Бакалавриат
Мамандық шифры:
6B01704
Мамандығы:
Шетел тілі: екі шетел тілі
Факультеті:
Филология
Бiлiктiлiгі:
- бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
- бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм - білім бакалавры
- Түлектер моделі
- Міндетті пәндер
- Элективті пәндер
- Кәсіби
ON1
Жоғары оқу орнында алған теориялық және практикалық білімі негізінде «Ми шабуылы», «Киплинг әдісі» және басқа да қазіргі таңдағы жаңаша әдіс-тәсілдерді, инновациялық озық технологияларды пайдалана отырып, шет тілі пәні бойынша ақпараттық, танымдық тұрғыдан пайдалы әрі оқушылар үшін қызықты жоғары дәрежедегі практикалық сабақтарды ұйымдастыру және жүргізу.
ON2
Педагогика және психология негіздеріне сүйене отырып, сабақтарды ұйымдастыру талаптарына сәйкес білімдік, тәрбиелік, дамытушылық міндеттері көрсетілген жылдық жоспар, сабақ жоспар, тәрбие жоспарын құрастыру.
ON3
Ағылшын және неміс/француз/қытай тілдері бойынша оқу материалдарын дайындау, атап айтқанда, қазіргі заман контексіне сай келетін мәтіндер, мәтіндерге сұрақтар, жаттығулар әзірлеу, тест сұрақтары, әдебиеттер тізімі, емтиханға немесе бақылау жұмыстарына қажетті материалдарды құрастыру, сабақта пайдаланатын қосымша материалдарды дайындау: видероликтер, аудиотаспалар, сөздіктер, үйде оқитын кітаптар тізімі қорын жасау.
ON4
Шеттілді білім беру әдістемесі негізінде, шет тілдерін үйренудегі жас ерекшелік психологиясы негізінде, үйренушілердің қабілеті мен білігін ескеріп, А1, А2, В1, В2, С1, С2 деңгейлерін анықтау критерийлерін жасап, топтарға бөліп оқыту.
ON5
Оқушылардың білімін шет тілдерін меңгеру деңгейіне қарай, берілген тапсырмалардың уақытылы және сапалы орындалуына сәйкес, ағымдық, бақылау жұмыстары мен емтихан тапсырмаларын бағалау инструментін құрастыру.
ON6
Оқушыларды қандай да бір проблеманы шешу жолдарын оңтайлы қарастыруға үйрететін, оқылған нәрсенің барлығына сыни тұрғыдан ойлауға жетелейтін және бағалау қабілеттерін қалыптастыратын жұмыстың түрлерін ойлап табу.
ON7
Жас балаларға шет тілін тиімді оқыту жолдарын құрастыру, ойын түрлерін ойлап табу, рөлге бөліп ойнайтын ойын мәтіндерін шет тілінде құрастыру, шет тіліндегі балалар тіліне сәйкес келетін әндер мен өлең жолдарын дұрыс таңдау, ұсынылатын мультфильмдерді сұрыптау, интернет жүйесінен шет тілін үйрететін сапалы сайттарды ұсыну, оқушыларға ақпаратты дұрыс әрі тиімді іздеу жолдарын үйрету.
ON8
IELTS, TOEFL, DAAD, DALF cертификаттарын алу үшін дайындайтын курстар үшін жеке бағдарламалар құрастыру, оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын меңгерту бойынша материалдар дайындау.
ON9
Мектептермен тығыз байланыс орнату, білім беруді басқару және ұйымдастыру тәсілдерін қолдана отырып, білім беру мекемелерімен интеграциялық, концептуалдық, стратегиялық жұмыс жоспарын құрастыру.
ON10
Әртүрлі мекемелер мен ұйымдарда ағылшын және неміс/француз/қытай тілдерінде іс қағаздарын жүргізу, іскери хаттарға, кіріс-шығыс құжаттарына жауап беру және құрастыру, шақыру хаттарын жасау, шет тілінде келісімшарт мәтіндерін құрастыру.
ON11
Word, Exel, PowerPoint және басқа компьютерлік программаларды қолдана білу, презентация, слайдтарды шет тілінде сауатты құрастыру, интерактивті тақталарды пайдаланып, сабақтарды тиімді ұйымдастыру, шет тілін үйрететін компьютерлік программаларды қолдана білу.
ON12
Жеке қасиеттері мен қабілеттерін көрсету, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас орнату, аналитикалық ойлау, шығармашылық бағдар, өз бетінше іздену, оқу, әрдайым кәсіби деңгейін, білімін, біліктілігін, мәдениетін ұдайы көтеру.
Жоғары оқу орнында алған теориялық және практикалық білімі негізінде «Ми шабуылы», «Киплинг әдісі» және басқа да қазіргі таңдағы жаңаша әдіс-тәсілдерді, инновациялық озық технологияларды пайдалана отырып, шет тілі пәні бойынша ақпараттық, танымдық тұрғыдан пайдалы әрі оқушылар үшін қызықты жоғары дәрежедегі практикалық сабақтарды ұйымдастыру және жүргізу.
ON2
Педагогика және психология негіздеріне сүйене отырып, сабақтарды ұйымдастыру талаптарына сәйкес білімдік, тәрбиелік, дамытушылық міндеттері көрсетілген жылдық жоспар, сабақ жоспар, тәрбие жоспарын құрастыру.
ON3
Ағылшын және неміс/француз/қытай тілдері бойынша оқу материалдарын дайындау, атап айтқанда, қазіргі заман контексіне сай келетін мәтіндер, мәтіндерге сұрақтар, жаттығулар әзірлеу, тест сұрақтары, әдебиеттер тізімі, емтиханға немесе бақылау жұмыстарына қажетті материалдарды құрастыру, сабақта пайдаланатын қосымша материалдарды дайындау: видероликтер, аудиотаспалар, сөздіктер, үйде оқитын кітаптар тізімі қорын жасау.
ON4
Шеттілді білім беру әдістемесі негізінде, шет тілдерін үйренудегі жас ерекшелік психологиясы негізінде, үйренушілердің қабілеті мен білігін ескеріп, А1, А2, В1, В2, С1, С2 деңгейлерін анықтау критерийлерін жасап, топтарға бөліп оқыту.
ON5
Оқушылардың білімін шет тілдерін меңгеру деңгейіне қарай, берілген тапсырмалардың уақытылы және сапалы орындалуына сәйкес, ағымдық, бақылау жұмыстары мен емтихан тапсырмаларын бағалау инструментін құрастыру.
ON6
Оқушыларды қандай да бір проблеманы шешу жолдарын оңтайлы қарастыруға үйрететін, оқылған нәрсенің барлығына сыни тұрғыдан ойлауға жетелейтін және бағалау қабілеттерін қалыптастыратын жұмыстың түрлерін ойлап табу.
ON7
Жас балаларға шет тілін тиімді оқыту жолдарын құрастыру, ойын түрлерін ойлап табу, рөлге бөліп ойнайтын ойын мәтіндерін шет тілінде құрастыру, шет тіліндегі балалар тіліне сәйкес келетін әндер мен өлең жолдарын дұрыс таңдау, ұсынылатын мультфильмдерді сұрыптау, интернет жүйесінен шет тілін үйрететін сапалы сайттарды ұсыну, оқушыларға ақпаратты дұрыс әрі тиімді іздеу жолдарын үйрету.
ON8
IELTS, TOEFL, DAAD, DALF cертификаттарын алу үшін дайындайтын курстар үшін жеке бағдарламалар құрастыру, оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын меңгерту бойынша материалдар дайындау.
ON9
Мектептермен тығыз байланыс орнату, білім беруді басқару және ұйымдастыру тәсілдерін қолдана отырып, білім беру мекемелерімен интеграциялық, концептуалдық, стратегиялық жұмыс жоспарын құрастыру.
ON10
Әртүрлі мекемелер мен ұйымдарда ағылшын және неміс/француз/қытай тілдерінде іс қағаздарын жүргізу, іскери хаттарға, кіріс-шығыс құжаттарына жауап беру және құрастыру, шақыру хаттарын жасау, шет тілінде келісімшарт мәтіндерін құрастыру.
ON11
Word, Exel, PowerPoint және басқа компьютерлік программаларды қолдана білу, презентация, слайдтарды шет тілінде сауатты құрастыру, интерактивті тақталарды пайдаланып, сабақтарды тиімді ұйымдастыру, шет тілін үйрететін компьютерлік программаларды қолдана білу.
ON12
Жеке қасиеттері мен қабілеттерін көрсету, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас орнату, аналитикалық ойлау, шығармашылық бағдар, өз бетінше іздену, оқу, әрдайым кәсіби деңгейін, білімін, біліктілігін, мәдениетін ұдайы көтеру.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Қазақ (орыс) тілі
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы:
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
- Кредит саны: 8
- Бақылау түрі: АБ + Емтих (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
-
Қазақстан тарихы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
-
Дене шынықтыру
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: РК(с оценкой)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
-
Базалық шет тілі В1 (бірінші)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, модальды етістіктер, сын есім шырайлары, және тұйық етіс формалары қарастырылады.
-
Базалық екінші шет тілі А1
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: фонетика, лексика және грамматика сияқты аспектілерде тіл құралдары мен тілдік дағдыларды нығайтып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде екінші шет тілінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Сәлемдесу тіркестері, әліпби, сандар, есімдіктер, предлогтар, сұрау есімдігі, модальды етістіктер және т.б. оқытылады.
-
Базалық екінші шет тілі А2
- Кредит саны: 3
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, етістер, модальдік етістіктер және сөйлеуде, оқу мен жазудағы грамматикалық ұстанымдар мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
-
Мәдениаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі (бірінші шет тілі)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін базалық шет тілі негізінде қалыптастыру. Пән тілдік материал студенттердің идиоматикалық тіркестерді меңгеруі, оқу мазмұнының жалпы мәдени компоненті шеңберінде студенттердің мәдени, аймақтық географиялық ой-өрісін арттыруы және коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыруға, тілдік материалды меңгеру барысында пресс-конференция, топтық пікірсайыс, дөңгелек үстелдер, сұхбаттар, іс жағдайлары рөлдік ойындар, кейс әдісі және жоба жұмыстарын ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.
-
Базалық шет тілі В2 (бірінші)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке қабілетін қалыптастыру. Шартты сөйлемдер, ырықсыз етіс, төлеу сөз және күрделі сөйлемдерді құрастыру үшін қажетті конструкциялар мен клишелер зерделенетін болады. Әр түрлі тақырыптарда ағылшын тіліндегі дәрістер тыңдтып, мәтіндерді оқыту.
-
Тіл біліміне кіріспе
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
-
Әскери дайындық
- Кредит саны: 6
- Бақылау түрі: АБ
- Сипаттамасы: Әскери дайындық
-
Жас ерекшелік психологиясы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
-
Инклюзивті білім беру
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.
-
Шетел тілі
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
-
Қазақстан тарихы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
-
Мәдениеттану
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
-
Бірінші шет тілін оқыту әдістемесі
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: шет тілін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері, қағидалары, басқа пәндермен байланысы қарастырылады. Пән шет тілін оқытуда дәстүрлі және заманауи АҚТ құралдарының пайдалану, тыңдау, жазу, оқу, сөйлеу қабілеттерін үйретудің жолдары, шет тілін оқытудағы интерактивті және инновациялық әдістер оқытуға арналған.
-
Педагогика
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
-
Саясаттану
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
-
Сөйлеу қарым-қатынас практикумы (бірінші шет тілі)
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты әлеуметтік, академиялық және кәсіптік қарым-қатынастың әртүрлі салаларында шетел тілін қолдану қабілетін қалыптастыру. Аталмыш пән кәсіби сөйлеуге ортақ грамматикалық бірліктерді; ауызша және жазбаша айтылымдарда терминологияның актив және пассив лексикалық минимумнан тұратын өзінің кең және тар саладағы мамандығының негізгі терминологияларын танып, қолдана алуға дағдыландырады.
-
Бірінші шет тілінің фонетика практикумы
- Кредит саны: 6
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқытылатын бірінші шет тілінің дыбыстары мен фонетикалық жүйесі туралы базалық білімді қалыптастыру. Бұл пән тілдің дыбыстық құрылымы және оның компоненттері туралы түсінік, шет тілінің айтылу нормасы, дауысты және үнсіз дыбыстардың жіктелуі, сөйлеу аппаратының құрылысы және оның сөйлеу дыбыстарын құрудағы функциялары оқытуға бағытталған.
-
Бірінші шет тілінің практикалық грамматикасы
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: тіл құрылымы жайлы іргелі білім қалыптастыру және шет тілінде грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән грамматикалық қатар құрылымы, грамматикалық құбылыстар, морфологиялық және синтаксистік конструкцияларды құру және пайдалану ережелері және бірінші шет тілінің грамматикасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерді оқытуға бағытталған.
-
Психология
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
-
Әлеуметтану
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
-
Философия
- Кредит саны: 5
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: АБ1+АБ2 (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: АБ1+АБ2 (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: АБ1+АБ2 (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: АБ1+АБ2 (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
-
Дене шынықтыру
- Кредит саны: 2
- Бақылау түрі: [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
-
Учебная
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;
-
Педагогикалық
- Бақылау түрі: Защита практики
- Сипаттамасы: Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: