7M03214 Бизнес-коммуникация

 

7M03214 Бизнес коммуникация

 

Білім беру бағдарламаның ерекшелігі:

 Ақпараттық технологиялар, инновациялар инжинирингі, бизнес құрылымын әлеуметтік модернизациялау, интеграцияланған электронды коммерция және сандық Интернет қызметтері дағдыларын меңгерген іскерлік коммуникация саласындағы жоғары білікті кадрларды дайындаудың бірінші бағдарламасы.

Бағдарлама гуманитарлық және экономикалық факультеттердің түлектеріне, сондай-ақ кәсіби мүмкіндіктерін кеңейтуді қалайтын тәжірибелі журналистерге арналған. Магистранттардың бастапқы әлеуетін анықтау үшін бейімделудің екі курсы енгізіледі: гуманитарлық білімі бар магистранттарға және бұрын экономика саласында оқығандарға.

Жаңа магистрлік бағдарламаның бірегейлігі магистранттардың іскери қарым-қатынасқа ғана емес, сонымен қатар тез өзгеретін кәсіби ландшафтта еркін шарлауға және кез-келген, соның ішінде интеграцияланған (конвергентті) басылымдарда өздерін жайлы сезінуге мүмкіндік беретін аналитикалық дағдыларға үйретілуінде.

Оқу траекториясында магистрант бизнес жүйесіндегі іскери коммуникацияның ғылыми негіздерін, инновациялық технологияны және іскери коммуникацияның аналитикалық стратегиясын, электронды коммерция мен сандық медиа нарығын зерттейді. Түлектер іскерлік коммуникация, инновациялық инжиниринг және бизнес құрылымын әлеуметтік модернизациялау, интеграцияланған электронды коммерция және цифрлық Интернет қызметтері бойынша жұмыс дағдылары саласында екі құзіретке ие болады.Бағдарламаның маңызды артықшылығы - магистранттарды кәсіптік салаға оқу кезеңінде тарту болып табылады, олар кәсіптік саладағы әріптестердің нақты жобаларына қатысады.

Академическая мобильность:

– Harriman Institute of Columbia University (США);

– Oklahoma State University (США);

– George Mason University (США);

– University of Michigan (США);

– American University;

– University of London (Великобритания);

– Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Польша);

– University of Adam Mickiewicz (Польша);

– Hong Kong Baptist University (Гонконг);

– Istanbul University (Турция);

– МГУ им. М.В. Ломоносова (Москва, Россия);

– Санкт-Петербургский государственный университет (Россия);

– Российский университет дружбы народы (Россия).

Ғылыми жобалар

Магистранттарды даярлау Қазақстандағы цифрлық медиа, аналитикалық журналистика негізін қалаушылардың ғылыми мектептері шеңберінде жүзеге асырылады: М.К. Барманқұлова, Н.Омашев, Г.Ж. Ибраева, Ш.И. Нұрғожина, Л.С. Ахметова, С.Х. Барлыбаева, Г.Сұлтанбаева, сонымен қатар экономикалық мектеп саласында  Е.Б.Жатқанбаева, Б.М. Мұхамедиева және басқалары. Кафедралардың ғылыми әлеуетін магистранттардың даярлығын қамтамасыз ететін жоғары білікті мамандар ұсынады: профессорлар, доценттер, шақырылған шетелдік профессорлар, медиа саласының қызметкерлері. Оқытушылар құрамы тәжірибелік және ғылыми тәжірибесі мол отандық және шақырылған шетелдік мамандардан тұрады.

ҚР БҒМ ғылыми жобалары:

«« Мәңгілік ел » ұлттық идеясы: жаңа қазақстандық патриотизмді қалыптастырудағы жоғары гуманитарлық технологияларды дамыту»;

IPDC ЖОБАСЫ ЮНЕСКО «Тергеу журналистикасында тиімді қолдану үшін « Орталық Азия университеттеріндегі оқу журналистикасы бойынша мәліметтер журналистикасы бойынша оқу бағдарламасын интеграциялау »;

«Қазақстан Республикасында цифрлық экономиканың қалыптасуы және дамуы: теория және практикалық іске асыру шаралары».

Шетелдік жоғары оқу орындарының ұқсас бағдарламаларымен салыстыру:

Білім беру бағдарламаларын дайындау кезінде әлемнің жетекші жоғары оқу орындарының тәжірибесі ескерілді.

 

Білім беру бағдарламаларын дайындау кезінде әлемнің жетекші жоғары оқу орындарының тәжірибесі ескерілді:

Лондон экономика және саясаттану мектебі (LSE) - QS рейтингі 3 (Ұлыбритания), Колумбия университеті - QS рейтингі 14 (АҚШ), Вашингтон университеті (UW) - QS рейтингі 48 (АҚШ), Тампере университеті (Австралия) QS рейтингі -51, М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті QS - 101-150 (Ресей), «Жоғары экономика мектебі» Ұлттық зерттеу университеті QS - 101-150 (Ресей). Қазақстанда алғаш рет магистратура бойынша білім беру бағдарламасы жүзеге асырылуда. 

 

 

Білім беру бағдарламасы

7M03214 Бизнес-коммуникация

Білім саласы

7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

7M032 Журналистика және ақпарат

Білім беру бағдарламаларының тобы

M067 Журналистика және репортер ісі

Мақсаты

«Бизнес коммуникация» білім беру бағдарламасының мақсаты – ақпараттық технологиялар, инновациялық қызметті жобалау, бизнес құрылымын әлеуметтік модернизациялау, интеграцияланған электронды сауда және цифрлық интернет қызметтер және іскери коммуникациялар саласына жоғары білікті кадрларды сапалы даярлау.

Білім беру бағдарламасын іске асыру маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған:

  • Бизнес коммуникация саласындағы заманауи теорияларды түсіну және жинақтау, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен қаржы секторының негізгі түсініктерін жіктеу;
  • Бизнес коммуникация саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, өзінің дербес ғылыми зерттеулері нәтижелерін таныстыру және ақпараттық технологиялар мен цифрлық сервистерді қолдану;
  • ақпараттық технологиялар және бизнес коммуникация ғылымдарының тоғысында білімін интеграциялау және оны жеке ғылыми зерттеулер аясында біріктіру;
  • аржы құралдарын, бизнес-индустрияның ақпараттық және коммуникациялық технологияларын қолдана отырып, іскери қарым-қатынас міндеттерін зерттеудің инновациялық әдістері негізінде оқу процесінің тиімділігін қамтамасыз ету;
  • бизнес коммуникация, цифрлық технологиялар, бизнес жүйесін әлеуметтік модернизациялау саласында ғылыми-зерттеу және біліктілікті арттыру бағдарламаларын құру.

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

120

Берілетін академиялық дәреже

Магистр

Оқытудың нәтижесі

  1. Бизнес коммуникация технологиялық процесін және оны e-government электронды платформасында қолдану, коммуникациялық процестердегі өзара байланыс, мемлекеттік және қаржы секторындағы іскерлік байланыстарды талдау, синтездеу, жоспарлау негізінде ғылыми және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу.
  2. Бизнес коммуникацияны талдау саласында міндеттерді салыстыру, оларды инновациялық қызмет инжинринг жобалау, зерттеу контексі аясында бизнес құрылымдардың әлеуметтік модернизациялау процесін талдау.
  3. Бизнес коммуникация саласында үлкен деректер   жобаларын әзірлеу, талдау және іске асыру, бизнес-процесті жобалаудың негізгі дағдылары, инновациялық коммуникация ғылымы аясында жұмысын таныстыру.
  4. Бизнесті басқару және инвестицияларды ілгерілету кезінде шешім қабылдау үшін қажетті деректерді талдау және корреляциялау үшін іскерлік қарым-қатынас процесін модельдеу мен жіктеудің күрделі мәселелерін саралау және дәлелдеу.
  5. Медиа саласы мен жоғары мектептке жобаларды әзірлеуде заманауи білім беру технологиялары мен цифрлық интернет қызметтерін қолдана отырып, тәжірибе өткізіп, нәтижелерді қорытындылаңыз және іскерлік байланыс саласындағы міндеттерді басқару.
  6. Бизнес-процесті іздеуге, алуға және қайта құрылымдауға қажетті статистикалық мәліметтерден тұратын міндеттерді шешу және оларды терең талдау үшін біріктіру процесін талдау. Бизнес-модельді басқару және әзірлеу жобасын дайындау.
  7. Виртуализация жағдайында бизнес-процестер мен аутсорсингтік компаниялар үшін стартап-науқан құрып, электронды БАҚ үшін аутсорсинг нарығын, Қазақстандағы аутсорсинг пен аутстаффинг нарығын талдау негізінде тұжырым жасау.
  8. Эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, мобильді технологиялар, есептеулер, электронды сауданың инновациялық нысандарында қолданылатын әлеуметтік трансформация, бизнес коммуникация, инновациялық виртуализация процестерін талдауда жобалық міндеттерді шешу.
  9. Инновациялық бизнес-жобаның ғылыми нәтижелерін сипаттау, негіздеу және ұсыну, ақпараттық-коммуникациялық салада іске асыру, теориялық мәселелер мен практикалық жағдайларды ұлттық және халықаралық тұрғыдан талдау.
  10. Меңгерген білімді іскери қарым-қатынас мәселелерін түбегейлі шешу үшін және бизнесті алға жылжыту, өзгерту және әлеуметтендіру кезінде алынған нәтижелерді көрсету үшін бейімдеу, енгізу, талдау және сауатты пайдалану.
  11. Мәселелерді түбегейлі шешуге мүмкіндік беретін мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, бизнес коммуникациядағы қақтығыстар мен бітімгерлік мәселелер бойынша интерактивті бизнес коммуникация және цифрлық стартап бойынша ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу.
  12. Әрі қарай тұлғалық және кәсіби дамудың бағыттарын анықтау, олардың бизнес технологиялары мен бизнес коммуникация инвестициялау саласындағы жетістіктерін объективті бағалауға, сондай-ақ теориялық және практикалық білімін зерттеу міндеттерін айқындау мен шешуде қолдануға қабілетті болу.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/magistracy/speciality/1948

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

 

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)