квесттің көмегімен студенттер Парето қағидасымен танысты (20/80); 7 Мерфи заңдары; Эйзенхауэр матрицасы; Гант диаграммасы. Іс-шара жайбарақат жағдайда өтті. Студенттер мен оқытушылар қуанышпен жауап берді, мәселелерге жауап іздеді.

Іс-шараға қатысушылар мен оны ұйымдастырушылар арасындағы эмоционалды байланыстың болуы, ақпараттың жаңалығы, мазмұнның өмірлік тәжірибемен байланысы студенттердің көзқарастарына, сезімдеріне, сенімдеріне әсер етіп, алға қойған мақсаттарға жетуге және жоғары деңгейге негіз болды білім беруді жүзеге асыру тапсырмалар.


Басылым күні :  29.03.2021