7M03214 Бизнес-коммуникация
7M03214 Бизнес коммуникация
Білім беру бағдарламаның ерекшелігі:
Ақпараттық технологиялар, инновациялар инжинирингі, бизнес құрылымын әлеуметтік модернизациялау, интеграцияланған электронды коммерция және сандық Интернет қызметтері дағдыларын меңгерген іскерлік коммуникация саласындағы жоғары білікті кадрларды дайындаудың бірінші бағдарламасы.
Бағдарлама гуманитарлық және экономикалық факультеттердің түлектеріне, сондай-ақ кәсіби мүмкіндіктерін кеңейтуді қалайтын тәжірибелі журналистерге арналған. Магистранттардың бастапқы әлеуетін анықтау үшін бейімделудің екі курсы енгізіледі: гуманитарлық білімі бар магистранттарға және бұрын экономика саласында оқығандарға.
Жаңа магистрлік бағдарламаның бірегейлігі магистранттардың іскери қарым-қатынасқа ғана емес, сонымен қатар тез өзгеретін кәсіби ландшафтта еркін шарлауға және кез-келген, соның ішінде интеграцияланған (конвергентті) басылымдарда өздерін жайлы сезінуге мүмкіндік беретін аналитикалық дағдыларға үйретілуінде.
Оқу траекториясында магистрант бизнес жүйесіндегі іскери коммуникацияның ғылыми негіздерін, инновациялық технологияны және іскери коммуникацияның аналитикалық стратегиясын, электронды коммерция мен сандық медиа нарығын зерттейді. Түлектер іскерлік коммуникация, инновациялық инжиниринг және бизнес құрылымын әлеуметтік модернизациялау, интеграцияланған электронды коммерция және цифрлық Интернет қызметтері бойынша жұмыс дағдылары саласында екі құзіретке ие болады.Бағдарламаның маңызды артықшылығы - магистранттарды кәсіптік салаға оқу кезеңінде тарту болып табылады, олар кәсіптік саладағы әріптестердің нақты жобаларына қатысады.
Академическая мобильность:
– Harriman Institute of Columbia University (США);
– Oklahoma State University (США);
– George Mason University (США);
– University of Michigan (США);
– American University;
– University of London (Великобритания);
– Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Польша);
– University of Adam Mickiewicz (Польша);
– Hong Kong Baptist University (Гонконг);
– Istanbul University (Турция);
– МГУ им. М.В. Ломоносова (Москва, Россия);
– Санкт-Петербургский государственный университет (Россия);
– Российский университет дружбы народы (Россия).
Ғылыми жобалар
Магистранттарды даярлау Қазақстандағы цифрлық медиа, аналитикалық журналистика негізін қалаушылардың ғылыми мектептері шеңберінде жүзеге асырылады: М.К. Барманқұлова, Н.Омашев, Г.Ж. Ибраева, Ш.И. Нұрғожина, Л.С. Ахметова, С.Х. Барлыбаева, Г.Сұлтанбаева, сонымен қатар экономикалық мектеп саласында Е.Б.Жатқанбаева, Б.М. Мұхамедиева және басқалары. Кафедралардың ғылыми әлеуетін магистранттардың даярлығын қамтамасыз ететін жоғары білікті мамандар ұсынады: профессорлар, доценттер, шақырылған шетелдік профессорлар, медиа саласының қызметкерлері. Оқытушылар құрамы тәжірибелік және ғылыми тәжірибесі мол отандық және шақырылған шетелдік мамандардан тұрады.
ҚР БҒМ ғылыми жобалары:
«« Мәңгілік ел » ұлттық идеясы: жаңа қазақстандық патриотизмді қалыптастырудағы жоғары гуманитарлық технологияларды дамыту»;
IPDC ЖОБАСЫ ЮНЕСКО «Тергеу журналистикасында тиімді қолдану үшін « Орталық Азия университеттеріндегі оқу журналистикасы бойынша мәліметтер журналистикасы бойынша оқу бағдарламасын интеграциялау »;
«Қазақстан Республикасында цифрлық экономиканың қалыптасуы және дамуы: теория және практикалық іске асыру шаралары».
Шетелдік жоғары оқу орындарының ұқсас бағдарламаларымен салыстыру:
Білім беру бағдарламаларын дайындау кезінде әлемнің жетекші жоғары оқу орындарының тәжірибесі ескерілді.
Білім беру бағдарламаларын дайындау кезінде әлемнің жетекші жоғары оқу орындарының тәжірибесі ескерілді:
Лондон экономика және саясаттану мектебі (LSE) - QS рейтингі 3 (Ұлыбритания), Колумбия университеті - QS рейтингі 14 (АҚШ), Вашингтон университеті (UW) - QS рейтингі 48 (АҚШ), Тампере университеті (Австралия) QS рейтингі -51, М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті QS - 101-150 (Ресей), «Жоғары экономика мектебі» Ұлттық зерттеу университеті QS - 101-150 (Ресей). Қазақстанда алғаш рет магистратура бойынша білім беру бағдарламасы жүзеге асырылуда.
Білім беру бағдарламасы |
7M03214 Бизнес-коммуникация |
Білім саласы |
7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат |
Дайындық бағыты |
7M032 Журналистика және ақпарат |
Білім беру бағдарламаларының тобы |
M067 Журналистика және репортер ісі |
Мақсаты |
«Бизнес коммуникация» білім беру бағдарламасының мақсаты – ақпараттық технологиялар, инновациялық қызметті жобалау, бизнес құрылымын әлеуметтік модернизациялау, интеграцияланған электронды сауда және цифрлық интернет қызметтер және іскери коммуникациялар саласына жоғары білікті кадрларды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын іске асыру маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған:
|
Оқыту тілі |
орыс, қазақ, ағылшын |
Кредиттердің көлемі |
120 |
Берілетін академиялық дәреже |
Магистр |
Оқытудың нәтижесі |
|
Талапкерлерге |
https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/magistracy/speciality/1948 |
Академиялық қызметі |
|
Ғылыми қызметі |
|
Халықаралық қызметі |
|
Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс) |
|