Магистратура
Мамандығы:
Ұлттық тарих (Ст.Ун., Туркия)
Бiлiктiлiгі:
- ғылыми - педагогикалық бағыт - гуманитарлық ғылымдар магистрі
- Түлектер моделі
-
Міндетті
пәндер
-
Элективті
пәндер
- Кәсіби
ОN1 ұлттық тарихтың, түркі мемлекеттілігінің саяси, әлеуметтік және рухани-идеологиялық сабақтастығының кәсіби саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;
Ұлттық тарих пен түркі мұрасын зерттеуде эвристикалық зерттеу моделін қолдана отырып, «жаңа тарихи ғылымда» қалыптасқан жаңа көзқарастар мен пәнаралық көзқарастарды құру әдістерін қолдану перспективаларын құру;
ON3 тарихи зерттеу әдістерінің эволюциясы мен түрленуін талдау және түркі халықтарының тарихында пәнаралық әдістерді қолдану стратегиясын ажырата білу;
ON4 қазіргі заманғы зерттеу тәжірибелері мен оларды ұлттық тарих салаларында қолдану перспективалары туралы жүйелі түсінуді көрсетеді.
Жалпы түркі тарихы саласындағы ғылыми көзқарастар мен негізгі бағыттарды талдау және салыстыру, әлеуметтік-экономикалық, саяси, конституциялық және құқықтық дамудың іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа тәсілдерінің мәнін түсіндіру;
ON6 ұлттық мемлекеттің этникалық, этномәдени және демографиялық процестерін зерттеу принциптерін тұжырымдау және алынған білімді біріктіру және танымдық және кәсіптік қызметте ғылыми тұжырымдаманың ерекшеліктерін түсіндіру;
ON7 ғылыми зерттеулерді жоспарлауды, оның ішінде зерттеу тақырыбымен, мақсаттың негіздемесін, зерттеу міндеттері мен тарихи зерттеулердің әдістерін және түркі мұрасын зерттеуде нақты логикалық-математикалық әдістерді қолдануды жоспарлауды;
ON8 зерттеу процедуралары мен түркі тарихын дүниежүзілік білім беру жүйесіне біріктіру әдістерін және ұлттық тарих бойынша өзіндік ғылыми зерттеулерді игеру;
ON9 түркі мұраларын тарихи, саяси, әлеуметтік, экономикалық, демографиялық, этникалық, мәдени, діни ерекшеліктерін ескере отырып, сыни тұрғыдан талдап, бейімдеу;
ON10 алған білімдерін ұлттық тарих ғылымын дамытуға және стандартты ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін біріктіру, негізгі тарихи проблемаларды, зерттеу әдістерін зерттеу мен жүйелеумен байланысты мәселелерді саралау;
ON11 түркі тарихи кеңістігіндегі аналитикалық және зерттеу орталықтарының, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдардың және бұқаралық ақпарат құралдарының практикалық қызметін қамтамасыз ету үшін ақпаратты дайындау және өңдеу үшін сараптамалық және аналитикалық дағдыларды қолдану;
ON12 кәсіби байланыстарды құру және кәсіби қарым-қатынасты, соның ішінде ағылшын, түрік және басқа да тілдерде сөйлеу тәсілдерін игеру дағдыларын қолданады және түркі тарих ғылымының дамуы мен қайта құрудың перспективалары мен мүмкіндіктерін анықтайды.
-
Басқару психологиясы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
-
Қазіргі тарихи ғылымдағы пәнаралық әдістер
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пән тарих ғылымының пәнаралық байланысы туралы ойын қалыптастырып, тарихи үрдісті зерттеудегі заманауи пәнаралық әдіс-тәсілдерді оқытады. Аталмыш курста тарих ғылымын зерттеудегі салыстырмалы талдау әдістері қолданып, теориялық модель және зерттеу техникасындағы мәселелерге заманауи шешім жасалады. Әлеуметтік және гуманитарлық, сонымен қатар жаратылыстану ғылымдарына нақты логикалық және математикалық әдістер қолданылады.Заманауи тарих ғылымының жағдайы тарихи үрдістегі теориялар, тарих ғылымындағы білімнің қордалану тұрғысында жаңа методологиялық тұрғылар негізінде қазіргі тарихи мектептер мен бағыттардың байланысы мәселелерін терең және кең түрде зерттеуге бағытталған.
-
Отан тарихының өзекті мәселелері
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курс Қазақстанның тарих ғылымына жаһандану үдерісінің міндетті түрде ықпалын негізге ала отырып құрастырылды. Бұл методологиялық ағымдардың, ұлттық, аймақтық мектептердің өзара байланысы, өзара қатынасы, өзара енуі арқылы көрініс тапты. ХХ ғасырдың соңы -ХХI ғасыр басында өткенді зерттеудің ұстанымдары, концептуалды-методологиясы, тарих ғылымының дәрежесі және пәндік түсінігі түбегейлі қайта қаралды.
-
Әлем тарихының іргелі мәселелеріне инновациялық тұрғыдан зерттеу
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курсты оқу барысында дүниежүзі тарихының іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа концептуалдық тұжырымдамалары талданады, Тарихты кезеңдеудің критерийлері мен нұсқалары, антикалық кезеңнен ортағасырларға өтудегі континуитет пен дисконтинуитет мәселесі, дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтудің революциялық және эволюциялық жолдары, жаңа және қазіргі заманның саяси теориялары мен альтернативтік идеологиялары, қарастырылады не тұрғыдан қарау, ұлт-азаттық қозғалысы мен отарлық империялардың ыдырауы қарастырылады, әлемдегі орталықтан безіну және орталыққа ұмтылу тенденциялары талданады.
-
Шетел тілі (кәсіби)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
-
Ғылым тарихы мен философиясы
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
-
Ғылыми зерттеулерді уйымдастыру және жоспарлау
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пән шығармашылық тұжырымдамасын зерттеу және ғылыми-практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми ізденіс жүргізудің теориялық аспектілері зерттеу тақырыбын анықтау, зерттеу мәселесін қалыптастыру, ақпарат жинау, әдебиеттерді оқу, магистрлік диссертация мәтінін жазудың көздерін сараптау сияқты жолдарына бағытталған.
-
Жоғары мектептің педагогикасы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
-
Тарихнама және деректанудың теориялық – методологиялық мәселелері
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курс деректанудың және тарихнаманың теориялық негіздерін қарастырады. Тарихнаманың зерттеу әдістері мен принциптері және оларды қолданудың тәсілдері, бағыттары анықталады. Тарихнамалық заңдылық және пәнаралық, мерзімдеме мәселелері талданады.Тарихи деректерді классификациялаудағы жаңа бағыттар көрсетіледі. Компаративті деректану салыстырмалы-тарихи зерттеудің әдісі ретінде қарастырылады. Деректану тарихи зерттеудің құралы ретінде талданады
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
-
Қазақстандағы ұлттық қозғалыстар тарихы
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Бұл пән Қазақстан тарихы жалпы курсының құрамдас бөлігі ретінде XYІІІ ғасырдың екінші жартысынан бастап, ХХ ғасырды 80-ші жылдарының ортасына дейінгі аралықты қамтиды. Курста елі мен жерінің тәуелсіздігі мен теңдігі үшін орын алған ұлт-азаттық күрестер, олардың шығу себептері, көтерілістердің жалпы салдары мен бүгінгі таңдағы тарихи маңызы жаңаша көзқарастар негізінде оқытылады. Магистранттар әлемдік дамуды талдауға, жеңілдетілген талдауға, тарихи білім базасындағы әлеуметтік бағдарлауды, тарихи құбылыстың өзара байланысы мен келісілгендікті түсінуді, тарихи феномен мен үрдістердің «әлемдік мәнмәтінін» есепке алуды, тарихи үрдістің қатысушысының позициясы мен іс – қимылының түрткісін анықтай білуді үйретеді.
-
Тарихтағы тұлғаның ролі
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Евразия түркі көшпелілерінің ұжымдық сананың менталды стереотиптерінен көшпелі элитаның интеллектуалды және көркем мәдениетіне дейінгі рухани аспектілерін кешенді талдау. Менталдылықты зерттеу қазақстандық тарихнама мен мәдениеттану үшін жаңа бағыт. Оның ерекшелігі пәнаралық тұрғы мен қазақ деректері және заманауи ғылыми әдебиеттерді кең пайдалануда. Пәнаралық синтез арқылы тарих ғылымының жалпы жағдайын көре отырып, теориялық және нақты тарихи ойлаудың жаңа деңгейіне көтерілуге болады.
Магистранттар төмендегі білім мен түсініктерді жинақтай алады:
- ғылыми зерттеулер мен тарихи деректерді кешенді талдау мен пайдалану әдістерін;
- тарихи мәселелерді тың көзқарас тұрғысынан, отандық және шетелдік ғалымдардың жалпытарихи, гуманитарлық және ғылыми теорияларын пайдалана отырып талдауды;
- отандық және шетелдік тарихи әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын және нақты тарихи материалды талдауды
-
Қазақстандағы тоталитарлы социализм
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: 1917 жылы билік басына келген кеңес үкіметінің құрмамында болып, нәтижесінде еліміздің коммунистік қоғамның утопиялық идеялары жүзеге асты. Соған орай курсты оқыту барысында кеңестік биліктің жүргізілуі, репрессиялау саясатының орын алуы мен оның жүргізілу кезеңдері, тоталитарлық социализмның басты көріністері нақтыланады. Әсіресе тоталитарлық жүйе тұсындағы күштеу саясатының салдары, түрлі эконмикалық реформалар мен оларды жүзеге асуырудағы асыра сілтеушіліктер, ұлттық автономияларда жүргізілген күштеу саясаты салыстырмалы түрде қарастырылады.
Курстың басты мақсаты 70- жылға жуық Кеңес билігінде болған Қазақстан мен тоталитарлық социолизмнің теориясы мен мен оның жүзеге асырылуындағы барсты тұжырымдар мен қорытындылар жан-жақты қамтылып, бүгінгі күн тұрғысынан негізделеді. Күтілетін нәтижелер:
- кеңес мемлекеттілік уақытында тарихи зерттеу әдістерінің қалыптасуы және дамуын көрсету;
- тоталитарлы социализм негіздерімен және сол кезендегі тарих ғылымындағы атмосферамен таныстыру;
- тоталитарлық жүйенегізінде тарих ғылымындағы негізгі тенденцияларды талдау;
- отан тарихынның мәселелерін зерттеуде формациялық және өркениеттілік ұстанымдар жөнінде түсінік және қолданудың перспективасы;
- тоталитарлық жүйеде дәстүрлі қоғамның күйреуін сараптауда модернизация теориясын қолдану мүмкіндігін түсіндіру.
-
Қазақ хандығының құрылуының өзекті мәселелері
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Саяси сахнада және Шығыс Дешті – Қыпшақ территориясында ұлттық қазақ мемлекетінің пайда болуы біріншіден ежелден ХҮ ғасырға дейінгі саяси, әлеуметтік, этникалық, мәдени, рухани және мемлекеттік үдерістің заңды қорытындысы, екіншіден осы аудандағы барлық тарихи үдеріс пен бастамалар Қазақ хандығының тарихымен тікелей байланысты. XV ғасыр ортасында құрылған Қазақ хандығы - қазақ халқының ұлттық сипаттағы мемлекеті. Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің теориялық мәселелерімен танысады. Сондай-ақ Қазақстан аумағындағы мемлекеттер тарихымен таныса келе, Қазақ хандығы құрылғанға дейінгі мемлекеттік дамудың сабақтастық және үздіксіздік принципі сақталғанына көздерін жеткізеді. Қазақ хандығы құрылуындағы өзекті мәселелер: тақырыптың теориялық мәселелері, деректік, тарихнамалық мәселелері, саяси, этникалық алғышарттар, қазақ хандарының шығу тегі мәселелері, хандықтың құрылуының барысы мен кезеңдері мәселелері, тарихи маңызы секілді тақырыптар қарастырылады. Сондай-ақ "қазақ" этнонимі мәселесі де жеке тақырып ретінде қарастырылады.
-
Түркия тарихы исламға дейін
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курс исламды мемлекеттік дін ретінде қабылдамас бұрын Түркияның қалыптасу тарихына қатысты тарихи ғылымды дамытудың тарихи үрдістерін қалыптастыру мен дамытудың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған.
-
Түркістан тарихының деректері
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Түркістан тарихи деректеренің зерделеу бағыттарының ерекшеліктерін зерттейді. Тарихи деректерді зерттеуде дәстүрлі методологиядан өзге жаңа бағыттар мен олардың сыни ағымдары пайда болды.
-
Орталық Азия номадтары
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы:
-
Орталық Азия елдерінің ұлттық тарихы
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Тарих ғылымындағы өзгерістер туралы, реконструктивті - сипаттаудан сараптамалық деңгейге дейін, толыққанды түсінік қалыптастыру. Эвристикалық моделді, яғни әмбебап – танымдық өркениеттілік парадигманы қолдану. Зерделеудің негізгі мәселелерінің бірі тарихи таным дағдарысының мәнін зерттеу және посткеңестік Орталық Азия мемлекеттерінің жаңғырту мен жаhандану мәселелеріне қатысты дербістік ұстанымын анықтау. Курста өркенниетік теориясы бойынша тарихи зерттеу әдістеріне салыстырмалы сараптау жүргізу қарастырылған.Сонымен қатар интеграциямен бірге болатын дезинтеграция үрдісі ортаға тартушы мен орталықтан сыртқа тебуші күштің бірлік пен күрес категориясының философиясын дәлелдейтінін айтып кету керек.
-
Түркістанға қатысты Ресей саясаты
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты - Түркістан мен түркі халықтарына қатысты Ресей империясы мен кеңестік биліктің саясатын теориялық және нақты тарихи түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді қалыптастырады:
- әлеуметтік дамудың унитарлық-стадиалдық тұжырымдамаларын білу;
- тарихи үдерістің заманауи тұжырымдамаларын білу;
Тарихдағы империялық саясатты зерделеуге заманауи тәсілдерді талдауға;
Түркістанға қатысты империялық және кеңестік саясатты зерттеудің тарихи көзқарастарын сыни түрде бағалайды;
- қойылған мәселе бойынша зерттеу тәжірибесін сыни бағалау.
Түркістан мен түркі халықтарына қатысты империялық және кеңестік саясаттың мәні зерттелді. талданады.тарихтың дамуының униатрлық-сатылық және циклдық түсініктері негізінде осы саясаттың негізгі ережелері талдауға арналған.
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
-
Педагогикалық
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
-
Зерттеу
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген