Магистратура
Факультеті:
Философия және саясаттану
Бiлiктiлiгі:
- ғылыми - педагогикалық бағыт - гуманитарлық ғылымдар магистрі
- Түлектер моделі
-
Міндетті
пәндер
-
Элективті
пәндер
- Кәсіби
Діни проблемалардың сипаты мен ерекшелігін анықтау және заманауи қоғамдағы діни құбылыстардың маңыздылығын, сондай-ақ замануи интеграциялық процестердегі діни зерттеулердің рөлін анықтау;
2. Діни үдерістердің әлемдік және Қазақстандық діни зерттеулердің қазіргі заманғы негізгі тұжырымдамалары, олардың негізгі авторлары, мектептері мен үрдістері, олардың арасындағы тұжырымдамалық айырмашылықтары, қазіргі заманғы теологиялық талқылаулардың негізгі мазмұны бойынша дифференциациялау;
3. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстары барысында туындайтын мәселелерді қалыптастыру және шешу және терең кәсіби білімді талап ету;
4. Қазіргі заманғы діни антропологияның негізгі парадигмалары, сондай-ақ ежелгі, ұлттық және әлемдік діндерде дамыған әртүрлі адами ұғымдардың ортақ және нақты ерекшеліктерін анықтау;
5. Зерттеудің қажетті әдістерін таңдап, қолданыстағы өзгерістерді ескеріп, белгілі бір зерттеудің мақсаттарына негізделген жаңа әдістерді қолдану.
6. Қоғамның әлеуметтік, экономикалық және рухани даму тенденцияларын ғылыми талдау негізінде діни, философиялық, қоғамдық-саяси және ғылыми әдебиеттерді талдау;
7. Академиялық діни зерттеулер тұрғысынан әртүрлі діни дәстүрлердегі діни тәжірибенің феномені;
8. Заманауи құралдарға және редакциялауға тартылған, қолданыстағы талаптарға сәйкес әзірленген есептер, рефераттар, мақалалар түріндегі жұмыстардың нәтижелерін ұсыну;
9. Қазақстан тарихы және шетелдік дінтану саласындағы әртүрлі типтегі ғылыми жобаларды (ғылыми жоба, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүргізу;
10. Батыс пен Шығыстың діни және діни-философиялық ойларының, діни және зайырлы философияның ерекшеліктерін білу, әлемдік діндердің қасиетті мәтіндерін талдау;
11. Дін туралы материалдарды бұқаралық ақпарат құралдарында, түрлі мемлекеттік ұйымдарда, қоғамдық ұйымдарда, коммерциялық және коммерциялық емес құрылымдарда кеңес беру, өңдеу және ұсыну;
12. Діни зерттеулер саласында тиісті бағытта білім алуды талап ететін ғылыми жобаларды әзірлеуге қатысу.
-
Ғылым тарихы мен философиясы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
-
Дінтану әдіснамасы
- Кредит саны: 9
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты қазіргі заманғы дінді зерттеу әдіснамасының негізгі мәселелерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы негізгі әдіснамалық принциптерді, олардың әлсіз, күшті жақтарын қалыптастырады; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде алынған деректерді жинақтайды. Пән дінді зерттеудің қазіргі әдіснамасының негізгі пікірталас мәселелерін анықтауды зерттеуге бағытталған.
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
- Кредит саны: 6
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты ғылыми зерттеу проблемалары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын, жобаларды және желілерді басқару қабілеттерін қалыптастыру; ғылыми процестерді басқару және олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындау, ғылыми бағыттар шеңберінде қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы процестерді талдау үшін эксперименттік әдістемелерді пайдалану.
-
Жоғары мектептің педагогикасы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Педагогикалық теорияның теориялық және практикалық негіздері, педагогикалық процесті басқару теориясы, жоғары мектептің педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдері оқытылады.
-
Діни мәтіндерді түсіну және түсіндіру мәселелері
- Кредит саны: 6
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты - ғылыми, философиялық, қасиетті және т.б. сияқты әртүрлі мазмұндағы және бағыттағы мәтіндерді түсіндіру және талдау, мәтінді талдаудың негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, гуманитарлық танымда қасиетті мәтінді талдау қабілетінің маңыздылығын дәлелдеу. Пән теологиялық проблемалардың кең ауқымын, тәуелсіз сараптамалық қызметті, сараптамалық және кеңес беруші топтарды басқаруды зерттеуге бағытталған.
-
Басқару психологиясы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.
Пән мазмұны: басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстарды басқару.
-
Замануи дінтану мәселелері
- Кредит саны: 6
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты қазіргі заманғы дінтану білімі саласында сыни ойлау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі дінтану мәселелерінің табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән дінтанудың ретроспективасын, оның ғылым ретіндегі пәндік өрісін, қазіргі заманғы дінтану бағыттарының проблемалық өрісін, дінтанулық білімлі сыни тұрғыдан ұғынуды, Қазақстандағы дінтанудың даму үрдістерін қарастыруды көздейді.
-
Шетел тілі (кәсіби)
- Кредит саны: 6
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
-
Діни білім берудің өзекті мәселелері
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: ККурстың мақсаты – діни білім ерекшеліктеріне, әртүрлі діндердің құндылықтары мен идеалдарына байланысты ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Пән діни білімнің ғылыми-білім беру мәселелерін, негізгі катего-риялары мен түсініктерін, институционалдық проб-лемаларды, діни білімнің қолданбалы және коммуни-кациялық мәселелерін, діни білімнің теориялық бағыт-тарын: герметевтика, дидактика, эмпирикалық және даму психологиясы, қазіргі Қазақстандағы діни білім беру мәселелерін қарастырады.
-
Қазіргі заманғы қазақстандық діндарлықтың талдауы
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты - қоғамдық санада зайырлылық қағидаттарын қалыптастыру және дамыту процесінің жағдайларын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанда зайырлы мемлекеттің қалыптасу кезеңдерін, тұжырымдамалық негіздерін, зайырлылық пен діндарлықты, қазіргі қоғамдағы зайырлылық ұғымдарын, типтері мен қағидаттарын зерделеуге, сондай-ақ ҚР ішкі саясат жүйесіндегі діннің рөлі мен орнын анықтауға бағытталған.
-
Мемлекеттік-конфессионалдық қатынастар
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курстың мақсаты - қазіргі заманғы діни бірлестіктердің қызметін құқықтық реттеудің заңдылықтары мен үрдістерін зерделеу. Курс заңнамалық проблемаларды талдау мен жүйелеуді қалыптастыруға және оны мемлекет пен діни бірлестіктердің өзара іс-қимылы саласында құқықтық деңгейде қолдануға бағытталған.
-
Дінтанулық сараптама әдістемесі
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курстың мақсаты - діни сараптаманың негізгі қағидаттарына және заңнамалық базасына талдау жасау қабілетін дамыту. Курсты игеру барысында дінтаулық сараптама жүргізудің заңнамалық базасы, сараптама жүргізушілерге қойылатын талаптар және этикалық аспектілері, сараптама жүргізудің принциптері мен әдістері қарастырылады.
-
Радикализация және дерадикализацияның ғылыми-әдістемелік аспектілері
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты радикали-зацияның теориялық тәсіл-дері мен модельдерін, терро-ризмге қарсы құндылықтар-ды қалыптастыру принцип-терін, қоғамның зорлық-зомбылық идеологиясын тұрақты қабылдамауын түсіну. Пән радикалданудың субъектілерін, формалары мен белгілерін, радикалды насихатқа қарсы бағытталған тиімді контрнарративтерді, жастарды, оның ішінде әлеуметтік желілердегі радикалдану процесін зерделеуге бағытталған.
-
Орталық Азия елдеріндегі діни саясат
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты Орталық Азия елдеріндегі дін саласындағы мемлекеттік саясаттың жүргізілу ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жасау. Пәнді игеру барысында Орталық Азия елдеріндегі діни жағдай, ОА азаматтарының ар-ождан бостандығы мен діни сенім бостандығын құқықтық қамтамасыз ету, діни бірлестіктердің құқықтары мен міндеттері, ОА мемлекеттік-конфессиялық қатынастарды реттеу мәселелері қарастырылады.
-
Медиакеңістіктегі дін
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – дәстүрлі және дәстүрлі емес бұқаралық ақпарат құралдарындағы діни тәжірибені, құндылықтарды, мінез-құлық пен дәстүрлерді жаңғырту, қайта құру және түсіндіру жолдарын талдау қабілетін дамыту. Пән БАҚ пен діннің байланысын, діннің медиа кеңістігіндегі рөлі мен қызметін зерттеуге бағытталған.
-
Салыстырмалы дінтану
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты діндердің түрлерін, феномендерінің морфологиясын, жан-жақты қатынастарын, ережелері мен заңдарын анықтау мақсатында жіктеу, салыстыру және талдау. Курсты игеру барысында дінді зерттеу саласындағы Батыс пен Шығыстың арасындағы диалогтың ерекшеліктері мен байланыстары қарастырылады.
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
-
Зерттеу
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
-
Педагогикалық
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген