Жалпы медицина

 

Жалпы медицина

                                                                                                                 В086 Жалпы медицина 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім беру бағдарламысының сипаттамасы

Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тәсілге негізделген. Оқыту нәтижелері ұсынымдарға сәйкес әзірленген жоғары медициналық білім беру жөніндегі Аккредиттеу Кеңесі (ACGME) және Дүниежүзілік медициналық білім беру Федерациясының стандарттары – WFME (Дүниежүзілік медициналық білім беру федерациясы) – медициналық білім беру сапасын арттырудың жаһандық стандарттарына сәйкес жасалынған. 

Оқыту стратегиясы оқытудың белсенді әдістерін, университет клиникасында және басқа клиникалық базаларда клиникалық оқытуды, жобалық оқытуды, шығармашылық тапсырмаларды орындауға негізделген. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану білімді практикалық қолдануға және тиімді клиникалық дайындыққа бағытталған интеграцияланған оқытумен модульдік принцип бойынша оқу жоспарын толығымен қайта құруға мүмкіндік береді.

Медицинаның халықаралық негіздерінің (IFOM – International foundations of Medicine) нұсқаларына сәйкес әрбір пәннің және әрбір оқу курсының соңғы нәтижелеріне сәйкес барынша валидті әдістерді пайдалана отырып, курстан курсқа дейінгі практикалық компонент үлесінің артуымен бағалау жүйесі көзделген.

Танылған халықаралық медициналық мектептердің озық тәжірибесін білім беру процесіне енгізу мақсатында білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде Гарвард университеті, Оксфорд университеті, Сингапур Ұлттық университеті (NUS) Медицина мектебінің медицина докторы бағдарламалары талданды және ескерілді.

 

Оқыту ұзақтығы

5 жыл

 

Миссия

бәсекеге қабілетті, кәсіби және адами құзыреттілік деңгейі жоғары, жеткілікті білімі бар, жаңа білім объектілерін меңгеруге қабілетті, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінде жаңа білімді генерациялайтын мамандарды даярлауды қамтамасыз ету, кәсіптік тілде өндірістік міндеттерді тұжырымдау және оларды қазіргі заманғы технологиялардың көмегімен шешу; бейбітшілік, жақсылық пен әділдік идеяларына негізделген белсенді азаматтық позицияны білдіретін, ел мен өңірді дамытудың сұраныстары мен перспективаларына сәйкес бәсекеге қабілетті отандық Халықаралық Еңбек Қоғамын құру

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

жеткілікті білімі мен дағдысы бар, жаңа білім объектілерін меңгеруге қабілетті, сондай-ақ жеке тұлғаларға, отбасыларға және жалпы халыққа жеке бастапқы және үздіксіз медициналық көмекті қамтамасыз етуге қабілетті денсаулық сақтау саласында жаңа білімді генерациялауға қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті денсаулық сақтау мамандарын даярлауды қамтамасыз ету.

 

Күтілетін нәтижелер

  1. Адам ағзасының типтік құрылымы мен функциялары туралы молекулалардан орган жасушаларына және бүкіл ағзаға дейінгі егжей-тегжейлі білімді қолдану; негізгі патологиялық процестер мен олар тудыратын биологиялық зақымданулар туралы білімді қолдану.
  2. Жалпы және шұғыл жағдайларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға, соның ішінде диагностикалық процедураларды жүргізуге қатысты пациенттерден және басқа көздерден ақпарат жинау.
  3. Клиникалық симптомдар мен синдромдарды, олардың типтік көрінісі мен ағымында жиі кездесетін аурулары бар науқастарды зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін анықтау және түсіндіру; ауруды диагностикалау және басқару жоспарын құру, оның ішінде тиісті араласуды бастау үшін тиісті деректердің басымдылығын түсіндіру, талдау, бағалау және анықтау.
  4. Нақты науқасты емдеуде және оның денсаулығын оның қажеттіліктеріне сәйкес нығайтуда жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру; диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде және дәлелді және дербестендірілген медицина қағидаттарын қолдана отырып, кәсіби шешімдер қабылдау.
  5. Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, тиімді қарым-қатынас жасау және емдеу-диагностикалық процесс үшін адам мінез-құлқының негізгі қағидаттары туралы білімді қолдану; мәдени ерекшеліктер мен нәсілділікті ескере отырып, пациенттің психологиясы туралы білімді қолдану; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдыларын көрсету; медициналық жүгінуге дейін, оның барысында және одан кейін орын алатын дәрігер мен пациент арасындағы динамикалық қатынастарды тиімді құру; пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді беру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби /мультидисциплинарлық топта тиімді жұмыс істеу;
  6. Барлық жас тобындағы пациенттерде неғұрлым кең таралған аурулар кезінде, кезек күттірмейтін және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық көмек көрсету;
  7. Дәрігер мен пациенттің, оның ішінде пациент ретіндегі баланың құқықтары, міндеттері және құқықтарын қорғау тәсілдері туралы білімді кәсіби қызметте қолдану; пациентке жасына, мәдениетіне, сеніміне, дәстүріне, ұлтына, өмір салтына қарамастан, медициналық білімді, клиникалық дағдыларды және оған кәсіби қарым-қатынасты қолдану.
  8. Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы және құжат айналымын ұйымдастыруды талдау және жүргізу; кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
  9. адам мен отбасының салауатты өмір салтын, популяциялық денсаулықты қалыптастырудың принциптері мен әдістері туралы білімді қолдану; алдын алу мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолдану.
  10. кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына берілгендігін көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылда этикалық қағидаттарды сақтау;
  11. үздіксіз кәсіби білім алу және барлық кәсіби қызмет барысында өз білімі мен дағдыларын жетілдіру қажеттілігін көрсету;
  12. ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білімді басқаларға беру

 

Академическая мобильность

 

 

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері

Оқыту түрі күндізгі

Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын

 

                         Curriculum map OM Eng каз русс (3) (1).xls