Бакалавриат

Мамандық шифры:

6B01801

Мамандығы:

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Факультеті:

Философия және саясаттану

Бiлiктiлiгі:
  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
  • Түлектер моделі
  • Міндетті пәндер
  • Элективті пәндер
  • Кәсіби
1. Әлемдік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде Қазақстан мемлекеттілігінің үдемелі дамуының қазіргі заман тарихының негізгі кезеңдерін білу; ғылыми-тарихи және философиялық білімдерді қалыптасқан мемлекет – Қазақстан Республикасы жолындағы дамудың қазақстандық моделінің табыс факторларын жинақтау үшін еркін түсіндіру және оны шығармашылықпен пайдалану, рухани-адамгершілік білімді практикалық қызмет мазмұнына кіріктіру;
2. ҚР Білім беру саласындағы заңнаманы, республикалық және халықаралық нормативтер мен конвенцияларды (ҚР "Білім туралы" Заң, "Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және әлеуметтік қолдау туралы" Заң, БҰҰ Бала құқықтары туралы конвенциясын, ҚР әлеуметтік саясат негіздерін, ҚР Балалардың құқықтарын қорғау саласындағы заңнамасын, ҚР Білім және ғылым саласын дамытудың мемлекеттік бағдарламасын, "Өзін-өзі тану" рухани- адамгершілік білім берудің мемлекеттік бағдарламасын және т. б.) қолдану;
3. Әлеуметтік тәрбиенің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін пайдалану, білім беру мекемесінің әлеуметтік саласы мен ортасын үйлестіруге ықпал ету, ата-аналармен (оларды алмастыратын тұлғалармен) байланысты жүзеге асыру, әлеуметтік қорғау, Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы ережелері мен нормаларын орындау және білім беру процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету.
4. Өзінің рухани және моральдық дамуын жеке бас үлгісімен жеке тұлғаны шабыттандыру және қоғамға риясыз қызмет етуге ұмтылысын талдау және ұғыну; өзінің кәсіби қызметін үйлестіру, өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттыру, өз құзыреттілігінің шекарасын анықтау, әріптестерімен, аралас мамандық мамандарымен табысты қарым-қатынас жасау әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және әдістемелік жұмыстың басқа да түрлеріне қатысу;
5. Жалпыадамзаттық құндылықтар, рухани-адамгершілік тәрбиелеу қағидаттары негізінде «Өзін-өзі тану» пәні бойынша сабақтарды әзірлеу және енгізу, рухани-адамгершілік тәрбиелеу қағидаттары, заманауи гуманистік теория негізінде "Өзін-өзі тану" бойынша сабақтарды жобалау және жүзеге асыру; мектепте педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру, оларды білім беру мекемесінің тұтас педагогикалық үдерісінде тиімді пайдалану, жеке білім беру траекторияларын жобалау;
6. Мектептерде, колледждерде және басқа да білім беру ұйымдарында бағдарламалар, жобалар, білім беру қызметін жоспарлау, оларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау және әлеуметтік және психологиялық қызметтің қызметін мектепте ұйымдастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық іс-шараларды әзірлеу және іске асыру, мектепте осы қызметті алдын-ала бағалау;
7. Мәдени-демалыс орталықтарының жұмысын ұйымдастыру; балалармен, жасөспірімдермен және жастармен мәдени-ағарту жұмыстарын жүргізу; ағарту жұмысының бағдарламаларын, әдістемелерін және технологияларын әзірлеу;
8. Баланың девиантты мінез-құлқын ескерту және түзету бойынша бақылау және кеңес беру әдістері негізінде балаларды бастапқы диагностикалаудың міндеттерін шешу, сұраныстың типтік жағдайларында девиантты мінез-құлықты балаларға психологиялық консультациялық көмек көрсету, даму міндеттерін шешуге бағытталған кеңес беру әдістерін қолдану, жас ерекшелік даму ресурстарын іздеу, білім беру мекемелерінде балаларға кеңес беру бойынша тәжірибелік жұмысты ұйымдастыра алады.
9. Қоғамда әлеуметтік жауапкершілік пен адамдарға қызмет ету құндылықтарын, өзін-өзі тану және этикалық құндылықтарды қалыптастыру, еріктілер жұмысын насихаттауға ықпал ету; мәдениет, дін, этностық топтар, әлеуметтік топтардың алуан түрлілігін ескере отырып, көп мәдениетті қоғамда әлеуметтік - педагогикалық білім беру қызметін ұйымдастыру.
10. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізу, білім беру саласындағы әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау, оларды практикада қолдану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;
11. Білім беру мекемесінің тәрбие және оқу үрдісіне әдістерді креативті білім мен технологияны белсенді қолдану, стандартты емес тапсырмаларды қою және білім беру саласындағы мәселелерді шығармашылықпен шешу.
12. Жас өспірімдердің анатомиялық-физиологиялық, психологиялық даму ерекшеліктерін анықтау; жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтік және тұлғалық даму заңдылықтарын түсіну, әр түрлі жағдайларда әлеуметтік педагогтың отбасымен өзара іс-қимылын жобалау, педагогикалық құжаттарды толтыру; ата-аналармен ағарту жұмыстарын жүргізу, түзету-педагогикалық үдеріске ата-аналар жұртшылығын тартудың инновациялық формалары мен әдістерін қолдану.
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
  2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген