КОНФЕРЕНЦИЯЛАР, СЕМИНАРЛАР

2021 жылдың 8 желтоқсанында Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің колледжі Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған "Заманауи педагогикалық білім беру: шындығы мен болашағы" атты Халықаралық ғылыми-әдістемелік конференциясын қашықтықтан ұйымдастырды.

Ғылыми-әдістемелік конференция озық педагогикалық тәжірибені жалпылау мен таратудың бір түрі бола отырып, оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдерін енгізу арқылы білім беру процесін жетілдіру мақсатында өткізілді.

Конференцияның міндеттері:

  1. педагогикалық процесте инновацияларды іске асыруда жинақталған тәжірибемен алмасу;
  2. озық тәжірибені көрсету үшін алаң құру;
  3. оқытушылардың инновациялық процестерге қатысуына уәждемесін күшейтуге жәрдемдесу;
  4. оқытушылардың шығармашылық әлеуетін ашу үшін жағдай жасау

         Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ колледжінің директоры Нұрқанова Райхан Оразбекқызы құттықтау сөз сөйлеп, осындай іс-шаралардың маңыздылығын атап өтті: "бұл конференция Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына, сондай-ақ біздің колледждің 20 жылдығына арналған іс-шаралар аясында өткізіледі. Мұғалімдер мен әріптестер арасында сындарлы тәжірибе мен пікір алмасу үшін жағдай жасауға болады деп сенемін. Біздің конференция еліміздің жетекші университеті – Қазақ ұлттық университетінің қабырғасында өтсін. әл-Фараби одан әрі қызықты және жемісті кездесулердің орнына айналады. Конференция нәтижелері барлық қатысушыларға пайдалы болатынына, ал ұсынылған ұсынымдар сіздердің әрқайсыңыздың әрі қарайғы практикалық қызметтеріңізде өз қолданысын табатынына сенімдімін".

          Директордың ОӘЖ жөніндегі орынбасары М. Н. Аппакова конференцияның мақсаттары туралы айта келе , инновациялық білім беру технологиялары арқылы құзыреттілік тәсілдің белсенді әзірленуі жүріп жатқанын , оқытушылардың біліктілігі артатынын, оқытудың озық әдістері мен тәсілдері іске асырылатын сабақтар саны қарқынды өсіп, сол арқылы белгілі бір тәжірибе жинақталатынын атап өтті. Одан кейін ол онлайн-конференцияның ережесімен таныстырды, одан кейін баяндамалар тыңдалды.

 Конференция жұмысына күндізгі және сырттай келесі оқу орындары қатысты:

  1. Ресей, Мәскеу қ., "Ресей Федерациясы Үкіметі жанындағы Қаржы университеті " Мәскеу қаржы колледжі
  2. Украйна "Дмитрий Моторный атындағы Таврия мемлекеттік Агротехнологиялық университетінің Бердянск кәсіптік колледжі" жеке құрылымдық бөлімшесі
  3. Қырғыз Республикасы, Бішкек қ., Мұса Рысқұлбеков атындағы ҚЭУ экономика және сервис колледжі
  4. Украина, Бердянск қ., " Бердянск медициналық кәсіптік колледжі
  5. Қазақстан Республикасы, Балқаш қ., "Қазақмыс"корпорациясының ЖМ политехникалық колледжі
  6. Қазақстан Республикасы, Көкшетау қаласы, КУ жанындағы көпсалалы колледжі Ш. Уәлиханов
  7. Қазақстан Республикасы, Қарағанды, Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінің экономика, бизнес және құқық колледжі
  8. Қазақстан Республикасы, Алматы қ. Заң колледжі
  9. Қазақстан Республикасы Жаңаөзен қаласы, о. Тұрмағанбетұлы атындағы Маңғыстау индустриалды-техникалық колледжі
  10. Қазақстан Республикасы Алматы қаласы, "Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті"КЕАҚ жанындағы Кәсіптік білім беру колледжі
  11. Қазақстан Республикасы, Шымкент қ., политехникалық колледжі
  12. Қазақстан Республикасы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ колледжі

         Сөз сөйлеу тақырыптары сан алуан және өзекті болды. Үйлесімді жұмыстың арқасында конференция жоғары деңгейде өтті, оған қатысушылардың алғыс сөздері дәлел бола алады: "конференция эмоционалды түрде өте эмоционалды, қабылдаушы және адам болды. Бұл спикерлер мен тыңдаушыларға да қатысты болды. Сирек конференцияларда ресми және адамның тепе-теңдігі сезіледі. Сондықтан ұстаңыз!».

         Қатысушылардың әрқайсысы жағымды эмоциялар алды. Конференцияға қатысушылар бүгін біз жаңа шындыққа тап болғанымызды, бірақ сонымен бірге бұл оқыту, оқыту және бағалаудағы заманауи тәсілдерді жүзеге асырудың жаңа мүмкіндіктері екенін атап өтті. Сондай-ақ, қазіргі уақытта педагогтер онлайн кездесулер, конференциялар өткізу тәсілдерін сынап көрді, өзге білім беру ортасы үшін негіз қалыптастыра отырып және педагогтің кәсіби өсуі мен оның шығармашылық ізденісінің бағыттарын айқындай отырып, түрлі цифрлық платформаларды қолданатыны атап өтілді.