8D03202 Медиа және коммуникациялар

 

Білім беру бағдарламасы

8D03202 Медиа и коммуникации

Білім саласы

8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

8D032 Журналистика және ақпарат

Білім беру бағдарламаларының тобы

D067 Журналистика және репортер ісі

Мақсаты

Медиа индустрия, бұқаралық коммуникация салаларына төмендегідей істерді атқара алатын кәсіби кадрларды сапалы даярлау:

  • ғылыми, мәдени, әлеуметтік, педагогикалық, шығармашылық, жарнама, медиа жобаларын әзірлеуге;
  • медианың, бұқаралық коммуникацияның және Қазақстан қоғамының даму проблемаларын шешуге арналған ғылыми нәтижелерді елде және шетелде жобалау және көрсетуге;
  • «Цифрлық Қазақстан», «Ақпараттық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламаларының негізінде, Қазақстан қоғамының рухани жаңғыруы аясында (түрлі ұйымдар, коммерциялық компаниялар, мемлекеттік құрылымдар, білім беру саласы, шеке бизнес сектор үшін) түрлі мақсаттағы коммуникация стратегияларын әзірлеуге және коммуникацияның алуан түрлерін жасауға қабілетті сапалы, жоғары білікті кадрларды даярлау.

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

180

Берілетін академиялық дәреже

Доктор

Оқытудың нәтижесі

  1. Цифрлық технологиялар, цифрлық медиа тенденцияларын жасау
  2. Қазіргі коммуникативистика концепциялары мен бағыттарын теорияландыру.
  3. Зерттеушілік көзқарастарын әлем ғылымында қолданылатын коммуникацияны зерттеуге қолдану.
  4. Медиа өкілдер және коммуникация индустриясының қолданбалы міндеттерін шешу үшін идеялар ұсыну.
  5. Бұқаралық коммуникацияны зерттеушілердің коммуникациялық концепцияларын жіктеу; медиа концепциялары мен коммуникациялық бағдарламаларды әзірлеу.
  6. Коммуникациялық, желілік, мобильдік, электронды, баспа зерттеу әдістерінің қоғамның түрлі салаларының дамуына ықпалының нәтижелілігін болжау.
  7. Коммуникациялық жобалардағы деректерді талдау; өз гипотезаларын ұсыну, өзекті міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеу немесе жобаның жоспарын жасау, медиа және аудиториялық жоспарлау жүргізу.
  8. Коммуникациялық міндеттерді шешу, инвестициялар тарту бойынша коммуникациялық кампанияларды жүргізу, мақсатты инвесторлық аудиторияға қарай ұтымды медиа тасымалдаушыларды талдау.
  9. Инвестициялық аудиториямен жұмыс істеу үшін медиаарналардың мүмкіндіктері мен шектеулерін қарастыру, инвестициялық аудиториямен қарым-қатынас кезінде туындауы мүмкін қиындықтарды болжау.
  10. Коммуникология, медиология саласында, коммуникативистикада коммуникацияның алуан түрлерін іс жүзінде қолдану үшін жаңа идеяларды, концепцияларды жобалау, ұсыну.
  11. Коммерциялық емес сектордағы коммуникациялық стратегияларды әзірдеу; коммерциялық емес сектордағы жобаларды ілгерілету эксперименттерін жүргізу.
  12. Жаңа мультимедиалық коммуникациялық стратегияларды әзірлеу, медиа саласындағы кешенді зерттеулерді іске асыру қабілеттеріне ие болады.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/ru/education_programs/doctorate/speciality/1402

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

  1. Вайоминг унверситеті (АҚШ);
  2. Огайо университеті(АҚШ);
  3. Оклахома университеті(АҚШ);
  4. Колумбия университеті (АҚШ);
  5. Аризона университеті (АҚШ);
  6. Дюк университеті (АҚШ);
  7. Лестер университеті (АҚШ);
  8. Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
  9. Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
  10. А. Мицкевич ат. университет (Польша);
  11. Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
  12. Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
  13. Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
  14. ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
  15. М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)