Themes of graduation works of students of 4 courses for the 2019-2020 academic year
ЮНЕСКО , халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының
4 курс студенттерінің дипломдық бітіру жұмыстарының тақырыптары
2019-2020 оқу жылы
№ |
Студенттің Т.А.Ә. |
Диплом жұмысының тақырыптары |
Ғылыми (Т.А.Ә. атағы, ғылыми дәрежесі, жұмыс орны) |
Пікір сарапшысы (Т.А.Ә. атағы, ғылыми дәрежесі, жұмыс орны) |
5В051400- Қоғаммен байланыс қ/б |
||||
1. |
Әбілда Ботагөз Дәулетбекқызы |
PR-дағы сараптаманың жаңа түрлері (SWOT, PEST, STEEPLE) |
Мамырова К.С., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Ербол Азанбек, «Kaspi bank» PR-менеджері |
Новые типы анализа в PR (SWOT, PEST, STEEPLE) |
||||
New types of analysis in PR (SWOT, PEST, STEEPLE) |
||||
2. |
Батырханова Айгерім Ернісқызы |
Қазақстан сән саласындағы ұлттық бренд пен имидждің қалыптасу ерекшеліктері |
Шыңғысова Н.Т., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының профессоры |
Ергебеков М., Сулеймен Демирел атындағы университетінің профессоры |
Особенности формирования национального бренда и имиджа в сфере моды Казахстана. |
||||
Formation of the national brand and image’s features in the fashion sphere of Kazakhstan |
||||
3. |
Бейсембі Айгерім Фрунзебекқызы |
Киноиндустриядағы жарнамалық технологиялардың қолданылуы |
Шыңғысова Н.Т., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының профессоры
|
Ж.Б. Есенбек, І. Жансүгіров атындағы ЖМУ-дің журналистика және филология кафедрасының меңгерушісі |
Использование рекламных технологий в киноиндустрии |
||||
Use of advertising technologies in the film industry |
||||
4. |
Сақбек Майя Болатбекқызы |
Әлеуметтік желілердің PR -қызметтің құралы ретіндегі рөлі |
Мамырова К.С., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Ербол Азанбек, «Kaspi bank» PR-менеджері
|
Социальные сети как PR-инструмент |
||||
Social networks as PR-tool |
||||
5. |
Жұмабек Ерсінбек |
Қазақ фольклорындағы PR-дың үлгілері және ерекшеліктері |
Шаймаран М., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Тұрсынбай Б., «Жас Алаш» газетінің редакторы |
Классические виды PR и его особенности в казахском фольклоре |
||||
Classic kinds and features of PR in Kazakh folklore |
||||
6. |
Мейрамбекова Райхан Асанқызы |
«McDonald’s» компаниясын нарықта ілгерілетудегі PR құралдарының қолданылуы |
Жетпісбаева М.С., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Ержанова Айымгул, «Халықаралық бизнес университетінің» ф.ғ.к, доценті |
Использование PR-инструментов для продвижения компании «McDonald’s» на рынке |
||||
The using of PR instruments for the promotion of «McDonald’s» company on the market |
||||
7. |
Қамзабек Арайлым Хасенқызы |
Мейрамхана бизнесіндегі PR- технологиялардың қолданылуы |
Мухамедиева Н.Б., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
К. Шонбай, Экс-Ресторатор |
Использование PR технологии в ресторанном бизнесе |
||||
The use of PR- technology in the restaurant business |
||||
8. |
Таған Дәметкен Сметқызы |
Көлік нарығындағы PR-технологиялардың қолданылуы (Audi, BMW, Toyota брендтерінің тәжірибесі негізінде) |
Мамырова К.С., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Әсем Қонақбаева, «Astana motors» ҚМК маркетинг департаментінің жетекшісі
|
Использование PR-технологий на автомобильном рынке (на основе практики брендов «Audi», «BMW», «Toyota») |
||||
The use of PR-technology in the automobile market (based on the practice of brands Audi, BMW, Toyota) |
||||
9. |
Сапарбаева Балнұр Батырханқызы |
PR маманының сөйлеу этикеті |
Нұржанова Ш.С., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Ахетов Мамай, Алматы қаласы тілдер басқармасының бастығы |
Этикет речи PR специалиста |
||||
Culture of PR specialist is speech |
||||
10. |
Сауытбекова Айя Талғатқызы |
Креативтік жарнаманың ерекшеліктері |
Бекболатұлы Ж., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
Нұрлан Асқаров, Халықаралық «Қазақ тілі» қоғамының жауапты хатшысы, ф.ғ.к..
|
Особенности креативной рекламы |
||||
Features of creative advertising |
||||
11. |
Туржан Арайлым Нурланқызы |
Инстаграм арқылы бизнес аккаунтты дамыту (маркетинг, тұтынушы аудиториясын жинау, таргет, жарнама, сұлулық саласындағы PR) |
Губашева Д.Т., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы
|
Қойгелдиева З.Ж., М.Х. Дулати атындағы ТМУ- дің филология және журналистика кафедрасының аға оқытушысы |
Продвижение бизнес аккаунта через «Инстаграм» (маркетинг, накрутка клиентов, таргетинг, реклама, PR в сфере красоты) |
||||
Promotion of a business account via «Instagram» (marketing, cheat clients, target, advertising, beauty PR) |
||||
12. |
Жарылқап Серікжан Мейірбекұлы |
Қазақстандағы туризмнің дамуындағы PR -технологиялардың рөлі |
Г.Ж.Ибраева Ф.ғ.д, ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының профессоры
|
Алматы Менеджмент Университетінің экономика ғылымдарының магистрі Даниал Саори |
Роль PR-технологий в развитии туризма в Казахстане |
||||
The role of PR technologies in the development of tourism sphere in Kazakhstan |
||||
13. |
Қаиырбаев Асылбек Кеңесбайұлы |
SMM- интернетте қызмет көрсетуді дамытудың құралы ретінде |
Мысаева Қ.Н. ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының ф.ғ.к., доценті |
Сүлейман Демирел атындағы университеттің әлеуметтік-ғылымдар кафедрасының меңгерушісі PhD-доктор Мадияр Сауытбаев |
SMM как инструмент продвижения услуги в Интернете |
||||
SMM as a tool for promoting services on the Internet |
||||
14. |
Тұралбайқызы Шолпан |
Саяси PR технологиялары және цифрлық қоғамдағы үгіт-насихат |
Ибраева Г.Ж., Ф.ғ.д, ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының профессоры
|
Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ-нің Халықаралық коммуникация кафедрасының меңгерушісі ф.ғ.д. Б.А. Ахатова |
Технологии политического PR и пропаганды в цифровом обществе |
||||
Technology of Political PR and propaganda in the Digital Society |
||||
15. |
Таңатарова Жаннұр Жанболатқызы |
Қазақстан брендингін дамытудағы ұлттық мұнай-газ компанияларының рөлі |
Садуақасов А.А., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы
|
«ҚазТрансГаз» АҚ баспасөз бөлімі қызметінің басшысы Құрманқұлов Бексұлтан Тұрланбекұлы
|
Роль национальных нефтегазовых компаний в развитии казахстанского брендинга |
||||
The role of national oil and gas companies in the development of kazakhstani branding |
||||
16. |
Мухаметхан Назерке |
Қазақстандық және шетелдік PR -дың дамуындағы трендтер |
Садуақасов А.А., ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы |
MEGA CO коммуникация департаментінің басшысы А.Елікбаев |
Тренды развития казахстанского и зарубежного PR |
||||
Trends of the development of kazakhstani and foreign PR |
||||
17.
|
Төлен Нұрсұлу Насырқызы
|
Іскерлік беделге қолдау көрсету және имиджді қалыптастырудағы коммуникация бренді |
Ибраева Г.Ж., Ф.ғ.д, ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының профессоры
|
Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ-нің Халықаралық коммуникация кафедрасының меңгерушісі ф.ғ.д. Б.А. Ахатова |
Бренд коммуникации в поддержании деловой рпеутации и формировании имиджа |
||||
Brand communication in maintaining business reputation and image formation |
5В051400 - Связь с общественностью р/о
1. |
Даутбаева Салтанат Канатовна |
PR - коммуникации в гейм - индустрии и киберспорте. Казахстанский опыт. |
Дудинова Е.И., к.ф.н., ст.препод. кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе
|
Кенжегулов Н.С., «Тұран» университетінің ф.ғ.к., доценті
|
Гейм индустрия және киберспорттағы PR -коммуникациялар. Қазақстандық тәжірбие |
||||
PR- communications in the game industry and e-sports. Kazakhstan experience |
||||
2. |
Нурина Перизат Әділқызы |
Роль связей с общественностью в деятельности организации АО «Фонд Национального Благосостояния» «Самрук-Казына» |
Тлепбергенова А.А., к.ф.н., ст.препод. кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе |
Нұржанов С.А., Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің п.ғ.к., доценті
|
«Самұрық - Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» АҚ-ның қызметіндегі қоғаммен байланыстың рөлі |
||||
The role of public relations in the activities of the organization of national Wealth Fund «Samruk- Kazyna JSC» |
||||
3. |
Лю Данчжисюн |
Улучшение имиджа трендов китайского производства |
Рожков А.В., к.ф.н., ст.препод. кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе |
Кенжегулов Н.С., «Тұран» университетінің ф.ғ.к., доценті
|
Әлемдік өндіріс брендтерінің имиджін жақсарту |
||||
Improvement of brand image of worldwide producers |
||||
4. |
Чжан Чжихао |
Рекламные технологии на медиарынке Китая |
Аргынбаева М.Х., к.ф.н., ст.препод. кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе
|
Турабеков Б., Абылай хан атындағы Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері университетінің ф.ғ.к., доценті |
Қытай медиа нарығындағы жарнамалық технологиялар |
||||
Advertising technologies on the media market of China |
||||
5. |
Нургалиев Жантали Рыспаевич |
Коммерческие компании в секторе сервиса: уровни корпоративных коммуникаций |
Рожков А.В., к.ф.н., ст.препод. кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе
|
Ким И.В., «Адверт Лайн Групп» жарнама компаниясының директоры |
Коммерциялық компаниялар қызмет көрсету аймағында: корпоративтік коммуникациялар деңгейлері |
||||
Commercial companies in the service sector: levels of corporate communications |
||||
6. |
Чжан Хаожань |
Модели коммуникации Public Relations Китая как Soft power |
Ибраева Г.Ж., д.п.н., профессор кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе
|
Ахатова Б., Абылай хан атындағы Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері университетінің ф.ғ.д., профессоры |
Қытайдың Public Relations коммуникациясының моделі Soft power ретінде |
||||
Communication models of Public Relations in China as Soft power |
||||
7. |
Хао Хэлин |
Особенности PR в государственном секторе |
Негизбаева М.О., к.ф.н., ст.препод. кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе |
Кенжегулов Н.С. «Тұран» университетінің ф.ғ.к., доценті
|
Мемлекеттік сектордағы PR ерекшеліктері |
||||
Features of PR in the public sector |
||||
8. |
Цзо Аньни |
PR и НR: пути ваимодействия |
Ахметова Л.С., д.ф.н., профессор кафедры ЮНЕСКО, международной журналистики и медиа в обществе |
Турабеков Б., Абылай хан атындағы Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері университетінің ф.ғ.к., доценті |
PR және НR: өзара қызметі |
||||
PR and НR: ways of interaction |
Кафедра меңгерушісі Н.Т. Шыңғысова